simonsi Objavljeno Avgust 18, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2008 Naj bo še tako obnovljen, meni se je ta agregat zapisal kot ena najbolj uničljivih stvari na svetu. Že ZXR pol pa še ZX-7R. Tebi če bi dal bandita ti pregori v enem dnevu. :wacko:
Kawl Objavljeno Avgust 19, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2008 Naj bo še tako obnovljen, meni se je ta agregat zapisal kot ena najbolj uničljivih stvari na svetu. Že ZXR pol pa še ZX-7R. Če ga na zboru 20min tišiš v blokado ni čudno da je uničljiv!
Kawl Objavljeno Oktober 5, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2008 Že nekaj časa iščem akrapovič krivine za ta motocikel. Našel sem dvoje različne se pravi 4V1 ter 4V2V1. Prve kot mi je znano so za moč v višjih obratih, druge so za moč razporjeno čez vse obrate oziroma več v srednjih obratih. Našel sem tudi arrow komplet izpuh - če je komu kaj znano kakšen je prirastek moči z akrapovičem ali arrowom naj napiše. Na intrnetu namreč ne najdem več nobenih podatkov - odkar je akrapovič prenovil stran manjka tudi pol motorjev :) Tudi na uradni arrow strani ni nobenih podatkov. Hvala za kakšen pametn odgovor. LP Rok
jhribar1 Objavljeno Oktober 11, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2008 je že kdo slišal za šiber vplinjače na modelu zx7rr? menda je to direktni vbrizg, ki je še boljši od keihin fcr men je ta motor lep edino zadnje vilce mi ne pašejo, ker spominjajo bolj na kros vilce
Kawl Objavljeno Oktober 12, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2008 je že kdo slišal za šiber vplinjače na modelu zx7rr? menda je to direktni vbrizg, ki je še boljši od keihin fcr men je ta motor lep edino zadnje vilce mi ne pašejo, ker spominjajo bolj na kros vilce Keihin fcr vplinjači so dobri za dobrega mehanika... drugače so preveč trmasti in jih je zelo težko nastavit - so tudi veliko bolj občutljivi na vremenske razmere - za konec pa ne dajo toliko več od sebe da bi se jih splačalo imet. To kar si videl je bila verjetno kakšna predelava - sem videl že kar nekaj predelav v ajnšpric - samo to potem ni več to - ni več tista 7-ka taprava. LP
RHonda Objavljeno Oktober 13, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2008 je že kdo slišal za šiber vplinjače na modelu zx7rr? menda je to direktni vbrizg, ki je še boljši od keihin fcr men je ta motor lep edino zadnje vilce mi ne pašejo, ker spominjajo bolj na kros vilce Jest sm jih imel na zxr-750 rr pol sm pa zamenjal mašino sm jih mel pa od zx-7r gor. To je res nekakšen direktni vbrizg sam ne vem kako si to razlagaš. Ponavadi se ta izraz uporablja za elektronski vbrizg goriva kokr je men znano. Pri men je bla razlika ta da je s temi uplinjači mašina lepše vlekla na 12-13000 obratih na nizkih ga je pa zamorilo. Z navadnimi membranskimi pa je mašina delala enakomerno s tem da je popustila ravno pri teh visokih obratih. Sicer pa sam ne vem kaj točno pomeni šiber, jest si razlagam to tako da so to uplinjači brez membrane kjer zmes ''šprica'' noter. Samih razlik v največji moči med temi uplinjači ni. Mislim da bi kej več o tem vedel Gorgh iz foruma k men se zdi da je že bla ena taka debata enkrat
frankie Objavljeno Oktober 14, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2008 @Rhonda Kaksna je razlika med staro rr masino in zx 7r? Vem da so creva drugacna, mene zanima obcutek v voznji.
VS800 Objavljeno Oktober 14, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2008 Če ga na zboru 20min tišiš v blokado ni čudno da je uničljiv! hehe :krneki:
RHonda Objavljeno Oktober 14, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2008 @Rhonda Kaksna je razlika med staro rr masino in zx 7r? Vem da so creva drugacna, mene zanima obcutek v voznji. Jst sm v bistvu že napisal kakšna je razlika- stara mašina rr nima tolk navora v nižjih obratih kokr zx-7r, se pa nekolk lažje vrti od 12000 do 13000. Sam v te obrate itak nima smisla vrtet ker že izgubi moč (največja moč je pri nekje 11500 obratih) tok da je smiselno prestavljat nekje pri 12000 al pa še prej. Jest sm s tem ko sm ga vrtel do blokade uničil mašino, to sm ugotovu po pogovoru z dvema mehanikoma. Sej drugač so te mašine super sam jest nism mel prov nič sreče z njimi. Glavni problem je dobit sedmico še kolkr tolk ohranjeno, ker so ti motorji bli narejeni ''za tiščat'' in jih noben ni šparal. Jest tud prodajam zxr-750rr z okvarjeno mašino, če se mogoče kdo zanima. Nosilci so predelani da paše not od zx-7r. Drugače pa je bilo že v tej temi omenjeno (mislim večkrat) da je ta motor že zastarel in za časom. Če bi šenkrat kupoval bi raje mal počakal in vzel kaj novejšega npr. zx-6r s katerim nisem imel niti najmanjšega problema, tud glede voznih lastnosti mi je bil boljši, poraba precej manjša itd...Sedmica ima edino prednost moč v nižjih obratih kar pa pri mojem načinu vožnje niti ni bilo pomembno. Če te še kaj zanima kar vprašaj !
Kawl Objavljeno Oktober 14, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2008 Ne vem od kje vam zxr750rr. Obstaja samo zxr750 in omejena serija zxr750r. Torej če že primerjate - primerjajte zxr750r in zx7rr - oba imata FCR vplinjače. Je pa med zxr750 in zx7r veliko razlik in ne samo oblika. Ta motor se pelje fenomenalno - rabi pa ornk desca in ne enga presušenca, ki ga ne more držat. LP
Gorgh Objavljeno Oktober 14, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2008 Ta motor se pelje fenomenalno - rabi pa ornk desca in ne enga presušenca, ki ga ne more držat. LP +1 :naughty: :alien1:
Kawl Objavljeno December 13, 2008 Opozori Objavljeno December 13, 2008 en uprašanje... za kaj služita spednji dve posodici? predvidevam da je ena za vodo saj pri strani nima posodice za vodo tako kot imajo to serijski zx7r... prav tako mi ni jasno kje se nahaja termostat - mi zna kdo razložit - pač zanima me... :) Hvala LP Rok
simonsi Objavljeno December 14, 2008 Opozori Objavljeno December 14, 2008 mogoče so une posodice zato, da se kakšne tekočine ne razlijejo pri blažjem padcu, ker tale moped na sliki je zgleda za na pisto. Termostat je pa verjetno zadaj za glavo cilindra. Ima tako specifično ohišje, da težko fališ.
Kawl Objavljeno December 14, 2008 Opozori Objavljeno December 14, 2008 Drugače je to ZX7RR SBK iz daljnega leta 1997 - moped akire yanagawe. Kot sem že rekel ena je verejtno za vodo - druga je za? :D Sej imajo zdajšni SBK motocikli prav tako te posodice tam spredaj... Termostat pa jst na tej sliki ne vidim - razen če je to na sliki pogled iz leve za cilindrem en črn šodr tam zgoraj... samo mi pa potem ni jasno kako so razpeljane cevi... Sprašujem zato ker bom mogel termostat malenkost prestavit. Tube karbon-kevlar sem dobil iz anglije - iste so uporabljali v BSBK - in sedaj me jebe termostat ker pride preveč zraven tube... prav tako morma malenkost spustit hladilnik (5mm) - samo to ne bo tak problem - nardim druge nosilčke pa imam eno težavo manj...termostat bi pa tud mogu prestavt nekam v notranjost - morm še mal pogledat kam bi ga stlaču... LP
simonsi Objavljeno December 14, 2008 Opozori Objavljeno December 14, 2008 Prilepi kakšno slikco, da vidim kaj sploh misliš. :P
BIZIXXX Objavljeno December 14, 2008 Opozori Objavljeno December 14, 2008 Druga kantica je od odduška rezervarja. Po pravilih ne smejo imeti cevi od odduškov speljanih v tla, ampak v take posodice.
Kawl Objavljeno December 14, 2008 Opozori Objavljeno December 14, 2008 Druga kantica je od odduška rezervarja. Po pravilih ne smejo imeti cevi od odduškov speljanih v tla, ampak v take posodice. Hvala za info... p.s.: kje si našel to fotko :)
Kawl Objavljeno December 14, 2008 Opozori Objavljeno December 14, 2008 Hvala za info... p.s.: kje si našel to fotko :) sej sem mal gledal - to je tista zadeva k en majstr od jermana motor obnavlja :)
BIZIXXX Objavljeno December 14, 2008 Opozori Objavljeno December 14, 2008 sej sem mal gledal - to je tista zadeva k en majstr od jermana motor obnavlja Ja maš prav. Si vidu kva je majster spedenu motor :worship:
Kawl Objavljeno December 14, 2008 Opozori Objavljeno December 14, 2008 Ja maš prav. Si vidu kva je majster spedenu motor :worship: Noro ja - zadevo bo res konkretno uštimov - lahko bi se rekl da je motor prišel v prave roke.
k0ci Objavljeno December 14, 2008 Opozori Objavljeno December 14, 2008 čemu služi ta rdeča cevka z 2D logom speljana ob vilicah na zadnjih dveh slikah :hmm:
simonsi Objavljeno December 14, 2008 Opozori Objavljeno December 14, 2008 verjetno za telemetrijo delovanja vzmetenja.
BIZIXXX Objavljeno December 14, 2008 Opozori Objavljeno December 14, 2008 Ti bom bolj po domače razložil: to je sistem ki v kombinaciji z data-loggerejem beleži sledeče: - koliko hoda amortizacije sploh uporabljaš - vidiš ali amortizacija dela čez svoj limit - ali je amortizacija pretrda, premehka, vidiš v kakšnem rangu dela - ali dobivaš ali izgubljaš trakcijo iz pri pospeševanju - vidiš z kakšno hitrostjo delajo amortizerji, vidiš ali delajo z istimi hitrostmi ali ne to bi blo nekak to. Tule je še slikica, manjka še senzor za krmilo, ki ti da še mal več podatkov.
Kawl Objavljeno December 14, 2008 Opozori Objavljeno December 14, 2008 (popravljeno) Verjetno je tole tok denarja kokr ena nova R1 :) Drugače pa kolikor sem bral o tem 2D meri tudi obrate motorja - hitrost na prednjem in zadnjem kolesu, pa verjetn še kaj za povrh. Po domač povedan - tega zaenkrat še ne rabm :) Popravljeno December 14, 2008. Popravil Kawl
Kawl Objavljeno December 15, 2008 Opozori Objavljeno December 15, 2008 Mal se igram v fotošopu pa me zanima kaj vi mislte... neki tazga sem mel jst v mislih... bolj endurance stil... še zmer bo cesta prevladovala :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se