Skoči na vsebino

Pletenice, ojačane cevi za zavore, zajle...


Priporočene objave

Objavljeno
3 minutes ago, Zivnorc said:

Surova moč motorja nima nič z zaviranjem.

Moč motorja ti pride prav pri pospeševanju in vožnji... zavore pa imamo za obratno funkcijo. Tudi z Er5 imaš lahko enake probleme z zavorami.

zaraqd surove moči sevozi hitrej in so bremze bol obremenjene. Možno?

 

BTW, S1000 je bil precej znan, da so vsi rekreativci na pisti hitro menjali diske. Za Alpha Teckhnik?

Objavljeno
pred 29 minutami, Kugelschreiber pravi:

zaraqd surove moči sevozi hitrej in so bremze bol obremenjene. Možno?

 

BTW, S1000 je bil precej znan, da so vsi rekreativci na pisti hitro menjali diske. Za Alpha Teckhnik?

..ni rečeno... S tomosom se vozijo 170+ po Grobniku... redko kdo se pelje toliko z XR-1000 po cesti...

Objavljeno

hja...

... da potolažim @Snečer in @Kugelschreiber :

Imam dva enaka motorja... Suzuki GSXR 1000. Enega za na cesto, enega za na pisto.

...tisti za na cesto mi je tresel podobno, kot je bila prej debata... torej pulzirajoče pri srednjem do zmernem in lahkem zaviranju. Menjal ploščice... isti Q. Menjal sem diske za nove diske NG (ne vem točno tipa) ... bilo je nekaj časa mirno...in se je tresenje sčasoma ponovilo (je pa mnogo bolje, kot prej s starimi), čeprav diski niso nič obrabljeni. Zaviram vedno samo po potrebi, ne pred vsakim ovinkom, kot nekateri, ker vozim tekoče (ne zaletavo) in večinoma zaviram z mašino.

na drugem motorju za na pisto zavore ne tresejo nič, diski so vijoličaste barve... zavor se ne špara, vedno na polno, včasih gre tudi samo po prednjem kolesu.

...ko gledam nekatere pilote, "zavirajo" (če temu lahko tako rečemo) že 100 ali več m pred ovinkom... praktično držijo prst na zavori z minimalnim zavornim učinkom, da se grejejo diski dlje časa za brez veze...

Vsak mehanik, oz. pilot, ki se malo spozna na mehaniko, materiale..itd. bo povedal, da je bolje krajše in odločnejše zaviranje, kot pa da držiš prst na ročki pa bremzaš 300m daleč...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, Zivnorc pravi:

Surova moč motorja nima nič z zaviranjem.

Moč motorja ti pride prav pri pospeševanju in vožnji... zavore pa imamo za obratno funkcijo. Tudi z Er5 imaš lahko enake probleme z zavorami.

Moraš malo med vrsticami prebrat ... "Surova moč" pomeni tudi surovo zaviranje in pri tako vrutalnem motorju tudi bremze delajo na polno.

 

Objavljeno
Pravkar, Snečer pravi:

Moraš malo med vrsticami prebrat ... "Surova moč" pomeni tudi surovo zaviranje in pri tako vrutalnem motorju tudi bremze delajo na polno.

 

... no... ti pa pri meni vrstice beri... ne vmes..... tam ne piše nič...

Objavljeno
pred 2 minutami, Zivnorc pravi:

hja...

... da potolažim @Snečer in @Kugelschreiber :

Imam dva enaka motorja... Suzuki GSXR 1000. Enega za na cesto, enega za na pisto.

...tisti za na cesto mi je tresel podobno, kot je bila prej debata... torej pulzirajoče pri srednjem do zmernem in lahkem zaviranju. Menjal ploščice... isti Q. Menjal sem diske za nove diske NG (ne vem točno tipa) ... bilo je nekaj časa mirno...in se je tresenje sčasoma ponovilo (je pa mnogo bolje, kot prej s starimi), čeprav diski niso nič obrabljeni. Zaviram vedno samo po potrebi, ne pred vsakim ovinkom, kot nekateri, ker vozim tekoče (ne zaletavo) in večinoma zaviram z mašino.

na drugem motorju za na pisto zavore ne tresejo nič, diski so vijoličaste barve... zavor se ne špara, vedno na polno, včasih gre tudi samo po prednjem kolesu.

...ko gledam nekatere pilote, "zavirajo" (če temu lahko tako rečemo) že 100 ali več m pred ovinkom... praktično držijo prst na zavori z minimalnim zavornim učinkom, da se grejejo diski dlje časa za brez veze...

Vsak mehanik, oz. pilot, ki se malo spozna na mehaniko, materiale..itd. bo povedal, da je bolje krajše in odločnejše zaviranje, kot pa da držiš prst na ročki pa bremzaš 300m daleč...

Da te potolažim še jaz. Imam motor, ki že sam tako lepo surovo zavira, da so pakne po 40k km kot nove (sem po nepotrebnem menjal), diski pa so za 300.000 km, torej do Lune.

Zavirati je potrebno enakomerno, ne kot bremzanje v sili, ker si kot projektil priletel v ovinek. Pa bo vse ok.

Jaz težav pri zaviranju nimam.

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno

... sej ni govora o tvojih težavah... drugi jih imajo.

... do lune ne rabiš bremzat ene 380.000km ... pol pa ene 6km pred pristankom padalo odpreš, pa je. Ne rabiš bremz sploh..  :D 

Objavljeno

zavira se odločno in kratko. Pred vstopom v ovinek in delno v začetku se začne z mehkim popuščanjem zaviranja. (zaradi vzmetenja, stabilnosti, pa to)

Velja tudi za avtomobile. Razno pipkanje zavor naredi več škode kot ne.

Če zavore tresejo..torej od pulziranja pri odločnem/normalnem zaviranju in pri višjih hitrostih, nekaj ni ravno ok, sicer zaradi tega ne boš šel v maline.

Če maš občutek pri nežnem in mehkem zaviranju, običajno je to tik preden se motor ustavi da pulzira oziroma niha zavorni učinek, je to normalno za večino motorjev.

To je moje mnenje.

Objavljeno

..se strinjam s tabo, ampak da ne bomo koga učili krive vere glede odločnega zaviranja, ker odločno se zavira samo ob dobrih pogojih (ali ob nepredvidenih situacijah).... če so pogoji slabši (vemo kateri pogoji.. mokro.. listje... hladno...gladek asfalt...itd..itd..), se vozi počasneje in zavira nežneje...

...to zdej ne pomeni bremzanje na "ful"... ampak normalno bremzanje, brez nepotrebnega minimalnega drgnjenja zavor, recimo toliko, da ti samo gori stop lučka in malo praskajo ploščice po diskih...

Objavljeno
45 minutes ago, Snečer said:

Jaz težav pri zaviranju nimam.

Jez tud ne.  Vsako sezono parkat menjam in tojto.  🤣

 

2 hours ago, Zivnorc said:

ni rečeno... S tomosom se vozijo 170+ po Grobniku... redko kdo se pelje toliko z XR-1000 po cesti...

Tomos na Grobniku ustavlja 100kg? Ko bremza bmw je pac 300 kil.   
 

BTW.  Gsxr K3 je prvi dve leti zivlenja sluzil kot trening bajk za endurance, po tem 6 let dirkal amaterake dirke in predno je sel z nasih logov so bile Yutake se original, obnucane za cca 75%. Na grobniku 1:33:xx ni blo nic posebnega.  

Objavljeno

... no vidiš, kako se oba strinjava...  :D

 

Objavljeno

Vseeno sinter ploščice grabijo malo bolj kot organske. Sedaj imam zadaj organske - keramika karbon, so mehkejše ampak lepo nežno primejo. Sem jim pobrusil robove, ker so že diski izrabljeni pa vse normalno. Prejšnje sinter so na začetku cvilile in bolj grobe, dokler se niso unesle po diskih. Sedaj je opazna razlika med sprednjimi in zadnjimi, ker spredaj imam še sinter. Bi rekel, da za motorje brez abs-a so mogoče bolj primerne organske...ne zablokirajo tako na hitro?

Objavljeno
pred 3 urami, Zivnorc pravi:

..se strinjam s tabo, ampak da ne bomo koga učili krive vere glede odločnega zaviranja, ker odločno se zavira samo ob dobrih pogojih (ali ob nepredvidenih situacijah).... če so pogoji slabši (vemo kateri pogoji.. mokro.. listje... hladno...gladek asfalt...itd..itd..), se vozi počasneje in zavira nežneje...

...to zdej ne pomeni bremzanje na "ful"... ampak normalno bremzanje, brez nepotrebnega minimalnega drgnjenja zavor, recimo toliko, da ti samo gori stop lučka in malo praskajo ploščice po diskih...

ja upam da so me razumeli. Odločno zavirati ne pomeni kot budala na mrtvo stisniti zavoro. Edin ko gre kaka baba v fokusu prot tebi, pol pa du konca žlajf in to čimprej :P

Velikokrat gledam avtomobiliste v kako dolino, ko samo drži mal zavoro in greje diske. Štop lučke znajo dolgo svetit v tem primeru, da me že mal slepi.

Objavljeno
pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

 

Velikokrat gledam avtomobiliste v kako dolino, ko samo drži mal zavoro in greje diske. Štop lučke znajo dolgo svetit v tem primeru, da me že mal slepi.

Tu igrajo precejšnjo vlogo avtomatski menjalniki in aktivni tempomati

Objavljeno (popravljeno)
pred 42 minutami, raza pravi:

Tu igrajo precejšnjo vlogo avtomatski menjalniki in aktivni tempomati

..tudi to je res...pri dvoslednih vozilih.

...ne vem pa , kako dela tempomat (sploh če obstaja tudi aktivni) na motornih kolesih.

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Objavljeno
pred 1 uro, raza pravi:

Tu igrajo precejšnjo vlogo avtomatski menjalniki in aktivni tempomati

ma ne pri žepnih avtkih, običajno je to italijanska tablica :P, le te sem imel v mislih.

drgač se pa strinjam z zapisom.

Objavljeno

Če bi bilo po vaše, bi morala imeti vsaka navodila za uporabo motorja obsežno poglavje o pravilnem zaviranju.

Jaz pa vem samo to, da nisem imel nobenih težav s ploščicami, dokler sem uporabljal rdeče Brembo, ki sem jih večinoma kupoval v Louisu. Konec avgusta, pred balkansko turo, pa sem opazil, da imam sprednje nekam zelo na koncu in sem šel kar na BMW servis in kupil "original", beri Brembo bakrene barve. In začelo se je dogajati točno to, da so tresle po kakšni sekundi ali dveh odločnejšega zaviranja. Takoj, na prvem preizkusu.  Vse skupaj mi je šlo tako na jetra, sem šel v Domžale po EBC in težave so čudežno izginile.

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!