fishy Objavljeno Junij 22, 2016 Opozori Objavljeno Junij 22, 2016 mene pa zanima kaksne resitve ste se vi domislili glede usb napajanja iscem neki kar bi bilo plug and play, pod sedezem je nekaj prostih prikljuckov za katere niti ne vem cemu sluzijo, pa me zanima ce jih je kdo uporabil, za enga vem da je za rac. povezat, za druga dva pa ne vem
vidmar j Objavljeno Avgust 19, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2016 ce kdo rabi kaj plastikevse opisano v oglasu http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11233805&display=Aprilia Shiver 750 plastike
domina Objavljeno December 21, 2016 Opozori Objavljeno December 21, 2016 glede na to, da v tej temi večkrat povprašujete novega lastnika išče slovenska Aprilia Shiver, 25.500 km, letnik 2013, 1. lastnik več info na http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=11645985 Big Py, Bmflar, Snečer in 1 other 4
Snečer Objavljeno December 21, 2016 Opozori Objavljeno December 21, 2016 To bi moglo iti za med, vidim Mitaske Big Py in Bmflar 2
gebre Objavljeno Junij 2, 2017 Opozori Objavljeno Junij 2, 2017 Živjo, badna! Par vprašanj... 1. Kam na shiverci spraviti prvo pomoč? Placa pod zicem praktično ni? 2. Ko motor stoji kak dan ali dva se "zlepijo" lamele sklopke in ko je motor v prestavi ga ne moreš premakniti kljub stisnjeni sklopki. Vse to "izgine", ko malo pobremzaš z mašino, ampak se spet ponovi, ko se nekaj dni ne voziš. Drug teden bom menjal olje in bom hkrati zamenjal še zavorno tekočino in tekočino sklopke ( od kdaj se za skopko uporablja zavorno olje?), pa da vidimo, če bo kaj drugače. 3. Ali je že kdo rešil težavo "puščajočih" posodic za bremzo in sklopko? 4. Zakaj moped teži, da je potrebno "sprogramirati" rezervni ključ? Dosti za enkrat
Lipstick Objavljeno Junij 2, 2017 Opozori Objavljeno Junij 2, 2017 1. v nahrbtnik, tank torbo, zadaj v kufer, lahko vržeš orodje ven, PP zelo-hudo zvakumiraš ... 2. za "zlepitev" je verjetno krivo olje, natoči MOTUL 5100 15/50, z njim ni teh problemov. Lahko je vzrok "O" ring v cilindru sklopke ( ne na roćici ), lahko da pušča ...... Od vedno ( ko je prišla na trg ), sama menjava olja verjetno ne bo rešila problema, odpravit je potrebno vzrok ... 3. Aprilija je menjala ročke v garancijskem roku ....., drigače menjaj tesnila, za skloplo, stran 39, del pod oznako 14, OM no: 858424- Diaphragm: http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodList.asp?idCategory=2647 Prvo preveri kaj pušča ???, olje ? ali samo vlaga-voda po pranju, vožnji v dežju ? 4. ?? ali z ključem pri zahtevi za kodiranje lahko vžgeš motor ... Verjeten vzrok: neoriginalen ključ ali okvarjena antena na kljućavnici, posledica nepazljivosti pri demontaži in montaži rezervarja za gorivo. DAMI34 1
gebre Objavljeno Junij 2, 2017 Opozori Objavljeno Junij 2, 2017 Sem upal da se boš javil Olje ima sicer komaj nekaj tisoč km ampak je že 3 leta od servisa (sodeč po servisni knjigi tako, da bi bil lahko tudi to vzrok. Nabavljenega imam ravno Motul 5100 15W50, upam da to reši težavo. Sem pa videl na netu, da je to kar pogosto pojav pri motorjih, ki stojijo dalj časa med vožnjami. Pušča definitivno zavorna tekočina na obeh posodicah (se malo pozna oksidacija), oz. puščanje ni prava beseda. Bolj bi rekel, da stvar malo "zašvica". Izgleda nekako podobno kot na sliki... Bom v ponedeljek probal, če lahko moped vžgem tudi z rezervnim ključem...ključ je 100% original, lahko bi bilo kaj z anteno, ker je serviser lani menjal enega od MAP senzorjev. Pojma nimam, bom probal sprogramirati ključ pa da vidimo...
Lipstick Objavljeno Junij 2, 2017 Opozori Objavljeno Junij 2, 2017 Odvij pokrove, očisti gumice-diafragme-tesnila in ležišča. Lahko je prav oksidacija vzrok, da švica . Kako veš, da je ključ original ?? Morda je bil originalni ključ izgubljen in so ga nadomestil z "generikom" , urezali zobe in niso uspeli skodirat ključa in displeja ???? Verjetno je z anteno vse v redu, ker nimaš z prvim ključem nobenih težav ....ali ...
gebre Objavljeno Junij 2, 2017 Opozori Objavljeno Junij 2, 2017 Ker poznam 1.lastnika konec koncev je pa itaq vseeno samo da bo delal S prvim kljucem pa na sreco tezav. Drugace pa zakon moped tole
fishy Objavljeno Junij 2, 2017 Opozori Objavljeno Junij 2, 2017 @Lipstick a pa se da to tvojo shiver kje od blizje pogledat? Tuono isto
Lipstick Objavljeno Junij 3, 2017 Opozori Objavljeno Junij 3, 2017 Ni nobenga problema, nbene misterije .....
gebre Objavljeno Junij 5, 2017 Opozori Objavljeno Junij 5, 2017 Pogruntal kaj je "narobe" s ključem... ...v bistvu samo vrže ven opozorilo, da je potrebno nastaviti kodo na oba/vse kjuče "remember to insert your user code" da jih dodatno zakodiraš. Seveda vžge normalno z obema ključema
Lipstick Objavljeno Junij 6, 2017 Opozori Objavljeno Junij 6, 2017 Zadeva ni najbolj posrečena, če se odločiš zanjo, boš ob vsakem zagonu matorja potreboval vnašat svojo kodo, kar pa je zaradi načina preko tipke "mode" dokaj zamudno.
SLVR Objavljeno Junij 21, 2017 Opozori Objavljeno Junij 21, 2017 Ob 6/5/2017 ob 19:34, gebre pravi: Pogruntal kaj je "narobe" s ključem... ...v bistvu samo vrže ven opozorilo, da je potrebno nastaviti kodo na oba/vse kjuče "remember to insert your user code" da jih dodatno zakodiraš. Seveda vžge normalno z obema ključema Ne vpisuje se vsakič gesla - samo enkrat in ob morebitni okvari. Več info npr. tule: http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?239492-User-code-entry Kodo vpiši v števec in jo nujno nekam zabeleži - najbolje v servisno knjižico. Koda omogoča, da se motor lahko vžge "mimo" imobilizatorja, v primeru okvare vezja ključavnice ali podobno. In ja, 000000 ne deluje, sem probal.
Big Py Objavljeno Januar 10, 2019 Opozori Objavljeno Januar 10, 2019 Si kdo lasti 900. Je kdo vozil, kak izkušnja?
Somrak Objavljeno September 6, 2019 Opozori Objavljeno September 6, 2019 Pravkar sem dobil vpoklic za Shiverja 750. Gre za odpravljanje napake, zaradi katere obstaja možnost, da se prednja zavora sama aktivira. V vednost, če kdo ni dobil vpoklica.... Ne vem pa, ali gre za vse Shiverje, ali samo določeno serijo. Pa ker gre za moj prvi post; prav lep pozdrav vsem skupaj!! DAMI34, Bostjan L, ukica in 2 others 5
dlicen Objavljeno September 6, 2019 Opozori Objavljeno September 6, 2019 Poleg zavor jih pošteno jebe tudi postavljanje vejic. Somrak, Vin, siks in 1 other 1 1 2
gebre Objavljeno September 12, 2019 Opozori Objavljeno September 12, 2019 (popravljeno) @SomrakKateri letnik pa imaš? Popravljeno September 12, 2019. Popravil gebre
Tricot Objavljeno September 30, 2019 Opozori Objavljeno September 30, 2019 ja so poslali tudi meni in moji boljši polovici. Je pa nova informacija, da bo najprej pregled in šele kasneje morebitna menjava prvega zavornega cilindra.Motorja sta pa 2016 in 2018 letnik. Ima kdo konkretne -točne podatke katero olje se daje v ta motor? Na dveh servisih so pri mojem natočili 15W/50 pri drugem motorju pa enkrat 15W/50 in drugič 10w/40. Ker bom menjal zdaj sam vas zdaj to vprašam? Ve kdo kje dobiti bakreno podloško za oljni čep oz imamo kje podatek koliko je velika? Ima kdo kak servisni manual v PDF-u za lažjo pripravo vsega kar se rabi za ta motor. Hvala vsem v naprej.
Lipstick Objavljeno Oktober 1, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2019 Olje je 15W/50 jaz ulivam Motul 5100! 3l oz.3,2l ob menjavi oljnega filtra ! Čep je M16x1,5 moment 19Nm !
ProdriveR Objavljeno Oktober 1, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2019 Kolk maš zdej že kilometrov na Shiverci, oz ali so kilometri v tvojem podpisu ažurni?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se