Skoči na vsebino

Ducati 1098


Kölm

Priporočene objave

a ti skeniram servisno??? Tok pa še vem kaj piše. Brat pa znam....

ok sej se ni treba jezit,ampak se mi je zdelo ful čudno.

do zdaj prvič šlišim. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

zanima me, kaksne predelave je mozno nardit za ducati 1098s, vozen bi bil po pisti.

zanima me pa USE kar je vredno menjat za boljse (hitrejse) delovanje motorja, od sklopke pa do auspuha, blazilnika krmila (mam ze ohlins-a no) .. skratka use, ce je kdo prijazn da mi use to nasteje, valda mu dam potem za en pir in en krog z motorjem :)

ce je mozno, bi blo super ce bi stegnu 340 realnih, pa nikar mi noben nej ne rece "ampak to je drago" al kej v zvezi z denarjem

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kompleten dirkalni izpuh, športni filter, power commander

slip-on sklopka ?

samo s filtrom, commanderjem in izpuhom dvomm da bo slo 340

prenosi, slip-on, kaj se ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bi blo super ce bi stegnu 340 realnih, pa nikar mi noben nej ne rece "ampak to je drago" al kej v zvezi z denarjem

:lol1:

A se zavedaš kako se to trapasto sliši? :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

slip-on sklopka ?

samo s filtrom, commanderjem in izpuhom dvomm da bo slo 340

prenosi, slip-on, kaj se ?

za top speed pa ja ni problema, menjaš zobnike da bo končna večja. pospeški bodo sicer temu primerni ampak pri dovolj dolgi ravnini ni vrag da nebi 340 šlo :evilgrin:

ampak zakaj bi rabil 340???? če je top speed fora vzameš 12-ko ali hayabuso, bo lažje do tega prit :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede predelave se neki najde na tem linku www.ducatimotorcycleparts.info

Vgradi se lahko večji hladilnik, dirkaški menjalnik, elektronika za prestavljanje brez spuščanja plina. Potem se itak uporablja ogromno titana (za plastiko in posebne mehanske in posamezne dele okvirja) za zmanjšanje teže, drugačne odmične gredi.... verjetno še obstaja ogromno ostalih stvari.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede predelave se neki najde na tem linku www.ducatimotorcycleparts.info

Vgradi se lahko večji hladilnik, dirkaški menjalnik, elektronika za prestavljanje brez spuščanja plina. Potem se itak uporablja ogromno titana (za plastiko in posebne mehanske in posamezne dele okvirja) za zmanjšanje teže, drugačne odmične gredi.... verjetno še obstaja ogromno ostalih stvari.

hvala, odgovor ki sem ga vesel.

@pirrulz - po tvojm postu sem razumel, da naj bi js hvalu triumpha do nevemkam in nazaj, potem pa kupu ducatija ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Zdrsljiva sklopka = slipper clutch oz. anti-hopping sklopka. Te sklopke so narejene tako, da se plošče ob zaviranju z motorjem razmaknejo in sklopka zdrsi - tako se zmanjša efekt zaviranja motorja, zaradi česar je manj možnosti, da bi zadnje kolo zablokiralo. To je pospremljeno z značilnim zvokom motorja

Nekateri proizvajalci se hvalijo s t.i. 'backtorque limiting clutch' - kar bi naj bil poceni nadomestek za pravo zdrsljivo sklopko.

Kolikor sem zasledil na nekaterih tujih Ducati forumih, 1098 nima prave zdrsljive sklopke, saj ogromno ljudi le-to kupuje naknadno. Ali pa originalna pač ne dela kot bi morala... :hmm:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te sklopke so narejene tako, da se plošče ob zaviranju z motorjem razmaknejo in sklopka zdrsi - tako se zmanjša efekt zaviranja motorja, zaradi česar je manj možnosti, da bi zadnje kolo zablokiralo. To je pospremljeno z značilnim zvokom motorja

Nekateri proizvajalci se hvalijo s t.i. 'backtorque limiting clutch' - kar bi naj bil poceni nadomestek za pravo zdrsljivo sklopko.

Kolikor sem zasledil na nekaterih tujih Ducati forumih, 1098 nima prave zdrsljive sklopke, saj ogromno ljudi le-to kupuje naknadno. Ali pa originalna pač ne dela kot bi morala... :hmm:

Ja v katalogu se da naročit Antihopping sklopko. Prepreči pa blokiranje zadnjega kolesa pri prestavljanju v nižjo prestavo.

Okey, obe sklopki sta suhi sklopki ...ta za doplačilo je pol še zdrsljiva. Verjetno je torni material drugačen pa modul elastičnosti vzmeti. Drugo bi pa moralo ostati isto. Aja pa lažja je 0.220kg :) . Čeprav mi ni jasno zakaj tudi original nebi morala biti zdrsljiva?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja v katalogu se da naročit Antihopping sklopko. Prepreči pa blokiranje zadnjega kolesa pri prestavljanju v nižjo prestavo.

Okey, obe sklopki sta suhi sklopki ...ta za doplačilo je pol še zdrsljiva. Verjetno je torni material drugačen pa modul elastičnosti vzmeti. Drugo bi pa moralo ostati isto. Aja pa lažja je 0.220kg :) .

:nono: Pravzaprav je prav 'drugo' drugače, le torni material oz. lamele in vzmeti so enake. :D Več si lahko pogledaš tukaj.

Čeprav mi ni jasno zakaj tudi original nebi morala biti zdrsljiva?

Zato, da Ducati ob (pre)dragem motorju zasluži še za Antihopping sklopko. :rolleyes:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V kakmu smislu drugače?

Razlika med navadno in 'zdrsljivo' sklopko je v teh delih:

post-2208-1189029364_thumb.jpg

Na sliki je 'zdrsljiva' sklopka - ko motor zavira, se zgornji del (zobnik) zapelje po kroglicah navzgor, s tem pa se torne plošče razmaknejo in začnejo drseti.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razlika med navadno in 'zdrsljivo' sklopko je v teh delih:

post-2208-1189029364_thumb.jpg

Na sliki je 'zdrsljiva' sklopka - ko motor zavira, se zgornji del (zobnik) zapelje po kroglicah navzgor, s tem pa se torne plošče razmaknejo in začnejo drseti.

D.

a originalna pa ni taka? nikjer ne najdem slike od originalne in ne vem... odpirat pa ne mislim,ker ne bom znal sestavt pol :winkiss:

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!