Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno
pred 8 minutami, bajkr88 pravi:

tam na ridah v planini je pa komi mim avta šlo... jebemti da moj tomos a3 bl sune :P

za AC je mapa, dolg prenos :) 

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Nekaj razlike v svetilnosti je...

LED vs NITKA

IMG_20210515_110535.thumb.jpg.af1a59d3aab9a4f177106e2f959e0e30.jpg

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Končno dobil prave podložke za čep izpusta olja (aliexpress) :) 

Original vijak in podložka (sicer iz alu).

Itak imam drug vijak, z magnetom, ampak sedaj bom lahko 10x menjal olje, to je 60.000km.

IMG_20210504_130551.thumb.jpg.93c97bee47e3cad78bbb02b54be4890c.jpg

IMG_20210515_205525.thumb.jpg.124b8014e39357f3bd721dd3a07755c7.jpg

Za matico zadnje nihajke nove edelstahl razcepke.

Isto iz Alija, dimenzija 

 

IMG_20210525_121156.thumb.jpg.62479f8165011df145ac2164e2f43506.jpg

In za boljše delovanje motorja.

IMG_20210517_175535.thumb.jpg.839adc51e64b1648623d7a8bb983f8c7.jpg

počasi se za Jadranko pripravljam

Objavljeno (popravljeno)

Tri vprašanja, ker sem zmeden?

 Zakaj misliš, da so bakrene podložke boljše kot aluminij?

Kaj je bila prva vgradnja AL ali Cu?

A ti misliš, da je Al karter, Cu podložka in Fe vijak z magnetom dobitna kombinacija? Sam vprašam, res.

Pa kromaste razcepke, zakaj, zaradi rije ali?

 

 

Popravljeno . Popravil raza
Objavljeno
pred 5 minutami, raza pravi:

Tri vprašanja, ker sem zmeden?

 Zakaj misliš, da so bakrene podložke boljše kot aluminij?

Kaj je bila prva vgradnja AL ali Cu?

A ti misliš, da je Al karter, Cu podložka in Fe vijak z magnetom dobitna kombinacija? Sam vprašam, res.

Pa kromaste razcepke, zakaj, zaradi rije ali?

 

 

Ok.

1 in 2. Prva vgradnja je na sliki, ALU in Fe vijak.

Vijak s podložko je že zdavnaj menjan, na sliki desni z magnetom. Kupljene so torej enake podložke za nov vijak (cirka 40.000km je tak vijak). Do sedaj še nisem menjal podložke.

Če naročiš iz priznane trgovine za ta motor podložke-tesnila, dobiš cu podložke... ki pa so malo ožje.

Zadeva deluje, ne vem pa, če je dobitna kombinacija, po moje je, zaradi magneta. Pravijo da je vseeno ali je alu ali cu, če privijaš z moment ključem :) 

Sem nekaj bral o teh materialih, praksa ne kaže nobene razlike.

ACtC-3cDIKodEwwvWtPRg4v4GcJD9Ypcbw8QJ5fJ_bnb-ClbdlNTQAmNe2yfJz2ChrV_izrqLjr4-qTiIo-gleyawk00j_bIq2IdQwQm_PHlpSD5A8mSkZlunQfWoR0eAhORpsQOQRMlDLAKx0Y04lw4GbKy-g=w1560-h881-no?authuser=0

3. razcepke pa, jasno da kupim edelstahl, tudi original so rostfrei.

ACtC-3eDyzBDCjeG8c_VGFRqiOX425Q-Bw39yCom4p9qnn7sJwBNvRpjTCxl3Vup7ryyjQvc4Zb0qRu7r85_yMpkA4-iDbHKoXgNvKDtk2r3kHEi3qbgb5zOib-Rv0D9yXQRTMN0ePH2K-LMmMaWE6GwpfPCqQ=w1560-h879-no?authuser=0

Objavljeno

Celo delavno dobo sem se ukvarjal z metalurgijo, zato mi kombinacija materjalov ni ravno všeč. Če je bil vgrajen Al, so konstruktorji že vedeli zakaj.

Objavljeno
pred 4 minutami, raza pravi:

Celo delavno dobo sem se ukvarjal z metalurgijo, zato mi kombinacija materjalov ni ravno všeč. Če je bil vgrajen Al, so konstruktorji že vedeli zakaj.

Če kaj delam hudo narobe, bom kupil druge podložke. Samo pri nas je težko dobit to dimenzijo. Ko sem vprašal tukaj, so govorili "v vsaki trgovini".

Pa točno takšnih (dimenzije) kot so si zamislili konstruktorji ni bilo.

12x22x2

Baker je mehkejši od aluminija a ne? in zato verjetno ni problematično.

-----------

Pri teh vijakih za španat ketno niso vsega vedeli :) 

ACtC-3eKoIdZizm38MHpKpAVIkMI402nF9bt0XlNxLDD7XtKD5c0MsaCe3n2fJ-SxSdIOvy1zKlnmkwM0R3KaIV2JH1j_2JgOJp3q09HbBm-4yp8ULXkCLNJHHAKvcUiO5_oTVyf2u-Ch0i-1js6G6bLBoBtcg=w1560-h879-no?authuser=0

že videl, ko je znotraj nihajke korodiral in ga je odlomilo.

ACtC-3cyBloOkElmz9Dj5N-lfAKQ7TixFgRXJVpP_jCP3gZNqCeb1XPMp_jgn5v_GOA2AvsUGoTAMbgTVGJz5Jwx08zzOAqKej9TtO7f4vmFODlPwGo4H11IwAT361DxA61APUp92VtZo45TMZcELmrjH3ZyBA=w1561-h879-no?authuser=0

bolj zaupam protetiki :) 

 

Objavljeno
pred 25 minutami, Snečer pravi:

Picture 1 of 1

ni poceni :) 

Za BMW so bakrene 20 centov komad. Vidiš imaš premium motor, ker uporabljajo Al podložke.?

Objavljeno
pred 43 minutami, raza pravi:

Celo delavno dobo sem se ukvarjal z metalurgijo, zato mi kombinacija materjalov ni ravno všeč. Če je bil vgrajen Al, so konstruktorji že vedeli zakaj.

E to mene zanima, kaj je lahkomproblem, če imaš tri različne materuale Alu karter, Cu podložka in Fe vijak.

Propeler ima original Alu karter, Cu podložko in Alu vijak.

Kak strokovni komentar?? Sem elektronik, pa se v metalurgijo ne spoznam...

Objavljeno
pred 14 minutami, raza pravi:

Galvanski člen......

Lahko še malo bolj pojasniš? :) 

p.s.

ko so mi olje na servisih menjavali (2 pooblaščena servisa), nikoli niso podložke menjali ... alu original

Objavljeno
pred 2 minutami, raza pravi:

Saj znaš googlat, ane? Če sem zabluzil , pozabi.

ne, menimo se, pa nisem domač v tem. sem poguglal pa nisem nekak dojel, da je električno prevodno al da jo proizvaja.

koliko jaz razumem je lahko na ALU blok alu podložka ali mehkejši material, ne pa jeklena, da morebiti ne poškoduješ alu zlitine karterja

mehkejša pa se lepše prileže, stisne in bolje tesni (recimo)

jaz bi rekel, da je v tem problem?

Objavljeno
pred eno uro, Snečer pravi:

 

Pri teh vijakih za španat ketno niso vsega vedeli :) 

 

že videl, ko je znotraj nihajke korodiral in ga je odlomilo.

 

 

Ob pravilno montiranem zadnjem  kolesu je ta vijak popolnoma neobremenjen, služi samo centriranju in napenjanju verige in držanju pozicije nastavitev med zatezanjem osi. Če je ta vijak utrgalo, je bila to posledica napačno montiranega (premalo zategnjena os) kolesa. Površinsko korodiran vijak ima minimalno zmanjšano natezno trdnost.

Objavljeno
pred 7 minutami, Snečer pravi:

ne, menimo se, pa nisem domač v tem. sem poguglal pa nisem nekak dojel, da je električno prevodno al da jo proizvaja.

koliko jaz razumem je lahko na ALU blok alu podložka ali mehkejši material, ne pa jeklena, da morebiti ne poškoduješ alu zlitine karterja

mehkejša pa se lepše prileže, stisne in bolje tesni (recimo)

jaz bi rekel, da je v tem problem?

Med različnimi kovinami in ob prisotnosti elektrolita prične teči tok, kar povzroča razpadanje kovin. Elektrolit je lahko na primer slana voda.....Toliko na kratko.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 21 minutami, raza pravi:

Ob pravilno montiranem zadnjem  kolesu je ta vijak popolnoma neobremenjen, služi samo centriranju in napenjanju verige in držanju pozicije nastavitev med zatezanjem osi. Če je ta vijak utrgalo, je bila to posledica napačno montiranega (premalo zategnjena os) kolesa. Površinsko korodiran vijak ima minimalno zmanjšano natezno trdnost.

Videl na drugem forumu zlomljen vijak. Kaj ti naj rečem. Enako kot pri fedri pri avtomobilih, ko začne rjavet, pride do določene točke in poči...

Uporabniku se to zgodilo, ko je neobremenjen vijak hotel odviti... pa je en del ostal v votli nihajki.

V nihajko se nabere voda, pesek itd. zamaši luknjico, ki je premajhna in potem se dogaja, kar se dogaja (poleg tega da morda nekdo sploh ne vzdržuje).

Jaz moram po pranju s šilom piknit v luknjico, da odteče voda iz nihajke... se mi neko zrcne peska vedno tja not vleže.

 

Objavljeno

Screenshot_2021-05-25-21-08-35-231_com.android.chrome.thumb.jpg.c072fa3cac2d4376b170915746884f0b.jpg

nadomestni vijak je rostfrei, problem je (lahko bi bil) torej CU podložka na karter, ki je alu litina

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
pred 2 urami, mladench pravi:

Ducati barve 

nehi, kr bodo potem odpadli :P

ps. od tistih Kitajcev običajno z rdeče kmal prešalta na roza..preverjeno.

Objavljeno
Ob 20. 3. 2021 ob 10:04, MiNa pravi:

Kaj več o študentskem grdavšu, ko prevozim 10K +

IMG_20210704_175947.thumb.jpg.d5268f093f598a4fd161c5a062484653.jpg

Takole, 10 kilo je mimo....

Prepričanih ne bom prepričeval, motor je v vseh pogledih izpolnil moja pričakovanja.

Sem se pa odločil, da se požvižgam na priporočila proizvajalca in bom že po 3 mesecih in prevoženih 10 kilo km zamenjal olje in filter. Proizvajalec priporoča menjavo na 12Kkm ali vsako leto.

IMG_20210706_115825.thumb.jpg.191a47f223105564128dfea5554cb5ae.jpg

Priprava na izpust "krvi"...

IMG_20210706_161932.thumb.jpg.35abcefd69aab21d733e97429c87fcb3.jpg

potem, ko se je zadeva dobro odtekla, sem nalil svežega Motula. Evo pa smo dobri za naslednjih 10k. Pravzaprav bo prej kakšen poseg še v "glavi" motorja...

4l kantica je bila ravno za dve menjavi.

Tako sedaj pa novim kilometrom naproti...

Objavljeno

@MiNaglaven podatek si izpusti (vi feni kawasakijev) a pol sune?

ps.12kkm je mal velik, vsaj na 10kkm oz kot si rekel.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!