D.J. Objavljeno Junij 27, 2002 Opozori Objavljeno Junij 27, 2002 that's the way history was written... :wink:
miki Objavljeno Junij 28, 2002 Opozori Objavljeno Junij 28, 2002 ti a ma 93 letnik tista dva ločno izpeljana zaugarja za zrak, to je bila norija takrat za pogledat te cevi niso napeljane v rezervoar, ampak skozi njega na elektriko
Ales Objavljeno Junij 28, 2002 Opozori Objavljeno Junij 28, 2002 ti a ma 93 letnik tista dva ločno izpeljana zaugarja za zrak, to je bila norija takrat za pogledat te cevi niso napeljane v rezervoar, ampak skozi njega na elektriko So pa te cevi brezveze, brez ucinka, sele od letnika 93 naprej ima funkcionalen RamAir sistem.
Ice Objavljeno September 6, 2002 Opozori Objavljeno September 6, 2002 Gianni Član Član od: nedelja, 03.06.2001 18:54 Objav: 149 Kraj: Slovenija Objavljeno: 02 sep 2002 23:01 Zadeva: Kawasaki ninja ZX-7R -------------------------------------------------------------------------------- Puzdrauleni ! Hmmm.....vse povsod ogromno govora o teh in onih super sport šestotakih, vseh modelov, testov po revijah na tone, pol da o 900 in 1000 kubičnikih (registracija in zav. da te srčni infarkt) sploh ne govorim, tut na miljone testov in primerjav. Razred 750, ki ima še kr nekako "privlačno reg. in zavarovanje" pa nikjer??? Kaj je zdej s to ninjo, je blo kej novosti?.... al je tok za časom, da jo nobeden več ne pogleda??? Zdej pa mene zanima....vse kar veste in ste okusili na tem kawlju (primerjave dovoljene)...pa ne mi vržt spet en link(sej tuki vse piše). Mene zanimajo vaše izkušnje....agregat, lega na cesti v kratkih zavitih ovinkih, dolgih hitrih ovinkih? Vzdržljivost agregata...,moč v nizkih obratih, v visokih obr.-primerjava z kakšno šestotko al pa 900, predvsem pa primerjava ciklistike. Kako se jo kej "čuti pod sabo"... povratne informacije, da ali ne? Nakazuje mejo in sporoča napake, al daje zaupanje do zadnjega, pol te pa odstreli. Eni pravijo, da je težka, ampak da se pelje ko po tračnici?.....pa jih še zdaj ne razumem....kako a tehta tok velik? al je tehnično tolk zahtevna? Mejčkite se, smejčkite se in bodite v perju Nazaj na vrh Rok Vseved Član od: torek, 15.05.2001 8:27 Objav: 1124 Kraj: revirski kraji Objavljeno: 03 sep 2002 13:43 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- Vprašaj Green-a, sicer ne vem koliko je še pristen na forumu ... V glavnem prej je imel CBR 900, sedaj pa ZX-7R, pa pravi, da se veliko bolj pele skozi hitre in je pravi športnik - se pravi trd (da ti perhi grejo shock:) ZX7-R je z izjemo barve nespremenjen od leta 1996. Če se motor vozi, servisira ipd. kot je treba je mašina baje dovolj vzdržljiva. Problem je le če je kdo prej z njim dirkal, potem pa dal nazaj originalne oklepe gor, pa auspuh, pa motor zgleda ku nov, pa še mal km ima. _________________ ce podatki niso tocni se obrnite na POPTV Nazaj na vrh Dream_er Novinec Član od: torek, 18.06.2002 22:44 Objav: 36 Kraj: Nekje med Kranjem in Bledom Objavljeno: 04 sep 2002 14:15 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- En prijatelj, ima 7R-ko. Pravi da za njega ni boljšega motorja. Ima eno v cestni obliki, z drugo pa dirka. Njegovo mnenje je, da je to motorček za hitro vožnjo. "Ni narejen za turistično vožnjo , ampak za 200 km/h skozi ovinke". Nazaj na vrh suzuki250 Član Član od: ponedeljek, 14.01.2002 19:44 Objav: 457 Kraj: pred črtami Objavljeno: 05 sep 2002 23:48 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- neki se je že govoril o sedmici, poraba, zastarelost, lepota itd je pa bolj pr ta švohnih, lepo voznih in vtrljivih motorjih, ki padajo v ovinke in bolj letijo z 98 oktanskim bencinom (osvinčenim ) švoh-glede na današnje motorje mislim da Oven (suzuki servis) tekmuje z 7-ko, mi je kazal vse kit-e ki jih je vzidal v motor, od glave, ventilov, batov... ohlins spredaj, zadaj... motor za letet, tut navadna 7-ka
-pero- Objavljeno Junij 11, 2004 Opozori Objavljeno Junij 11, 2004 ...a se kej ve a pr zalenih nameravajo sedmico obudit al ne :hmm:
gizmOkak Objavljeno Junij 11, 2004 Opozori Objavljeno Junij 11, 2004 ne bi blo slabo dat kašno konkurenco SUZITU ne :hmm: "stara" sedmica je meni ena najlepših mopedou, tudi med novimi k so zdej "in"
bajsi Objavljeno Junij 11, 2004 Opozori Objavljeno Junij 11, 2004 Po mojem. Se ne splača tržno gledano, 600 bolj okretna, 1000 bolj močna in letošnji Masterbike me postavlja na laž, ker dirkači trdijo okretna kot 6ka in zadosti močna da parira 10ki (Suza seveda). LP Bajsi
Gorgh Objavljeno Junij 11, 2004 Opozori Objavljeno Junij 11, 2004 Men je tud še zmer najlepša 7-ica, žan.....katero "staro" sedmico a tisto pred letom 96 z enim zaugarjem za zrak al tisto po l.96 z dvema zaugarjema (na vsaki strani) si mislu? Jst mam drugač, to sedmico (z dvema zaugarjema ) vendar, tisto enkrat prej omenjeno različico z dvema RR-jema in sem čist zadovoljen....sam ko bo $$$ me pa mika kaj novejšega, če bojo kaj rodili pri Kawi na japanskem. :rolleyes: :rolleyes: Lp, Jure
shiznit Objavljeno April 18, 2005 Opozori Objavljeno April 18, 2005 a kdo mogoče ve kakšna je razlika okvirjev (teža, velikost,...?) med modeloma 7R in 7RR. lp pa hvala za odgovore.
_SEBA_ Objavljeno November 25, 2005 Opozori Objavljeno November 25, 2005 a mogoče kdo ve kaj bi lahko bilo, da pri vožnji skozi blag ovinek pri menjanju v nižjo prestavo zaropota kot da bi se menjalnik sesu, vožnja naprej pa je normalna?
robberrt Objavljeno November 25, 2005 Opozori Objavljeno November 25, 2005 če kdo išče Ninjo, imam za prodati 1999 letnik, nove gume, lepo ohranjena, ni bil razbit al pa podrsan, za več informacij pa po pm al pa tudi tukej. Je pa kar sem se vozil luštn motor za pelat, predvsem v nizkih obratih gre res presenetljivo dobr, ni primerjave s 600ccm, mašine pa to pa itak če je vzdrževan ne bi smelo biti problemov. Bolj je bil problem s 600ccm kawasakiji ker so jim pokale glave...
simonsi Objavljeno November 25, 2005 Opozori Objavljeno November 25, 2005 a mogoče kdo ve kaj bi lahko bilo, da pri vožnji skozi blag ovinek pri menjanju v nižjo prestavo zaropota kot da bi se menjalnik sesu, vožnja naprej pa je normalna? sklopka?
The Doc. Objavljeno November 25, 2005 Opozori Objavljeno November 25, 2005 če kdo išče Ninjo, imam za prodati 1999 letnik, nove gume, lepo ohranjena, ni bil razbit al pa podrsan, za več informacij pa po pm al pa tudi tukej. Je pa kar sem se vozil luštn motor za pelat, predvsem v nizkih obratih gre res presenetljivo dobr, ni primerjave s 600ccm, mašine pa to pa itak če je vzdrževan ne bi smelo biti problemov. Bolj je bil problem s 600ccm kawasakiji ker so jim pokale glave... ...ja glave pokajo ja prav maš! :eek: jst ga pa tišim skoz na rdečga pa ni crknal še NČ, nehi tak reklamo delat no, pa 600take v slab glas spravlat... sicer pa vsak cigan svojga konja hvali :grim
robberrt Objavljeno November 26, 2005 Opozori Objavljeno November 26, 2005 sej ne spravljam na slab glas, samo pravim da je bilo kar nekaj primerov ko so počile glave, po drugi strani pa itak za vsak motor kej najde kdo kar ni OK, tko da brez panike...;)
RHonda Objavljeno Junij 26, 2006 Opozori Objavljeno Junij 26, 2006 Sam vprašam; je kdo mogoče že vozil ninjo 7 in suzukija 750 in kako bi jih primerjal. Vem da je ninja mal težja in švohnejša, ampak to zame še ni dober argument. Kakšen je občutek v vožnji, položaj za krmilom, kateri je ''trši'' za peljat ?
RVT Objavljeno Junij 26, 2006 Opozori Objavljeno Junij 26, 2006 Sam vprašam; je kdo mogoče že vozil ninjo 7 in suzukija 750 in kako bi jih primerjal. Vem da je ninja mal težja in švohnejša, ampak to zame še ni dober argument. Kakšen je občutek v vožnji, položaj za krmilom, kateri je ''trši'' za peljat ? Jest sm oba pelu :blush: Suzuki je lažji za peljat in lažji nasploh po teži. Suzuki je bolj odziven na gas in spodaj bolj vleče kot Kawasaki in zaradi same teže tudi hitrejši "po kljukah" Tudi po zadnjem kolesu gre Suzuki lažje in ga je neprimerno lažje tudi dati na zadnje kolo kot Kawasakija. Kawasaki je težji ter bol okoren je pa zato na dolgih ter hitrih ovinkih bolj stabilen kot Suzuki. Drža na Kawasakiju je bolj racing kot na Suzukiju. Će imaš rad kratke in srednje hitr ovinke in da se rad voziš po zadnjem potem Suzuki. Če imaš rad dolge ter hitre ovinke in rad sediš bol "racing" potem Kawasaki, drugač sta pa oba dobra motocikla in mogoče ima Kawasaki tut mal prednosti pri izgledu. .) lp rok
MarduK Objavljeno Oktober 11, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2007 Ima mogoče kdo ta motor doma v garaži za prodajo po delih? Ali pa so mogoče komu odveč nosilci tačk in tačke za sopotnika + zadnje ročke za sopotnika... Kupim...
Tratnjak Damijan Objavljeno Oktober 12, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2007 Kolega ima model ZXR 750 l.91 in to metalik modre barve. Ima ga že skor 10 let, vmes ga je prodal, pa spet nazaj kupu, istega. Pravi, da je z njim zelo zadovoljen. V glavnem se vozita s punco skupaj bolj turistično. Ne moreš ga primerjat s 600 klaso, ker ima motor bistveno več navora, pa tud daljše prestave. Tud jaz sem ga parkrat zapelju. Dokler je imel original izpuh ni šel nikamor, ko pa sva zamenjala je v tretji prestavi vrtel gumo v prazno. Poraba- če se pelješ na izlet je bla minimalna do zdaj 4,3/100, maksimalna pa okoli 8 litrov. Ko je prišel ven leta 97 model zx7r, je delal bistveno slabše, tudi lečasta luč spredaj ni bogve kako svetila, pa manj navora je blo, tko, da se je odloču, da obdrži motor še naprej isti. Pri vožnji skozi ovinke je treba motor mal vleč v ovinek, drža na motorju je pa itak dirkaška.
simonsi Objavljeno Oktober 12, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2007 Dokler je imel original izpuh ni šel nikamor, ko pa sva zamenjala je v tretji prestavi vrtel gumo v prazno. Tale je pa malo bosa. :grim
Kawl Objavljeno Oktober 12, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2007 (popravljeno) Tale je pa malo bosa. :grim Tudi sam se strinjam da je bosa :) Imel ZXR750RR - 128KM komplet Akrapovič - takrat še imenovan Scorpion, in tretja ni nikoli vrtela v prazno. Moram pa povedat da je ta motor za današnje čase veliko za časom :) Kar se tiče zvoka - kapo dol tako hudega zvoka nisem do zdaj slišal še na nobenem 4-valjenm registreranem motorju! Imam pa še eno vprašanje. Zanima me če kdo ve če ima ta mašina kaj veze z današnjimi Z-ji 750 razen to da imata isto kubaturo? LP Rok Popravljeno Oktober 12, 2007. Popravil Kawl
RHonda Objavljeno Januar 8, 2008 Opozori Objavljeno Januar 8, 2008 3 strani teme kaže, da ta motor ne vzbuja prav veliko zanimanja. Sam se odločam za nakup in niham med sedmico in gsx-r 750. Zanima me, kakšna je razlika med r in rr ? Koliko pa stanejo kaj kiti za predelavo motorja ? Prebral sem že vse mogoče teste, vseeno pa bi bil dobrodošel kakšen dodaten komentar od lastnikov in poznavalcev, da se malo obudi tema o tej legendi .)
Jure Objavljeno Januar 8, 2008 Opozori Objavljeno Januar 8, 2008 Sicer nisem noben poznavalec.. Ampak če gledaš isti letnik ZX7R in GSXR 750, potem bi prva bila skoraj boljša izbira, že zato ker jo nima vsak drug, ampak je prav nekaj posebnega :D Pa Ninja je itak zakon, škoda ker so jih nehali delat :trance_33_sleep:
JeRn3j Objavljeno Januar 9, 2008 Opozori Objavljeno Januar 9, 2008 (popravljeno) 3 strani teme kaže, da ta motor ne vzbuja prav veliko zanimanja. Sam se odločam za nakup in niham med sedmico in gsx-r 750. Zanima me, kakšna je razlika med r in rr ? Koliko pa stanejo kaj kiti za predelavo motorja ? Prebral sem že vse mogoče teste, vseeno pa bi bil dobrodošel kakšen dodaten komentar od lastnikov in poznavalcev, da se malo obudi tema o tej legendi .) če je isto kot kasnejši modeli ima rr kakšne bolše komponente (druga razmerja, drgačne mortizerje, vilce ...) drgač pa men ima tale motor enega najbolših zvokov kar sm jih kdaj slišu... tud izgleda ko bombnik :evilgrin: še dejstvo o zvoku :evilgrin: :worship: :worship: :worship: Popravljeno Januar 9, 2008. Popravil JeRn3j
RHonda Objavljeno Marec 18, 2008 Opozori Objavljeno Marec 18, 2008 Danes sem si v živo pobliže ogledal enga zx-7r, rdeče barve. Pa morm priznat, da lepšega superšportnika še niso naredili. Posebno če ima še kakšen aftermarket del vgrajen gor (izpuh, sprednja šipca, druge luči na zadku). Niti današnji motocikli niso senca te oblike. Meni je samo žal, da pri tem motorju že od leta 92 niso povečali moči niti za kilovat, tudi ga niso olajšali teže. Škoda je tudi da so ga prenehali izdelovati. Pa pravijo, da je vse breme razreda 750 prevzel kwak 636. S čemur pa se niti malo ne strinjam. Za te kot so jih naredili to že velja. Samo nov model z okol 160 konji in 160kg pa bi bil alfa in omega razreda superbike, daleč spredaj od 600. Tu ni kaj debatirati. Tudi kupcev bi bilo pomoje kar veliko. Samo za razliko od suzukija je pa kawasaki vse zajebal. Tud čedalje slabše motorje delajo. Legenda :devil:
Jure Objavljeno Marec 18, 2008 Opozori Objavljeno Marec 18, 2008 Ampak saj veš kako je :) Vsake oči imajo svojega malarja. Meni osebno je motor grd, ampak se pa strinjam da je že prava redkost in prav legendaren. Če bo sreča in predvsem finance, bo enrkat tudi v moji garaži parkiran za zbirko, kot spomin na želje, ko sem bil v prvih razredih oš in te Kawasakije občudoval v filmih :D
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se