Skoči na vsebino

menjalnik: avtomatski


Priporočene objave

Objavljeno

Mene zanima kaj so kej prednosti :OK: in slabe :BUA: strani avtomobilov z avtomatskim menjalnikom? :hmm:

Objavljeno

Mene zanima kaj so kej prednosti :OK: in slabe :BUA: strani avtomobilov z avtomatskim menjalnikom? :hmm:

Prednost : ni treba šaltat :OK:

Pomanjkljivost : nimaš izgovora za šlatanje sovoznice po kolenih :kva2:

Objavljeno

Mene zanima kaj so kej prednosti :OK: in slabe :BUA: strani avtomobilov z avtomatskim menjalnikom? :hmm:

Odgovoril ti bom enostavno: Avtomatski menjalnik in če je zraven še senkvenčni je apsolutno pri normalni ali športni vožnji v vsakem primiru v prednosti.

Slaba stran avtomatskega menjalnika je:cena(pri nakupu avta),cena(eventuelnega)poravila, in ca 10%moči izgube na prenosu pri Wandlerju (oljna sklopka) to se odraža predvsem pri hitri vožnji na malenkost večji porabi goriva.Pri počasni (umirjeni)vožnji je ponavadi poraba enaka kot pri navadnem menjalniku,ker avtomatski menjalnik skrbi,da je vedno v tistem prestavnem razmirju kjer ima motor najboljši navor. :OK:

Objavljeno

meni osebno je avtomatski menjalnik všeč samo, če ima avtomobil močan motor, npr. nad 2.0 obvezno.

Pred kratkim sem imel možnost vozit BMW 530d steptronic. Vožnja oz. menjalnik na nivoju ampak, če sem hotel šaltat ročno(sekvenčno +;-) se poigravati ti kaj dosti ne dovoli, kar se mu ne dopade ne bo naredil :nono:

Kolikor mi je znano ti samo v Hondi avtomatski(tiptronic) dovoli tisto, kar želi voznik. Tudi, če ga podiš v rdečo polje ne bo sam menjal, kot vsi ostali.

Prednosti :

- vožnja po mestu

- ni treba tolk delat, samo gas

- enostavno moraš si ga želeti ipd..

Slabosti:

- pogostejše okvare in dražja popravila

- načeloma večja poraba

P.S. za kakšni avtomobil se zanimaš?

Objavljeno

Tiptronic da, sploh Ferrarijev, ki dodaja vmesni plin :OK: , navaden avtomatski ne. Slabši pospeški z istim motorjem, nezmožnost šaltanja dol pred ovinkom (bremzanja z motorjem), poraba, tiščanje bremze pred semaforjem...

Je pa bolj komot ja.

Objavljeno (popravljeno)

prvo povej pri kakem avtu? :hmm:

avtomatski - da za easy vožnjo, ploh če avto že v osnovi ni športni

avtomatski - ne če hočeš dinamično vožnjo

tisoč različnih mašin, tisoč različnih avtomatskih menjalnikov.........

recimo avtomatika v C2, C3 (še "race" knofi so na volanu) in twngotu je luksuz, kruzaš po mestu brez panike.

amerji so šrot, BMW in audi sta komot ampak ni športno,.........

PS: drage variante ala ferrari itd izvzete, govorim o avtomatiki v ameriških kantah, twingotih, audijih (sklopka se dere tako da vsi mislijo da si kmet ki ne zna speljat), "offroaderjih" kot MB ML itd.........

Popravljeno . Popravil PERVY
Objavljeno (popravljeno)

Voznik se mora najprej privaditi vsakemu avtomobilu/oz. menjalniku, ki ga vozi.

Vecina poskusov pregrobe uporabe pusti posledice tako na enem, kot na drugem tipu menjalnika.

Pri nakupu avtomobila ima zame avto z avtomatskim menjalnikom vselej prednost.

Po nacinu voznje se ljudje pac razlikujemo :)

Popravljeno . Popravil c0Li
Objavljeno (popravljeno)

recimo avtomatika v C2, C3 (še "race" knofi so na volanu) in twngotu je luksuz, kruzaš po mestu brez panike.

amerji so šrot, BMW in audi sta komot ampak ni športno,.........

PS: drage variante ala ferrari itd izvzete, govorim o avtomatiki v ameriških kantah, twingotih, audijih (sklopka se dere tako da vsi mislijo da si kmet ki ne zna speljat), "offroaderjih" kot MB ML itd.........

Kje si pa ti pobral da se v audiju sklopka dere??? Jest do zdej tega se nism opazu...vsaj na multitronic varianti ne :blink:

Popravljeno . Popravil Fabo
Objavljeno

Kje si pa ti pobral da se v audiju sklopka dere??? Jest do zdej tega se nism opazu...vsaj na multitronic varianti ne :blink:

eeeeeee čaki da pobrskam po spominu :blink:

audi, mislim da A4 quattro 2.0 ali več. menjalnik avtomatski oz. sekvenčni oz kako pač že to audi imenuje. bila je prva serija novega A4 (katerega leta je že bilo to? - okoli 2003-2004 menda). vozil sem ga 1 teden in na vsakem speljevanju na križišču me je bilo sram ker so me vsi pešci gledali kot da sem zadnji kmet, avto je prvo navil obrate potem pa je počasi prijemala sklopka. zvok za pogreznit se v zemljo :headbang:

če si opazoval kdaj kakega ful levega voznika ali avtošolo veš o čem govorim. seveda je možnost da so to odpravili sedaj, od takrat nisem več vozil audija z avtomatiko.

Objavljeno

prvo povej pri kakem avtu? :hmm:

bmw 320i letnik 1994

tenks za zgornje odgovore :worship:

Objavljeno

bmw 320i letnik 1994

tenks za zgornje odgovore :worship:

žal nevem, vozil sem samo novejše. meni je na splošno avtomatik fajn za vsakdanjo uporabo če ima možnost ročnega prestavljanja. čistega avtomatika pa nebi mel, preveč zajebancije za prehitevanja in podobno. slišal sem da nekateri avti z avtomatiko več pijejo? :hmm:

kot rečeno, vozil sem samo letnike 1999 in naprej

Objavljeno

eeeeeee čaki da pobrskam po spominu :blink:

audi, mislim da A4 quattro 2.0 ali več. menjalnik avtomatski oz. sekvenčni oz kako pač že to audi imenuje. bila je prva serija novega A4 (katerega leta je že bilo to? - okoli 2003-2004 menda). vozil sem ga 1 teden in na vsakem speljevanju na križišču me je bilo sram ker so me vsi pešci gledali kot da sem zadnji kmet, avto je prvo navil obrate potem pa je počasi prijemala sklopka. zvok za pogreznit se v zemljo :headbang:

če si opazoval kdaj kakega ful levega voznika ali avtošolo veš o čem govorim. seveda je možnost da so to odpravili sedaj, od takrat nisem več vozil audija z avtomatiko.

No mozno da se dere samo tega ne smes posplosevat kar z audi...zato ker A6 speljuje zelo lepo brez kaksnega odvecnega hrupa in podobnih stvari...ce ga mal pohods se samo tisth 6 cilindrov lepo slis.... .)

Objavljeno

V ameriki sem z avtomatik avtom (enoprostorec V6, 3l in Hyundai Accent) prevozil tan čez 30k km in no, raj ga nebi vč imel. Super je:

- za po mestu,

- obvezen v San Franciscu, kjer bi z navadim menjalnikom bil več na servisu kot na cesti, saj ti prav avtomatik ne more zlest nazaj, ko imaš v D in zato ni problema s sklopko/uhajanjem nazaj

- ker se ne kvari (zadeva je vsaj v ameriških avtomobilih idiot-proof, če bi njim dali ročni menjalnik raj sploh ne pomislim kako bi se končalo) - to niso moje beseda ampak besede prodajalca v Hertzu,

Slab je:

- ker dokazano porabi avto več (z isto mašino mi je v Ameriki pri popolnoma ravnih cestah v Floridi Accent požrl skor 1l več kot po slovenskih ridah naš takratni domač Accent :( sam je pa bencin cenejši :OK: )

- ker te nepazljiv voznik z njim ubije al pa vsaj dobro razruka (ker pritisne pred prehitevanjem pri 110 km/h na sklopko, da bi zamenjala v tretjo, ker sklopke pač ni, nacilja bremzo in je bilo zanimivo po avtocesti pa kadilo se je tudi :kva2: )

- ker je kick-down efekt včasih tako počasen, da traja in traja preden lahko prehitiš saj avto razmišla ali bi ti dovolil prehitet s trenutno prestavo al bi kako dol vrgel

- ti na križišču leze naprej, če ne pritisneš bremze in je hitro nesreča

- če je menjalnik slabo dizajniran so kaki hudi klanci lahko problem, saj ti zmanjkuje navora ker zadeva šalta v previsoko prestavo, samo to naj bi bila kao že preteklost

V glavnem, zadeva je super, če se nanj navadiš, al pa huda muka, če se ne, čist odvisno od osebe, ki ga vozi.

lp

Rudi

Objavljeno (popravljeno)

Pri novejsih modelih problemov z prestavljanjem ki si jih ti opisal ni...so zelo izpopolnjeni ratal tele menjalniki...in tud avtomatike se ne sme vse v en kos metat ker je na trgu zelo velik razlicnih principov na katerih delujejo...

Popravljeno . Popravil Fabo
Objavljeno

bmw 320i letnik 1994

tenks za zgornje odgovore :worship:

Ti pa si taprav....

Kupuješ si BMW-zadnji pogon, dost konjev za kak drift, nasploh avto bolj tak zabaven, dobro podvozje, močna mašina, bla bla, in ti bi avtomatika? jaoo Pol je bolje če si kupiš Cliota ali Corso

Pa brez kake zamere, ampak jaz bi imel tak avto večinoma za zabavo(pozimi namesto mopeda)...

Objavljeno

Ti pa si taprav....

Kupuješ si BMW-zadnji pogon, dost konjev za kak drift, nasploh avto bolj tak zabaven, dobro podvozje, močna mašina, bla bla, in ti bi avtomatika? jaoo Pol je bolje če si kupiš Cliota ali Corso

Hja, zakaj pa ne? Tudi Korveta z avtomatiko se hudičevo lepo pelje.

Objavljeno

bmw 320i letnik 1994

osebno se ne bi odločil za avtomatika BMW, letnik 1994 :nono: nevem kakšne avtomatske menjalnike so takrat imeli bmw-eji, ampak vem, da že pri novejših letnikih okoli 99/00 niso bmw-ejevi avtomatski menjalniki ravno blesteli (pa ne mislim na način vožnje ).

Objavljeno (popravljeno)

Hja, zakaj pa ne? Tudi Korveta z avtomatiko se hudičevo lepo pelje.

Korveta je na splošno znana, da tudi slučajno ne dosega handlinga športnega avtomobila. Je bolj tako, za na komot. Je lepa, to je vse. Razen Z06 - tisto je pa popolnoma druga zgodba, žal je ta pa preveč športno nastrojena in ni preveč uporabna za vsak dan.

Na splošno, če kupuješ avtomobil zaradi veselja, handlinga in moči, ne kupiš avtomatskega menjalnika

Popravljeno . Popravil MarduK
Objavljeno

Mene zanima kaj so kej prednosti :OK: in slabe :BUA: strani avtomobilov z avtomatskim menjalnikom? :hmm:

Ma, jst sem parkrat vozil večje avte z avtomatskim menjalnikom. Sej je fajn, samo kakšnega užitka pa tud ni. Super se obnese v mestu in v kolonah. Meni se zdi, da imam s klasičnim menjalnikom avto bolj pod kontrolo (tako in drugače :grim ). Tud sicer se mi zdi, da je lahko sklopka v kakšnih nevarnih situacijah koristna zadeva (tko pravi tud Brane Kuzmič).

Nisem pa še vozil teh najnovejših zadev, ki imajo poleg običajnega avtomatskega menjalnika še možnost ročnega menjanja (sekvenčni menjalnik) in podobne variante. Baje so stvari že kar napredovale (ni več cukanja itd.) Bo treba probat... :kva1:

Je pa fino, če pri avotmatikih levo nogo pospraviš. Jaz sem za moment pozabil in z levo stopil na zavoro, ker sem mislil, da je sklopka. Pa je šla glava v šipo :lol:

Objavljeno

Je pa fino, če pri avotmatikih levo nogo pospraviš. Jaz sem za moment pozabil in z levo stopil na zavoro, ker sem mislil, da je sklopka. Pa je šla glava v šipo :lol:

prvo pravilo ko voziš avtomatika, sploh če ga nisi vajen ja da si levo nogo zvežeš nekam stran in niti ne pomisliš da bi jo uporabljal :grim

enkrat sem ful užival z avtomatikom in to je bil tamočni renault twingo ko sva šla z koegom na lošinj. mali avto, v gužvi se je super vozit ker ne rabiš šaltat, čez ovinke na lošinju tudi ne, skratka zelo sproščena vožnja. če pa je bilo treba prehitet si ročno prestavil nižje (takrat se avtomatika izklopi), prehitel in nazaj vklopil avtomatiko. podobno sem užival z citroenoma C2 in C3. če ni bolj športni avto in ga imaš za familijo vozit in podobno je avtomatika, ampak ta nova - sekvenčna zelo OK.

v kaki bemfi ali sploh športnem pa ni teorije.

PS: korveta ni športni avto, športni avto more met še kaj več kot dosti konjev ki jih lahko samo ravno pelješ :devil:

Objavljeno

So ti že vse povedali, pazi se okvar. Rabiš avtomatika, a ga imaš možnost dobiti poceni?. V prvem primeru ga vztemi, v drugem ne.

Sam 2 leti vozim avtomatika (15 let star enoprostorc, ala espace (Nissan prarie), 2.0 mašina 100PS, 12 litrov poraba, 200kkm po števcu dejansko 300+. Ker se ne vozim veliko bo še nekaj časa v moji lasti.(vsaj dokler ga bom rabil)

Objavljeno

Pri nakupu avtomobila ima zame avto z avtomatskim menjalnikom vselej prednost.

Po nacinu voznje se ljudje pac razlikujemo :)

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Objavljeno

Mene zanima kaj so kej prednosti :OK: in slabe :BUA: strani avtomobilov z avtomatskim menjalnikom? :hmm:

Odvisno od menjalnika. Recimo v novem golfu GTI je DSG menjalnik, ki je fenomenalen. V BMW 530i, letnik 2002 je tudi OK, ampak veliko bolj uglajen. Ameriški avtomatiki, ki sem jih imel priložnost voziti, so bili zanič.

Vem, da to ni tema za moraliziranje, ampak verjemi, da si pri 18 letih ne moreš privoščiti avta, ki si ga izbral. Če bi plačeval očka, bi verjetno kupil kak novejši letnik, tako da domnevam, da ga kupuješ sam. Ko ga boš prvič registriral in peljal na servis, ti bo zelo žal. Malo počakaj, saj taki avtomobili ne bodo nikamor pobegnili.

Objavljeno

sm se par stvari pozanimu.

registracija je 900 eurov

žre pa 10-12 litrov :(

bomo vidl kva bo iz te moke

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!