Skoči na vsebino

Pletenice, ojačane cevi za zavore, zajle...


elbarto

Priporočene objave

3 minutes ago, Zivnorc said:

Surova moč motorja nima nič z zaviranjem.

Moč motorja ti pride prav pri pospeševanju in vožnji... zavore pa imamo za obratno funkcijo. Tudi z Er5 imaš lahko enake probleme z zavorami.

zaraqd surove moči sevozi hitrej in so bremze bol obremenjene. Možno?

 

BTW, S1000 je bil precej znan, da so vsi rekreativci na pisti hitro menjali diske. Za Alpha Teckhnik?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, Kugelschreiber pravi:

zaraqd surove moči sevozi hitrej in so bremze bol obremenjene. Možno?

 

BTW, S1000 je bil precej znan, da so vsi rekreativci na pisti hitro menjali diske. Za Alpha Teckhnik?

..ni rečeno... S tomosom se vozijo 170+ po Grobniku... redko kdo se pelje toliko z XR-1000 po cesti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja...

... da potolažim @Snečer in @Kugelschreiber :

Imam dva enaka motorja... Suzuki GSXR 1000. Enega za na cesto, enega za na pisto.

...tisti za na cesto mi je tresel podobno, kot je bila prej debata... torej pulzirajoče pri srednjem do zmernem in lahkem zaviranju. Menjal ploščice... isti Q. Menjal sem diske za nove diske NG (ne vem točno tipa) ... bilo je nekaj časa mirno...in se je tresenje sčasoma ponovilo (je pa mnogo bolje, kot prej s starimi), čeprav diski niso nič obrabljeni. Zaviram vedno samo po potrebi, ne pred vsakim ovinkom, kot nekateri, ker vozim tekoče (ne zaletavo) in večinoma zaviram z mašino.

na drugem motorju za na pisto zavore ne tresejo nič, diski so vijoličaste barve... zavor se ne špara, vedno na polno, včasih gre tudi samo po prednjem kolesu.

...ko gledam nekatere pilote, "zavirajo" (če temu lahko tako rečemo) že 100 ali več m pred ovinkom... praktično držijo prst na zavori z minimalnim zavornim učinkom, da se grejejo diski dlje časa za brez veze...

Vsak mehanik, oz. pilot, ki se malo spozna na mehaniko, materiale..itd. bo povedal, da je bolje krajše in odločnejše zaviranje, kot pa da držiš prst na ročki pa bremzaš 300m daleč...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Zivnorc pravi:

Surova moč motorja nima nič z zaviranjem.

Moč motorja ti pride prav pri pospeševanju in vožnji... zavore pa imamo za obratno funkcijo. Tudi z Er5 imaš lahko enake probleme z zavorami.

Moraš malo med vrsticami prebrat ... "Surova moč" pomeni tudi surovo zaviranje in pri tako vrutalnem motorju tudi bremze delajo na polno.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Snečer pravi:

Moraš malo med vrsticami prebrat ... "Surova moč" pomeni tudi surovo zaviranje in pri tako vrutalnem motorju tudi bremze delajo na polno.

 

... no... ti pa pri meni vrstice beri... ne vmes..... tam ne piše nič...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Zivnorc pravi:

hja...

... da potolažim @Snečer in @Kugelschreiber :

Imam dva enaka motorja... Suzuki GSXR 1000. Enega za na cesto, enega za na pisto.

...tisti za na cesto mi je tresel podobno, kot je bila prej debata... torej pulzirajoče pri srednjem do zmernem in lahkem zaviranju. Menjal ploščice... isti Q. Menjal sem diske za nove diske NG (ne vem točno tipa) ... bilo je nekaj časa mirno...in se je tresenje sčasoma ponovilo (je pa mnogo bolje, kot prej s starimi), čeprav diski niso nič obrabljeni. Zaviram vedno samo po potrebi, ne pred vsakim ovinkom, kot nekateri, ker vozim tekoče (ne zaletavo) in večinoma zaviram z mašino.

na drugem motorju za na pisto zavore ne tresejo nič, diski so vijoličaste barve... zavor se ne špara, vedno na polno, včasih gre tudi samo po prednjem kolesu.

...ko gledam nekatere pilote, "zavirajo" (če temu lahko tako rečemo) že 100 ali več m pred ovinkom... praktično držijo prst na zavori z minimalnim zavornim učinkom, da se grejejo diski dlje časa za brez veze...

Vsak mehanik, oz. pilot, ki se malo spozna na mehaniko, materiale..itd. bo povedal, da je bolje krajše in odločnejše zaviranje, kot pa da držiš prst na ročki pa bremzaš 300m daleč...

Da te potolažim še jaz. Imam motor, ki že sam tako lepo surovo zavira, da so pakne po 40k km kot nove (sem po nepotrebnem menjal), diski pa so za 300.000 km, torej do Lune.

Zavirati je potrebno enakomerno, ne kot bremzanje v sili, ker si kot projektil priletel v ovinek. Pa bo vse ok.

Jaz težav pri zaviranju nimam.

  • Všeč mi je 1
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... sej ni govora o tvojih težavah... drugi jih imajo.

... do lune ne rabiš bremzat ene 380.000km ... pol pa ene 6km pred pristankom padalo odpreš, pa je. Ne rabiš bremz sploh..  :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zavira se odločno in kratko. Pred vstopom v ovinek in delno v začetku se začne z mehkim popuščanjem zaviranja. (zaradi vzmetenja, stabilnosti, pa to)

Velja tudi za avtomobile. Razno pipkanje zavor naredi več škode kot ne.

Če zavore tresejo..torej od pulziranja pri odločnem/normalnem zaviranju in pri višjih hitrostih, nekaj ni ravno ok, sicer zaradi tega ne boš šel v maline.

Če maš občutek pri nežnem in mehkem zaviranju, običajno je to tik preden se motor ustavi da pulzira oziroma niha zavorni učinek, je to normalno za večino motorjev.

To je moje mnenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..se strinjam s tabo, ampak da ne bomo koga učili krive vere glede odločnega zaviranja, ker odločno se zavira samo ob dobrih pogojih (ali ob nepredvidenih situacijah).... če so pogoji slabši (vemo kateri pogoji.. mokro.. listje... hladno...gladek asfalt...itd..itd..), se vozi počasneje in zavira nežneje...

...to zdej ne pomeni bremzanje na "ful"... ampak normalno bremzanje, brez nepotrebnega minimalnega drgnjenja zavor, recimo toliko, da ti samo gori stop lučka in malo praskajo ploščice po diskih...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

45 minutes ago, Snečer said:

Jaz težav pri zaviranju nimam.

Jez tud ne.  Vsako sezono parkat menjam in tojto.  🤣

 

2 hours ago, Zivnorc said:

ni rečeno... S tomosom se vozijo 170+ po Grobniku... redko kdo se pelje toliko z XR-1000 po cesti...

Tomos na Grobniku ustavlja 100kg? Ko bremza bmw je pac 300 kil.   
 

BTW.  Gsxr K3 je prvi dve leti zivlenja sluzil kot trening bajk za endurance, po tem 6 let dirkal amaterake dirke in predno je sel z nasih logov so bile Yutake se original, obnucane za cca 75%. Na grobniku 1:33:xx ni blo nic posebnega.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... no vidiš, kako se oba strinjava...  :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • vandrovec
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!