Skoči na vsebino

KTM 690 LC4 Duke


dunker

Priporočene objave

Zanima me ali je kdo pripravljen posoditi CDI oz. tisto črno škatlico pod zadnjo desno plastiko za KTM Duke 2. Paše skoraj od vseh modelov z LC4 motorjem tako, da ni nujno da je od Duka.

Kdor bi bil pripravljen pomagat, lahko piše na ZS, da ne smetimo teme.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Cena novega Duka-R je 2.000 funtov višja kot navadna izvedba. To pa potem pride že čez 10.000 EUR :ninja: . Pismu rosno. Malo daš zraven pa dobiš LC8.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

malo za BTW: LC4 je praznoval 2012 25-letnico. nekaj malega o tem v zadnjem reitwagen-u.

baje je bila to edina postila, katera se je spomnila te obletnice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to revijo se dobi pri nas?

mislim, da ne. poglej, ce je clanek ze na njihovi spletni strani (www.reitwagen.at); drugace lahko skeniram in ti posljem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Bom dodal svojo lastno izkušnjo po enem letu na Duke-u.

Šrauf mi še noben ni odpadu, tko kt je en trdil, fajn se mam pa zelo. Kateri enocilidraš pa ne trese? Kar se tega tiče sploh ni tak bau bau. Vozi se odlično in ravno to mene očara pri tem oz takih motorjih.

Olja ni treba dolivat na vsake dva tanka, mogoče sem ga dvakrat malo dolil v 5tkm, ma tudi to ne bi bilo lih treba. Res je fajn da olje čekiraš, samo pri kermu motorju pa to ni potrebno?

Nekaj težav sem imel pri vžiganju mrzlega agregata v jesenskem in zimskem času. Vzrok je bilo tesnilo na glavi, ki je imelo tovarniško napako in je hladilna tekočina zatekala v cilinder.

Če ga hočeš (ali pa moraš) vžigat s kurblom se morš tega najprej naučit, sicer bo švic teku iz tebe in boš mel musklfibr v desni nogi. Ko vklopiš za kaj se gre oz kaj je treba naredit preden kurbl stisneš, je to mačji kašelj.

Na začetku me je mal motlo to da se morš v višji brzini in manjši hitrosti, se pravi pri nizkih obratih, precej s sklopko poigravat ali pa pač šaltat eno brzino nižje. Sicer začne cukat.

Po ovinikih in po mestu je to čisti Fun Bike. Izredno vodljiv, lahek in poskočen. Sva se peljala z enim (mislim da je bil Fazer 600) proti Andorri iz Perpignana (Francija), in tip ni mel za kruh.

Res je da sem na začetku po daljši vožnji, recimo 300km v celem dnevu, zvečer in naslednji dan čutil rit in stegna. Pozneje, ko sem si na tem motorju rit in stegna nabildu, tega ni bilo več oz ni več omembe vredno.

Drgač vožnja tja do 120-130 km/h je lušna, pospeški do 100tke tudi solidni, konstantna hitrost več kot 130 pa postaja sorazmerno neprijetna. Največji as pa ima ravno v pospeških iz nizkih obratov, iz ovinkov ali pri prehitevanju v mestu. Tudi na makadamu se je za moje pojme solidno obnesel- nisem nagnjen da se drajsam po makadamu, vendar občasno ne morem da ne bi.

Imel sem srečo da sem se odločil za ta motor, ker je točno to kar sem rabil.

Menjava olja je na 5tkm. Dva oljna filtra in okrog 2l olja. Poraba goriva nekje od 5-7 l/100km.

Predelav za pridobivanje moči se ne bom lotu (nekaj malega je že pred mano bilo narejenga), namesto tega šparam soudke in se pripravljam na Duke 690, ki pa je še mal bolj strupen.

Vsak tele ma svoje vesele ;)

Popravljeno . Popravil cmok
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men ta star model duketa ni niti malo všeč za vozit.pa sem menju zobnike v obe strani.MOPI mi pač ni sedu.Nov model je veliko boljši.Od tega mi je boljša yamaha XT660X

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

690sm je popolnima druga pesem kot lc4 mlincki...tudi meni lc4 ni niti malo odgovarjal...690 sm 2007 je pa res odlicna zadeva. Zgolj moje mnenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Bom dodal svojo lastno izkušnjo po enem letu na Duke-u.

Šrauf mi še noben ni odpadu, tko kt je en trdil, fajn se mam pa zelo. Kateri enocilidraš pa ne trese? Kar se tega tiče sploh ni tak bau bau. Vozi se odlično in ravno to mene očara pri tem oz takih motorjih.

Olja ni treba dolivat na vsake dva tanka, mogoče sem ga dvakrat malo dolil v 5tkm, ma tudi to ne bi bilo lih treba. Res je fajn da olje čekiraš, samo pri kermu motorju pa to ni potrebno?

Nekaj težav sem imel pri vžiganju mrzlega agregata v jesenskem in zimskem času. Vzrok je bilo tesnilo na glavi, ki je imelo tovarniško napako in je hladilna tekočina zatekala v cilinder.

Če ga hočeš (ali pa moraš) vžigat s kurblom se morš tega najprej naučit, sicer bo švic teku iz tebe in boš mel musklfibr v desni nogi. Ko vklopiš za kaj se gre oz kaj je treba naredit preden kurbl stisneš, je to mačji kašelj.

Na začetku me je mal motlo to da se morš v višji brzini in manjši hitrosti, se pravi pri nizkih obratih, precej s sklopko poigravat ali pa pač šaltat eno brzino nižje. Sicer začne cukat.

Po ovinikih in po mestu je to čisti Fun Bike. Izredno vodljiv, lahek in poskočen. Sva se peljala z enim (mislim da je bil Fazer 600) proti Andorri iz Perpignana (Francija), in tip ni mel za kruh.

Res je da sem na začetku po daljši vožnji, recimo 300km v celem dnevu, zvečer in naslednji dan čutil rit in stegna. Pozneje, ko sem si na tem motorju rit in stegna nabildu, tega ni bilo več oz ni več omembe vredno.

Drgač vožnja tja do 120-130 km/h je lušna, pospeški do 100tke tudi solidni, konstantna hitrost več kot 130 pa postaja sorazmerno neprijetna. Največji as pa ima ravno v pospeških iz nizkih obratov, iz ovinkov ali pri prehitevanju v mestu. Tudi na makadamu se je za moje pojme solidno obnesel- nisem nagnjen da se drajsam po makadamu, vendar občasno ne morem da ne bi.

Imel sem srečo da sem se odločil za ta motor, ker je točno to kar sem rabil.

Menjava olja je na 5tkm. Dva oljna filtra in okrog 2l olja. Poraba goriva nekje od 5-7 l/100km.

Predelav za pridobivanje moči se ne bom lotu (nekaj malega je že pred mano bilo narejenga), namesto tega šparam soudke in se pripravljam na Duke 690, ki pa je še mal bolj strupen.

Vsak tele ma svoje vesele ;)

 

Kupi super duke, niso več tako dragi. Zadeva leti. L.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi v tem sem že razmišljal......ne bom reku da ne bi, vsekakor se mi dopade, vendar še nisem imel priložnosti, da ga bi sprobal.

Je po kilaži že naslednji rank, pa mam občutek da zaradi tega izgubi tisto Duke-ovo lahkotnost in igrivost. Mogoče se motim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri nas so superduki cist predragi 2006 po 5000-6000e.....se splaca pogledat na moto.it se da za 5000e dobit ze novi model 2007...problem je le ker so vsi tako globoko v italiji in 700km v eno stran res no macji kaselj...se posebaj ce potem vidis da je slab motor...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam z obema: pri nas so predragi, sicer bi že sam ga kupil. Je pa SD povsem druga žival in (vsaj osebno) ne more nadomestit zabave nabritega enocilindraša - SD je resen motor, Duke pa zabavnež. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi je pa yamaha xtx tudi lušen motorčk, osebno se mi vizualno bolj dopade kot KTM SM lc4.

Vendar mi teža xtx-a in njegov, rečmo podhranjen agregat, dajeta občutek, da ko stisneš po gazu, da ni to to. Če bi mel enih 15 20 koničkov več, bi mi bil precej zanimiv.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Obujam temo, ker sem si uspel nabavit duka 690. Pa da kar začnem z vprašanji za majstre aerodinamike. V dežju je katastrofa, ker si usran do vrha čelade, vodo in umazanija ti fila po hrbtu da je joj :BUA: . Ali mislite, da bo kufer, ki bo namontiran takoj ko mi TC dobavi nosilec (čakam že tri usrane tedne) namontiran kej pomagal? Kufer bo en velik 45 litrski, pozicija na sliki.  Dodatna varianta bi bil en blatnik, kot označeno na sliki. Vprašanje pa je, kdo bi mi to nardil??? Sam že ne znam...

 

 

post-21418-0-49200900-1370848331_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obujam temo, ker sem si uspel nabavit duka 690. Pa da kar začnem z vprašanji za majstre aerodinamike. V dežju je katastrofa, ker si usran do vrha čelade, vodo in umazanija ti fila po hrbtu da je joj :BUA: . Ali mislite, da bo kufer, ki bo namontiran takoj ko mi TC dobavi nosilec (čakam že tri usrane tedne) namontiran kej pomagal? Kufer bo en velik 45 litrski, pozicija na sliki.  Dodatna varianta bi bil en blatnik, kot označeno na sliki. Vprašanje pa je, kdo bi mi to nardil??? Sam že ne znam...

Bi ti bolj pomagalo kaj takega...

post-76-0-18574300-1370858671_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Pozdravljeni. Pri duku2 mam probleme z užigom. Motor le stežka užge sploh zdej k je mrz, ne užge brez dodajanja gasa in je zlo nemirn pod nizkimi obrati k je mrzu. Prejšn lastnik je odpru originalne avspuhe in odstranu zračni filtr, tako da je težava vrjetn u tem. Zanima me če se ta to rešit z nastavitvijo frgazarja (menjava diz vrjetn) in kašne so velikosti diz če je kdo meu že podobn primer. Oziroma al naj dam zračn filtr nazaj in probam zapret avspuh. Hvala za odgovore. LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povej pru kater uplinjac imas? Mikuni?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!