Skoči na vsebino

menjalnik: avtomatski


Žarko G.

Priporočene objave

Popolnoma nič ne crkuje in na splošno deluje mašina zelo zdravo..zmerjeno..

Vendar pa ga ob šaltanju v D ali R včasih tako zaduši da crkne..

Ima nek ventil za prosti tek na katerem pa sta obe žici minus..in če ga priklopim direkt na akomulator ventil odpre..

Pa me zanima ali gre za kak povezan sistem ki odpre ta ventil ko motor laufa na štandgasu in odpre dodatno zrak in/ali bencin ko šaltaš v R ali D ali je kak drug "postopek"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sodeč po shemi, tale sistem nima nobene regulacije prostega teka, razen za hladni zagon in hladni motor...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sodeč po shemi, tale sistem nima nobene regulacije prostega teka, razen za hladni zagon in hladni motor...

tale shema tega res nima..

pri meni pa je..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako pa to zgleda?

ena slika. Torej trije šraufi za "štelanje" pred njimi pa nek šalter ki odpira zrak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja, to že, sem mislil da ima kako elektronsko zadevo za sprotno prilagajanje prostega teka tut pri ogretem motorju

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za vaju oba je tole prelkomplicirano.Z to električno dizo zapre dovod goriva in zraka v obe sesealni cevi.Z vijakom ki je skrit za bužirko povečaš ali zmanjšaš prosti tek z ostalima dvema vijakoma pa sinhroniziraš dovod v levi in desni vsisni kolektor in tedva raje nepremikaj kajti če jih premakneš je potrebno ponovno sinhronizirat.Sicer pa če je to res K-cetronik se nastavi CO z inbusom malo daljšim na prevagi takoimenovane štau šajbe to je loputa ki odredi količino goriva na določen pretok zraka in nedeluje na NIKAKRŠEN vakum kot omenja SIMONSI.Kar pa se tiče dodatnega ventila za prosti tek, ki deluje samo ko je mašina mrzla in se zapre takoj ko je mašina topla,ta ventil se segreje z elektriko in mora imeti + in - zato,da se hitreje segreje sicer pa se odpre šele ko se bimetal segreje od temperature motorja.Ventil bi moral imeti + in minus dobi od termotipala temperature vode to je posebno malo večje termotipalo.

Popravljeno . Popravil Bremzer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tale elektro zadeva, kar koli že je nima v bistvu nič z gorivom ker gorivo dovaja K-jetronic direktno na vsak valj motorja. vrjamem pa da zapira/odpira zrak. vendar pa me bolj zanima kdaj. ko je motor že topel, mrzel ali kdaj drugič?

torej trije šraufi..prvi za prosti tek praviš, druga dva pa bi morala biti naštimana enako?

ali je kaka naprava ki to posebej izmeri?

no, še vedno me zanima katera zadeva mi v bistvu poveča obrate ko je avto pri miru in menjalnik v prestavi da mi ga ne duši..

kot kaže bi to morala biti ta loputa..

ker mrzel vžiga dobro in vse..

le ta omenjena zadeva v nobenem primeru ne odpira ali zapira..se pravi da nekaj nekje ne deluje..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tale elektro zadeva, kar koli že je nima v bistvu nič z gorivom ker gorivo dovaja K-jetronic direktno na vsak valj motorja. vrjamem pa da zapira/odpira zrak. vendar pa me bolj zanima kdaj. ko je motor že topel, mrzel ali kdaj drugič?

torej trije šraufi..prvi za prosti tek praviš, druga dva pa bi morala biti naštimana enako?

ali je kaka naprava ki to posebej izmeri?

no, še vedno me zanima katera zadeva mi v bistvu poveča obrate ko je avto pri miru in menjalnik v prestavi da mi ga ne duši..

kot kaže bi to morala biti ta loputa..

ker mrzel vžiga dobro in vse..

le ta omenjena zadeva v nobenem primeru ne odpira ali zapira..se pravi da nekaj nekje ne deluje..

Po vsej verjetnosti nimaš plusa na ventilu ali pa sam ventil nedeluje.Namreč pri tem sistemu je loputa gasa vedno popolnoma zaprta, ko je motor na prostem teku in je nastavljena z vijakom na loputi samo toliko, da nešteka za zrak v prostem teku pa skrbi ta diza in ti trije vijaki in z njimi nastaviš prosti tek.Benzin pa da motorju ta štau šajba preko vzvoda in razdelilca benzina zato je pri nastavitvi zelo važen podatek količina CO-ja in ta naj bi bil med 1.5% in max. 2%.Zato bi bilo dobro, da najprej izmeriš CO po potrebi nastaviš CO in nato obrate z temi tremi vijaki seveda če diza sploh odpira in zapira!!CO se nastavi na razdelilcu benzina je manjša odprtina ca 5 mm in se z daljšim imbusom nastavlja CO in to ravno obratno,če odpiraš(vrtiš v nasprotni strani urinega kazalce)gorivo zmanjšuješ in obratno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po vsej verjetnosti nimaš plusa na ventilu ali pa sam ventil nedeluje.Namreč pri tem sistemu je loputa gasa vedno popolnoma zaprta, ko je motor na prostem teku in je nastavljena z vijakom na loputi samo toliko, da nešteka za zrak v prostem teku pa skrbi ta diza in ti trije vijaki in z njimi nastaviš prosti tek.Benzin pa da motorju ta štau šajba preko vzvoda in razdelilca benzina zato je pri nastavitvi zelo važen podatek količina CO-ja in ta naj bi bil med 1.5% in max. 2%.Zato bi bilo dobro, da najprej izmeriš CO po potrebi nastaviš CO in nato obrate z temi tremi vijaki seveda če diza sploh odpira in zapira!!CO se nastavi na razdelilcu benzina je manjša odprtina ca 5 mm in se z daljšim imbusom nastavlja CO in to ravno obratno,če odpiraš(vrtiš v nasprotni strani urinega kazalce)gorivo zmanjšuješ in obratno.

Co je naštelan. Bil pri majstru ki je seveda vse zmeril.

Problem je, ker ta ventil ki naj bi bil za prosti tek (to mi je nekako jasno) v prostem teku ni odprt. Deluje pa (sprobano ker smo mu priključili plus). Zato me zanima, če seveda kdo ve, od kod dobi "podatek" da mora biti odprt. Imam shemo elektrike vendar se iz nje ne znajdem preveč.

Ne bi bilo v bistvu vseeno če bi bil skos odprt? Ali je povezan s tipalom za hladni zagon pa takrat zapre da dobi več bencina motor?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Co je naštelan. Bil pri majstru ki je seveda vse zmeril.

Problem je, ker ta ventil ki naj bi bil za prosti tek (to mi je nekako jasno) v prostem teku ni odprt. Deluje pa (sprobano ker smo mu priključili plus). Zato me zanima, če seveda kdo ve, od kod dobi "podatek" da mora biti odprt. Imam shemo elektrike vendar se iz nje ne znajdem preveč.

Ne bi bilo v bistvu vseeno če bi bil skos odprt? Ali je povezan s tipalom za hladni zagon pa takrat zapre da dobi več bencina motor?

Objavi oz. pošlji shemo...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Co je naštelan. Bil pri majstru ki je seveda vse zmeril.

Problem je, ker ta ventil ki naj bi bil za prosti tek (to mi je nekako jasno) v prostem teku ni odprt. Deluje pa (sprobano ker smo mu priključili plus). Zato me zanima, če seveda kdo ve, od kod dobi "podatek" da mora biti odprt. Imam shemo elektrike vendar se iz nje ne znajdem preveč.

Ne bi bilo v bistvu vseeno če bi bil skos odprt? Ali je povezan s tipalom za hladni zagon pa takrat zapre da dobi več bencina motor?

Ta ventil je krmiljen tako, da dobi plus +15 preko kontakta in če se mašina vtrti z več kot ca 1K o/min.nima toka(npr.ko z mašino zaviraš) zaradi manjše porabe goriva in ko obrati padejo pod 1K o/min. pa diza spet odpre !!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

potem moram samo pogruntat kam je vezan in kje je problem da ne odpira. Shemo bom objavil..če se bo slučajno kdo bolj znašel iz nje.

Hvala za enkrat..

Aja, ko sem bil pri majstru je računalnik kazal da ima motor 930-940 obratov, na obratomeru pa je kazalo cca 1040 obratov..samo tudi ko na obratomeru pokaže pod 1000 (se pravi ko je menjalnik v prestavi in motor obremenjen) ta ventil ne odpre..

Zaradi tega me pomojem tudi zafrkava ko je motor v prestavi..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

potem moram samo pogruntat kam je vezan in kje je problem da ne odpira. Shemo bom objavil..če se bo slučajno kdo bolj znašel iz nje.

Hvala za enkrat..

Aja, ko sem bil pri majstru je računalnik kazal da ima motor 930-940 obratov, na obratomeru pa je kazalo cca 1040 obratov..samo tudi ko na obratomeru pokaže pod 1000 (se pravi ko je menjalnik v prestavi in motor obremenjen) ta ventil ne odpre..

Zaradi tega me pomojem tudi zafrkava ko je motor v prestavi..

Zelo verjetno,če nebo šlo drugače veži ta ventil kar na vžigalno tuljavo na št. 15 to se pravi,da ko bo kontakt bo ventil vedno odprt malo bo pač večja poraba !!!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavi oz. pošlji shemo...

D.

Evo shema. Sem nekako pogruntal kje je kaj in kaj je kaj..Kam pa vodijo žice in kaj je s čim povezano pa nekako ne.

Torej, zafrkava me številka 119. Se mi zdi no..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo shema. Sem nekako pogruntal kje je kaj in kaj je kaj..Kam pa vodijo žice in kaj je s čim povezano pa nekako ne.

Torej, zafrkava me številka 119. Se mi zdi no..

Meni te šeme popolnoma nič nekoristijo je pa to sigurno nekako krmiljeno.Zato kot sem ti že rekel odključi to el. dizo potegni drug(nov) kabel do vžigalne tuljave daj na +15 in probaj če se bo dalo potem nastavit prosti tek !!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni te šeme popolnoma nič nekoristijo je pa to sigurno nekako krmiljeno.Zato kot sem ti že rekel odključi to el. dizo potegni drug(nov) kabel do vžigalne tuljave daj na +15 in probaj če se bo dalo potem nastavit prosti tek !!

To že, ma če se da nekako porihtat brez improviziranja bi pa vseeno to naredil tako kot naj bi bilo..v vsakem primeru bom pa probal naredit tako kot si predlagal. Da vsaj vidim če je kej bolš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo shema. Sem nekako pogruntal kje je kaj in kaj je kaj..Kam pa vodijo žice in kaj je s čim povezano pa nekako ne.

Torej, zafrkava me številka 119. Se mi zdi no..

enostavno, zato imaš tiste številke zraven, element 119 ima žici M5 ter 146, M5 gre na maso (na sliki mičkeno levo ter nižje od 119), 146 žica pa gre na rele 91 (zgoraj nad to maso), kateri je potem krmiljen preko žic 32B in 20C, 20C imaš potem na elementu F3... naprej se mi pa ne da iskat :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

enostavno, zato imaš tiste številke zraven, element 119 ima žici M5 ter 146, M5 gre na maso (na sliki mičkeno levo ter nižje od 119), 146 žica pa gre na rele 91 (zgoraj nad to maso), kateri je potem krmiljen preko žic 32B in 20C, 20C imaš potem na elementu F3... naprej se mi pa ne da iskat :)

aaa..bedak..jest..

okej..pregledam jutr releje če so okej..in pa še enkrat varovalke..ki pa so bile vedno ko sem jih gledal dobre..in tudi vse preventivno zamenjal..

koci..thx..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni te šeme popolnoma nič nekoristijo je pa to sigurno nekako krmiljeno.Zato kot sem ti že rekel odključi to el. dizo potegni drug(nov) kabel do vžigalne tuljave daj na +15 in probaj če se bo dalo potem nastavit prosti tek !!

torej probal tudi to varianto. Še vedno mašino zaduši ko dam v D ali R.

Se pravi da mora biti problem drugje? V menjalniku mogoče? Da preveč "vklopi". Ker pri Jeepu mi ne rine tolk naprej ko imam v prestavi.

Preveč olja? Napačno olje? Kak drug problem?

Če ima kdo kako idejo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej probal tudi to varianto. Še vedno mašino zaduši ko dam v D ali R.

Se pravi da mora biti problem drugje? V menjalniku mogoče? Da preveč "vklopi". Ker pri Jeepu mi ne rine tolk naprej ko imam v prestavi.

Preveč olja? Napačno olje? Kak drug problem?

Če ima kdo kako idejo..

Kako moreš pisat PREVEČ olja saj to je prvo kar moraš prekontrolirat in sicer, ko je olje toplo prešaltaš na mestu vse prestave daš v P in pogledaš nivo olja na šipki!!!Za prosti tek ni dovolj, da daš samo tok na dizo moraš tudi nastavit prosti tek na vsaj 1000 o/min.In napiši VSAJ ali z tokom na dizi sploh reagira mašina, če odpreš vijake za nastavitev prostega teka.Počasi mi greš naživce z temi bedastimi vprašanji saj če bi bil pri meni z avtom bi to uredila v parih minutah in ZATO postojijo Avtomehaniki !!!!!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako moreš pisat PREVEČ olja saj to je prvo kar moraš prekontrolirat in sicer, ko je olje toplo prešaltaš na mestu vse prestave daš v P in pogledaš nivo olja na šipki!!!Za prosti tek ni dovolj, da daš samo tok na dizo moraš tudi nastavit prosti tek na vsaj 1000 o/min.In napiši VSAJ ali z tokom na dizi sploh reagira mašina, če odpreš vijake za nastavitev prostega teka.Počasi mi greš naživce z temi bedastimi vprašanji saj če bi bil pri meni z avtom bi to uredila v parih minutah in ZATO postojijo Avtomehaniki !!!!!

dobro v parih mimutah ne kaksni urci ali pa 2 pa definitivno :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

u grabn zapelat

lahk prideš do mene pa te v sosedovo dolino zapelem k jo lih zasuvajo ;)

Kako moreš pisat PREVEČ olja saj to je prvo kar moraš prekontrolirat in sicer, ko je olje toplo prešaltaš na mestu vse prestave daš v P in pogledaš nivo olja na šipki!!!Za prosti tek ni dovolj, da daš samo tok na dizo moraš tudi nastavit prosti tek na vsaj 1000 o/min.In napiši VSAJ ali z tokom na dizi sploh reagira mašina, če odpreš vijake za nastavitev prostega teka.Počasi mi greš naživce z temi bedastimi vprašanji saj če bi bil pri meni z avtom bi to uredila v parih minutah in ZATO postojijo Avtomehaniki !!!!!

saj sem napisal..ko dizo odprem poveča obrate za cca 500 obratov. vendar ko dam v prestavo in držim brezmo mašino še vedno zaduši.

se opravičujem ker sprašujem :D

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahk prideš do mene pa te v sosedovo dolino zapelem k jo lih zasuvajo ;)

saj sem napisal..ko dizo odprem poveča obrate za cca 500 obratov. vendar ko dam v prestavo in držim brezmo mašino še vedno zaduši.

se opravičujem ker sprašujem :D

Tole po internetu nebomo rešili bo treba kar k dobrem mehaniku.Možno bi bilo tudi, da ko držiš bremzo ti pri servo napravi vleče fovš zrak v vsisno cev.Tole rešvat po internetu je tako oklot, če slepa kura zrno po dvorišču išče!!!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!