jvalant Objavljeno November 20, 2009 Opozori Objavljeno November 20, 2009 kko gre kei čez ovinke ? kere gume kei priporočate ? mene bl ovinki zanimajo kukr pa ravnina, pa kolk kei vleče u klanc ? hvala za odgovore Dost in dost če kdo rabi kake dele za lc4 maschinme, zobniki, semeringi, dize za mikuni, nosilci za ščitnike rok, gumica, notrabja zaščita na pokrovu filtra, ... Hm, mislm da mi bo shodu glavni lezaj... vsekakor neki trka u masini...
simonsi Objavljeno November 20, 2009 Opozori Objavljeno November 20, 2009 Hm, mislm da mi bo shodu glavni lezaj... vsekakor neki trka u masini... Pol pa najboljš da počakaš da zaruži, boš vsaj ziher da je neki narobe. :krneki:
fruc Objavljeno December 3, 2009 Opozori Objavljeno December 3, 2009 na kolk so pa kei servisi pa kolk stanejo u povprečju če lahko kdo pove? hvala
benny0104 Objavljeno December 3, 2009 Opozori Objavljeno December 3, 2009 na kolk so pa kei servisi pa kolk stanejo u povprečju če lahko kdo pove? hvala Servisi so predpisani na 6000km...stane pa okoli 20€ filtri, pa olje okoli 30-40€ (odvisno kakšnega daš). To je če sam doma delaš drugače je pa še ena ura dela to je pa odvisno od mehanika.
Zorz Objavljeno December 3, 2009 Opozori Objavljeno December 3, 2009 se mi zdi, da so na 5000km, koštat te pridejo pa nekje od 150€ pa tja do okol 300€ (pač odvisno od obsežnosti servisa).
stuhec Objavljeno December 4, 2009 Opozori Objavljeno December 4, 2009 se mi zdi, da so na 5000km, koštat te pridejo pa nekje od 150€ pa tja do okol 300€ (pač odvisno od obsežnosti servisa). nisi ti mal pretiraval ?
fruc Objavljeno December 4, 2009 Opozori Objavljeno December 4, 2009 se mi zdi, da so na 5000km, koštat te pridejo pa nekje od 150€ pa tja do okol 300€ (pač odvisno od obsežnosti servisa). aaa... servisi so pr ktmu tako dragi ?? vem da čim močnejši motor, večji stroški ampak tole je pa skrajnost...
suntrace14 Objavljeno December 5, 2009 Opozori Objavljeno December 5, 2009 (popravljeno) 150€ je reden servis - olje, filtra in štelanje ventilov - če ga pa voziš na polno, potem imaš seveda še stroške s ketno, zobniki in gumami, ploščice, itd. Ta dogma "večji = dražji" pač ne velja vedno. Gre za lahko in navito, na pol racing mašino, to je pač treba vzeti v zakup. Zato je tudi en kup KTM-ov, ki so zjahani do amena, saj jih lastniki ne servisirajo takrat, ko je potrebno in se jim zdi teh 200€ škoda, ampak žgal bi pa na vsakem ovinku in izvajal stopije na vsakem križišču. Zato priporočam Hondo ali Yamaho za prvi SM, kot Duka, ki pač zahteva svoj delež pozornosti. Kot babe - vsak bi imel suho zmanikirano blondo, ampak taka ni dobra kuharca in zna bit zelo tečna in potrebuje pozornost, da je taka prasička, kot je. Če pa iščeš neki za vsak dan, da ti kuha in pere, pa pozabi nanjo že v štartu, dečko. Je pač treba med €€€ za tak špas Popravljeno December 5, 2009. Popravil suntrace14
fruc Objavljeno December 5, 2009 Opozori Objavljeno December 5, 2009 150€ je reden servis - olje, filtra in štelanje ventilov - če ga pa voziš na polno, potem imaš seveda še stroške s ketno, zobniki in gumami, ploščice, itd. Ta dogma "večji = dražji" pač ne velja vedno. Gre za lahko in navito, na pol racing mašino, to je pač treba vzeti v zakup. Zato je tudi en kup KTM-ov, ki so zjahani do amena, saj jih lastniki ne servisirajo takrat, ko je potrebno in se jim zdi teh 200€ škoda, ampak žgal bi pa na vsakem ovinku in izvajal stopije na vsakem križišču. Zato priporočam Hondo ali Yamaho za prvi SM, kot Duka, ki pač zahteva svoj delež pozornosti. Kot babe - vsak bi imel suho zmanikirano blondo, ampak taka ni dobra kuharca in zna bit zelo tečna in potrebuje pozornost, da je taka prasička, kot je. Če pa iščeš neki za vsak dan, da ti kuha in pere, pa pozabi nanjo že v štartu, dečko. Je pač treba med €€€ za tak špas kot kaže sm mahnjen na "blondinke" in pač bo treba mal več dajat za servise pa bo
Žorž Objavljeno December 5, 2009 Opozori Objavljeno December 5, 2009 jah fantje, adrenalin stane, ni kaj. saj sem napisal, da je cena odvisna od obširnosti servisa. je razlika al ti samo olje pa filter menja, al ti zraven menja še ploščice, ketno, zobnike, čekira ventile, ... tko da če bi dal neko povprečje, te garant pride 200€ na servis.
fruc Objavljeno December 5, 2009 Opozori Objavljeno December 5, 2009 ampak dobro razen teh servisov sem slišal same pohvale o dukeu 3...če pa ima kdo kakšno negativno informacijo pa nai prosim pove se pravi se nasledne leto verjetno pridružim KTM
stuhec Objavljeno December 7, 2009 Opozori Objavljeno December 7, 2009 za 200 € se že orenk kaj menja ne sam olje, filtri in ventili lahk poveš cca 3-4 h dela
flero Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 ampak dobro razen teh servisov sem slišal same pohvale o dukeu 3... ...po novem naj bi imel Duke III servisni interval na 10000km...vsaj za R verzijo piše tako... lp Pecy 1
Ni3ous Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 http://www.motosvet.com/ads/opremamoto/izpis.php?cid=725
MK-R1 Objavljeno Maj 12, 2011 Opozori Objavljeno Maj 12, 2011 (popravljeno) Ali ima kdo za KTM DUKE I. ''620'' navodila za uporabo ? V elektronski ali pa v printani verziji, dam za :beer1: LP, MK Popravljeno Maj 12, 2011. Popravil MK-R1
skhoti Objavljeno April 15, 2012 Opozori Objavljeno April 15, 2012 Pozdravljeni ker se je počasi odprla sezona, sem se odločil da si letos nabavim en motorček. IN sicer se zanimam za nakup KTM duke2 625, in me zanima tisti ko ga ima če malo več pove o motorju in sami vožnji. Ker imam izpit za a2 bom moral dat motor blokerat na 35kW. In če kakšen ve kako zgleda ta ves postopek da bo legalno tako kot mora bit. Hvala za odgovore. Lp Primož
skhoti Objavljeno April 16, 2012 Opozori Objavljeno April 16, 2012 http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=5835358 namen imam kupiti tega duka morda kdo pozna motor in kaj menite o teh modelih? Lp Primož
aselak Objavljeno April 16, 2012 Opozori Objavljeno April 16, 2012 http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=5835358 namen imam kupiti tega duka morda kdo pozna motor in kaj menite o teh modelih? Lp Primož Pomoje je bolj pametno da pogledas za kaksnim, 640sm ali 625smc ker imajo vsi ti v prometni ali 21 ali pa 24 kw, agregat je pa prakticno isti kot pri duku.
aselak Objavljeno April 16, 2012 Opozori Objavljeno April 16, 2012 Pomoje je bolj pametno da pogledas za kaksnim, 640sm ali 625smc ker imajo vsi ti v prometni ali 21 ali pa 24 kw, agregat je pa prakticno isti kot pri duku. Drugace pa, motor je igraca, trese precej, koncna hitrost cca 175 (ne priporocam) za kratke ovinke je super dolgi so bolj problem. Radi pijejo olje, glede tezav je predvsem odvisno kako so prejsni lastniki delali z njim. Sam sem do sedaj imel 5 japoncev in imam sedaj prvega avstrijca (moje mnenje je da kvaliteta izdelave se dolgo ne bo na japonski ravni). Servisi so pac menjava olja in pregled ventilov. Notri gre cca 1,5 l olja v masino in 0,6l v okvir ( nisem prepricam da ima ta duke hlajenje v okvirju, pomoje ga ima) menjati je treba dva oljna filtra ( na olju ni pametno sparat). Da bos kdaj pa kdaj izgubil kaksen sravf je povsem mozno, pri teh treslajih ni to nic takega. Ce te zanima sekaj prasaj. TakeALookAround 1
skhoti Objavljeno April 16, 2012 Opozori Objavljeno April 16, 2012 Te 640sm me lih neki ne privlačijo, mi je ubstvu ta oblika duka še najlepša kok pa se priblizno naredi kilometrine iz 1.5l olja ? uporabljal bi ga za vsakdanjo uporabo za vikend bi pa tut kej na morje skočil . Pri kakšni hitrosti pa se pojavijo tresljaji po moje mislenju tm pri 130 140 km/h k motor že kr matraš. Hvala za odgovore Lp Primož
cmok Objavljeno April 16, 2012 Opozori Objavljeno April 16, 2012 Tudi jaz bi Duke-a ... ...in tudi čim več zvedel o njem. Lih danes so mi v Kopru pravli da so teji LC4 agregati neuničljivi, če je bil skrbno in redno servisiran in vzdrževan. No, skrbno in redno vzdrževan pa vsak agregat naredi dosti kilometrov
aselak Objavljeno April 16, 2012 Opozori Objavljeno April 16, 2012 Treslaji so prakticno povosd edino pri pospesevanju ne. Motor je precej zivcno naravnan. Najboljebo ga gres enga probat pa bos takoj vedel ali je to zate ali ne. Se pa ta duke prodaja ze kar nekaj casa. Dolocene stvari so menjane...natleh je bilo (tako kot prakticno vsi). Z oljem nevem kaj mislis, ko ga spije ga pac dolijes, menjas pa olje in filtre na 5000km. Masine lc4 so res ene boljsih, je pa seveda treba pazit ventile, lezaj na ojnici, bat itd...
aselak Objavljeno April 16, 2012 Opozori Objavljeno April 16, 2012 Ps;ni tudi nobena redkost ce od kje vsake toliko casa pritece kaksna kapljica olja..ko bos kupoval poglej malo pod motor kaksno je stanje tesnil itd..
TakeALookAround Objavljeno April 19, 2012 Opozori Objavljeno April 19, 2012 Ja olje je res treba skos gledat, tm na ene 2 tanka je treba dolit. Ce gres pac na furo, pa nc stran ne pade pa pomen, da si se mel bedno. :grim
aselak Objavljeno April 19, 2012 Opozori Objavljeno April 19, 2012 Ja olje je res treba skos gledat, tm na ene 2 tanka je treba dolit. Ce gres pac na furo, pa nc stran ne pade pa pomen, da si se mel bedno. :grim resnica res ni dalec
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se