marko55 Objavljeno Januar 28, 2011 Objavljeno Januar 28, 2011 En lušten test 1198 Men je najbolj všeč predzadnji kader. Kava in Ducati gresta zelo lepo skupaj... 1
rot Objavljeno Februar 7, 2011 Objavljeno Februar 7, 2011 Obstoječi Termignoni sistem lahko uporabiš. Kot si sam rekel, rabiš oba izpušna kolektorja iz glave od 1098R/1198+računalnik. Ostali del izpušnega sistema je isti. Ni isti. 1198 ima drugačen karter za olje in posledično je cev od izpuha drugače oblikovana.
Dolenc™ Objavljeno April 5, 2011 Objavljeno April 5, 2011 (popravljeno) Malo off topic. Ve kdo, kdo je sedaj uvoznik za ducati pri nas? Oziroma kje bi lahko nabavil kak del? Popravljeno April 5, 2011. Popravil Dolenc™
Gregc Objavljeno April 8, 2011 Objavljeno April 8, 2011 (popravljeno) Malo off topic. Ve kdo, kdo je sedaj uvoznik za ducati pri nas? Oziroma kje bi lahko nabavil kak del? Po novem je Motorist d.o.o. Popravljeno April 8, 2011. Popravil Gregc
Cartman Objavljeno April 8, 2011 Objavljeno April 8, 2011 Začelo se je umiranje tega modela. Na Misanu je že v pogonu nov pompone. ni več L90, cevast okvir ima pa še vedno. Baje se bo klical 1199. Morda je tale risba delček resnice. Predstavljen bo na EICMA 2011
MihaJ Objavljeno April 8, 2011 Objavljeno April 8, 2011 Začelo se je umiranje tega modela. Na Misanu je že v pogonu nov pompone. ni več L90, cevast okvir ima pa še vedno. Baje se bo klical 1199. Morda je tale risba delček resnice. Predstavljen bo na EICMA 2011 Da ni več L90? Mislim, na sliki je L90, zato... Bi bilo kar čudno, da bi uikinili L90, ker potem bi Apriliji priznali da je V65 boljša rešitev. 1 1
Dolenc™ Objavljeno April 8, 2011 Objavljeno April 8, 2011 Hvala Gregc, bo prišel del kar iz italije, bo hitrej Je pa dobro vedet za naslednjič.
Cartman Objavljeno April 8, 2011 Objavljeno April 8, 2011 (popravljeno) Da ni več L90? Mislim, na sliki je L90, zato... Bi bilo kar čudno, da bi uikinili L90, ker potem bi Apriliji priznali da je V65 boljša rešitev. motor je obrnjen par stopinj v smeri urinega kazalca, zato ni več prav L, je pa še vedno V90. Glede razporeditve mas, prostora ki ga motor zaseda V65 najbrž JE boljša rešitev. Ampak verniki zahtevajo svoje Popravljeno April 8, 2011. Popravil Cartman
Gregc Objavljeno April 8, 2011 Objavljeno April 8, 2011 Hvala Gregc, bo prišel del kar iz italije, bo hitrej Je pa dobro vedet za naslednjič. Sigurno, ker v kolikor mi je znano bo še nekaj časa trajalo da zalaufajo.
dlicen Objavljeno Junij 3, 2011 Objavljeno Junij 3, 2011 Zdej, al je tole 125 ccm al pa ima voznik 2,40 v višino... :grrr 1
logarr Objavljeno Junij 3, 2011 Objavljeno Junij 3, 2011 haha točn tko, še jaz pri 1.90 ne zgledam tko skrčen na moji 125ki tale trend, da so motorji skos manjši men ni čist nč po godu
BIZIXXX Objavljeno Junij 3, 2011 Objavljeno Junij 3, 2011 Še dve fotki zgleda da že kar fajn testirajo 2
rot Objavljeno Junij 12, 2011 Objavljeno Junij 12, 2011 (popravljeno) Še dve fotki zgleda da že kar fajn testirajo Prednja naska je ena mešanica Honde in BMWja, posoda za gorivo izgleda podobno Yamahini R6, zadek pa čista RSV4 Popravljeno Junij 12, 2011. Popravil rot
BIZIXXX Objavljeno Julij 4, 2011 Objavljeno Julij 4, 2011 Evo, mal boljše fotke novega 1199. Zgleda da so cevni okvir, suha sklopka, pogon ventilov z jermeni zgodovina. Najbolj so mi pa ogledala všeč :lol: zgleda da je motor že race ready. 2
fernand9002 Objavljeno Julij 10, 2011 Objavljeno Julij 10, 2011 http://www.motosvet.com/portal/images/201106/20110627225733_o5gzwxejpunmfl.jpg
RVT Objavljeno December 14, 2011 Objavljeno December 14, 2011 Tut motor vreden preko 30 000 evrov ( samo vzmetenje 10 000 evrov na tem motorju) ni garancija, da ne padeš
partyzan07 Objavljeno December 14, 2011 Objavljeno December 14, 2011 Ta ovinek na Mulholland jih je pa že kr neki orng motorčkov položil po asfaltu :unsure:
Dr_Jakob Objavljeno December 14, 2011 Objavljeno December 14, 2011 Ta prešičji ovink je poln tega zemeljskega prahu k ga veter prinese in drsi k svina. Smo vidl tud posnetke avtov k so s ceste tle zletel.
BIZIXXX Objavljeno Januar 26, 2013 Objavljeno Januar 26, 2013 Evo peta sezona mimo, cajt spet za tavelik servis, ker se po snegu ne vozimo :lol: Motorček ma že malce manj kot 50 tisoč km, tko da ko dobim motor nazaj od serviserja, bom spet mal črto potegnu kok je kej stroškov z tem italjanom :grim 5
RVT Objavljeno Januar 26, 2013 Objavljeno Januar 26, 2013 Evo peta sezona mimo, cajt spet za tavelik servis, ker se po snegu ne vozimo :lol: Motorček ma že malce manj kot 50 tisoč km, tko da ko dobim motor nazaj od serviserja, bom spet mal črto potegnu kok je kej stroškov z tem italjanom :grim K ga boš pa enkrat prodal, pa nared še kok si dal za motor pa dodatno opremo na motorju pa kok si nazadnje dubu za vse skupi nazaj mal jebem 1
orcus Objavljeno Januar 26, 2013 Objavljeno Januar 26, 2013 K ga boš pa enkrat prodal, pa nared še kok si dal za motor pa dodatno opremo na motorju pa kok si nazadnje dubu za vse skupi nazaj mal jebem Težko bo to naredil, ker pravi ducatisti ne prodajo motorja ampak si kupijo še enega zraven.... 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se