Skoči na vsebino

menjalnik: avtomatski


Žarko G.

Priporočene objave

Dvomim da boš kdaj videl porabo 10 l. :?

Pri navadnem menjalniku še mogoče pri avt.pa :grrr

Sicer pa si skoraj sosed podlesniku in on nekaj "ve" o tej znamki (vsaj pišejo tako)

Popravljeno . Popravil Hanzi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma, jst sem parkrat vozil večje avte z avtomatskim menjalnikom. Sej je fajn, samo kakšnega užitka pa tud ni. Super se obnese v mestu in v kolonah. Meni se zdi, da imam s klasičnim menjalnikom avto bolj pod kontrolo (tako in drugače :grim ). Tud sicer se mi zdi, da je lahko sklopka v kakšnih nevarnih situacijah koristna zadeva (tko pravi tud Brane Kuzmič).

Nisem pa še vozil teh najnovejših zadev, ki imajo poleg običajnega avtomatskega menjalnika še možnost ročnega menjanja (sekvenčni menjalnik) in podobne variante. Baje so stvari že kar napredovale (ni več cukanja itd.) Bo treba probat... :kva1:

Je pa fino, če pri avotmatikih levo nogo pospraviš. Jaz sem za moment pozabil in z levo stopil na zavoro, ker sem mislil, da je sklopka. Pa je šla glava v šipo :lol:

se strinjam s tabo, avtomatike bomo mel ko bomo v penzjonu :D, drugac je pa zelo fajna stvar za po mestu in v kolonah nasploh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ameriški avtomatiki pred letom 2000 so zastareli in okorni za športno vožnjo, pa čeprav so v "športnih" vozilih (2 leti voženj Mitsubishi Eclipse, pa tudi Honda Civic). Je pa recimo že Nissanova Maxima QX 3.0 letnik 2001 in Toyota Sequoia l. 2004 (ameriški trg) že malo druga zgodba avtomatika, čeprav se ne more primerjati s sodobnimi avto-sekvenčnimi menjalniki. Bolje kot prejšnje generacije, a še vedno slabe.

Današnji, sodobni avtomatiki, sploh v povezavi s sekvenco, so pa nekaj drugega. Leta 2003 sem vozil Mercedes E (ne vem več številke) z avtomatikom in zadeva deluje perfektno. Prav tako je Audijev avtomatik (tiptronic ali kaj že) kakšno leto prej v A6 bil super za vožnjo. Oba sta bila z možnostjo sekvenčnega pretikanja.

Osebno pa še vedno najraje vozim z navadnim ročnim menjalnikom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osebno pa še vedno najraje vozim z navadnim ročnim menjalnikom.

Nožnem in ne ročnim!!! :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ameriški avtomatiki pred letom 2000 so zastareli in okorni za športno vožnjo, pa čeprav so v "športnih" vozilih (2 leti voženj Mitsubishi Eclipse, pa tudi Honda Civic). Je pa recimo že Nissanova Maxima QX 3.0 letnik 2001 in Toyota Sequoia l. 2004 (ameriški trg) že malo druga zgodba avtomatika, čeprav se ne more primerjati s sodobnimi avto-sekvenčnimi menjalniki. Bolje kot prejšnje generacije, a še vedno slabe.

Današnji, sodobni avtomatiki, sploh v povezavi s sekvenco, so pa nekaj drugega. Leta 2003 sem vozil Mercedes E (ne vem več številke) z avtomatikom in zadeva deluje perfektno. Prav tako je Audijev avtomatik (tiptronic ali kaj že) kakšno leto prej v A6 bil super za vožnjo. Oba sta bila z možnostjo sekvenčnega pretikanja.

Osebno pa še vedno najraje vozim z navadnim ročnim menjalnikom.

Vem, da vsak berač hvali svojo malho, ampak ko sem probal Volkswagnov DSG (enak je v novih AUDIjih) , sem bil navdušen in sem zato izbral tak menjalnik, ne ročnega, čeprav gre za športen avto. Menja hitreje, kot bi menjal ročno (takoj, brez tistega zavlačevanja, ki si ga najbolj občutil na avtomatikih), pri čemer ni potrebno spustiti gasa. Vsak, ki sem ga zapeljal, je delil moje mnenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... ampak ko sem probal Volkswagnov DSG (enak je v novih AUDIjih) , sem bil navdušen in sem zato izbral tak menjalnik, ne ročnega, čeprav gre za športen avto. Menja hitreje, kot bi menjal ročno (takoj, brez tistega zavlačevanja, ki si ga najbolj občutil na avtomatikih), pri čemer ni potrebno spustiti gasa. Vsak, ki sem ga zapeljal, je delil moje mnenje.

yep, je res. zato nekako gledam octavio, kot morebitnega kandidata za naslednje desetletje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem, da vsak berač hvali svojo malho, ampak ko sem probal Volkswagnov DSG (enak je v novih AUDIjih) , sem bil navdušen in sem zato izbral tak menjalnik, ne ročnega, čeprav gre za športen avto. Menja hitreje, kot bi menjal ročno (takoj, brez tistega zavlačevanja, ki si ga najbolj občutil na avtomatikih), pri čemer ni potrebno spustiti gasa. Vsak, ki sem ga zapeljal, je delil moje mnenje.

Automatik ima nekaj prednosti, nekaj pomanjkljivosti. Je hitrejši, pametnejši in optimalnejši o ročnega menjalnika. Nima klasične sklopke in tudi življenska doba motorja v sozvočju s takšnim menjalnikom je bistveno daljša. Pomanjkljivost pa je, da so motorji z avtomatskim menjalnikom in manj kot 200 KM leni in zelo požrešni. Moj primer je nov BMW 530 D. Z avtomatskim menjalnikom je ob športnejšem priganjanju porabil skoraj 3 litre/100 km več. Pa tudi živahnejši je bil manj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti, ki si ob nakupu novega vozila odloci za avtomatiko, je z njo brzkone zadovoljen :hmm:

Nezadovoljen je oni drugi, ki prestavlja na roko in se na avtomatiko le spozna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti, ki si ob nakupu novega vozila odloci za avtomatiko, je z njo brzkone zadovoljen :hmm:

Nezadovoljen je oni drugi, ki prestavlja na roko in se na avtomatiko le spozna.

No, brez zamere. Jaz ne bi tako posploševal. Ne pozabi, da je avtomatski menjalnik zmeraj za doplačilo in to konkretno. Če potem zadeva ne deluje kot pri F1, je človek malo žalosten. Novi Mercedes ima vgrajeno možnost prestavljanja na volanu, pa je za raliko od VW in Audi DSG-ja počasen kot polž. Da ti o Alfa Romeo sploh ne razlagam. Mislim, da dobi vsak zase realno sliko, če preskusi avtomobil z ročnim in nato avtomatskim menjalnikom pri enakem motorju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Automatik ima nekaj prednosti, nekaj pomanjkljivosti. Je hitrejši, pametnejši in optimalnejši o ročnega menjalnika. Nima klasične sklopke in tudi življenska doba motorja v sozvočju s takšnim menjalnikom je bistveno daljša. Pomanjkljivost pa je, da so motorji z avtomatskim menjalnikom in manj kot 200 KM leni in zelo požrešni. Moj primer je nov BMW 530 D. Z avtomatskim menjalnikom je ob športnejšem priganjanju porabil skoraj 3 litre/100 km več. Pa tudi živahnejši je bil manj.

Z dolocenimi stvarmi ki si jih zapisal se ne strinjam.

- Avtomatski menjalnik ni hitrejsi od rocnega. Dal si za primer BMW 530D, pri tem avtomobilu gre za tehnicno zelo dovrsen avtomatski menjalnik, ki ga lahko primerjava z enako dovrsenim rocnim - npr. "serijski rally avto Lancer EVO). Pri slednjem je cas pretikanja nizji kot pa pri avtomatskem. Ce pa zadevo primerjava s starim korejcem pa tvoja teorija drzi.

- V splosnem vsak avtomatski menjalnik pokuri malenkostno vec bencina/dizla, tako da se bolj optimalno da vozit z rocnim menjalnikom.

- Zivljenjska doba motorja je res vecja, samo so tudi stroski vzdrzevanja avtomatskega menjalnika bistveno vecji kot pa stroski pri normalnem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z dolocenimi stvarmi ki si jih zapisal se ne strinjam.

- Avtomatski menjalnik ni hitrejsi od rocnega. Dal si za primer BMW 530D, pri tem avtomobilu gre za tehnicno zelo dovrsen avtomatski menjalnik, ki ga lahko primerjava z enako dovrsenim rocnim - npr. "serijski rally avto Lancer EVO). Pri slednjem je cas pretikanja nizji kot pa pri avtomatskem. Ce pa zadevo primerjava s starim korejcem pa tvoja teorija drzi.

- V splosnem vsak avtomatski menjalnik pokuri malenkostno vec bencina/dizla, tako da se bolj optimalno da vozit z rocnim menjalnikom.

- Zivljenjska doba motorja je res vecja, samo so tudi stroski vzdrzevanja avtomatskega menjalnika bistveno vecji kot pa stroski pri normalnem.

Dokler so vse limuzine najvišjega razreda opremljene z avtomatski menjalnikom je najina debata odveč. Pa če imaš prav ti ali jaz. Tudi F1 je že dolgo na sekvenci. Zakaj le? Ker je ročni menjalnik hitrejši? Ne verjamem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo so tudi stroski vzdrzevanja avtomatskega menjalnika bistveno vecji kot pa stroski pri normalnem.

Kakšni pa so sploh posegi pri vzdrževanju avtomatskega menjalnika in kakšna popravila zajemajo ti stroški?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšni pa so sploh posegi pri vzdrževanju avtomatskega menjalnika in kakšna popravila zajemajo ti stroški?

Menjava lamel sklopke in njenih dveh ostalih delov (katerim ne vem imena) je relativno draga zadeva. Računaš lahko na približno 2.000 EUR z delom vred. Mogoče kakšnih 300 EUR manj. To govorim za klasični avtomatski menjalnik, ne npr. DSG, kjer so številke še večje. Mislim, da je Audijev menjalnik približno 4.000 EUR+, če se pokvari in moraš menjati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menjava lamel sklopke in njenih dveh ostalih delov (katerim ne vem imena) je relativno draga zadeva. Računaš lahko na približno 2.000 EUR z delom vred. Mogoče kakšnih 300 EUR manj. To govorim za klasični avtomatski menjalnik, ne npr. DSG, kjer so številke še večje. Mislim, da je Audijev menjalnik približno 4.000 EUR+, če se pokvari in moraš menjati.

Z vsem dolžnim spoštovanjem, nisem še slišal, da bi na avtomatskem menjalniku kdaj menjavali lamele, potisno ploščo in koš sklopke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z vsem dolžnim spoštovanjem, nisem še slišal, da bi na avtomatskem menjalniku kdaj menjavali lamele, potisno ploščo in koš sklopke.

Ni problem, če nisi slišal... Jaz sem doživel... ;) In po besedah mehanikov je to standardni postopek pri določeni kilometraži...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni problem, če nisi slišal... Jaz sem doživel... ;) In po besedah mehanikov je to standardni postopek pri določeni kilometraži...

... le da je ta kilometraža trikrat večja, kot pri avtomobilih z ročnim menjalnikom. Je to res? Ob predpostavki seveda, da je avtomobil redno vzdrževan in servisiran.

Ne vem no, tudi sam sem bil skeptičen do teh menjalnikov, a se po zadnji vožnji z BMW 525d touringom tudi sam ne bi branil takega menjalnika (v tako velikem avtu seveda, drugače sem vseeno pristaš ročnega menjalnika).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
  • 2 let pozneje...

ogledujem enega BMW 320d l. 2004, tiptronic. Ima kdo mogoce izkusnje z tiptronici pri BMW? zanima me ali se kaj kvari ali je uredu pri tem letniku. Komentarji zazeljeni :)

HVALA.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prednosti: ni potrebno šaltat. V mestni gužvi je zakon. Tudi na avtocesti v kombinaciji s tempomatom je super. Manj nervoznosti med vožnjo. Za driftanje, burn out, drag race in podobne norčije je avtomatika ZAKON!! Večkrat preverjeno.

Minusi: z njim verjetno res ne moreš rallyja vozit. Šaltkebel je za zategnjene srednjeveške evropejce, ki mislijo, da bojo s tistim živčnim pretikanjem bolj športno zgledali!

Jaz najbolje poznam ameriške avtomatske menjalnike, ki so za razliko od evropskih veliko boljši in vzdržljivejši!! Se praktično NE kvarijo!!! Če pa se že je to posledica velikih prevoženih kilometrov in število let na cesti ali pa res malomarno vzdrževanje. Popravila za ameriške menjalnike niso tako grozno draga, kot nekoč, ko sta tista edina dva mehanika v SLO dobesedno odirala stranke. U.S. avtomatski menjalnik popraviš za najmanj pol cene evropskega ali pa še ceneje!! Popravit aut. menjalik ni neki bav-bav (govorim za U.S. menjalnike, ki so hvala bogu bolj primitivni / preprosti)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prednosti: ni potrebno šaltat. V mestni gužvi je zakon. Tudi na avtocesti v kombinaciji s tempomatom je super. Manj nervoznosti med vožnjo. Za driftanje, burn out, drag race in podobne norčije je avtomatika ZAKON!! Večkrat preverjeno.

s temle se glih ne strinjam.. aja pa minus je večja poraba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prednosti: ni potrebno šaltat. V mestni gužvi je zakon. Tudi na avtocesti v kombinaciji s tempomatom je super. Manj nervoznosti med vožnjo. Za driftanje, burn out, drag race in podobne norčije je avtomatika ZAKON!! Večkrat preverjeno.

s temle se glih ne strinjam.. aja pa minus je večja poraba.

In zakaj ne?? Kot prvo je za te norčije najbolj pomemben zmogljiv motor in pogon na zadnja kolesa in to je v kombinaciji z avtomatiko prava poezija in užitek! Ročni menjalnik je pri tem čista traparija in bolj v napoto, kot pomoč.

Večja poraba je pa res ampak kdor se sekira za tist deci ali dva naj raje peš hodi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od ameriške avtomatike sem probal samo cadilac CTS in skoraj vse avtopsko-japonske avt. menjalnike. v cadilacu je menjalnik katastrofa. počasen, speljuje kot da sklopko kuri in tako dalje. amerji kljub dosti več lotom izdelave avt. menjalnika so tehnološko 100 let zadaj, kot tudi pri vsem ostalem kar se avtomobilov tiče.

zadnji dobri amerji so bili narejeni verjetno pred letom 70, vsekakor pa pred 1980.

samo moje skromno mnenje :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!