erzo Objavljeno Junij 4, 2004 Opozori Objavljeno Junij 4, 2004 Roba ja :) Včeri sn študiro nekaj, pa sem ugotovil da bi mogo za popoln izkoristek menjat avspuh, samo zdaj dat tolk dnara vun za evota je tak tak ne :) kaj ti misliš se splača? zdaj mam giannelli metal gor..
Tomozuki Objavljeno Junij 4, 2004 Opozori Objavljeno Junij 4, 2004 Treba je pa upoštevat, da je treba potorsnji material hitreje menjavat kot pa pri GUS. To pa zato, ker so obremenitve vecje. Sicer pa bi vedo o tem kaj vec povedat _aerox_, ki trenutno raje sraufa RC avtke :D Je pa res, da je razlika med ALU in GUS-om v konjih zelo ocitna. To, da se GUS slabse hladi kot aluminij je res, ampak ni si treba delat skrbi, ker pikno ne bo. Nasplosno je slabse dojemljiv za temperaturne spremembe, tako da ga je tudi na vroce polje tezko spravit. Meni ni se nikol uspelo - maximalno sem priso do 90 stopinj pa se to je blo poletje pa sem ga nonstop nazigal.
duke Objavljeno Junij 4, 2004 Opozori Objavljeno Junij 4, 2004 Po tem takem se pravi, da s isto nastavitjivjo fergazerja, in vsem ostalimi nastavitvami enakimi, bi se gus kit (polini AC) prej pregrel in piknil kot pa npr. malossi MHR replica (AC) ali airsal T6 (AC) ??????????????????? OKI! Ti imaš pa že toliko izkušenj, da tega niti napisati :hmm: ne bi smel. Bat ne zariba zaradi tega, ker mu je vroče ampak zato, ker se pretrga mazalni film. To je redko zaradi pregrevanja. Prevroč ali prehladen motor gre slabše kot pravilno ogret, ker so tolerance med batom in valjem neustrezne. Pa ne pozabi, da motor hladi (tudi) bencin. Če ga je premalo je hudič, če ga je preveč gre slabo, če ga je ravno prav, pa gre kot satan. Ne spomnim se zaribanega gus zračno ali vodno hlajenega kita (govorim o Poliniju) v zadnjih letih. V Sloveniji je bilo prodanih preko 1.000. Ja, so bili primeri, ko je kdo bat narobe obrnil (puščica na vplinjač) ali pa pumpica za olje ni delala. Ampak zaradi pregrevanja..... to pa ne. lp Duke
_OKI_ Objavljeno Junij 4, 2004 Opozori Objavljeno Junij 4, 2004 OKI! Ti imaš pa že toliko izkušenj, da tega niti napisati :hmm: ne bi smel. Bat ne zariba zaradi tega, ker mu je vroče ampak zato, ker se pretrga mazalni film. To je redko zaradi pregrevanja. Prevroč ali prehladen motor gre slabše kot pravilno ogret, ker so tolerance med batom in valjem neustrezne. Pa ne pozabi, da motor hladi (tudi) bencin. Če ga je premalo je hudič, če ga je preveč gre slabo, če ga je ravno prav, pa gre kot satan. Ne spomnim se zaribanega gus zračno ali vodno hlajenega kita (govorim o Poliniju) v zadnjih letih. V Sloveniji je bilo prodanih preko 1.000. Ja, so bili primeri, ko je kdo bat narobe obrnil (puščica na vplinjač) ali pa pumpica za olje ni delala. Ampak zaradi pregrevanja..... to pa ne. lp Duke Meni je pikno zaradi pregretaj. Diagnoza: Prerevna zmes zrak/bencin zaradi športnega filtra, ki je vlekel preveč zraka (uravavnan z lepljenjem - na napakah se učimo :cry: ). To da bencin hladi mi je jasno. Sem tudi po tem ko je pikno povprašal vse ki se na to zelo spoznajo :) Tudi sam sem stestiral to teorijo. Ima namreč sedaj filter narejen tako, da imam not športno gobico ter luknje v ohišju. Delal sem preiskuse s tem, da sem se v približno enako toplem vremenu peljal po isti cesti na isti lokacijo (5-6km) s približno enako hitrostojo vožnje (pol gasa) Ko sem prispel tja, sem skuter ugasnil in s roko vedno probal tisti plastični dekl ki je okrog cilindra, kjer piha not, ter sam cilinder in blok motorja v okolici cilindra. Ko sem imel odprte vse luknice je bil že tisti plastični dekl vroč kot hudič :blink: res, lahko roba potrdi. Potem sem pa postopoma zadelaval luknice in tako jih imam sedaj le že ene 4 (prej 8) Sedaj se po tej isti vožnji niti približno ne zagreje tako. Dekl ni niti topl .) :OK: Tako da ta kit lahko tudi pikne (mam polini gus) s nevednostjo :cry:
_Roba_ Objavljeno Junij 4, 2004 Opozori Objavljeno Junij 4, 2004 Roba ja :) Včeri sn študiro nekaj, pa sem ugotovil da bi mogo za popoln izkoristek menjat avspuh, samo zdaj dat tolk dnara vun za evota je tak tak ne :) kaj ti misliš se splača? zdaj mam giannelli metal gor.. Ti povem kaj daj gor?roosta daj :)
JuReLuzA Objavljeno Junij 4, 2004 Opozori Objavljeno Junij 4, 2004 najlepsa hvala duke za odgovor!! se prav da polini corsa (nc predelan), gre bolj kot malossi mhr replica (nc predelan)?
c00L3r Objavljeno Junij 5, 2004 Opozori Objavljeno Junij 5, 2004 Mene pa nekaj drugega zanima v zvezi s 70ccm kiti. Kaj vi ob vgradnji kita date not tudi druge valčke? Težje? Ali pustite take not, kot ste jih meli pri 50ccm?
_Roba_ Objavljeno Junij 5, 2004 Opozori Objavljeno Junij 5, 2004 Mene pa nekaj drugega zanima v zvezi s 70ccm kiti. Kaj vi ob vgradnji kita date not tudi druge valčke? Težje? Ali pustite take not, kot ste jih meli pri 50ccm? Spet se vse okrog obrne...
zazy Objavljeno Junij 5, 2004 Opozori Objavljeno Junij 5, 2004 to mors probat lahka da bojo tisti stari glih ustrezali ali pa bodo cisto zgrešena kombinacija, pa dobro je tut fergazer pol stelat, pa auspuh mal prerihtat ce ze ne novga kupit
dule3 Objavljeno Junij 6, 2004 Opozori Objavljeno Junij 6, 2004 Večina ljudi je zmotno prepričanih, da je gus cilinder odporen na čisto vsako naravno nesrečo. V resnici pa je možno za te cilindre dobiti bate z nadmero do +1 mm (47, 47.6, 48), kar je uporabno za obnovo IZRABLJENEGA cilindra (po nekaj 10000 km izgubi toleranco). V primeru, da cilinder konkretno zablokira (naprimer da se prelomi varovalka sornika, zlomi batni obroček, itd.), pa je v prej omenjenem primeru lahko ris v cilindru globok maksimalno 0.5 mm, drugače ga ni več možno pobrusiti na nadmero brez da bi bil ris še viden (47 v 48). Praktično so takšni cilindri uporabni, če se voziš samo s skuterjem čez celo leto in narediš toliko km, za kar pa slovensko podnebje ni idealno (Italija je seveda drugo). Upoštevati je treba tudi ceno obnove, saj velikokrat znese cena bata, brušenja in vgradnje več kot tričetrt cene novega kita.
dule3 Objavljeno Junij 6, 2004 Opozori Objavljeno Junij 6, 2004 hm...mene pa zanima kolk mate kej izkusen s spodnjimi kiti!? pa kater da najvec od sebe. usi pa imajo priblizno isto ceno! 1.Polini Corsa...(cena 185 euro) na vseh drugih straneh pise d ma 13 konj, na polinijevi domaci strani pa pise d jih ma samo 11,5!! kolk je zdej taprav podatek!? 2.Malossi MHR Replica...(cena 185 euro) aluminij kit s 12 konji 3.Hebo Manston Replica...(cena 191 euro) aluminij kit, ki naj bi imel 14 konj! pa res prosm c mi lohk kaksn iz izkusenj pove...ne pa tko k eni k pac sovrazjo npr. polini in bodo takoj zaceli pljuvat po njem! lp jurc Tkole je, to je zelo težko rečt ker so te moči zavite v meglo. Končna moč je odvisna od kombinacije vseh komponent termo grupe, tako da lahko tudi pozabiš na vse tisto dukovo pametovanje, ker ti za omenjene cilindre ni povedal, s katerimi komponentami so bile te moči izmerjene (izpuh kot najpomembnejši, pa tudi uplinjač ne zaostaja), niti ti ni povedal ali je bilo to izmerjeno na glavni gredi ali na kolesu. Če je povedal moč na na desetinko KM natančno ima sigurno vse te podatke, ki pa jih je "pozabil" omeniti ker ti verjetno samo hoče prodat Polini cilinder :wacko:. Verjemi, da se taki cilindri niti ne vrtijo na optimalnih obratih z originalnim izpuhom. Da ugotoviš moč, ki jo dobiš iz tistega kar boš kupil po vgradnji pač pelješ skuter na valje in to je to. :zzz:
dule3 Objavljeno Junij 6, 2004 Opozori Objavljeno Junij 6, 2004 Mene pa nekaj drugega zanima v zvezi s 70ccm kiti. Kaj vi ob vgradnji kita date not tudi druge valčke? Težje? Ali pustite take not, kot ste jih meli pri 50ccm? Če deluje kit v istih obratih kot tisto kar imaš zdaj gor, potem ni treba.
Tomozuki Objavljeno Junij 6, 2004 Opozori Objavljeno Junij 6, 2004 OKI! Ti imaš pa že toliko izkušenj, da tega niti napisati :hmm: ne bi smel. Bat ne zariba zaradi tega, ker mu je vroče ampak zato, ker se pretrga mazalni film. To je redko zaradi pregrevanja. Prevroč ali prehladen motor gre slabše kot pravilno ogret, ker so tolerance med batom in valjem neustrezne. Pa ne pozabi, da motor hladi (tudi) bencin. Če ga je premalo je hudič, če ga je preveč gre slabo, če ga je ravno prav, pa gre kot satan. Ne spomnim se zaribanega gus zračno ali vodno hlajenega kita (govorim o Poliniju) v zadnjih letih. V Sloveniji je bilo prodanih preko 1.000. Ja, so bili primeri, ko je kdo bat narobe obrnil (puščica na vplinjač) ali pa pumpica za olje ni delala. Ampak zaradi pregrevanja..... to pa ne. lp Duke Heh, jas se ga spomnim :) Iz lastnih izkušenj pa ma Aerox mazanje preko zobnikov :naughty: Potem sem hvalabogi dobo novega.
dule3 Objavljeno Junij 6, 2004 Opozori Objavljeno Junij 6, 2004 Heh, jas se ga spomnim :) Iz lastnih izkušenj pa ma Aerox mazanje preko zobnikov :naughty: Potem sem hvalabogi dobo novega. Saj to je za razumet, tudi če bi bile tolerance brezhibne v 99,9% primerov, to pri 1000 cilindrih še vedno pomeni 1 gnilega. Ti si tega dobil ostali pa so v redu :lol1:
_Roba_ Objavljeno Junij 6, 2004 Opozori Objavljeno Junij 6, 2004 Imam en Polini Evo cilinder doma ki ima en ris in zdaj me zanima ce se ga da isto obnovit kot Team-a.Kje in koliko pride?
dule3 Objavljeno Junij 6, 2004 Opozori Objavljeno Junij 6, 2004 Ja ponavadi ne gre parcialno torej ne samo del površine ampak moreš dat pobrusit/postružit in komplet nov nanos, najboljše komu ki se z obnovo kros cilindrov ukvarja. Pride pa okoli 20000 SIT, tako da se splača na dražjih cilindrih. Druga možnost je pa postružit pa honano gus pušo noter. Se lahko voziš do konca življenja z njim, če ribne pa samo nadmero ali drugo pušo. Tečno drago zna biti le frezanje odprtin kanalov, lahko pa se lotiš tudi ročno. Mogoče bi lahko celo dobil gus pušo za Evo če jih kdo dela, za kros vem da obstajajo.
simonsi Objavljeno Junij 6, 2004 Opozori Objavljeno Junij 6, 2004 Gus puša fertik narjena za moj 125 cilinder je prišla ~25k sit Dela ful fajn, samo se mi zdi da se manj vrti kot s kromom/nikasil
jrk0 Objavljeno Junij 6, 2004 Opozori Objavljeno Junij 6, 2004 moj sosed ma airsala, pa mu je vtrgalo ziherco pr batu pa vrglo not in nardilo samo en irs v steno cilindra, ampak je ta kar globok :\ a se da kak to zalit al pa kaj? ker drugace je cilinder ce cisto fajn, samo ta ris je. pa bat je zjebalo, to bi trebalo novega kupit.
dule3 Objavljeno Junij 6, 2004 Opozori Objavljeno Junij 6, 2004 To je dokaj pogosta napaka, te varovalke ne smeš nikol stisnit ampak jo moraš zavrtet v kanal kamor se usede drugače jo lahko pretegneš (podobno kot ne smeš pretirano odpret batnega obročka). Pri aluminijastem cilindru nimaš veliko izbire, če je poceni se bolj splača zamenjava kot pa obnova še posebej pri zračno hlajenih. Drugače pa glej zgoraj (ponovno kromanje+nov bat ali gus piša+nov bat).
zazy Objavljeno Junij 7, 2004 Opozori Objavljeno Junij 7, 2004 Kromanje te pride 20k, nov bat pa 10k je to 30k nov kit pa je 35k se ti bol splača novga kupit ker star nebo nikol več tak dober!
basek Objavljeno Junij 7, 2004 Opozori Objavljeno Junij 7, 2004 POLINI, KR DRŽI IN NI PROBLAMA Z DELI. SENA JE DOBRA. ČE POVEŠ ZA KAK SKUTER IN OD KJE SI B) TI POVEM CENO IN KJE GA DOBIŠ.
WacKer Objavljeno Junij 7, 2004 Opozori Objavljeno Junij 7, 2004 POLINI, KR DRŽI IN NI PROBLAMA Z DELI. SENA JE DOBRA. ČE POVEŠ ZA KAK SKUTER IN OD KJE SI B) TI POVEM CENO IN KJE GA DOBIŠ. Dj nehi se dret <_< (izklop caps lock )
duke Objavljeno Junij 8, 2004 Opozori Objavljeno Junij 8, 2004 Imam en Polini Evo cilinder doma ki ima en ris in zdaj me zanima ce se ga da isto obnovit kot Team-a.Kje in koliko pride? Polini evo se definitivno splača obnoviti, če je to cilinder za dirke in ima tako dobro obdelane kanale, da bi te ponovna obdelava kanalov prišla 50 kSIT. Nikasil nanos delajo v Kopru. Imajo mojstra, ki to dela že uhuhu časa. Najdi ga. Pa ne po telefonu. Po telefonu ga ne dobiš. lp duke
mjemec Objavljeno Junij 18, 2004 Opozori Objavljeno Junij 18, 2004 Čist tko mau me zanima kva si mislte o Malossi 70cc kitu za Ditecha! Zato k jst bi to vrgu noter sam morm prvo vedt če se sploh splača! A mogoče kdo ve kolk konj ma ta kit? Pa kva mislte da bi blo treba še zravn menjat? Kva pa Polini a je ta boljši, slabši? Prosm no da mi mau poveste kako je s temi kiti ker res nevem kva bi zdj naredu! :?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se