Skoči na vsebino

Težave in okvare z vašimi jeklenimi kočijami


Priporočene objave

Objavljeno

Saj veš, kaj ti bo spet rekel... :) 

Pa napaka na odmični gredi ...

Mehanika al pa avto menjaj.

Objavljeno
pred 33 minutami, Snecer pravi:

Saj veš, kaj ti bo spet rekel... :) 

Pa napaka na odmični gredi ...

Mehanika al pa avto menjaj.

Presenetil si me....sem mislila da bos sporhet omenil....:ras:

....napaka na odmicni gredi gre verjetno za senzor odmicne gredi.... ne vem ker sem bila jezna in ga nisem poslusala ...:angryrant1:

Objavljeno
44 minutes ago, dr.looney said:

 

....napaka na odmicni gredi gre verjetno za senzor odmicne gredi.... ne vem ker sem bila jezna in ga nisem poslusala ...:angryrant1:

...to si pa tako poznavalsko napisala, da bi ti se svoj avto na servis pripeljal :OK:

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Objavljeno
51 minutes ago, dr.looney said:

Presenetil si me....sem mislila da bos sporhet omenil....:ras:

....napaka na odmicni gredi gre verjetno za senzor odmicne gredi.... ne vem ker sem bila jezna in ga nisem poslusala ...:angryrant1:

Vsaj na mojemu, kak mesec nazaj, je blo to 5min dela pa 60eur, ni to nič takega no..

Objavljeno
pred 20 minutami, lucif3rka pravi:

Vsaj na mojemu, kak mesec nazaj, je blo to 5min dela pa 60eur, ni to nič takega no..

Ja ni nic takega.....sam jest sem dala ze 280 evrckov pa nisem mogla avtek od mehankarja odpeljat.....:cry:

pred 30 minutami, Roger G. Jagger pravi:

...to si pa tako poznavalsko napisala, da bi ti se svoj avto na servis pripeljal :OK:

:004

 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
1 hour ago, lucif3rka said:

Vsaj na mojemu, kak mesec nazaj, je blo to 5min dela pa 60eur, ni to nič takega no..

Tako je - menjan je  navadno v 5 minutah - vcasih je dovolj odviti le en vijak cisto pri vrhu motorja (v glavi) in odklopiti en konektor.

Kam si ga pa peljala na popravilo? Me pa prav zanima kaj so delali z ECU-jem...

Untitled.png

Objavljeno
4 minutes ago, Zok said:

Tako je - menjan je  navadno v 5 minutah - vcasih je dovolj odviti le en vijak cisto pri vrhu motorja (v glavi) in odklopiti en konektor.

Kam si ga pa peljala na popravilo? Me pa prav zanima kaj so delali z ECU-jem...

Kam sem ga jaz peljala al dohtarca?

Objavljeno

Dohtarca. Glede na to, da tebi deluje, verjetno vse stima. :) Bolj me zanima koga se moram v moji okolici izogibat. ;) No, sej ne, da ze 10 let nisem bil pri mehaniku - razen enkrat, za tezavo z motorno elektroniko - imobilajzerjem, ki je pooblascenec (:ras:) ni znal resiti drugace kot z deli v vrednosti avta, pa sem jo ga na koncu sam postimal. :smoke:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 minuto, Zok pravi:

Dohtarca. Glede na to, da tebi deluje, verjetno vse stima. :) Bolj me zanima koga se moram v moji okolici izogibat. ;) No, sej ne, da ze 10 let nisem bil pri mehaniku - razen enkrat, za tezavo z motorno elektroniko - imobilajzerjem, ki je pooblascenec (:ras:) ni znal resiti drugace kot z deli v vrednosti avta, pa sem jo ga na koncu sam postimal. :smoke:

Pri Maroltu v Mozirju mi ga pacajo.:panic:

Objavljeno

huh. nikol slisal... :huh:

...pa naj tako ostane. :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 20 minutami, Zok pravi:

huh. nikol slisal... :huh:

...pa naj tako ostane. :P

No tut mene ne bodo vec videli.....so priznali da so oni zaj**** . Neki konektorji niso bili dovolj pritrjeni . Tako mi je rekel . Zdej bo avtek se en dan na opazovanju :panic:. Jutri ga pa grem iskat.

Objavljeno
pred 7 urami, Snecer pravi:

Napaka na motorju računalnika?

Lahko kdo pojasni, kakšen motor ima računalnik?

Racunalniki majo motor na dim. Res. Ko gre dim ven, ne dela vec. Ne razumem, je pa res tako. 

Objavljeno
pred 14 urami, Zok pravi:

Tako je - menjan je  navadno v 5 minutah - vcasih je dovolj odviti le en vijak cisto pri vrhu motorja (v glavi) in odklopiti en konektor.

Kam si ga pa peljala na popravilo? Me pa prav zanima kaj so delali z ECU-jem...

Untitled.png

verjetno nič..280e je premalo za popravilo ecu-ja..

Objavljeno (popravljeno)
pred 9 urami, thumper pravi:

verjetno nič..280e je premalo za popravilo ecu-ja..

100%

Za laguna 1.9 dizel 2007 letnik rekli da med 2000 in 3000 no bolj 2000eu seveda se pač ni dalo popravt!

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 7 minutami, sesir pravi:

100%

Za laguna 1.9 dizel 2007 letnik rekli da med 2000 in 3000 no bolj 2000eu seveda se pač ni dalo popravt!

Renault ima tak al tak najdrazji servis in rezervne dele.....na konc ga pa lahko se sam na odpad peles pa se tam ga ne marajo, ker jim kvari ugled.....:jezik::lol1:

Objavljeno
pred 2 minutami, dr.looney pravi:

Renault ima tak al tak najdrazji servis in rezervne dele.....na konc ga pa lahko se sam na odpad peles pa se tam ga ne marajo, ker jim kvari ugled.....:jezik::lol1:

Saj če jim plačaš ga vzamejo

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Mam en problem pa me zanima ce kdo kej ve o tem.

Ma tourana 2004 letnik 1.9 tdi mam pa probleme iz vzigam ko je motor mrzu se uziga ko je pa segret ga pa lahko tut 6krat ali 7 krat verglas da vzge ali kdo kej ve za kaj se gre?

Objavljeno
7 minutes ago, Lukec11 said:

Mam en problem pa me zanima ce kdo kej ve o tem.

Pelji ga do nekoga ki se ukvarja z optimizacijo elektornike, ti bo verjetno takoj rešil. Težava je menda v tem, da štarter ne dosega dovolj vrtljajev, posledično pa ne vbrizga nafte. Spremenijo samo vrednost, da kresne pri nižjih vrtljajih štarterja, tako nekako. Znana napaka TDI-jev. Po korekciji običajno vžiga kot nov, vsaj moj je. 

http://www.rsrmotorsport.com/slo/storitve/problem-vroc-vzig-vw-golf-v-1-9-in-2-0-tdi/

Popravijo tudi ceneje, da ne boš ravno k njim hodil. 

Objavljeno

Mam en problem pa me zanima ce kdo kej ve o tem.

Ma tourana 2004 letnik 1.9 tdi mam pa probleme iz vzigam ko je motor mrzu se uziga ko je pa segret ga pa lahko tut 6krat ali 7 krat verglas da vzge ali kdo kej ve za kaj se gre?

najlepša hvala za pomoc

30 minutes ago, XTR said:

Pelji ga do nekoga ki se ukvarja z optimizacijo elektornike, ti bo verjetno takoj rešil. Težava je menda v tem, da štarter ne dosega dovolj vrtljajev, posledično pa ne vbrizga nafte. Spremenijo samo vrednost, da kresne pri nižjih vrtljajih štarterja, tako nekako. Znana napaka TDI-jev. Po korekciji običajno vžiga kot nov, vsaj moj je. 

http://www.rsrmotorsport.com/slo/storitve/problem-vroc-vzig-vw-golf-v-1-9-in-2-0-tdi/

Popravijo tudi ceneje, da ne boš ravno k njim hodil. 

Hvala za pomoc

Objavljeno
pred 11 minutami, smasher pravi:

Zamenjaj za JTD ;) 

Ja res!Ti tdi so v pizdi...mi smo imeli na audi a3 preko pol milijona prevoženih pred prodajo...po 19letih.Proklet jajc tdi ijev!:ras:

  • Haha 2
Objavljeno
12 minutes ago, smasher said:

Zamenjaj za JTD ;) 

Zakaj že? 

Objavljeno
pred 3 minutami, XTR pravi:

Zakaj že? 

Da se bosta vsako jutro vidla na servisu in spila kavo

  • Haha 2
Objavljeno
1 hour ago, sesir said:

Da se bosta vsako jutro vidla na servisu in spila kavo

To so une izza šanka, bab čula baba rekla... moj fiat gre ser na servis 1x na 100 000 km,  ker se še nikoli nisem spravil sam menjat jermene. Ampak vi se kar kregajte grede dizlov, meni dizl smrdi :ras:

(samo mi zdej teži, ki vi posiljujemo s temi dizli, ne dobiš karavana da ni dizl)

Objavljeno
11 minutes ago, smasher said:

To so une izza šanka, bab čula baba rekla... moj fiat gre ser na servis 1x na 100 000 km,  ker se še nikoli nisem spravil sam menjat jermene. Ampak vi se kar kregajte grede dizlov, meni dizl smrdi :ras:

No, pa povej koliko velikih servisov ima že narejenih,.. da ne bomo na pamet. Naštej še okvare, če že dražiš z JTD-ji.   

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!