Skoči na vsebino

Pletenice, ojačane cevi za zavore, zajle...


elbarto

Priporočene objave

KO je motor še hladen, deluje vse normalno. Ko pa grem na vožnjo, pa mi po določenem času začne zajebavati. Naprimer se ustavim v križišču, pa obrati ne padejo recimo pod. cca. 3000/min. Ker sam nimam pojma o teh stvareh, čakam na mehanika. Prva misel je bila, da so zaradi stanja motorja, zajle že slabe in so mi priporočili naj jih zamenjam. Torej, ko se bodo fergazerji sinhronizirali, bo zadeva OK?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najverjetneje ja lahko ti tudi kje zrak vleče če nisi gumic menjal sem mel jaz isti problem pri laverdi si dal gas kdaj so takoj padli obrati kdaj pa so padli na hitro do 2000 pol je pa trajalo še nekaj časa da so na 1000 padli in so bili samo karburatorji krivi sedaj ko so obnovljeni in zamenjana vsa tesnila, membrane in naštelani dela v nulo 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katere gumice si mislil? Kupljene imam tiste gume, ki pridejo med vplinjačem in cilindrom ( mislim da ), niso pa še zamenjane.

Upam da so membrane cele, saj so precej drage, pa še dobi se jih težko. Da bi pa kakšne druge, ki bi bile cenejše, ustrezale temu tipu pa še nikjer nisem zasledil.

Popravljeno . Popravil Saladin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem tudi zamenjal une gume med cilindrom in karburatorjem pa še vedno ni delalo uglavnem na karubratorjih je precej tesnil meni so puščala tudi tista pri iglah za štelat membrane je tudi priporočljivo zamenjat. Sicer boš pa videl ko boste probali naštelat karburatorje če ti kje zrak vleče ali ne. Lahko pa probaš z brake cleanerjem pošpricar povsod okoli karburatorjev vsakega posebi pošpricaš in če se spremenijo obrati ti zrak vleče nekje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Svobodna ptica  ali lahko poves kaksne dimenzije cobra cevi rabim za cbr 600 rr. 06  Ali kupim kar stock varianto ali moram biti na kaj pozoren. Hvala za odgovor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Svobodna ptica  ali lahko poves kaksne dimenzije cobra cevi rabim za cbr 600 rr. 06  Ali kupim kar stock varianto ali moram biti na kaj pozoren. Hvala za odgovor

maš dve možnosti:

  1. 2 cevi, vsaka iz zavornega cilindra na čeljust (race varianta)
  2. 2 cevi: ena iz zavornega cilindra na čeljust, druga od te čeljusti čez strehico na drugo čeljust (podobno kot original)

Jaz prakticiram prvo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Imam vprasanje glede firm ki izdelujejo opletene cevi in sicer prosim za mnenja o teh znamkah, ce jih kdo uporablja oz. ce se kaj govori o kateri firmi da lazje zoozam izbor. gre se za naslednje znamke: SPIEGLER, MELVIN, PROBRAKE, WEZMOTO, HEL, COBRA, VENHILL, zadnje tri ste pohvalili v tej temi o ostalih pa nevem nic. zaenkrat se nagibam k cobra in hel ker so najcenejse in na ebayu so brez postnine. venhill vrjetno ne pride v postev ker je najdrazji med vsemi. o ostalih pa nevem nic. iscem pa cevi za yamaho xt660x in kawasaki er6-n najraje komplet(sprednja+zadnja) drugace pa sprednji del. gledal sem pa samo tiste sete ki imajo cevi in prikljucke iz nerjavecega jekla.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razliko med Hela in Venhill opazis na pogled. Zaradi sistema spajanja, so pac Venhill drazje. Pri Venhill pletenicah ob montazi ne skrbis, da bodo poravnane. Sestavljanje je kontra klasičnemu. Najprej namestiš priključke, na koncu priviješ pletenico na prej pravilno in željeno pozicionirane priključke. 

Imam Venhill, če bi se še enkrat odločal, bi vzel najcenejšo robo, za prvič z montažo v lastni režiji, so pa Venhill odlične.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje... tudi sam sem razmišljal o nakupu opletenih cevi. Prednosti poznam a odlašam nakup saj imam precej drugih stvari za porihtat prej... zanima me pa koliko tvegam saj imam še vedno najbrž originalne ki pa bodo letos imele 13 let. Zgledajo sicer super. Mažem jih s sredrstvom za zaščito gume občasno čeprav se mi zdi da nima nekega smisla. Nebi rad da bi sredi lepega puff in nič bremz... :/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje... tudi sam sem razmišljal o nakupu opletenih cevi. Prednosti poznam a odlašam nakup saj imam precej drugih stvari za porihtat prej... zanima me pa koliko tvegam saj imam še vedno najbrž originalne ki pa bodo letos imele 13 let. Zgledajo sicer super. Mažem jih s sredrstvom za zaščito gume občasno čeprav se mi zdi da nima nekega smisla. Nebi rad da bi sredi lepega puff in nič bremz... :/

verjetno ne tvegas nic. na mojem kwaku so ble stare 25let, ko so sle v kos. Filing z opletenmi pa je bil....cisto nekaj drugega. res koristen nakup.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje... tudi sam sem razmišljal o nakupu opletenih cevi. Prednosti poznam a odlašam nakup saj imam precej drugih stvari za porihtat prej... zanima me pa koliko tvegam saj imam še vedno najbrž originalne ki pa bodo letos imele 13 let. Zgledajo sicer super. Mažem jih s sredrstvom za zaščito gume občasno čeprav se mi zdi da nima nekega smisla. Nebi rad da bi sredi lepega puff in nič bremz... :/

Samo mazanje ne pomaga nič, ker začne cev raspadati iz notranje strani. To kar se vidi zunaj, je še malenkost - nevarne so samo raspoke, največkrat se pojavijo na mestih, kjer je sestavljeno s kovino..  Osebno menim,  če so vsa ta leta bile dobre klasične, se jih še sedaj menja s klasičnimi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa vem koliko so bile dobre jaz lahko povem za zadnjih 9 mesecev. :) J****ga taka je usoda "socialnih bikerjev". Drag šport, še posebej s staro robo brez servishih knjižic in še bolj sumljivim bivšim lastnikom. :/

Sej bi človek bi vzel kej novega a nekako ni denarja (glej zlomka) in pri novem je kasko praktično nuja, in stane uko iz glave... ne boš vrgel 8000+ € skozi okno za en smotan zaj... zdrs...

Zato pa imam 13 let staro hondo ki mi je sicer zelo všeč in bom stežka a bom preživel kako prasko več. :) Tolažim se tako, da je izgled nečesa ki je dalo že marsikaj skozi (kar tudi je). Nebi pa je rad zgubil zaradi nečesa "banalnega" kot dokončno preperele žlajfe pred napačnim ovinkom.

Najbrž ni načina da se ugotovi koliko je trenutne napeljava še dobra? Verjetno vsak menja ko mu dop***** se to spraševat?

 

Aja pa še en problem imajo originalne... imajo zelo originalno ceno... 3/4 stvari imam že aftermarket... se ne sekiram...

Gledal sem na e-zalivu od neke kobra firme...

http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-CB600-F-Hornet-Cobra-Performance-braided-stainless-front-brake-lines-98-02-/321288945882?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item4ace5040da

Ne oropajo te ravno in še zgledalo bi najbrž kr solidno...

Popravljeno . Popravil Horny-et
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo mazanje ne pomaga nič, ker začne cev raspadati iz notranje strani. To kar se vidi zunaj, je še malenkost - nevarne so samo raspoke, največkrat se pojavijo na mestih, kjer je sestavljeno s kovino..  Osebno menim,  če so vsa ta leta bile dobre klasične, se jih še sedaj menja s klasičnimi.

Razen da so klasične praviloma na voljo le kot original in s tem (precej) dražje.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja, nove opletene cevi z delom in novim oljem ne vem če so me prišle čez 100 evrov na suzukiju..pa se zato potem nisem več spraševal če se bom na naslednjem ovinku zadost ustavu ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja, nove opletene cevi z delom in novim oljem ne vem če so me prišle čez 100 evrov na suzukiju..pa se zato potem nisem več spraševal če se bom na naslednjem ovinku zadost ustavu ;)

A si jih dal narest?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja, nove opletene cevi z delom in novim oljem ne vem če so me prišle čez 100 evrov na suzukiju..pa se zato potem nisem več spraševal če se bom na naslednjem ovinku zadost ustavu ;)

Tuki nekje smo, ja.......................

 

Nebi pa je rad zgubil zaradi nečesa "banalnega" kot dokončno preperele žlajfe pred napačnim ovinkom.

Najbrž ni načina da se ugotovi koliko je trenutne napeljava še dobra? Verjetno vsak menja ko mu dop***** se to spraševat?

Lahko se preveri, koliko so dotrajane ................................ kot pa je bilo že omenjeno, se enostavno naredi nove - po kvaliteti in izgledu so enakovredne originalnemu rezervnemu delu, samo veliko ceneje.

 

A si jih dal narest?

Ja, lahko se naredi nove/enake ali ojačane teflonske .............................. veliko motorjev se vozi po SLO s takimi cevmi, nekateri med njimi še radi povedo, da so dirkalne ........................................ in ja, bog ne daj, da bi kdo povedal, da je to domači izdelek ( SLO ).  :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce preletis temo, bos videl da smo govoril o majstrih, ki ti ugodno sestavijo pletenice na mero, ja race varianto, mislim da je bl simpl to kot pa stukanje nad strehco, ali je dejansko slo. material,

a je to pomembno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

no ja, nove opletene cevi z delom in novim oljem ne vem če so me prišle čez 100 evrov na suzukiju..pa se zato potem nisem več spraševal če se bom na naslednjem ovinku zadost ustavu ;)

Lahko  zaupaš  kje ?  Jaz  moram tudi menjat .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko  zaupaš  kje ?  Jaz  moram tudi menjat .

Vprašaj v Unitad Domžale,ma dec Goodrich material aja pa lohhk pogledaš na netu Mislm da ma naslov EBC zavore al neki tko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašaj v Unitad Domžale,ma dec Goodrich material aja pa lohhk pogledaš na netu Mislm da ma naslov EBC zavore al neki tko

PRIT hidraulika ... Jakšič center!! Za male pare iz starih naredijo nove. Če rečeš za 500 barov ... tud ni problema.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Na svoji yamahi xt660x sem zmontiral Cobra opletene cevi spredaj in zadaj. razlika pri bremzanju v primerjavi z original je neverjetna. bi pa tukaj napisal da me je par stvari zmotilo pri proizvajalcu cobra. v paketu so mi poslali le 4 bakrene podlozke, potreboval bi jih 8 (4 spredaj, 4 zadaj), resil sem tako da sem s finim smergel papirjem poravnal 4 stare. pri zadnji cevi bi morali biti dve gumici na cevi za pritrditev na zadnjo nihajko, dobil sem samo eno. opazil sem pa tudi, da so pri vrtanju lukenj v banjo bolte pozabili odstranit tiste odrezke ki se drzijo na koncu lunkje in bi se vrjetno kasneje pri uporabi odlomil in plaval po olju, tudi to sem odpravil. sevedno sem mnenja da sem za 55€ dobil veliko, tudi ce je potrebno par stvari popravit ali improvizirat :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bil v Prit hidrauliki, pa žal nismo prišli skupaj,...... Nato v Domžalah za prednje opletene cevi z vsemi nastavki in podložkami 49e. POŠTENO

Zmontiral sem sicer sam pa mislim, da bi tut to šlo, če ma kdo pomisleke

 

 Tel 041 631 702

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!