Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja ZX 7 R


Dream_er

Priporočene objave

Lep motor, z sam eno lučjo zgleda dober, jst edino številke ne bi gor dajal, pusti belo zeleno pa je to to :)

Ja številke že skor morjo bit ker drugač bo dolgočasen - to ma veliko masko k fičo :) je treba nekak zapolnt :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale kawl power ni slaba ja :)

No danes sem dobil še nekaj zelo sočnih delov - bom reportiral ko bojo na motorju...

Se pa še enkrat iskreno zahvaljujem - komu pa že sam ve :)

LP ROk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Termostat je pa verjetno zadaj za glavo cilindra. Ima tako specifično ohišje, da težko fališ.

No pri brskanju po intrnetu sem videl da termostata sploh nima...

Na kakšen način potem ohranjajo delovno temperaturo agregata... Predvidevam da je zadeva "zračunana" in temu primerni so potem vsi hladilni deli?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni!

Evo počasi spravljam skupi moped.

Izpuh je sedaj kompleten - potreben je samo še nosilec za lonec.

Zmontiran tudi števček - potrebno še nekaj malenkosti s senzorji - drugače vse deluje(sprobano) kot sem pričakoval.

Bom pa enkrat poslikal z boljšim fotoaparatom malo bolj v detajle, če bo kdo rabu kakšne ideje :whistle:

Na montažo čaka tudi tista zelena zadeva z oznako PVM :) Montaža karbonskih stopalk bo še malo počakala - potrebnih bo kar nekaj modifikacij, ker original ne pašejo.

Prav tako bo potrebno predelat hladilnik za vodo - ker tuba na strani kjer je termostat(potrebno malenkost spustiti z distančnikom) ne sede lepo v okvir in airbox.

Odstranjna in prevezana je tudi šara pod airboxom takoimenovan Float bowl vent mod. .

Potrebna je še menjava bremz lajtung za pletene, nastavitev fergijev ter ventilov - potem pa bo to načeloma to.

Druga podoba pa bo prišla s časom :)

qK3XuQ8Z_1VSn1uG.jpg

_mQOtsxKQwUIgv4C.jpg

fM275IR3bBK5nlDQ.jpg

1DMqVuVjrMROZm50.jpg

jMnQ_jU0gEkjox6I.jpg

x8zYyV4PqwX0AKQt.jpg

k_2kUxnUmcOAVm4l.jpg

DtWFZwkEvA_qks5e.jpg

nq6vwQrVJpPIYhqT.jpg

8knjoFVHwlpI4RbX.jpg

xeFtnvCJVxFRJJIo.jpg

LP ROK

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Če koga zanima odlično ohranjena sedmica z veliko vrhunske opreme naj mi javi. Cena ni ugodna zato prosim da se javijo samo resni, oziroma tisti ki vejo kaj kupujejo!

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Celo zimo si ga rihtu zdej ga pa prodajaš. A maš kej bolšga v mislih? :)

Imam imam :D Kako čim bolj uspešno in čimprej pocajtat hrbet... od konca sezona pa do danes se nažalost bolečine v hrbtu samo še stopnjujejo tako da vse kaže da prav velik v letu 2009 ne bom sedel na motorju...

Do oštarija pa nazaj :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf, preveč postelne telovadbe a, pa ta je zagrablo :whistle: .. Ti želim čimprejšno okrevanje, pa da boš čimpej na motorju :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če koga zanima odlično ohranjena sedmica z veliko vrhunske opreme naj mi javi. Cena ni ugodna zato prosim da se javijo samo resni, oziroma tisti ki vejo kaj kupujejo!

LP Rok

tud če ga daš za ugodno cena, ga boš težko prodal, sj veš...kriza pa to...jebi ga

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala dolenc :)

Drugač pa nimam namena probat iz dons na jutr. Konec koncev je tudi tako, če bo šel bo šel... Zarad mene je pa lahko tudi v garaži - sej je tud za gledat lep :)

Kšn krog se bom že zapeljal pa če hrbet stran pade :D

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, to boš zlo zlo težko prodal....jst sm tud svojga kar lep cajt prodaju pa še to ga je pol en uzel za noro smešno nizko ceno, ki sem ga poznal...motor še dons dela in se vozi po grobniku. Dal sem pa vse zravn kar sm mel original, plastike etc....

do konca spedenej pa boš pol mel ko bo kičma pocajtana ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej v garaži me še zmer loh čaka :D

Za prvega maja grem pa na grobnik pa če mi vse stran pade :) hrbet pa to :)

Čene druzga gremo navijat zate jure :D

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

dela non stop ko imam kontakt prižgan,vem da mora samo količino bencina pobrat.v vožnji vse ok.prosim za par nasvetov kaj bi lahko bilo.hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dela non stop ko imam kontakt prižgan,vem da mora samo količino bencina pobrat.v vožnji vse ok.prosim za par nasvetov kaj bi lahko bilo.hvala

Će ti motor po krajšem času,ko pumpica dela normalno vžge,potem se nesekiraj je to normalno.Če pa motor teško vžge ali sploh ne potem ti motor zazavga se pravi dobi preveč benzina.Zdaj pa še tole,če je to motor še z vplinjači in zazavga potem ti pušča ventil nad plovčkom(švimer ventil) lahko je prišla vmes samo smet.Če je to že motor z elektronskim,vbrizgom pa je normalno da pumpica dela saj se benzin čez povratni tok vrača nazaj v tank.Lahko pa imaš tank že bolj prazen takrat tudi pumpico veliko bolj šlišiš,zato imej pozimi vedno tank poln že zaradi kondenza sploh,če imaš plehnat tank. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ni glih nek hud lep video - tkole nekak ma zvok :) Aja tisti neumni komentarji so moji :) Sem dal kolegu za peljat da sem vsaj enkrat slišu kako se dere :)

Drugač pa čakam še da zmontiram feltno - ampak to pride ko bomo montiral slick gume. emblend namesto luči je tudi že narejen - sam še na grobnik ga morm ulečt enkrat, ker me je tole po cesti minil čist :)

video

Popravljeno . Popravil Kawl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 10 mesecev pozneje...

Doma se mi valja še ena mašina za ninjo - sicer še laufa, zanič naj bi bila glavna gred - ni pa bila mašina še razdrta da bi lahko točno rekel.(mašina je iz letnika 2001 in ima prevoženih 32.000km. - vizualno je še zelo lepa)

Zraven je vse razen uplinjačev. Lahko tudi po delih. Imam pa tudi komplet prednjih originalnih plastik za ta motor. Imam tudi original krivine itd. ter kar nekaj drugih takšnih in drugačnih delov ki jih ob primeru nakupa agregata dam vse zraven. Če kdo kaj rabi za sedmko naj sporoči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

post-1354-0-44532000-1343852843_thumb.jpg

Hi,

zakaj vsi govorijo da je ta motor legendaren.Mogoče ker je redek?

Morda ninja 7 niti ni tako legendarna. Definitivno pa je legendaren njen predhodnik, ZXR 750. Zakaj? Ta motor je u bistvu definiral Japonski super športni motor. 4 bati. vodno hlajenje aluminijast box okvir in 17 inčna kolesa. že enga 1987 je imej anti-hoping sklopko. Mr. Daytona Scott Russel je bil z njim WSBK prvak. Forumaš RHonda je imel in uspešno uničil redek primerek ZXR750RR

meni še vedno zgleda 1 000 000$

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha,ta je pa res redek primer.Pred kakšnimi dvema,trema letama se je en na avto netu prodajal.Imel je kr veliko cena,če se ne motim okol 3000 evrov.Je pa zelo lep!!!

Hvala.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!