Noise Objavljeno September 21, 2006 Opozori Objavljeno September 21, 2006 S svojim starim GTR1000 Kawasaki ni mogel več uspešno konkurirati tekmecem kot je Yamahin FJR, ZZR 1200 in 1400 pa sta bila preveč športna. Pri Kawasakiju so se odločili za izdelavo novega GTR 1400, agregat pa so vzeli kar iz športnega ZZR 1400. --> http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=2858
Špilferderber Objavljeno September 22, 2006 Opozori Objavljeno September 22, 2006 pa če bo imel ceno tam okoli 0,80 x BMW K1200GT, bi znal bit v segmentu nabildanih sport touringov zelo zanimiv.. :D ZZR goes camping :D
tom Objavljeno September 22, 2006 Opozori Objavljeno September 22, 2006 se strinjam z dex-om :OK: mi je prav fajn, da se kawasaki prebuja z mnogo novostmi tudi drugje ne samo pri supersport motorjih. sicer pa močnejša kot je konkurenca, boljše je
MARJA Objavljeno September 22, 2006 Opozori Objavljeno September 22, 2006 Škoda ,ker je Kawasaki! :nono: Mi ni pomembna znamka, samo da je potovalnik. Zanimiv motorček. Še en model ki pride na spisek pri menjavi motorja.
Fazer03 Objavljeno September 25, 2006 Opozori Objavljeno September 25, 2006 http://motoplus-web.com/forum/viewtopic.php?p=11385#11385 Joj, kako je pa to nagravžno ... :BUA: ne morem pomagat, tak se mi zdi; pa še kup poznanih elementov najdem na njemu: zadnja luč MT 01, izpuh novi fazer 1000 (+ 50cm), bočni kufri Ikea, ..... PS: se pa težko odločim, kateri je za na 1. mesto po "lepoti": ali ta Kawa ali pa B-king od Suzukija :devil:
tomaz6 Objavljeno Oktober 15, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2006 končno so dali starega GTR-ja v penzijo... ta novi je pa zakon.. da je kawasaki PA JE ŠE TOLIKO BOLJE!!!!!
Tratnjak Damijan Objavljeno Oktober 16, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2006 Test od starga GTR ja sem prebral v motoraddovemu katalogu, kjer pise da ima cez 300kg in veliko porabi okoli 10l na 100km. Pa kljub temu sem jih ze kar nekaj videl. Mislim, da so s kubaturo pretiraval, saj bo sam poraba vecja efekta pa itak ne bo. Vseeno jih bojo kar nekaj prodali. Vsake oci imajo svojga malarja. :)
cvetoo Objavljeno Junij 20, 2007 Opozori Objavljeno Junij 20, 2007 Ok, lep nabor tem , lep nabor fotografij, slabi obeti glede specifikacij....... Mene pa zanima koliko bo to čudo stalo? Anyone? LP Cvetoo.
SiR Objavljeno Junij 20, 2007 Opozori Objavljeno Junij 20, 2007 Ok, lep nabor tem , lep nabor fotografij, slabi obeti glede specifikacij....... Mene pa zanima koliko bo to čudo stalo? Anyone? LP Cvetoo. 14-17 jurjev, odvisn od opreme. če bi imel gor značko BMW, bi lahk zahtevali še dva do tri jurje več ...
primozh Objavljeno Junij 20, 2007 Opozori Objavljeno Junij 20, 2007 meni osebno všeč potovalni motor ............... še akrapota gor, pa je čista zmaga, sploh za tako ceno ......... :grim
cvetoo Objavljeno Junij 20, 2007 Opozori Objavljeno Junij 20, 2007 14-17 jurjev, odvisn od opreme. če bi imel gor značko BMW, bi lahk zahtevali še dva do tri jurje več ... Kolikor vem si se vozil že z vsakim mopedom, ki ga dajejo na probo. Torej, kdaj se bo kaj dogajalo? Najbrž v Mariboru? Lahko greva tudi skupaj. Itaq zasedem samo 1/3 toliko prostora kot ti. LP Cvetoo.
cvetoo Objavljeno Julij 30, 2007 Opozori Objavljeno Julij 30, 2007 Ojla, no Motosvetovci, ga je že kdo vozil? Sem oni dan klical in pustil številko v DKS-su in me seveda niso poklicali. Ker sem se naučil biti tečen, sem jih nekaj dni kasneje ponovno poklical in ker me je prijazna gospa kar odganjala češ, da testnih voženj ne bo, sem povprašal po gospodu Darkotu. No g. direktor mi je omenil, da ne razmišlja o testnem motociklu ker, da je zavarovanje takšnega motocikla tako velik strošek, ki si ga ne nameravajo(generalni uvoznik Kawasaki za Slovenijo) privoščiti. Pa sem vztrajal in omenil, da bo FJR šla od hiše in da pač pri nas ne kupujemo mačka v žaklju in da so mi pred leti ko sem kupoval FJR omogočili testno vožnjo le te, pa ZZR-ja, pa VFR-re in še kaj bi se našlo. Pa na Avto aktiv sem ga spomnil in na njihove dneve odprtih vrat, da ne govorim o njihovih testnih modelih. Potem je g. Darko dejal, da se bo pozno jeseni mogoče dalo dobiti GTR-ja za kak km pod istimi pogoji kot pred tremi leti ZZR-ja. (par km z g. Darkotom na zadnjem sedežu) Izgleda, da bo GTR še ena slovenska prodajna "uspešnica", pa ne po zaslugi motocikla, pač pa po zaslugi marketinškega pristopa. Napisano izraža moje mišljenje o generalnem uvozniku motociklov Kawasaki za Slovenijo, motor pa me seveda še vedno zelo zanima. LP Cvetoo.
Pervy Objavljeno Julij 30, 2007 Opozori Objavljeno Julij 30, 2007 Izgleda, da bo GTR še ena slovenska prodajna "uspešnica", pa ne po zaslugi motocikla, pač pa po zaslugi marketinškega pristopa. Napisano izraža moje mišljenje o generalnem uvozniku motociklov Kawasaki za Slovenijo, motor pa me seveda še vedno zelo zanima. LP Cvetoo. kawasaki (uvoznik DKS) že od leta 99 ali 2000 dalje nima testnih motorjev ne za novinarje in ne za kupce. če se kak motor slučajno da dobit na test, je to dobra volja ali "gnjavljenje" ker to pomeni da ti direktor da svojega za probat. če imaš smolo in bi rad probal model, ki ga direktor nima privat ne bo nič. se baje ne splača :whistle: jap tako je to in prodajne cifre to potrjujejo.
Petzl Objavljeno Julij 30, 2007 Opozori Objavljeno Julij 30, 2007 V Nemciji se je predvcerejsnim zacel vzdrzljivostni test omenjenega motocikla. Testirajo ga nemski policisti, ki bodo v 100 dneh naredili 100 000km :worship:
cvetoo Objavljeno Julij 30, 2007 Opozori Objavljeno Julij 30, 2007 V Nemciji se je predvcerejsnim zacel vzdrzljivostni test omenjenega motocikla. Testirajo ga nemski policisti, ki bodo v 100 dneh naredili 100 000km :worship: Torej bo najbolje, da gremo v vrsto k nemškim policajem in naredimo tisti dve uri na motorju in tistih 150 km za prvi vtis :krneki: Lp Cvetoo.
Petzl Objavljeno Julij 30, 2007 Opozori Objavljeno Julij 30, 2007 Torej bo najbolje, da gremo v vrsto k nemškim policajem in naredimo tisti dve uri na motorju in tistih 150 km za prvi vtis :krneki: Lp Cvetoo. Ja, najbrz bi bilo precej manj problemov kot pri slovenskem uvozniku :rolleyes:
point Objavljeno Avgust 1, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2007 Hecno, da se pol nekateri uradni uvozniki, zastopniki in ne vem kaj še vse bunijo nad t.i. sivimi uvozniki. Saj druge poti ni, razen, če želiš kupit motor po katalogu. GTR je moj prvi favorit za naslednjo sezono, ampak, če zavrtim tel. št. DKSa približno že vem kako se bom pogovarjal s tisto prijazno gospo na drugi strani. Zato pa še ni bilo Kawasakija v moji garaži. Žal, pa ne zaradi samega stroja, prav mika me, da ga bi imel, pa sem se vsakič odločim za drugo znamko in to zaradi že opisanih razlogov. Če se ne motim je DKS zastopnik Kawasakija tudi za ostale držale ex YU, pa nam me kdo popravi, če se motim. Kaj bi mu pomenilo registrirat par motorjev?? Zagotovo bi se mu hitro povrnilo z velikimi obrestmi. Srečno
cvetoo Objavljeno Avgust 1, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2007 Pa smo spet pri bluzenju. Nov model se pojavi na trgu in z njim taužent razbijačev, ki si žele motor peljati in ga kupiti pri sivem uvozniku :krneki: A je kdo pomislil, da smo vmes tudi potencialni kupci, ki bomo slej ko prej kupili novo FJR ali pa raketo. GTR obljublja SLEDNJE. Simon, a zmoreš kdaj tudi kaj pozitivnega??? Osebno poznam le enega motosvetovca, ki je kupil pri sivemu uvozniku in se grdo nategnil. Daj se pokaži. Saj si jack. Par postov više sem ti ponudil, da greva na probo skupaj. Jaz peljem. Z avtom. Ti pa uredi, da dobiva kaweljna za par ur. No, a bo kaj konkretnega kdaj. Aja, za pijačo bom dal jaz! LP Cvetoo.
Toncek Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 Konec septembra oz. začetek oktobra, ga dobijo v prodajalni v Buttriu (UD) Italija. Jih pokličem in vidim, kako je kaj za krajšo testno vožnjo, če jih bodo registrirali. Mene zadeva tudi mika. Testi v tujih revijah so izredno pozitivni, skoraj preveč, da bi bilo res za ta denar. Mogoče so g. novinarje malo podkupili. :rolleyes: Srečno Tonček
girox Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 vam povem kako izgleda v praksi? teška krava od motorja; treba imet od 1.9 do 2m višine, da ga obvladaš.
MARJA Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 vam povem kako izgleda v praksi?teška krava od motorja; treba imet od 1.9 do 2m višine, da ga obvladaš. Mi ki smo navajeni težkih krav nam ne bo problem.
Petzl Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 vam povem kako izgleda v praksi?teška krava od motorja; treba imet od 1.9 do 2m višine, da ga obvladaš. za goldwinga pa po tvoje 2.9 do 3m visine ane? mogoce je motor res neokreten na mestu, vendar ima zelo dobro razporejeno tezo in je vodljiv kot pero ko se peljes ;)
civava Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 vam povem kako izgleda v praksi?teška krava od motorja; treba imet od 1.9 do 2m višine, da ga obvladaš. Sem pričakovala, da bo težji tako, da :naughty: ....
antares Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 Ga bom imel priliko malo peljat, takoj, ko jih dostavijo italijanom tukaj čez. Sicer, glede na reakcije na mojo vožnjo bmw K1200RS, ne vem, če bi vas obremenjeval z mojim pisanjem. Vsekakor ima zadeva kar pošteno ceno in ni ravno za vožnjo po planinskih zavojih. Antares
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se