Noise Objavljeno Marec 20, 2007 Opozori Objavljeno Marec 20, 2007 Sorry za offtopic... bunch of crap (mine, too) deleted. :blush:
motolover Objavljeno Marec 20, 2007 Opozori Objavljeno Marec 20, 2007 poglejte si ga z Akrapotom Akrapovič Krasota :rolleyes:
gebre Objavljeno Marec 20, 2007 Opozori Objavljeno Marec 20, 2007 Bolj ko gledam novega dučeta, lepši so mi 999 modeli :hmm:
gebre Objavljeno Marec 20, 2007 Opozori Objavljeno Marec 20, 2007 V tovarni so pozabili "silvertape" odlimat :grrr
motolover Objavljeno Marec 20, 2007 Opozori Objavljeno Marec 20, 2007 Sem pomislil, da je mogoče prozoren, samo ni tako videti.
danci1973 Objavljeno Marec 21, 2007 Opozori Objavljeno Marec 21, 2007 A je blo to v SLO? Ne, na Grobniku. D.
danci1973 Objavljeno Marec 21, 2007 Opozori Objavljeno Marec 21, 2007 Če srečno preživiš padec(kar upam da ga ta je), ima da se sam kresneš po betici. :P :P Baje je imal samo par polomljenih reber. D.
RSV Mille Objavljeno Marec 22, 2007 Opozori Objavljeno Marec 22, 2007 in kakšna je cena pr nas v slo za osnovni model?
motolover Objavljeno Marec 22, 2007 Opozori Objavljeno Marec 22, 2007 (popravljeno) Tak Ducati tudi je luksuz. in kakšna je cena pr nas v slo za osnovni model? Osnovni 17k S 21k Tribarven S 24k Popravljeno Marec 22, 2007. Popravil motolover
tadejz Objavljeno Maj 22, 2007 Opozori Objavljeno Maj 22, 2007 Glede vpoklicev Ducatija 1098 in pa dveh napak... Mene zanima kakšni so znaki, da so te dve napaki prisotne na motorju??? Ok, napenjalec zobatega jermena ni v tolerancah??? Hallo? kaj to pomeni? A da napenjalec jermenov ne napne zadosti jermena??? :hmm: A pol so odmične gredi nenatančno gnane in s tem odpiranje in zapiranje ventilov? Druga napaka so pa spojke za gorivo. Verjetno bi v najslabšem primeru gorivo kje začelo puščat... A je morda tu kakšen,ki ve kej več od teh napakah ???
bernardosi Objavljeno Maj 28, 2007 Opozori Objavljeno Maj 28, 2007 Kaj za napake pravijo v MOTOLEGENDI? Rad bi pa dodal tole: V omenjeni trgovini sem dobil obcutek, da so nekako samozadostni, hladni. V neugledni izlozbi imajo nekaj kar naj bi bilo izredno lepo in dobro. In prav to dobro ni za vsakogar, razen, ce si jim kot oseba vsec. Dva nova izdelka so zadelali z raznimi kolesi, oblacili ter trakom, kot, da bi se bali crnih koz. Morda pa bodo morebitni kupci zadovoljni s pogledom skozi daljnogled. Skratka, manjka jim prijaznega pristopa. Svetoval bi jim, da si privoscijo kasnega oblikovalca notranjih prostorov (aranzerja??) ter, da se udelezijo kaksnega tecaja za prodajalce, upam, da jim potem malo toplejsi pristop nebo spanska vas.
tadejz Objavljeno Maj 28, 2007 Opozori Objavljeno Maj 28, 2007 @bernardosi : Kaj pravjo glede napak na motolegendi? Mene tudi to zanima kaj pravjo tm. Vprašanje je samo to, koliko je za njih peščica motorjev (z napako) ??? Sem bil v tovarni dva meseca nazaj v hali,kjer proizvajajo 1098. Sm si vse fajn ogledal. Ne vem,vidu sm naprimer ,kako en sploh ni tel vžgat. V celi proizvodnji se najde par takih,kjer je kvaliteta vprašljiva. Bili so pa parkirani stran od ostalih, tako da jih pol šeenkrat pregledajo. V glavnem tam čist vsak motor kr fajn pregledajo in stestirajo, to pa predvsem zaradi tega ker jih naredijo malo. V motolegendi pa bi prodajalci res lahko imeli drugačen pristop (prijaznejši), ne pa da si tam in da rabjo pol ure,da te sploh opazijo ?!? :huh:
akrapovič Objavljeno Junij 15, 2007 Opozori Objavljeno Junij 15, 2007 Hola! V Motorradu 4/2007, (2.2.2007, str. 38) je objavljen prvi primerjalni test novega Ducatija 1098 S (torej ne navaden, ampak taboljši model - cena 21.295 EUR) in nove R1 (cena 13.782 EUR). Testniki so izmerili in ocenili oba na pisti in za vsak dan takole: A bi lohk en prevedu al pa usaj povedu kdo je zmagal v primerjavi.
tadejz Objavljeno Junij 15, 2007 Opozori Objavljeno Junij 15, 2007 @akrapovič : po točkah je zmagala R1
tadejz Objavljeno Junij 15, 2007 Opozori Objavljeno Junij 15, 2007 glede proizvodnje pa - wow, si mislil, da tiste pokvarjene direkt med delujoče parkirajo, al kaj? :unsure: Ubistvu jih ! S tem da imajo gor listek z napisom kvaliteta vprašljiva ! ( predvsem model monster,ki jih naredijo veliko in nimajo prostora da bi jih parkirali posebej). No pa še ena zanimivost glede 1098: Stroški vzdrževanja so za 50% nižji . To pomeni,da so servisni intervali namesto na 6000km premaknili na 12000km s tem, da so ugradili kvalitetnejše komponente in s tem bistveno pocenili vzdrževanje. tisto glede motolegende se pa strinjam da ne sodi v to temo ( sem odgovoru oziroma potrdil bernardosi-jevo objavo ). Lep pozdrav
John2005 Objavljeno Junij 15, 2007 Opozori Objavljeno Junij 15, 2007 tisto glede motolegende se pa strinjam da ne sodi v to temo ( sem odgovoru oziroma potrdil bernardosi-jevo objavo ). Sodi ne v temo....je pa resnično.
hotschko Objavljeno Junij 18, 2007 Opozori Objavljeno Junij 18, 2007 To pomeni,da so servisni intervali namesto na 6000km premaknili na 12000km s tem, da so ugradili kvalitetnejše komponente in s tem bistveno pocenili vzdrževanje. da nisi ti slučajno mislu iz 10000km na 20000km oz. 6000miles -> 12000miles ?!
tadejz Objavljeno Junij 18, 2007 Opozori Objavljeno Junij 18, 2007 da nisi ti slučajno mislu iz 10000km na 20000km oz. 6000miles -> 12000miles ?! nop. Interval je sedaj 12000km. Prej je bil pa 6000km.
Polona N. Objavljeno Junij 19, 2007 Opozori Objavljeno Junij 19, 2007 Jst imam isti interval pri monsterju. So pri vseh novih modelih spremenil to.
hotschko Objavljeno Junij 22, 2007 Opozori Objavljeno Junij 22, 2007 ah ... finta u levo ... jaz sem imel na vseh Ducatijih do sedaj na 10k km servise :fredy:
Death Angel Objavljeno Junij 23, 2007 Opozori Objavljeno Junij 23, 2007 ptrjujem tudi jaz sem imel do sedaj na vseh ducati-jih servinsne intervale na 10k in kolegi tudi probaj pogledat še enkrat v servisno knižico.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se