Skoči na vsebino

Ducati 1098


Kölm

Priporočene objave

Ga bom kr jest prlepu k ga mam :worship:

No evo, tale diagram je nastal po dveh merjenjih z dvema različnima mapama na powercommanderju in nobena ni prav dobra in tudi malenkostna izguba moči se pojavi.

EJ ROK, TOLE JE BIL DIAGRAM ZA LASTNO UPORABO IN NE ZA JAVNO .)

Je krivulja taka, k bi motor potres požru :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No evo, tale diagram je nastal po dveh merjenjih z dvema različnima mapama na powercommanderju in nobena ni prav dobra in tudi malenkostna izguba moči se pojavi.

EJ ROK, TOLE JE BIL DIAGRAM ZA LASTNO UPORABO IN NE ZA JAVNO .)

Je krivulja taka, k bi motor potres požru :lol1:

He he. Bo treba pri tej krivulji mal te šume ublažit :-)

Drgač pa 172 KM je pohvalno, še mal pa bo skor kot 1098R.

Ducati Data Analyzer imaš gor?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

He he. Bo treba pri tej krivulji mal te šume ublažit :-)

Drgač pa 172 KM je pohvalno, še mal pa bo skor kot 1098R.

Ducati Data Analyzer imaš gor?

Lp

Nimam. Ga imaš ti? Če ga imaš, kaj beleži ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimam. Ga imaš ti? Če ga imaš, kaj beleži ?

Ne nimam. Beleži pa veliko podatkov o motorju ( odrptje plina,vrtljaje,hitrost,temperaturo motorja,čas krogov,prevoženo razdaljo,itd..).

Uporabno če voziš na pisti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne nimam. Beleži pa veliko podatkov o motorju ( odrptje plina,vrtljaje,hitrost,temperaturo motorja,čas krogov,prevoženo razdaljo,itd..).

Uporabno če voziš na pisti.

Zakaj pa ti tvojga nikoli ne pelješ tja, za kar je namenjen?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tovarniški podatek za 1098 modelno leto 2007 je 160,... 'z dodatki' 12 več se pravi...pohvalno!!

Me zanima kolko med vožnjo dejansko občutiš to razliko s Termignoniji, elektroniko, filtrom...oziroma kolko se pozna teh 12KM več ?

Razlika je očitna. Bistveno večja kot če bi samo zamenjal izpuh. Za primerjavo, tako kot če bi dal motorju ( SUZUKI 1000 K5 ) spredaj za zob manjši zobnik. Šesta prestava se zvrti do blokade bistveno hitreje. Suzukija sem ti dal za primerjavo zato, ker sem ga imel pred tem in ti drugače ne znam obrazložit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razlika je očitna. Bistveno večja kot če bi samo zamenjal izpuh. Za primerjavo, tako kot če bi dal motorju ( SUZUKI 1000 K5 ) spredaj za zob manjši zobnik. Šesta prestava se zvrti do blokade bistveno hitreje. Suzukija sem ti dal za primerjavo zato, ker sem ga imel pred tem in ti drugače ne znam obrazložit.

zakaj pa še pri dučeju nisi tega naredil? :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj pa še pri dučeju nisi tega naredil? :whistle:

Ker pr Ducatiju pa že oni prenose serijsko "skrajšajo" in že čist serijski pride s šesto v blokado, kar se ti pr serijskem japoncu skoraj nikjer ne bo zgodilo...

Popravljeno . Popravil RVT
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker pr Ducatiju pa že oni prenose serijsko "skrajšajo" in že čist serijski pride s šesto v blokado, kar se ti pr serijskem japoncu skoraj nikjer ne bo zgodilo...

se pravi da je nekako tako..

japonci..dobrih 20 evrov za manjši zobnik..

italijani..krat 20 ali raje več japonskega zneska? :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker pr Ducatiju pa že oni prenose serijsko "skrajšajo" in že čist serijski pride s šesto v blokado, kar se ti pr serijskem japoncu skoraj nikjer ne bo zgodilo...

CBR 600 RR 03 in CBR 600 FS se je večkrat zgodilo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

pozdravljeni, mene pa zanima, če ima ta motor indikator prestav, se to treba ki nastavit? :unsure: kakšne so kej cene kasko zavarovanja za ta motor?(lahko na pm)hvala za odgovore in lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni, mene pa zanima, če ima ta motor indikator prestav

Ducati 1098 nima indikatorja prestav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cena za kasko je 1800 eur z možnostjo odjave. Če ga boš imel kasko zavarovanega celo leto je cca 1500 eur. ( to so cene lani pri Triglavu)

Letos me ne vidijo več :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni, mene pa zanima, če ima ta motor indikator prestav, se to treba ki nastavit? :unsure: kakšne so kej cene kasko zavarovanja za ta motor?(lahko na pm)hvala za odgovore in lep pozdrav

Prikaza prestav na armaturi nima ne navaden 1098, ne S, ne R. Lahko pa si kupiš prikazovalnik prestav za ta motor, prek ebay.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Cena za kasko je 1800 eur z možnostjo odjave. Če ga boš imel kasko zavarovanega celo leto je cca 1500 eur. ( to so cene lani pri Triglavu)

Letos me ne vidijo več :lol:

mene tudi ne več :-D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
Razlika je očitna. Bistveno večja kot če bi samo zamenjal izpuh. Za primerjavo, tako kot če bi dal motorju ( SUZUKI 1000 K5 ) spredaj za zob manjši zobnik. Šesta prestava se zvrti do blokade bistveno hitreje. Suzukija sem ti dal za primerjavo zato, ker sem ga imel pred tem in ti drugače ne znam obrazložit.

Kakšna pa je razlika med Suzukijem 1000 K5 in Ducatijem 1098?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšna pa je razlika med Suzukijem 1000 K5 in Ducatijem 1098?

Po sami moči ni bistvene razlike, če izvzamemo navor , ki ga pač Ducati zaradi dvovaljne zasnove hitreje razvije. Suzuki je malo težji in tudi malenkost bolj stabilen v zavojih od 1098. To je hitra in groba primerjava teh dveh motociklov, ki pa sta različne zasnove in je v veliki meri tut odvisno od voznika ( kakšen način vožnje ima in kaj pravzaprav želi od motocikla)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšna pa je razlika med Suzukijem 1000 K5 in Ducatijem 1098?

Ducati je veliko bolj odziven v nizkem in srednjem območju, kot Suzuki. Zato moraš biti na izhodih iz zavoja bolj nežen na gasu pri Ducatiju. Da ne omenjam zavor, ki pa so res veliko zmogljivejše od Suzukijevih. Kar pa se tiče občutka stabilnosti v zavoju, pa imam feeling, da je Suzuki boljši, Ducati deluje vsaj meni odspredaj prelahek in ko ga res peleš, ga kar nosiš čez ovinke ( na kakih kljukah ).

Osebno mislim, da si z enako truda hitrejši z Suzukijem K5.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!