Skoči na vsebino

Pletenice, ojačane cevi za zavore, zajle...


Priporočene objave

Objavljeno
P.P.S.: In kaj ima to vprašanje veze z ojačanimi zavornimi cevmi????  :topic:

...kaj se tolko razburjaš - preberi prvi stavek...

Objavljeno
...kaj se tolko razburjaš - preberi prvi stavek...

Sploh ne, sploh ne, ... ampak išči dalje oz. odpri nov topic. :OK:

Objavljeno

govorim iz izkusenj:

VT 600 C, VF 750 C, FJ 1200 in GSF 1200 so imeli vsi serijsko DOT 4.

ko sem menjal zavorno tekocino sem najkasneje pri drugi menjavi (po ca. 30-40k km) vliv DOT 5.1, ker je - kot je ze ugotovil hector - edina razlika visje vrelisce DOT 5.1 napram DOT 4.

ceprav pise na pokrovckih zavorne tekocine "only DOT 4" sem vecinoma oz. vedno zamenjal z DOT 5.1. problemov nikjer & nikdar. ce pa kdo hoce biti 100% siguren se mu nadlegovanje serviserja njegovega zaupanja ne bo izmaknilo.

nikakor ne vlivati dot 5, ker je ta tekocina na bazi silikona in samo za (vecinoma) HD.

podrobnejsa razlaga:

teoreticno bi bilo mozno vlivati tudi navadno H2O, a ker voda vecinoma ko je segreta spremeni agregatno stanje v paro in ker se para zelo dobro da stiskati (hint: voda kolikor vem se ne da .) ) raje uporabljamo zavorno tekocino. ker je ta tekocina higroskopska (i.e. privlaci vlago) jo je potrebno po dolocenem casu zamenjati (najveckrat po 2-3 letih), ker se v tekocino primesa vlaga in ta se lahko pri mocnejsih zaviranjih vpari in s tem zmanjsa efektivnost zavor kar povzroca daljso zavorno pot oz. zmanjsano zavorno moc.

Objavljeno
nikakor ne vlivati dot 5, ker je ta tekocina na bazi silikona in samo za (vecinoma) HD.

podrobnejsa razlaga:

Silikonski DOT5 v Evropi ni razširjen, zato dosti proizvajalcev svoje DOT5.1 tekočine označuje kar z DOT5.

In Europe beware, they do not recognize DOT 5 silicone and, therefore, call DOT 5.1, which is a glycol product, DOT 5. This can cause great confusion and obvious problems. DOT 5.1 got its start during the introduction of anti-lock or ABS brakes, where a light viscosity brake fluid was used to assist the modulation of the anti-lock mechanism.

Suddenly DOT 5.1 is in vogue today and many are buying it under the guise that it must be better than DOT 4 because it is the next sequential number. Not so!

To get the best performance brake fluid, check the wet and dry boiling points. In many cases, depending on the manufacturer, DOT 4 has higher boiling points than DOT 5.1.

Today, DOT 5 silicone brake fluids are mainly used in the Harley-Davidson® motorcycles since this is what they come with from the factory. The advantage is that if any fluid spills, it won’t damage the custom paint jobs. Do your community a favor and pass this info on to another European bike owner or, better yet, quiz your dealer to see if he is "in-the-know".

Še link...

lp, D.

Objavljeno

hja, vse lepo in prav, samo cisto vse DOT 5.1, katere sem do sedaj uporabljal (lucas in castrol), so imele visje "boiling points" od DOT 4, katerega sem zasledil na policah trgovin.

tale razlaga je malce od "nekje privlecena" ker sem se vedno prebral na kanticah ali je silikonska ali glikolna tekocina. torej se, kolikor sem zasledil do danes, nic toliko ne zamenjuje oznaka & pojem DOT 5 z DOT 5.1.

Objavljeno
prišel, se pogovoril, naročil, počakal par minutk, prevzel, plačal 4.000 sit...opletena cev z prozorno zaščitno prevleko, oba konektorja, srajčka-cev enake dolžine za dodatno zaščito pred zdrsanjem in delo mojstra :OK:

Dobra cena. Zanima me, če je cev namenjena zavoram ali hidravliki? Dot 4 je namreč precej agresiven v primerjavi z hidravličnim oljem in ne bi rad ostal brez zavor. :xx:

Kolikor mi je znano se material notranje oplate razlikuje med zavorno in hidravlično cevjo.

Še pomnite, kaj se je dogajalo starim Citroenovim spačkom in dianam, če si dal notri "klasično" zavorno tekočino? :wacko:

Objavljeno

cev je namenjena za zavore, kar je bilo jasno tudi monterju, ob pogledu na staro cev iz katere je vzel mere

kar se dot4 in 5.1 tiče, sta 100% substituta, 5.1 ima višje vrelišče in ceno, poleg tega pa je zanj priporočena pogostejša menjava

Objavljeno
cev je namenjena za zavore, kar je bilo jasno tudi monterju, ob pogledu na staro cev iz katere je vzel mere

Ali lahko malo poslikaš in tle gor nalimaš slikce, da vsaj približno vidimo izdelek, izdelavo . . . Oziroma 4.000 SIT v primerjavi z 100 EUR(Lucas). Ali so na voljo tudi zaščite različnih barv?

Ali imaš ti samo en disk, oz. čeljust, zaradi tega tudi nekoliko nižja cena?

Objavljeno

bom dal sliko, z barvami se mi zdiš že malo preveč zahteven glede ne ceno, imam pa singl disk, pa dolgo lajtngo, ker gre za WR400

Objavljeno

1 benjo stane skoraj toliko kot 1,0 m pletene cevi.

Objavljeno

Za mojo Yamaho so bile opletene cevi Breakingove. Cena pa je ugodna gotovo zato, ker dobijo cevi v večji količini.

Če vas zanima lahko slikam opleteno cev narejeno pri Jerasu (ki jo imam na Hondi) in tisti, ki so jih naredili v Prit-u. Razlika je očitna, cena pa tudi.

Objavljeno (popravljeno)
bom dal sliko, z barvami se mi zdiš že malo preveč zahteven glede ne ceno, imam pa singl disk, pa dolgo lajtngo, ker gre za WR400

tako zgleda zgornji konektor in del cevi, gumi zaščito sem uporabil tastaro, drugače ti oni dajo svojega, ki je malo manjši

prit doo

post-373-1112713949_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil D.J.
Objavljeno

Pri motorjih z dvema diskoma:

A je bolje obe lajtungi peljat direkt iz glavnega zavornega cilindra, a ni kakšne posebne razlike napram eni lajtungi, ki se razdeli na dve?

Objavljeno
Pri motorjih z dvema diskoma:

A je bolje obe lajtungi peljat direkt iz glavnega zavornega cilindra, a ni kakšne posebne razlike napram eni lajtungi, ki se razdeli na dve?

Teoretično gledano: daljše kot so cevi, večji so absolutni raztezki. Torej čim manj cevi! Kako se to pozna v praksi pa ne vem!

Objavljeno
Pri motorjih z dvema diskoma:

A je bolje obe lajtungi peljat direkt iz glavnega zavornega cilindra, a ni kakšne posebne razlike napram eni lajtungi, ki se razdeli na dve?

pri opletenih ceveh je cisto vseeno. stvar osebne prefrence. lucasov komplet je enak originalnem (za B12).

Objavljeno

Ne vem če je čisto tako glede razcepljanja in da to za opletene cevi ne velja. Meni je globoko bolj pojedlo disk na strani, kjer je potekal "glavni" vod (nimam nobene od variant dual braking ali central braking .... ).

Sedaj imam namontirano vsako cev za sebe od glavnega zavornega cilindra dalje. Imam še premalo km, da bi lahko filozofiral o difference in feeling med vožnjo.

Objavljeno

potem je bil tu posreden drugi razlog in ne razpeljava cevi. FJ 1200 npr. je imel razdelilec (1 v 2) pod spodnjim krizem in ker je zablokiral sem ga odstranil in napeljal 2 v 2. problemov nobenih nikdar. sem se tudi pogovarjal z vec mehaniki in so vsi enako trdili: razlike ne sme biti, drugace je vzrok za napako drugje. seveda pod predpostavko, da je z cevmi samimi vse ok.

ceco, ker si enkrat pisal - ce me spomin ne vara - o nekih zarjavelih batih zavor mislim da je to prej vzrok. ni mi pa jasno kako lahko zavorni batki zarjavijo. :P :)

BTW pogovarjamo se o normalnih zavorah, ne o nekih DualCBS, ABS in podobnem. tam je razpeljava cevi "malenkostno" bolj zapletena in pomembna.

Objavljeno

Jaz sem bil v dvomih, ker mojster ni nameraval razdeliti 1 v 2, kot v originalu, pa so me rešili dvomov :OK: tukaj na MS.

Sem bil pozoren in videl precej motorjev, kjer se tovarniško poslužujejo ene cevi do diska-čeljusti, pa jo potem speljejo še k drugemu.... Če špila z gumijastimi, bo tudi z opletenimi :), ena ali druga možnost.

Ali je še kakšna tretja?

Objavljeno

Tudi mojemu mehaniku ni bilo jasno, kako lahko tako nemarno "zaštekajo". Vzrok sva pripisala malce slabšim tesnilnim gumicam. Je bilo pa zoprno, ko sta se mi oba zavorna diska grela med vožnjo brez bremzanja kakih 1200 km od doma. Sem se našlatal.... diskov namreč in potresal po čeljustih. Kateri je bil bolj vroč se pa ne spomnim več.

Zato sem zamenjal vse, razen zavornih čeljusti, ki pa so popolnoma obnovljene. In sem .... zelo zadovoljen, predvsem pa miren.

"Marjetični" ceco

Objavljeno

Tendenca zavorne tekočine je, da veže nase vlago. Posledica tega pa je rja v notranjosti sistema. Ne prvič, ne zadnjič.

Objavljeno
Jaz sem bil v dvomih, ker mojster ni nameraval razdeliti  1 v 2, kot  v originalu, pa so me rešili  dvomov :OK: tukaj na MS.

Sem bil pozoren in videl precej motorjev, kjer se tovarniško poslužujejo ene cevi do diska-čeljusti, pa jo potem speljejo še k drugemu.... Če špila z gumijastimi, bo tudi z opletenimi :), ena ali druga možnost.

Ali je še kakšna tretja?

speljati direktno dve cevki od rezervoarja za zavorno tekocino do vsake celjusti.

Tudi mojemu mehaniku ni bilo jasno, kako lahko tako nemarno "zaštekajo". Vzrok sva pripisala malce slabšim tesnilnim gumicam. Je bilo pa zoprno, ko sta se mi oba zavorna diska grela med vožnjo brez bremzanja kakih 1200 km od doma. Sem se našlatal.... diskov namreč in potresal po čeljustih. Kateri je bil bolj vroč se pa ne spomnim več.

Zato sem zamenjal vse, razen zavornih čeljusti, ki pa so popolnoma obnovljene. In sem .... zelo zadovoljen, predvsem pa miren.

"Marjetični" ceco

pri FJ 1200 sem imel podoben problem, samo ne tako akuten. sem razdrl celjusti, jih ocistil in je bilo ok.

Objavljeno (popravljeno)
zato sem zamenjal vse, razen tavornih čeljusti...

Ej ceco, a si pol diske tut menjou(kok so bli?). Diski "so" poceni-iz prve roke... :hmm:

Popravljeno . Popravil speed-freek
Objavljeno

Mam po novem opletene lajtnge in je neprimerljivo z starimi gumijastimi!! Nisem kvazi Rossi, je pa res, da so bli menjani diski in ploščice...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!