rosse20 Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 si tako prijazna, pa malo pobrskaš po spletu in najdeš ta člen tega zakona, ki ti daje to pravico? Zelo rad bi to vedel, tudi sam večkrat slišim o tem, pa ne vem točno... O:-) bom poiskala še 1x... takrat sem, ko sem to potrebovala in sem mu tudi pokazala. S800 ne vem kaj je, si pa mislim da ni Nolan/X-Lite, če bi kupil kaj od tega takih težav zagotovo nebi imel. Če že v TCju nebi zrihtali, greš na furico v Velenje k enemu Borisu, ki bi ti 100% zrihtal tak da bi bilo prav. če bi kupil nolan/x-lite, potem je ziher ne bi v tc-ju, ker tam teh čelad ne prodajajo!
elbarto Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 bom poiskala še 1x... takrat sem, ko sem to potrebovala in sem mu tudi pokazala. Prosim čimprej če lahko, rabim !!! El Barto
rosse20 Objavljeno Junij 30, 2007 Opozori Objavljeno Junij 30, 2007 če se ti res mudi, potem pojdi na najdi.si, napiši zakon o varstvu potrošnikov in poišči ta člen... tako sem jaz naredila takrat, ko sem to potrebovala... seveda ti vzame nekaj časa... ko pa pridem na svoj računalnik, bom pogledala, če imam še shranjen ta člen, pa ti posredujem.
danci1973 Objavljeno Junij 30, 2007 Opozori Objavljeno Junij 30, 2007 Prosim čimprej če lahko, rabim !!!El Barto Zakon... Z A K O N O VARSTVU POTROŠNIKOV 37. člen Potrošnik ima v prodajalni, kjer je bilo blago kupljeno, ob morebitni napaki na blagu pravico zahtevati, da podjetje blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako. Če je napaka očitna, mora potrošnik zahtevo iz prejšnjega odstavka sporočiti podjetju v osmih dneh po prevzemu blaga, pri drugih napakah pa v enem letu po prevzemu blaga. D.
flight69 Objavljeno Junij 30, 2007 Opozori Objavljeno Junij 30, 2007 Hmmm...tale ali...ali...ali... zna bit zajeban... Lp! Flight
Schmid87 Objavljeno Junij 30, 2007 Opozori Objavljeno Junij 30, 2007 Hmmm...tale ali...ali...ali... zna bit zajeban... Lp! Flight ja, pr men so se kr oni odločil kaj bojo nrdil. ni blo nč ali ali.
Gizmo_ Objavljeno Junij 30, 2007 Opozori Objavljeno Junij 30, 2007 ja, pr men so se kr oni odločil kaj bojo nrdil. ni blo nč ali ali. @FiFtY_ kaj ti še kr nimaš čelade?
Schmid87 Objavljeno Junij 30, 2007 Opozori Objavljeno Junij 30, 2007 @FiFtY_ kaj ti še kr nimaš čelade? v ponedeljek grem v TC. ker po telefonu se ne da z njimi nič zmenit. če v ponedeljek ne bo zrihtana (časa so mel 3tedne) bom pa vzel drugo čelado S800..
ghibli Objavljeno Julij 2, 2007 Opozori Objavljeno Julij 2, 2007 aha boš ja! :rolleyes: Kaj sploh hodiš tja unim nategunom? :headbang: KMC, Habat, Vomberger... Enkrat sem slišal uslužbenca TC ko se je hvalil kolk so oni najboljši v Sloveniji! hahahaha sam ni povedal v čem!?!? V nategovanju 1000% :evilgrin:
Frips Objavljeno Julij 2, 2007 Opozori Objavljeno Julij 2, 2007 .... če v ponedeljek ne bo zrihtana (časa so mel 3tedne) bom pa vzel drugo čelado S800.. in...kaj si uredil :whistle:
Drejči Objavljeno Julij 2, 2007 Opozori Objavljeno Julij 2, 2007 Hmmm...tale ali...ali...ali... zna bit zajeban... Lp! Flight Nima bit kej zajeban. V zakonu lepo piše, da: Potrošnik ima v prodajalni, kjer je bilo blago kupljeno, ob morebitni napaki na blagu pravico zahtevati, da podjetje blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako. Torej, ti kot potrošnik se odločaš kaj hočeš, denar, menjavo izdelka, odpravo napake ali vrnitev dela denarja. Nimajo oni tu kaj mutit pa se odločat kaj njim bolj paše. Ti si potrošnik, ne oni!
2384nsdf83 Objavljeno Julij 2, 2007 Opozori Objavljeno Julij 2, 2007 Torej, ti kot potrošnik se odločaš kaj hočeš, denar, menjavo izdelka, odpravo napake ali vrnitev dela denarja. Nimajo oni tu kaj mutit pa se odločat kaj njim bolj paše. Ti si potrošnik, ne oni! no, on se je odločil,da napako odpravijo. :)
minca Objavljeno Julij 2, 2007 Opozori Objavljeno Julij 2, 2007 (popravljeno) mene pa niso nategnil :hmm: :rolleyes: :D Popravljeno Julij 2, 2007. Popravil minca
Schmid87 Objavljeno Julij 2, 2007 Opozori Objavljeno Julij 2, 2007 (popravljeno) in...kaj si uredil :whistle: yap, kšno urco nazaj sm bu še v TC. sm pršu ke, in reku za čelado.. je šu pač v skladišče (al kjerkol majo te čelade) in je rekel, da se jo še niti dotaknil niso. sm ga debel pogledal zakaj.. poj je pa reku da je šla tista oseba k je prevzela reklamacijo na dopust.. dvomim da je na dopustu že dobre 3 tedne. :) uglavnm, poj je on takoj zamenou tesnilo, trajal je 15min recmo, ker so ga umes še motile stranke. neumno se mi zdi zakaj rabjo prbližn 4tedne za eno stvar, ki je fertik v 15min. P.S. ta cajt, ko je bila čelada Shark na popravilu, sem se vozil z Nolan-ko. in zdj mi je Shark kr nekoliko neudobna :D treba se bo mal navadt :D Popravljeno Julij 2, 2007. Popravil FiFtY_
elbarto Objavljeno Julij 2, 2007 Opozori Objavljeno Julij 2, 2007 Zakon... D. Danči, to kar si našel, je v zakonu iz leta '98, novi ki velja od 2004 dalje je malo drugačen, v tem primeru pa bistveno in v 37. členu omenja STVARNO napako. O tem kdaj je napaka stvarna ali ne, je isto kot ona finta če je kozarec pol poln ali pol prazen in tudi sodni izvedenci z več znanja kot ga imamo mi, se dostikrat kregajo če je napaka stvarna ali ne, kar se zna zavlečti dosti časa in stat dosti denarja. V glavnem tržni inšpektor, ki ga poznam, mi je zatrdil, da tega, da bi v osmih dneh zaradi nečesar, kar ne dela dobro, in je to možno popravit v garancijskem popravilu (zato tudi obstaja garancija, garancijsko popravilo itd..) lahko zahteval vračilo kupnine NI VEČ !!!! Tak da (Rozi & co.) ne hodit v trgovino in se delat pametne, ker se vam bodo potem zaposleni, ko boste šli ven "bom poklicala malo na inšpekcijo in podobno, ker po zakonu o potrošniku, mi morajo v 8. dneh menjat..." še bolj smejali kot so se vam že v obraz, ko ste bili tam!!!! Je pa res, da bi vam to lahko povedali na lep način, da je za te primere obstaja garancija, ne pa da se vam rugajo.Sicer pa, da ne živite v zmoti, link do zakona je tukaj, http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?url...p;stevilka=4288 Tukaj ne nameravam več debatirat o tem, lahko se pa vedno pomenimo ob :beer2: lp, El Barto
rosse20 Objavljeno Julij 2, 2007 Opozori Objavljeno Julij 2, 2007 ok... se opravičujem za napako... samo kako lahko dobim jakno, ki ima pokvarjeno zadrgo, potem pa mi je nočejo čez 2 dni menjat? jakna je bila nova, nenošena, z vsemi etiketami... pa bi mi dali eno iz trgovine, na tisti bi pa menjali zadrgo... saj je ista :unsure:
Pravokotar Objavljeno Julij 2, 2007 Opozori Objavljeno Julij 2, 2007 ... samo kako lahko dobim jakno, ki ima pokvarjeno zadrgo, potem pa mi je nočejo čez 2 dni menjat? ... Na podlagi samo teh podatkov bi ti jo najbrž morali zamenjati, ker: 37. člen (1) Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve. (2) Napaka je stvarna: 1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; 2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; 3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; 4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. (3) Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. (4) Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače. in: 37.c člen (1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: – odpravi napako na blagu ali – vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali – blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali – vrne plačani znesek. (2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. (3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
elbarto Objavljeno Julij 3, 2007 Opozori Objavljeno Julij 3, 2007 Finta je, ker zelo zelo težko dokažeš, da je napaka stvarna, ker ti trgovec reče "ne ni, to je POKVARJENO in bomo POPRAVILI" ampak to je že off topic. Po svojih izkušnjah lahko trdim, da lepa beseda in odkrit dialog bolj zaleže kot pa omenjanje famoznih osmih dni in inšpektorjev... El Barto
Pravokotar Objavljeno Julij 3, 2007 Opozori Objavljeno Julij 3, 2007 ...lepa beseda in odkrit dialog bolj zaleže kot pa omenjanje famoznih osmih dni in inšpektorjev...El Barto El Barto, dix points.
sayo Objavljeno Julij 3, 2007 Opozori Objavljeno Julij 3, 2007 Če ti noče zamenjat 2 dni stare jakne s pokvarjeno zadrgo, greš lepo v trgovino stopiš do obešalnikov in sam zamenjaš jakno nato obvestiš trgovca, če ti ta kaj teži mu za spomin pripneš eno ali dve Tajsonove značke vljudno pozdraviš in greš :lol1: :kva2:
atek Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 nekega dne kličem v TC vprašam za eno stvar ki sem jo videl na njihovi strani (cena ugodna), prodajalec zatrdi da imajo na zalogi prosim če mi lahko rezervira da pridem iskat, on zatrdi da imajo več kosov in da ni problema ker jaz nisem mogel iti po to stvar prosim kolega naj on skoči ker je glih na unem koncu, naslednji dan me kolega pokliče pravi da je bil tam popoldne in da stvari ni na zalogi pokličem spet vglasi se isti prodajalec kot prejšni dan spet povprašam če imajo na zalogi ali nimajo on hladnokrvno odgovori da sva prejšnji dan govorila in da seveda imajo na zalogi, jaz mu razložim cel postopek, da je bil kolega tam in tako naprej prosim ga naj še enkrat preveri fizično ne pa samo v računalniku, pravi trenutek po krajši tišini reče imamo ponovno mi zatrdi da imajo na zalogi, super takoj se vsedem v avto in do njih ko pridem tja pa zapleti stvar iščejo in iščejo in še enkrat iščejo na koncu odgovor pa res nimamo kako nam pa zaloga tako kaže, vprašam kako da niso prej preverili ko sem jih prosil naj preverijo nato se začnejo izgovori kot da me ni slišal kaj sem ga vpršal, reče že vem ene imam jaz, ene ima šef ene, pa ne vem kateri že sodelavec in smo pozabili razknjižiti. V tc niso tudi toliko da bi zalogo fizični preverili ker se jim ne da riti dvigniti iz stolov mene po vsej verjetnosti tam ne vidijo več
Wobewt Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 nekega dne kličem v TC vprašam za eno stvar ki sem jo videl na njihovi strani (cena ugodna), prodajalec zatrdi da imajo na zalogi prosim če mi lahko rezervira da pridem iskat, on zatrdi da imajo več kosov in da ni problema ker jaz nisem mogel iti po to stvar prosim kolega naj on skoči ker je glih na unem koncu, naslednji dan me kolega pokliče pravi da je bil tam popoldne in da stvari ni na zalogi pokličem spet vglasi se isti prodajalec kot prejšni dan spet povprašam če imajo na zalogi ali nimajo on hladnokrvno odgovori da sva prejšnji dan govorila in da seveda imajo na zalogi, jaz mu razložim cel postopek, da je bil kolega tam in tako naprej prosim ga naj še enkrat preveri fizično ne pa samo v računalniku, pravi trenutek po krajši tišini reče imamo ponovno mi zatrdi da imajo na zalogi, super takoj se vsedem v avto in do njih ko pridem tja pa zapleti stvar iščejo in iščejo in še enkrat iščejo na koncu odgovor pa res nimamo kako nam pa zaloga tako kaže, vprašam kako da niso prej preverili ko sem jih prosil naj preverijo nato se začnejo izgovori kot da me ni slišal kaj sem ga vpršal, reče že vem ene imam jaz, ene ima šef ene, pa ne vem kateri že sodelavec in smo pozabili razknjižiti. V tc niso tudi toliko da bi zalogo fizični preverili ker se jim ne da riti dvigniti iz stolov mene po vsej verjetnosti tam ne vidijo več Dodaj kakšno berljivo piko.
Schmid87 Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 Dodaj kakšno berljivo piko. važno da se da bistvo razbrati.
paris2 Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 (popravljeno) No da še jst dodam 1. izkušnjo in pomoje tudi zadnjo s to trgovino (TC Motoshop, 11.8.2007). Včeri naredu izpit za A neomejeno, doma nimam še nič od opreme. (Motor se že aktivno kupuje.) Torej rabim vse od a do ž. Grem s punco v trgovino TC Motoshop in seveda noben od 7ih prodajalcel naju ne opazi??? No in potem se eden najde in vpraša mojo punco, ki je zdolgočaseno že sedela, če lahko pomaga? Jaz pa sm gledal po artiklih. No nakar pride do mene in ga prašam lepo za čelade z notranjumi oz. zunanjimi vizirji kakšne majo. Reče da je to pol sam Shubert. Ga spet prašam za ceno. Reče so od 380 do 480. In nč. Se postav zravn in je tiho. Pol ga prašam za Kombinezone. Se spet zravn postal pa reče ja te mamo. Ga prašam za ceno. Spet reče so od 400 do 800€. Ga prašam kaj je razlika v ceni tolk? Ma mi reče jah te se zdej nosjo in pokaže Berika. Ga prašam če so cene drugačne glede na barvo in velikost in model? ma reče da so vse enake. A sam sm prej vidu da je Berik 54 veikost bla nekje 583€ drugi pa 624, spet tretji pa 792??d?? Ok pustmo to se mu zgleda ne da. Gremo naprej. Prašam za čevlje kere majo? Praša me za ker motor, rečem hornet. Se postal pol on pred čevle in prav so cene od 160 do 240€. in je tiho. A pol jst za njegovim hrbtom vzamem enga za 10 in ga prašam kaj je razlika od tega za 240€? Ma se mal umahkne in reče da so te za racing? in je spet tiho. No jst si mal cene in modele napišem on pa gre kr stran. Pol ga spet poiščem in ga prašam za rokavice kje jih imajo? Ma mi pri vratih odgovori da so tm pr pultu.??? Grem k pultu in ugotovim da so za vitrino nametane brez vidnih cen.? Mal pogledam sam ker nič ne vidim me mine da bi še gledu kej naprej. Uč še vržem na želvo zravn pulta sam kr grema raj ven ker temu prodajalcu zgleda ni potegnil da rabm celotno opremo za 1000 do 2000€???? halo??? No 1 prodajalc se je z eno stranko še ukvarju. 2 sta tipkala v računalnik. 1 je uzuni kadil, 1 je med škatlami brskal in 1 se je z dvema tujcema lomil v angleščini, in zadnji 7. se je z mano ukvarju in mi POMAGAL, halo pomagal??? in tko sem šel ven .... keri kreteni! A ta prodajalc je bil najstarejši med vsemi pa tko utrujen že? in to ob 11h v soboto. No in potem greva še v Habata kjer mi je prodajalec vse pokazal in razložil in kjer sem probal tudi usnjeni kombinezon, čevlje, rokavice, čelado in želvo ama vse. Tm so mi pa res pomagal, ne pa v TC-ju. Ma na koncu sva šla še v BTC, trgoavto kjer sem lahko tudi vse probal in mi je znal prodajalec tudi svetovati. In potem lahko ugibate kje bom zapravil svojih 2000€.? V TC-ju sigurno ne! Pač moja 1. in zadnja izkušnja zelo PORAZNO se je tudi punca križala ko je vidla kakšni so do strank, kot da bi sadje kupval za 1€??? D? LP Aleš Popravljeno Avgust 11, 2007. Popravil paris2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se