Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Trgovci se prekleto dobro zavedajo situacije ,samo zaposleni za 500€ pač nudijo to za kolikor so plačani,cele dneve v trgovini za štipendijo,probaj boš videl kako boš nasmejan vsakič ko stopi težak v trgovino in kupi za 5€ robe in želi da mu še rdečo preprogo po tleh dajo................vsaka medalja ima dve plati!!!

 

Kmet, se strinjam s tabo, kaj se plač tiče zaposlenih .... da so v trgovinah od jutra do sutra, 7 dni na teden za 500-600€ in razumem, da človek nima volje, ampak zakaj mora slabo voljo stresat ravno nad mano, kateri dam delček tudi k njegovi plači?

 

Po sebi sodeč imam o motoristih drugačno mnenje ... , da smo veseli, nonstop na hece, uživamo življenje in ga zajemamo z veliko žlico (kljub zdravstvenim težavam), tako da skoraj ne morem verjet, to kar si napisal (sem označil z krepkim), da so lahko takšni "težki" ljudje med motoristi. Saj vem .. 100 ljudi, 100 čudi, ampak, da med motoristi obstajajo takšni .... zanimivo. Se pa najde zdravilo tudi za takšne.

 

Je pa razumljivo, da za denar, katerega si težko prislužiš, pač želiš nek korekten, fer odnos od prodajalca (ne mislim posameznika, ampak kot celoto-trgovino), glede na to, da si se pri njemu odločil pustit par 100€, ne pa, da narediš račun, ti zmeče v vrečko in ko te je*e. Pričakujem nek suport, ter da mi ponudi cenejšo stvar dokaj iste kvalitete, ne pa da ti v samem začetku ponudi TOP in o cenejših isto kvalitetnih stvareh pa molči, zato, ker mu je cilj, da pač ima priliko od tebe "spipat" zajeten kupček denarja.

 

Kako imajo posamezne trgovine "pospravljeno" notranjo - interno politiko mi je vseeno, jaz hočem, da me prodajalec opazi, da ob mojih vprašanjih ne vzdihuje in, da na koncu sva oba zadovoljna in se bom sigurno še vrnil.

Popravljeno . Popravil BREITNER
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Jaz sem kupoval v nekaj trgovinah v SLO...in jaz naletim redko na slab odnos, ker sem bolj v stilu motorista po Breitnerjevem opisu. V TCju sem kupoval 3x, to je sicer res, ampak je bilo okey. Razen tisto, kar sem glede kufrov napisal in pa ena malenkost glede moje Schuberth čelade, ampak tiste nisem niti pri njih kupil, je druga zgodba. V Mariboru pa so trgovci res na mestu, super pohvala Moto Nautiki (TUDI, KO SEM PRIŠEL TJA Z REKLAMACIJO) in Motor Jetu. Sigurno pa jim kdo kdaj s pestjo žuga na veliko tudi, tudi jaz jim bom mogoče kdaj, ko bo kaj šlo hudo narobe.  

 

Tisto s čakanjem pri pultu pa je res izkušnja, ki dvigne pritisk in je to stvar osebne nekulture in socialni manjko točno tistega trgovca. Drugače pa mene osebno bolj prežene preveč pozoren in silno ustrežljiv prodajalec, kot pa kakšen ''sramežljiv''.  

Objavljeno

Kmet, se strinjam s tabo, kaj se plač tiče zaposlenih .... da so v trgovinah od jutra do sutra, 7 dni na teden za 500-600€ in razumem, da človek nima volje, ampak zakaj mora slabo voljo stresat ravno nad mano, kateri dam delček tudi k njegovi plači?

 

Po sebi sodeč imam o motoristih drugačno mnenje ... , da smo veseli, nonstop na hece, uživamo življenje in ga zajemamo z veliko žlico (kljub zdravstvenim težavam), tako da skoraj ne morem verjet, to kar si napisal (sem označil z krepkim), da so lahko takšni "težki" ljudje med motoristi. Saj vem .. 100 ljudi, 100 čudi, ampak, da med motoristi obstajajo takšni .... zanimivo. Se pa najde zdravilo tudi za takšne.

 

Je pa razumljivo, da za denar, katerega si težko prislužiš, pač želiš nek korekten, fer odnos od prodajalca (ne mislim posameznika, ampak kot celoto-trgovino), glede na to, da si se pri njemu odločil pustit par 100€, ne pa, da narediš račun, ti zmeče v vrečko in ko te je*e. Pričakujem nek suport, ter da mi ponudi cenejšo stvar dokaj iste kvalitete, ne pa da ti v samem začetku ponudi TOP in o cenejših isto kvalitetnih stvareh pa molči, zato, ker mu je cilj, da pač ima priliko od tebe "spipat" zajeten kupček denarja.

 

Kako imajo posamezne trgovine "pospravljeno" notranjo - interno politiko mi je vseeno, jaz hočem, da me prodajalec opazi, da ob mojih vprašanjih ne vzdihuje in, da na koncu sva oba zadovoljna in se bom sigurno še vrnil.

 

Vsi bi mi isto, samo oni živijo od nas- torej prodajat samo poceni robo, tudi za trgovca ni najboljše :)

 

Se pa strinjam, da v primeru, da ugotovi da zadevo ki bi jo ti imel in jo načeloma ne potrebuješ, ponudi tebi nekaj bolj primernega (pustimo ceno, lahko je tudi višja, oz nižja)... 

Objavljeno

Vsi bi mi isto, samo oni živijo od nas- torej prodajat samo poceni robo, tudi za trgovca ni najboljše :)

 

Se pa strinjam, da v primeru, da ugotovi da zadevo ki bi jo ti imel in jo načeloma ne potrebuješ, ponudi tebi nekaj bolj primernega (pustimo ceno, lahko je tudi višja, oz nižja)... 

 

MZ, danes so drugi časi in se ne more zgodit, da prodajalec ugotovi, da zadevo, ki jo želim dejansko ne potrebujem. Pa veš zakaj?

Danes imamo ljudje internet in si določeno stvar podrobno pogledamo, o njej preberemo vse kaj se prebrati da in dejansko vstopimo skozi vrata trgovine bolj podučeni o določenem artiklu, kot smo bili pred leti.

Ker pa nihče nima denarja za vstran metat, se tudi težko zgodi, da si greš v trgovino po nekaj, kar ne rabiš.

 

Pred davnimi časi je bilo to, kar je prodajalec povedal bilo sveto, danes pa bi lahko že tu in tam kupec podučil prodajalca o določenem artiklu.

Jaz si o artiklu, ki ga imam namen kupit preberem vse mogoče, ogledam videe ... itd., tako da, prodajalec ne rabi tople vode odkrivat, ker sem si že doma vse prebral in dejansko pridem v trgovino po artikel in ne potrebujem "dodatnega" učenja.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

...... se tudi težko zgodi, da si greš v trgovino po nekaj, kar ne rabiš.

 

 

Hja no....večkrat se zgodi, da kupim nekaj, kar res ne rabim :)

Objavljeno

Hja no....večkrat se zgodi, da kupim nekaj, kar res ne rabim :)

sva že dva :)

Objavljeno

sva že dva :)

trije :P

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

No, jaz načeloma nimam teh težav. Ponavadi kupim, kar rabim, se pa zgodi, da si za manjše vsote do 20€ recimo tudi kupujem stvari, katerih ne potrebujem - odvisno v kakšni trgovini se nahajam.

Imel sem v mislih artikle nad 300€ ... sigurno si ne bom kupil artikla za 300-400€, katerega ne bom potreboval ..... Frips in MZ, vidva pa če imata tolk dnarja, da si lahko kupujeta artikle po takšnih cenah,ki jih ne potrebujeta pa, hvala bogu.

 

Načeloma premišljeno vložim denar. Se pa strinjam, da gnar se mora obračat.

Objavljeno

No, jaz načeloma nimam teh težav. Ponavadi kupim, kar rabim, se pa zgodi, da si za manjše vsote do 20€ recimo tudi kupujem stvari, katerih ne potrebujem - odvisno v kakšni trgovini se nahajam.

Imel sem v mislih artikle nad 300€ ... sigurno si ne bom kupil artikla za 300-400€, katerega ne bom potreboval ..... Frips in MZ, vidva pa če imata tolk dnarja, da si lahko kupujeta artikle po takšnih cenah,ki jih ne potrebujeta pa, hvala bogu.

 

Načeloma premišljeno vložim denar. Se pa strinjam, da gnar se mora obračat.

 

Breitner, saj tudi jaz nisem imel v mislih 400+ eur zadeve... ampak kot si tudi sam rekel, kakšno zadevo (manjše vrednosti) kupiš, potem pa ugotoviš da je dobra samo za praholovca.... sej vidiš, vsi smo glih :)

 

 

ps. off topic smo :krneki:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Sicer je off topic, ampak nekakšna moja potrditev BREITNER- jevega posta da treba kupovat premišljeno :)

 

Zadnič sem gledal na Travel chanel super vožnje z motorjem.. no gledam jih kar redno.. :D ..

Človek se vozil po rusiji od St Petersburga do Moskve.. On ma sicer navado da ima čelado katera nima bradnega dela, ter ima gor očale z časov 'hirtlerja'..

Ko je videl kako nevarne so ruske ceste, je šel na hitro kupit čelado za enduro motorje, za katero mislim da je odštel okrog 400€,,,,

 

Po nekaj prevoženih km, se je ustavil, ter povedal isto kar je zgoraj napisal Breitner. NIkoli več nebom kupoval nepremišljeno.

Nato je povedal da je svojo opremo izpopolnjeval 15 ali 20 let, in je bil zares butast da je mislil da se bo udobno počutil z prvo čelado ki jo je videl....

 

Tudi sam ugotavljam da sem nekatere kose opreme kupil brezveze, oz so mi nefunkcionalni. Prodajalci so vsi v smislu, kupi kupi kupi, redko kateri pa ti reče : če ni udobno je brezveze kupit.

Eden takšnih ki te ne sili, oz. sprejema mnenje da ti neka stvar ne paše je kompi :D 

 

V enem letu, sem zaradi poslušanja drugih ter predvsem na podlagi neizkušenosti na motorju kupil dvojne rokavice za pomlad - jesen....

Kupil 3 podkape, 2 jakni, 3x rokavice ( z dvema sem zadovoljen z enimi niti najmanj) :(

Objavljeno

Ej, tole je pa kot bi bral moje "početje"...

Objavljeno

Ej, tole je pa kot bi bral moje "početje"...

Še eden takšen tukaj :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Sem bil v soboto na otvoritvi sezone v TC Motoshop. Nameraval sem kupiti jakno za poleti, dežni kombinezon in lažje čevlje. Napotem se k prodajalcu in mu hočem reči, če ga lahko vprašam za nasvet,..., pa me prehiti in neprijazno reče KVA JE (kultura na višku). Povem mu kaj želim in on neprijazno komaj čaka, da se me znebi. Sem zapustil trgovino in grem jutri kupit drugam. Je bil pa en majhen tip, ki je bil po moje naveličan sam sebe. Jaz mu nisem bil kriv, če mora v soboto delat in če je majhen, da mi tudi do ramen ni segel. Tam me ne vidijo več pa naj bodo še taki popusti. Za vzor naj si vzamejo naprimer KMC ali BS center, kjer si čisto drugače postrežen.

 

Da pa ne bom delal krivice še ostalim prodajalcem, morda sem imel samo smolo in sem naletel na napačnega.

Objavljeno

Sem bil v soboto na otvoritvi sezone v TC Motoshop. Nameraval sem kupiti jakno za poleti, dežni kombinezon in lažje čevlje. Napotem se k prodajalcu in mu hočem reči, če ga lahko vprašam za nasvet,..., pa me prehiti in neprijazno reče KVA JE (kultura na višku). Povem mu kaj želim in on neprijazno komaj čaka, da se me znebi. Sem zapustil trgovino in grem jutri kupit drugam. Je bil pa en majhen tip, ki je bil po moje naveličan sam sebe. Jaz mu nisem bil kriv, če mora v soboto delat in če je majhen, da mi tudi do ramen ni segel. Tam me ne vidijo več pa naj bodo še taki popusti. Za vzor naj si vzamejo naprimer KMC ali BS center, kjer si čisto drugače postrežen.

 

Da pa ne bom delal krivice še ostalim prodajalcem, morda sem imel samo smolo in sem naletel na napačnega.

 

Naletu si na napačnega.... 

 

... kar pa se seveda ne bi smelo zgoditi. 

Objavljeno

Naletu si na napačnega.... 

 

... kar pa se seveda ne bi smelo zgoditi. 

 

Mogoče tudi ob napačnem času... ker ko sem bil jaz v trgovini, so imeli res norišnico not :)

Objavljeno

Mogoče tudi ob napačnem času... ker ko sem bil jaz v trgovini, so imeli res norišnico not :)

pač taki časi ...meni je tudi zadnjič ena stranka odgovorila - lepo in kulturno - ko sem malo pojamral da sem zelo na tesno s časom tisti dan rekoč : " brez zamere .. ampak to mene ne zanima ....jaz sem samo stranka , ki ima danes čas za nakup .. če ne bom dobil pri vas ..."

 - no ja še sreča da res drugje ne more dobiti tega kar rabi in sva se pač dogovorila za 2 uri kasneje ...

naredila željeno , spila kavico in razdrla dve šovinistične za popestritev ..

 

med delovnim časom , ko je trgovina odprta ni napačnega časa ... se pa strinjam , da ko ima trgovec eno stranko jo mora "obdelati" do konca ..in ko je strank več kot trgovcev se morajo stranke sprijazniti ali s čakanjem ali z odhodom ...

 

tole pa res ni način :

"Napotim se k prodajalcu in mu hočem reči, če ga lahko vprašam za nasvet,..., pa me prehiti in neprijazno reče KVA JE (kultura na višku). Povem mu kaj želim in on neprijazno komaj čaka, da se me znebi." ....

Objavljeno

pač taki časi ...meni je tudi zadnjič ena stranka odgovorila - lepo in kulturno - ko sem malo pojamral da sem zelo na tesno s časom tisti dan rekoč : " brez zamere .. ampak to mene ne zanima ....jaz sem samo stranka , ki ima danes čas za nakup .. če ne bom dobil pri vas ..."

 - no ja še sreča da res drugje ne more dobiti tega kar rabi in sva se pač dogovorila za 2 uri kasneje ...

naredila željeno , spila kavico in razdrla dve šovinistične za popestritev ..

 

med delovnim časom , ko je trgovina odprta ni napačnega časa ... se pa strinjam , da ko ima trgovec eno stranko jo mora "obdelati" do konca ..in ko je strank več kot trgovcev se morajo stranke sprijazniti ali s čakanjem ali z odhodom ...

 

tole pa res ni način :

"Napotim se k prodajalcu in mu hočem reči, če ga lahko vprašam za nasvet,..., pa me prehiti in neprijazno reče KVA JE (kultura na višku). Povem mu kaj želim in on neprijazno komaj čaka, da se me znebi." ....

 

Trobenta,

popolnoma razumem in se strinjam s teboj. Se pa v takih trenutkih pokažejo top prodajalci, ki znajo delati tudi pod pritiskom. Ta očitno ni med njimi in meče slabo luč na celotno trgovino.

Objavljeno

Trobenta,

popolnoma razumem in se strinjam s teboj. Se pa v takih trenutkih pokažejo top prodajalci, ki znajo delati tudi pod pritiskom. Ta očitno ni med njimi in meče slabo luč na celotno trgovino.

tole je normalna tema torej bi poprosil , če se vzdržimo podvzdevkov in ostanemo na nickih...bo šlo ?

 

ni mi jasno kako lahko en prodajalec meče slabo luč na celo trgovino ???  pa saj ni sam in verjetno trgovina ni njegova .. lahko jo vrže parkrat to da jo pa meče kontinuirano pa je! stvar trgovine , ki takega prodajalca zaposluje ...

 

in če ni strokovno usposobljen bi v tem času kolikor je zaposlen tam ( predvidevam da se v pripombah forumašev pojavlja isti kot tisti s katerim sem imel jaz in moja "strokovni konflikt" in besedno vojno lani ali pa je bilo celo predlani ) verjetno že pridobil znanje( če si ga sploh želi) ali pa bi ga lahko primorali v učenje in posvetitev v blagoznanstvo njegovi sodelavci (pustimo foušijo in plačilo po prometu na strani ker se ostali verjetno ne zavedajo da zaradi njega tudi oni izgubljajo promet) , nadrejeni in lastnik trgovine ...

 

obstaja pa še ena možnost - da imajo dovolj prometa s stalnimi strankami , ki so lahko zelo zadovoljne s ponudbo,  cenami in odnosom trgovcev.in se jim gladko fučka za nove ali enkratne stranke ...

 

meni to vleče na parkrat od drugih omenjeno " politiko firme" ...

Objavljeno

tole je normalna tema torej bi poprosil , če se vzdržimo podvzdevkov in ostanemo na nickih...bo šlo ?

 

ni mi jasno kako lahko en prodajalec meče slabo luč na celo trgovino ???  pa saj ni sam in verjetno trgovina ni njegova .. lahko jo vrže parkrat to da jo pa meče kontinuirano pa je! stvar trgovine , ki takega prodajalca zaposluje ...

 

in če ni strokovno usposobljen bi v tem času kolikor je zaposlen tam ( predvidevam da se v pripombah forumašev pojavlja isti kot tisti s katerim sem imel jaz in moja "strokovni konflikt" in besedno vojno lani ali pa je bilo celo predlani ) verjetno že pridobil znanje( če si ga sploh želi) ali pa bi ga lahko primorali v učenje in posvetitev v blagoznanstvo njegovi sodelavci (pustimo foušijo in plačilo po prometu na strani ker se ostali verjetno ne zavedajo da zaradi njega tudi oni izgubljajo promet) , nadrejeni in lastnik trgovine ...

 

obstaja pa še ena možnost - da imajo dovolj prometa s stalnimi strankami , ki so lahko zelo zadovoljne s ponudbo,  cenami in odnosom trgovcev.in se jim gladko fučka za nove ali enkratne stranke ...

 

meni to vleče na parkrat od drugih omenjeno " politiko firme" ...

 

??? Odkar te poznam, te trobenta kličem, zdej pa ti men rečeš da lahk ostanemo na nickih?? :eek:  Ma te nisem zajebavl s tem, nič bat prjatu....

Objavljeno

??? Odkar te poznam, te trobenta kličem, zdej pa ti men rečeš da lahk ostanemo na nickih?? :eek:  Ma te nisem zajebavl s tem, nič bat prjatu....

še zmer bolš da ma človk prjatle za sovražnike kot pa da ostane brez izbire pri trgovinah ..  :lol:

Objavljeno

še zmer bolš da ma človk prjatle za sovražnike kot pa da ostane brez izbire pri trgovinah ..  :lol:

Sem mislu da je resna tema in se boš naslova držal ;) 

Objavljeno

Vidim, da ima marsikdo enako izkušnjo kot jaz. Kadarkoli grem v TC pridem in grem z mešanimi občutki. Trgovina je za slovenske razmere med večjimi in so zastopniki za več kvalitetnih znamk (TCX mi deluje kot odličen price/performance, Berik, uvozniki za Givi, Schuberth itd). Pri odnosu do strank pa imam vedno občutek, da če ne boš pustil v trgovini vsaj +500eur si praktično revež, ki je po pomoti zašel v njihovo trgovino. Nazadnje sem potreboval neke rezervne dele za Givi nosilce in v trgovini je bil njihov odgovor, da to ni mogoče in naj vzamem celoten komplet (potreboval pa sem le nek drobni material, v skupni vrednosti 20-30eur). Nakar se obrnem direktno na Givi s pripombo, da teh delov pri uradnem zastopniku ne morem kupiti in glej, čez dan dva dobim mail iz TC naj pošljem product number in bodo naročili. Nadaljni nakup je potekal brez težav, dele sem dobil celo pred obljubljenim rokom, ampak žal z neprijetno izkušnjo.

Ne razumem, da v tej trgovini še niso doumeli, da motoristi ne spadamo v segment socialno ogroženih, kljub temu pa včasih v trgovini le pofirbcamo in kupimo morda le kako drobnarijo. Vsaj pri meni so dosegli rezultat, da večje nakupe opravim v Labi (kapo dol, stranki se konkretno posvetijo tudi če boš kupil le sprej za ketno), BS in KMC...

Objavljeno

mene povsod lepo postrežejo .. v vseh moto štacunah ... tudi v TC-ju ... verjetn zgledam hud stric, pa so prijazni z mano :krneki:

Objavljeno

mene povsod lepo postrežejo .. v vseh moto štacunah ... tudi v TC-ju ... verjetn zgledam hud stric, pa so prijazni z mano :krneki:

ja sam ti imaš zmeraj tri kreditne zataknjene za šild od kape da te sploh opazijo ... :P  je pa res - imaš jih ... in zgleda da več šteje barva kreditne kartice kot pa znesek na koncu izdanega računa  ...

(zgleda kot da je  trgovina orientirana bolj na japije ) :lol:

Objavljeno

mene povsod lepo postrežejo .. v vseh moto štacunah ... tudi v TC-ju ... verjetn zgledam hud stric, pa so prijazni z mano :krneki:

Tudi jaz imam tako izkušnjo. Pa res ne zgledam k't en hud stric...

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!