Skoči na vsebino

Težave in okvare z vašimi jeklenimi kočijami


SEOI-NAGE

Priporočene objave

pred eno uro, dr.looney pravi:

Ziher je bil akumulator, ker sem ga menjala in je vse ok. Bolj me zanima, zakaj za vraga me nobena kontrolna luč ni opozorila na to, da ga bo treba zamenjat, če me za vsako figo opozori. Avto je vžigal normalno brez problemov. Luči se mi same ugasnejo, tako, da ko zapustim avto ne ostane nič prižganega. 

ker ni še crknil, elektronika oziroma ECU izračuna premal zagonskega toka in enostavno avto ne kresne, ker ne spusti več toka naprej. Lahko odkleneš zakleneš, luči delajo, električna okna se odpirajo, sam kresnt ga pa ne moreš.

ACCU je potrošna roba, garancija je 3 leta, ponavadi naredijo vsaj 5 let in nima prav nobenega smisla dofilat, ker bo čez nekaj časa spet crknil. 

in točno tako, klik klik ali ck ck, mal skačejo igle od števcev in to je opozorilo, da je accu crknil.

ps: dofilaš samo v primeru, če veš zakaj se je accu spraznil. Včasih je pač kak uporabnik kriv, lučka v prtljažniku, ali avtu. Potem ima smisel da ga ponovno napolniš. Sicer pa, če je slab, ti bo itak v kratkem spet crknil. Jaz ga občasno, sploh pred zimo vržem kar na cytek od mopeda.

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

ker ni še crknil, elektronika oziroma ECU izračuna premal zagonskega toka in enostavno avto ne kresne, ker ne spusti več toka naprej.

Kako se to lahko zgodi po kratki pavzi, po daljši bi bilo bolj razumljivo, da pade napetost.

Prijateljici enkrat ni vžgal, enako klik klik, potem parkrat je, nato pa dokončno odpovedal. Ima Toyoto, šlo je pa eno stikalo na zaganjaču. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, vandrovec pravi:

 

Kako se to lahko zgodi po kratki pavzi, po daljši bi bilo bolj razumljivo, da pade napetost.

Prijateljici enkrat ni vžgal, enako klik klik, potem parkrat je, nato pa dokončno odpovedal. Ima Toyoto, šlo je pa eno stikalo na zaganjaču. 

zanimivo, marsikdo reče:

pa saj zjutraj je še vžgal.

Moja razlaga "po Murphiju": šit hepns, baš tad kad ne treba :P

Drgač pa ja, crknejo tut zaganjači, pa alternatorji, pa regulatorji....najprej in večinoma pa pri podobnih simptomih baterija. Sploh če vžgeš avto na kable, nimaš kaj razmišljat, novo pa je.

 

 

pred eno uro, dr.looney pravi:

Ziher je bil akumulator, ker sem ga menjala in je vse ok. Bolj me zanima, zakaj za vraga me nobena kontrolna luč ni opozorila na to, da ga bo treba zamenjat, če me za vsako figo opozori. Avto je vžigal normalno brez problemov. Luči se mi same ugasnejo, tako, da ko zapustim avto ne ostane nič prižganega. 

Aja pa še to sm pozabil, k se jeziš zakaj te avto ni opozoril. Se strinjam, KER BI MORAL!!!!

Bo povedal eno zanimivost:

zadnjič gre moja domov pa brska nekaj po lcd-ju in išče en komad na MP3ju, valda nekih 10 minut, nakar se na sredinski konzoli prižge/izpiše naslednje opozorilo:

A se ne bi raje posvetili vožnji, namesto da brskate po infotenment sistemu? :P 

Tako, da se strinjam, avto bi moral povedati, da bo baterija kmalu prazna, če zna čvekati raznorazne neumnosti. :D

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj finta je ravno v tem , da če ti prebije celico je to v trenutku .. ni opozorila temveč dokler dela pač dela..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Se vam je zgodilo da zadnja sipa ima gretje in je bla 1 črtica prekinjena, kako ste zrihtali ? 

S kladivom znam    :cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da pri novih avtomobilih lahko kar pozabiš na popravljanje (pri starih se je dalo zalotati "presledek" , pri novin pa je žička tako tanka da to ne gre) . Lahko sicer probaš prilimati košček alu folije (ampak resno dvomim da to deluje) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, stuhec pravi:

Se vam je zgodilo da zadnja sipa ima gretje in je bla 1 črtica prekinjena, kako ste zrihtali ? 

S kladivom znam    :cool:

Včasih si lahko dobil pri zobozdravniku sestavine za amalgamsko zalivko. Doma si zmešal in na ta način povezal žici na steklu. Baje je delovalo. Nisem probal.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, dr.looney pravi:

Iščem fokuse za mercedes A160 Avangarde 1998. 

Fokuse ????? :eek: Povej mal bolj točno kaj te matra ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, HD-Dyna pravi:

Fokuse ????? :eek: Povej mal bolj točno kaj te matra ....

žaromete po slovensko. ne svetijo dobro. Ni druge variante kot, da se menjajo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, dr.looney pravi:

žaromete po slovensko. ne svetijo dobro. Ni druge variante kot, da se menjajo. 

Ebay ali pa pokliči v firmo ATF na Teznem pri MB - Tadej rad pomaga in tudi cene ima ugodne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, HD-Dyna pravi:

Ebay ali pa pokliči v firmo ATF na Teznem pri MB - Tadej rad pomaga in tudi cene ima ugodne.

Hvala.:004

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, thumper pravi:

spolirat jih daj..

Sem že a ni kaj dosti bolje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bi nove potem počakaj do popoldne ti sporočim u PM.. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...
3 hours ago, dr.looney said:

A se kdo kej spozna na avtoelektroniko?

Da, nekdo se zagotovo spozna. :)

 

pi es: kaj te muci?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Zok pravi:

Da, nekdo se zagotovo spozna. :)

 

pi es: kaj te muci?

Popravljali so mi motorni racunalnik .Pridem po avto. Avto spet ni vzgal, ga priklopi na tester in mu kaze napako na odmicni gredi.:angryrant1:

Mene zanima ali so to oni kej zasustrali ? Ali pa je to zgolj nakljucje. 

Jezna sem ko pajk. :angryrant1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni nujno. Verjetno je kazalo napako na senzorju pozicije odmicne gredi. Moznih vzrokov napak je vec - okvara racunalnika (zelo redko), instalacije (poskodovana izolacija, potrgani kabli, oksidirani konektorji), motor iz faze (v temprimeru bi zelo verjetno tudi mehansko zaropotal), ali pa okvarjen senzor - kar pa ni tako zelo redko. Je pa vcasih dovolj ze obloha opilkov na senzorju (ce je le ta potopljen v olje - odvisno od tega, za kateri motor gre), da le ta ne daje jasnega signala o poziciji, in ce ECU nima podatka o tem v kateri fazi je, ne bo vzgal - common rail dizel zagotovo ne, pri bencincu pa je odvisno od tega za kateri motor gre.

Za kateri avto (s katerim motorjem) gre? Glede na to, da si iz CE, lahko tudi jaz pogledam kaj je z njim...

Popravljeno . Popravil Zok
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Avtek je MB C 200 cdi letnik 2004....

Edino tezava z njim je bila , da mi v zadnjem mesecu dvakrat ni vzgal. Zato sem ga peljala k avtoelektroniku, kateri ga je priklopil na tester in ugotovil da jenapaka na motorju racunalnika. To mi je popravil in rekel avtek je ok. Se vsedem v avto avto ne vzge , samo vergla. Zopet na tester evo zdej je pa napaka na odmicni gredi. V bistvo so mi avto zj*****. :angryrant1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Snecer pravi:

Napaka na motorju računalnika?

Lahko kdo pojasni, kakšen motor ima računalnik?

Motorni racunalnik.....:blush: bo zdej ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!