Skoči na vsebino

KTM 690 LC4 Duke


dunker

Priporočene objave

Živ

 

Katero olje uporabljate za ktm duke 2 (LC4 agregat)?

 

V navodilih je predpisana full sintetika 10w40/10w50 ali 15w40/15w50 in malo brskanja pa raznih forumih pravi, da se najbolje odreže 10w50 (motorex cross power).

 

Imate kej izkušenj, je kej važno katerega uporabiš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz gledam sam da je full sintetičnih, JASO in specifikacijo

Do zdaj v teh letih mam tretjo znamko olja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pozdravljena ekipa,

 

 

sem nov na forumu. Trenutno se brez izpita za motor. Letos izpit naslednje leto pa motor. Zdaj me pa zanima vaše mnenje? Kako je z vzdrzevanjem omenjenih motorjev, stroški, rezervni deli itd.? Na kaj biti pozoren pri nakupu?

Nekaj v tej smeri gledam:

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9853310&show=1

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9884014&show=1

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9850010&show=1

 

 

Hvala, Lp

 

 

 

Alen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zraven pa če še kdo pozna lastnike omenjenih motorjev, ki se prodajajo?

 

 

Alen,Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam bež od tega šrota.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dlicen nisem hotel odpirati dveh tem, ampak sem dal dva vprasanja v eno temo. Sem ze najdel neki o teh motorjih na forumu. Obenem me je še zanimalo ali kdo pozna te ki se trenutno prodajajo.

Kmet2 a poznas te motorje k so v oglasih ali tko na splošno si mislil stran od tega?

 

 

Alen,Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi si skoraj upal trdit,da je zelen moj bivsi :) Kolikor je blo dnarja notr zmetanga,bi mogu bit vrhunski....kaksen je zdej pa bog si ga vedi....cena je visja...

Bistvo pri tem motorju se mi zdi to,da znas kaj sam posraufat,predvsem pa da rad sraufas,bolj kot vozis :) En cilindr pa trese in se kej odlomi,odsraufa....masino mors pa olje gledat skos,pa je kul. Pa tist k trdi,da nic ne popije.....tistmu neb nic verjel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dlicen nisem hotel odpirati dveh tem, ampak sem dal dva vprasanja v eno temo. Sem ze najdel neki o teh motorjih na forumu. Obenem me je še zanimalo ali kdo pozna te ki se trenutno prodajajo.

Kmet2 a poznas te motorje k so v oglasih ali tko na splošno si mislil stran od tega?

 

 

Alen,Lp

Splošno mislim,to ni motor ko narediš servis in se celo sezono voziš brezskrbno,ostalo ti je povedal DIN,ki si ga je lastil. Prijatelju je odpadel vplinjač od Kočevja do Rijeke,nč takšnega,privijačiš nazaj a mene takšne prigode ne razveseljujejo prej utrujajo in ko grem na pot siželim imeti sabo ključ od motorja nepa pol delavnice raznih lepil,olja itd......toda ne obupaj ,to je samo moje mnenje ,jaz pa sem zeeelo razvajen kar se tiče motociklov:-P

Želim ti ugoden nakup!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Splošno mislim,to ni motor ko narediš servis in se celo sezono voziš brezskrbno,ostalo ti je povedal DIN,ki si ga je lastil. Prijatelju je odpadel vplinjač od Kočevja do Rijeke,nč takšnega,privijačiš nazaj a mene takšne prigode ne razveseljujejo prej utrujajo in ko grem na pot siželim imeti sabo ključ od motorja nepa pol delavnice raznih lepil,olja itd......toda ne obupaj ,to je samo moje mnenje ,jaz pa sem zeeelo razvajen kar se tiče motociklov:-P

Želim ti ugoden nakup!

 

A to so pri KTM 1190 zrihtal, da ni treba met seboj delavnice? =) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to so pri KTM 1190 zrihtal, da ni treba met seboj delavnice? =)

Ne ta še bolj razpada,ravno zadnjič mi je odpadlo prvo kolo,tako sem moral domov po zadnjem:-P
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne ta še bolj razpada,ravno zadnjič mi je odpadlo prvo kolo,tako sem moral domov po zadnjem:-P

sploh nisi resen...vpr je blo resno, sploh ker KTM.ji včasih niso bli glih preveč zanesljivi oz. izjemno zahtevni za vzdrževanje.. ;)

 

za LC4 mašine pa je blo sploh znano, da so grable bate, razen če so to spet samo "gostilniške" fore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to so pri KTM 1190 zrihtal, da ni treba met seboj delavnice? =) 

 

So rešli, več servisov so postavli  :OK:

 

 

Kolko berem ADV forum ni nekih hudih napak.

Popravljeno . Popravil jany
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za LC4 mašine pa je blo sploh znano, da so grable bate, razen če so to spet samo "gostilniške" fore.

Gostilniske ;)

Tistim (poznam enga) k  mu je res zaribal, se je pa zgodil po njegovi krivdi. Odprt airbox, odprt auspuh, konstantna voznja na visokih obratih za servis pa nkol cajta/dnarja.

Men pr 40000 dela; res pa menjavam stvari preventivno, preden crknejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sploh nisi resen...vpr je blo resno, sploh ker KTM.ji včasih niso bli glih preveč zanesljivi oz. izjemno zahtevni za vzdrževanje.. ;)

 

za LC4 mašine pa je blo sploh znano, da so grable bate, razen če so to spet samo "gostilniške" fore.

ne vprašanje je bilo neumno zato si tudidobil primeren odgovor......
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje hvala za odgovore. Nekako od motorjev se mi ta varijanta super moto najbolj dopade. Bom se naprej gledal :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mam 1 cilinder s 1 rinkom na batu

In brez da bi se pogledal bat skoraj 800 h

Tak da ....

Orodje pa res moraš imet s sabo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uffff ja za avto se kej pošraufat sem ok ampak motor mi je višja matematika,tako da šraufal nebi nic :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LC4 pa redko redko rabiš kako orodje

Na terenu redko, na cesti pa se bolj

Če boš znal kupit, boš ga znal tut vozit in vse kaj spada zraven ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uffff ja za avto se kej pošraufat sem ok ampak motor mi je višja matematika,tako da šraufal nebi nic :)

 

motor je 3x lažje šraufat ko avto  :OK:

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kmet....s takim sploh ne gres do Rijeke iz Lj recimo :) Tak nasvet sem dobil,ko sem se vrnil iz Bola na Bracu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kmet....s takim sploh ne gres do Rijeke iz Lj recimo :) Tak nasvet sem dobil,ko sem se vrnil iz Bola na Bracu :)

Sem mel več enovaljcu 650 GS in z njimi šel kamor češ :grim brez vijačenja in če treba gas do daske 200kmh po AC brez da si se tresu da bo bat zagrabil ,sam sta pa to dva različna performansa agregata,KTM je funy ,bolj poskočen,lažji in bolj za teren  z pravimi pnevmatikami pa odličen tudi na asvaltni podlagi. GS ni od tega nič ,je pa zanesljiv z malo porabo in možgani na paši!

Drži pa kot pribito kar je že Hajo omenil,pri takem agregatu moraš imeti posluh,redno vzdrževanje in redne preglede pa motor dela kakor vsi drugi.

 

Alen po tvojem zadnjem postu bi ti svetoval da omenjeni motor preskočiš in si poiščeš sebi primernega.

 

lp

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!