BIZIXXX Objavljeno Januar 26, 2013 Opozori Objavljeno Januar 26, 2013 K ga boš pa enkrat prodal, pa nared še kok si dal za motor pa dodatno opremo na motorju pa kok si nazadnje dubu za vse skupi nazaj mal jebem Hahaha dobra :lol: a si kej računal za VTR-jko? kok je šlo denarja v luft? Ma užitek se ne računa, tekoči stroški pa ja :grim Težko bo to naredil, ker pravi ducatisti ne prodajo motorja ampak si kupijo še enega zraven.... Ja, bi blo kar u redu imeti še kaj za zraven
Gregc Objavljeno Januar 26, 2013 Opozori Objavljeno Januar 26, 2013 Evo peta sezona mimo, cajt spet za tavelik servis, ker se po snegu ne vozimo :lol: Motorček ma že malce manj kot 50 tisoč km, tko da ko dobim motor nazaj od serviserja, bom spet mal črto potegnu kok je kej stroškov z tem italjanom :grim nassfeld.jpg Vsa čast! Prelep Duce
bagio Objavljeno Januar 26, 2013 Opozori Objavljeno Januar 26, 2013 Hahaha dobra :lol: a si kej računal za VTR-jko? kok je šlo denarja v luft? Ma užitek se ne računa, tekoči stroški pa ja :grim Ja, bi blo kar u redu imeti še kaj za zraven Kje pa je panigale?
sesir Objavljeno Januar 26, 2013 Opozori Objavljeno Januar 26, 2013 mam ful oblek ducati a me je 916sps tok razočaral,da me je minlo do ducatija
RVT Objavljeno Januar 26, 2013 Opozori Objavljeno Januar 26, 2013 mam ful oblek ducati a me je 916sps tok razočaral,da me je minlo do ducatija Mene tut, sam mene je 996. Crknil mi je skor vse kar je možno ( razn zaribu ni) pa še fuknu sm z njim k svina in se je tko končal vse skup k pr Rossiju in sm šou prou poklapan nazaj na Hondo Rot-u je pa 1098 dvakrat zaropotal, 1198 je šou pa dobesedno na dva konca, sam on ma pa rad mal težavne stvari okol sebe
BIZIXXX Objavljeno Januar 26, 2013 Opozori Objavljeno Januar 26, 2013 Kje pa je panigale? Tud to bo, ko bo situacija prava V tem momentu pa mi je mal težko vržt 25 jurjev, saj niti ne vem če bom jutri še imel šiht :grrr Ko bojo pa stvari bolj stabilne, pol pa sam gasa. Ogledujem jih pa itak skoz :grim
RVT Objavljeno Januar 27, 2013 Opozori Objavljeno Januar 27, 2013 mam ful oblek ducati a me je 916sps tok razočaral,da me je minlo do ducatija No, čeprou tegale bi pa meu v dnevni sobi pa sam gledu pa božu pa tut, če nikol ne zalaufa :yes: http://raresportbikesforsale.com/foggy-superbike-1999-ducati-996/ suntrace14 1
sesir Objavljeno Januar 27, 2013 Opozori Objavljeno Januar 27, 2013 No, čeprou tegale bi pa meu v dnevni sobi pa sam gledu pa božu pa tut, če nikol ne zalaufa :yes: http://raresportbikesforsale.com/foggy-superbike-1999-ducati-996/ čist hud
rot Objavljeno Januar 28, 2013 Opozori Objavljeno Januar 28, 2013 Mene tut, sam mene je 996. Crknil mi je skor vse kar je možno ( razn zaribu ni) pa še fuknu sm z njim k svina in se je tko končal vse skup k pr Rossiju in sm šou prou poklapan nazaj na Hondo Rot-u je pa 1098 dvakrat zaropotal, 1198 je šou pa dobesedno na dva konca, sam on ma pa rad mal težavne stvari okol sebe zato imam pa tebe za prijatelja No,upam,da najdem 1098R,za primerno ceno,meni je to še vedno dream machine
sesir Objavljeno Januar 28, 2013 Opozori Objavljeno Januar 28, 2013 (popravljeno) zato imam pa tebe za prijatelja No,upam,da najdem 1098R,za primerno ceno,meni je to še vedno dream machine karim babič prodaja 5000km menjani rori Popravljeno Januar 28, 2013. Popravil sesir
rot Objavljeno Januar 28, 2013 Opozori Objavljeno Januar 28, 2013 karim babič prodaja 5000km menjani rori cena je pa?
rot Objavljeno Januar 28, 2013 Opozori Objavljeno Januar 28, 2013 20.000 no,ta motor, za to ceno absolutno ne pride v poštev.
rot Objavljeno Januar 28, 2013 Opozori Objavljeno Januar 28, 2013 nov je bil 35 plus rori vse vem,sem kupil dva nova,1098,1198 in 1098s rabljenega. Oba nova naložil z opremo,pa potem prodal,mi je zgodba popolnoma jasna,pa noben ni bil kaj dosti gnan na dirkališču. Če kupuješ tak motor,in ga misliš imet, je prvi pogoj,da ni bil vožen po dirkališču,govorim za 1098R. Cene odzunaj so bistveno nižje od te,pa motorji originalni in ljubiteljsko voženi.
sesir Objavljeno Januar 28, 2013 Opozori Objavljeno Januar 28, 2013 na R je potrebno zadnjo nihajko menjat,da lahko nastavljaš poljubne prenose...na DESMO pa je zadaj 16col....kurac to da je treba kao dirkalnik še dodelat,da je neki
rot Objavljeno Januar 28, 2013 Opozori Objavljeno Januar 28, 2013 vem,tudi cena zadnje nihajke mi je jasna,no pol moraš pa še kit vago kupit. To pride v poštev,če se resno lotiš dirkanja,sam bi mogu bit pa povn ko pr....,da bi dirkal z to znamko. Enostavno povedano,premalo dobiš,za denar,ki ga daš.Vzdrževanje pa tudi neprimerno dražje od konkurence. Moj namen ga je imeti samo za cestno uporabo,agregat ne trpi toliko in posledično dlje zdrži. Pa se vseeno podre,povem iz izkušenj.
Popularna objava BIZIXXX Objavljeno Marec 21, 2013 Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 21, 2013 Po skoraj 10 letih japoncev sem se spomladi 2008 končno odločil kupit Ducatija 1098. Ducatija sem hotel že kupit leta 2001, sem imel ugledanega luštnega 996, pa so me takozvani mojstri prepričal da moram imet pesek doma na dvorišču, pa še rezervni motocikel naj si kupim …itd No, o vožnji Ducatija 1098 in njenih lastnostih, je vse napisal že forumaš RVT, prilagam link do njegovega testa: Test Ducati 1098 Ker je največ govora o tem, kako veliko stane vzdrževanje takozvane eksotike, je tule stroškovnik zadnjih treh sezon: No sredi poletja 2008 sem dobil motor, po dveh mesecih čakanja, v teh dveh mescih sem nakupil tudi najnujnejše aftermarket stvari za Ducatija: Akrapovič Evolution kompletni izpušni sistem Ducati performance ECU Ducati performance sklopka Ducati performance prednji zobnik (14 zob) Ohlins stablizator krmila Lsl stopalke Mad Duc ročka menjalnika ( kontra prestave) Zaščitna mreža za vodni in oljni hladilnik Racedesign nalepke Karbonska zaščita zadnje vilice, odprt karbonski pokrov sklopke, zadnja karbonska strehca ( vse od firme CDT iz Krope) Vse je bilo zmontirano, še preden je motor naredil prvi kilometer. No, ko sem motor odpeljal sem v 3 dneh imel prevoženih 1000km in prvi servis. Servis na 1000 kilometrov: Olje Oljni filter Tesnilo čepa Delo Skupaj 139 eur Servis 12000 kilometrov Svečke Oljni filter Tesnilo čepa Olje Delo Skupaj 230 eur Servis 24000 kilometrov Zračni filter Svečke Tesnilo čepa Oljni filter Olje Zobati jermen 2 kom + nastavitev ventilov Bencinski filter Menjava tekočin ( zavore plus sklopka) Delo Skupaj 385 eu Vsi servisi so opravljeni na edinem pooblaščenem servisu pri nas, Motolegenda, pri mehaniku Boštjanu Urbančiču. Je fejst dečko , kadarkoli sem poklical ali se oglasil z kakšnim vprašanjem je zmeraj brez težav imel odgovor na dlani. Garancijska popravila: Pri 14000 km sem ob čiščenju motorja opazil na levi bočni plastiki kapljice. Najprej sem mislil da je umazanija iz ceste, nakar vidim da je hladilna tekočina. Že pogled pod plastike je pokazal da hladilnik pušča, in to na zgornjem levem nosilcu kjer se hladilnik pričvrsti na okvir motocikla. Naložim v kombi. Peljem na servis, povem kaj je, in to je to. No naslednji dan, me kličejo da bo rešeno v cca 3 dneh. In je bilo v 4 dneh. Pohvala fantom iz servisa Motolegenda In to je to,kar se tiče popravil v garancijskem roku. Edina stvar ki me moti je zelo majhen rezervoar, ki naj bi držal 15,5 litra, z njim sem največ naredil cca 200 kilometrov vključno z rezervo. S tem da v takem primeru, je tank popolnoma prazen, notri pa tud ne spravim več kot 13 litrov V največih primerih moram počasi iskat pumpo že po okoli 150 prevoženih kilometrih.Razmišljam o dveh variantah, rezervoarju iz karbona ( firma CDT iz Krope) ki drži cca 18 litrov, in pa rezervoarju iz kevlarja (firme ETI Fuelcel, Zda) ki drži 21 litrov goriva. Najdaljša vožnja v enem dnevu 800 kilometrov , Jadranska magistrala. Najbolj me je blo stah :xx: , saj me je na prejšnjem motociklu Yamahi R1, ob takih kilometrih rit tako bolela, da več nisem vedel kako naj se presedem da me manj bolel. No Ducati kolkr zgleda da zica ni, je kar fajn udobn tko da tega problema ni bilo. No, same roke in zapestja malce bolijo, ampak je za zdržat. Pnevmatike ki jih uporabljam, Pirelli Diablo Supercorsa in Bridgestone BT002, z setom odvozim nekje cca 5000-6000 kilometrov. No, upam da sem razblinin vsaj nekaj mitov o dragem vzdrževanju in o pokvarljivosti Ducatija, no vsaj v mojem primeru Če sem kaj pozabil pa koga še kaj zanima, le vprašajte :grim No nadaljujem. Pete sezone je konec, na števcu skoraj 50 tisoč, motor pa še kar pelje :grim No prve tri sezone stroškov so opisane zgoraj, zdej pa še zadnje dve. Od velikega servisa na 24 tisoč prevoženih kilometrov, sem brez težav prevozil do naslednjega servisa na 36 tisoč km, ko je ponovno mali servis.Edino kar me me je malo motilo, je bila sklopka, ki je začela čudno odvajat. Na to sem opozoril serviserja, ki mi je predlagal menjavo, saj je vizualni pregled kazal tud precej obrabljene lamele in košaro sklopke (to je pa tist k ropota). Servis 36000 kilometrov Olje+filter Zračni filter Sklopka komplet Delo Skupaj 550 eur Servis 48000 kilometrov Olje+filter Zobati jermen x 2 Svečke Filter goriva Delo Skupaj 400 eur V zadnji sezoni sem imel tud prvo okvaro na cesti, ampak hvala bogu nisem ostal na cesti. Lansko poletje ko smo šli na v Misano WDW (World Ducati Weekend) mi je po postanku malo pred samim dirkališčem Misano Adriatico, motor zelo čudno vžgal. Tko komaj je štarter obrnil motor, in sem takoj posumil na slabo baterijo, ampak Ducati je v armaturno ploščo dodal števec napetosti polnenja akumulatorja. In kdaj pa kdaj ko sem gledal te vrednosti, so bile zmeraj preko 14 voltov, zdej mi je pa kazalo 11 voltov. Takoj sem vedu da je kriv regler napetosti. Hvala bogu je bil servis Ducati na samem dirkališču, kjer so mi to v 2 urcah zrihtal ( nov regler+delo= 137 eur ) Verižni set je zdržal skoraj 45 tisoč kilometrov, tud to mi ni še zmeraj jasno kako, ampak sem ga menjal preventivno, saj je po zagotovilih mehanika še kar ok, sam se nekako ne bi več dobr počutil, ker sem jih zmeraj prej na japoncih menjal na 20-30 tisoč. Tud nov zobniški set sem kupil original, 150 eur so bli zobniki, veriga pa je bila kot prva RK 525 GXW GB, mislim da okoli 110 eur. To je bilo to, v slabih 50 tisoč kilometrih. Dons naredu prvih 50 km letos, zdej pa gasa do naslednjih 50 tisoč Tkole je najlepše, Kačje ride jeseni Polno naložen matgo, Gasperr, Spider™ in 9 others 12
Popularna objava BIZIXXX Objavljeno December 12, 2013 Popularna objava Opozori Objavljeno December 12, 2013 Evo, konec 6.sezone, 60 tisočakov smo obrnili. Motor sem še odpeljal na servis k mojstru Urbančiču, Ducati UBM, da mi je naredil zapovedan servis na 60 tisoč. Tokrat je bil mali servis, cena sitnica 115 eur. Za menjavo olja, filtra olja, in komplet zavorna+sklopka tekočina, plus frišen antifriz Dons sem pa še motor u nulo spucal, in ga postavil v kot, do prvih otoplitev in malo bolj oprijemljivega asfalta Razen če ne bomo šli u Nassfeld kot lani, mal smučat :lol: Zdej pa sam gas novim zmagam naproti TakeALookAround, Ervin93, nejc in 9 others 12
igorkr Objavljeno December 12, 2013 Opozori Objavljeno December 12, 2013 In pole fama o pokvarljivosti Ducatijev. predzadnji vpis 21.3.2013 zadnji vpis 12.12.2013 Drugo sezono te sigurno malo s komolcem dregnem, da mi ga daš peljat za en krog :grim BIZIXXX 1
BIZIXXX Objavljeno December 12, 2013 Opozori Objavljeno December 12, 2013 Ni problema Igor, samo reci, bova šla en giro naredit tja, kjer so najlepši ovinki, pa boš sprobal mašinco :yes: igorkr, svobodnaptica01 in trebor 3
fp4492 Objavljeno December 13, 2013 Opozori Objavljeno December 13, 2013 Ni problema Igor, samo reci, bova šla en giro naredit tja, kjer so najlepši ovinki, pa boš sprobal mašinco :yes: A na Grobniku/Pannonii/Slovakii/Brnu/Valencii mu ga boš dal za peljat? Hec, pa lep pozdrav! gsxf750 1
BIZIXXX Objavljeno December 13, 2013 Opozori Objavljeno December 13, 2013 Če Igor do tja pride, ni problema :grim Lep pozdrav nazaj .) igorkr in HyperJack 2
Tomyboy Objavljeno April 7, 2014 Opozori Objavljeno April 7, 2014 Fantje, iščem par ogledal za 1098/848. Lahko tudi popraskana, samo da sta steklo in smerokaz cela. Saj jih imam, a so neoriginalni in brez homologacijskih oznak. Ker je pa motor hudo predelan grem opravljat homologacijo za predelana vozila in nujno rabim homologacijske oznake na vseh svetilih.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se