M1tch Objavljeno Junij 10, 2015 Opozori Objavljeno Junij 10, 2015 Živ Katero olje uporabljate za ktm duke 2 (LC4 agregat)? V navodilih je predpisana full sintetika 10w40/10w50 ali 15w40/15w50 in malo brskanja pa raznih forumih pravi, da se najbolje odreže 10w50 (motorex cross power). Imate kej izkušenj, je kej važno katerega uporabiš?
stuhec Objavljeno Junij 17, 2015 Opozori Objavljeno Junij 17, 2015 Jaz gledam sam da je full sintetičnih, JASO in specifikacijo Do zdaj v teh letih mam tretjo znamko olja
Alen Šunje Objavljeno Julij 7, 2015 Opozori Objavljeno Julij 7, 2015 Pozdravljena ekipa, sem nov na forumu. Trenutno se brez izpita za motor. Letos izpit naslednje leto pa motor. Zdaj me pa zanima vaše mnenje? Kako je z vzdrzevanjem omenjenih motorjev, stroški, rezervni deli itd.? Na kaj biti pozoren pri nakupu? Nekaj v tej smeri gledam: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9853310&show=1 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9884014&show=1 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9850010&show=1 Hvala, Lp Alen
Alen Šunje Objavljeno Julij 7, 2015 Opozori Objavljeno Julij 7, 2015 Zraven pa če še kdo pozna lastnike omenjenih motorjev, ki se prodajajo? Alen,Lp
dlicen Objavljeno Julij 7, 2015 Opozori Objavljeno Julij 7, 2015 Poišči po forumu, vse teme, ki jih potrebuješ, že obstajajo.
Alen Šunje Objavljeno Julij 7, 2015 Opozori Objavljeno Julij 7, 2015 dlicen nisem hotel odpirati dveh tem, ampak sem dal dva vprasanja v eno temo. Sem ze najdel neki o teh motorjih na forumu. Obenem me je še zanimalo ali kdo pozna te ki se trenutno prodajajo. Kmet2 a poznas te motorje k so v oglasih ali tko na splošno si mislil stran od tega? Alen,Lp
TakeALookAround Objavljeno Julij 7, 2015 Opozori Objavljeno Julij 7, 2015 Bi si skoraj upal trdit,da je zelen moj bivsi Kolikor je blo dnarja notr zmetanga,bi mogu bit vrhunski....kaksen je zdej pa bog si ga vedi....cena je visja... Bistvo pri tem motorju se mi zdi to,da znas kaj sam posraufat,predvsem pa da rad sraufas,bolj kot vozis En cilindr pa trese in se kej odlomi,odsraufa....masino mors pa olje gledat skos,pa je kul. Pa tist k trdi,da nic ne popije.....tistmu neb nic verjel. Kmet2 1
TakeALookAround Objavljeno Julij 7, 2015 Opozori Objavljeno Julij 7, 2015 Bi ti pa sigurno znal JValant velik povedat,ker je ze dost prefural z njim.... Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno Julij 7, 2015 Opozori Objavljeno Julij 7, 2015 dlicen nisem hotel odpirati dveh tem, ampak sem dal dva vprasanja v eno temo. Sem ze najdel neki o teh motorjih na forumu. Obenem me je še zanimalo ali kdo pozna te ki se trenutno prodajajo. Kmet2 a poznas te motorje k so v oglasih ali tko na splošno si mislil stran od tega? Alen,Lp Splošno mislim,to ni motor ko narediš servis in se celo sezono voziš brezskrbno,ostalo ti je povedal DIN,ki si ga je lastil. Prijatelju je odpadel vplinjač od Kočevja do Rijeke,nč takšnega,privijačiš nazaj a mene takšne prigode ne razveseljujejo prej utrujajo in ko grem na pot siželim imeti sabo ključ od motorja nepa pol delavnice raznih lepil,olja itd......toda ne obupaj ,to je samo moje mnenje ,jaz pa sem zeeelo razvajen kar se tiče motociklov:-P Želim ti ugoden nakup!
HyperJack Objavljeno Julij 7, 2015 Opozori Objavljeno Julij 7, 2015 Splošno mislim,to ni motor ko narediš servis in se celo sezono voziš brezskrbno,ostalo ti je povedal DIN,ki si ga je lastil. Prijatelju je odpadel vplinjač od Kočevja do Rijeke,nč takšnega,privijačiš nazaj a mene takšne prigode ne razveseljujejo prej utrujajo in ko grem na pot siželim imeti sabo ključ od motorja nepa pol delavnice raznih lepil,olja itd......toda ne obupaj ,to je samo moje mnenje ,jaz pa sem zeeelo razvajen kar se tiče motociklov:-P Želim ti ugoden nakup! A to so pri KTM 1190 zrihtal, da ni treba met seboj delavnice? =)
Kmet2 Objavljeno Julij 7, 2015 Opozori Objavljeno Julij 7, 2015 A to so pri KTM 1190 zrihtal, da ni treba met seboj delavnice? =) Ne ta še bolj razpada,ravno zadnjič mi je odpadlo prvo kolo,tako sem moral domov po zadnjem:-P Scarlett, ankh in Nearrain 3
HyperJack Objavljeno Julij 7, 2015 Opozori Objavljeno Julij 7, 2015 Ne ta še bolj razpada,ravno zadnjič mi je odpadlo prvo kolo,tako sem moral domov po zadnjem:-P sploh nisi resen...vpr je blo resno, sploh ker KTM.ji včasih niso bli glih preveč zanesljivi oz. izjemno zahtevni za vzdrževanje.. za LC4 mašine pa je blo sploh znano, da so grable bate, razen če so to spet samo "gostilniške" fore.
jany Objavljeno Julij 7, 2015 Opozori Objavljeno Julij 7, 2015 (popravljeno) A to so pri KTM 1190 zrihtal, da ni treba met seboj delavnice? =) So rešli, več servisov so postavli Kolko berem ADV forum ni nekih hudih napak. Popravljeno Julij 7, 2015. Popravil jany
hajoktejn Objavljeno Julij 7, 2015 Opozori Objavljeno Julij 7, 2015 za LC4 mašine pa je blo sploh znano, da so grable bate, razen če so to spet samo "gostilniške" fore. Gostilniske Tistim (poznam enga) k mu je res zaribal, se je pa zgodil po njegovi krivdi. Odprt airbox, odprt auspuh, konstantna voznja na visokih obratih za servis pa nkol cajta/dnarja. Men pr 40000 dela; res pa menjavam stvari preventivno, preden crknejo. Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno Julij 7, 2015 Opozori Objavljeno Julij 7, 2015 sploh nisi resen...vpr je blo resno, sploh ker KTM.ji včasih niso bli glih preveč zanesljivi oz. izjemno zahtevni za vzdrževanje.. za LC4 mašine pa je blo sploh znano, da so grable bate, razen če so to spet samo "gostilniške" fore. ne vprašanje je bilo neumno zato si tudidobil primeren odgovor...... hajoktejn 1
Alen Šunje Objavljeno Julij 7, 2015 Opozori Objavljeno Julij 7, 2015 Fantje hvala za odgovore. Nekako od motorjev se mi ta varijanta super moto najbolj dopade. Bom se naprej gledal
hajoktejn Objavljeno Julij 7, 2015 Opozori Objavljeno Julij 7, 2015 Poglej se ksno husqvarno, honda XR se jw tud prodajala
stuhec Objavljeno Julij 7, 2015 Opozori Objavljeno Julij 7, 2015 Mam 1 cilinder s 1 rinkom na batu In brez da bi se pogledal bat skoraj 800 h Tak da .... Orodje pa res moraš imet s sabo hajoktejn 1
Alen Šunje Objavljeno Julij 7, 2015 Opozori Objavljeno Julij 7, 2015 Uffff ja za avto se kej pošraufat sem ok ampak motor mi je višja matematika,tako da šraufal nebi nic
stuhec Objavljeno Julij 7, 2015 Opozori Objavljeno Julij 7, 2015 LC4 pa redko redko rabiš kako orodje Na terenu redko, na cesti pa se bolj Če boš znal kupit, boš ga znal tut vozit in vse kaj spada zraven hajoktejn 1
jany Objavljeno Julij 7, 2015 Opozori Objavljeno Julij 7, 2015 Uffff ja za avto se kej pošraufat sem ok ampak motor mi je višja matematika,tako da šraufal nebi nic motor je 3x lažje šraufat ko avto Alen Šunje 1
TakeALookAround Objavljeno Julij 7, 2015 Opozori Objavljeno Julij 7, 2015 Kmet....s takim sploh ne gres do Rijeke iz Lj recimo Tak nasvet sem dobil,ko sem se vrnil iz Bola na Bracu Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno Julij 7, 2015 Opozori Objavljeno Julij 7, 2015 Kmet....s takim sploh ne gres do Rijeke iz Lj recimo Tak nasvet sem dobil,ko sem se vrnil iz Bola na Bracu Sem mel več enovaljcu 650 GS in z njimi šel kamor češ :grim brez vijačenja in če treba gas do daske 200kmh po AC brez da si se tresu da bo bat zagrabil ,sam sta pa to dva različna performansa agregata,KTM je funy ,bolj poskočen,lažji in bolj za teren z pravimi pnevmatikami pa odličen tudi na asvaltni podlagi. GS ni od tega nič ,je pa zanesljiv z malo porabo in možgani na paši! Drži pa kot pribito kar je že Hajo omenil,pri takem agregatu moraš imeti posluh,redno vzdrževanje in redne preglede pa motor dela kakor vsi drugi. Alen po tvojem zadnjem postu bi ti svetoval da omenjeni motor preskočiš in si poiščeš sebi primernega. lp TakeALookAround 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se