Skoči na vsebino

menjalnik: avtomatski


Žarko G.

Priporočene objave

kokr jest vem bmw x5, z4 delajo v ameriki...

lp

To nima neke veze kje ga izdelujejo. Če je govora o menjalnikih je tu pomebno čigave menjalnike vgrajujejo v X5!? So menjalniki v BMWju ameriški?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma 150.000 letnik 2003(možnost da so ga prevrtel ampak se mu ne vidi-notranjost in zunanjost v super stanju)

no na 150.000 km pri X5 menjalnik NEBI SMEL CRKNIT! ker pa sklepam da ste kupili rabljenega je veliko vprašanje kaj ste kupili sploh če je kupljen preko privatnikov, ki vozijo avte iz drugih držav. za take primere ti lahko povem, da se kupijo najslabše ohranjeni avti (tudi razbiti) z dosti km samo da so poceni in se tu malo pošminkajo in prodajo naprej. brez pravih servisov in podobno.

kmalu bo en kup v zadnjih letih tako kupljenih bmw-jev in audijev verjetno po servisih zaradi raznih okvar ampak to ni kriv avto, če bi vedel kakšni so ti avti bili preden so prišli k končnemu kupcu :headbang:

kupiš v nemčiji najcenejšo kanto samo da piše bmw ali audi, malo ga tu teraš do daske in potem prodaš nekomu ki je srečen da je dobil zvenečo znamko ceneje kot je večina takih pri nas - to je sistem v SLO in eni že nekaj let lepo živijo od tega.

kupci pa se bodo počasi začeli držat za glavo ko bodo to morali šraufat :krneki:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kupil smo rabljenega ja. uvožen je pa iz italije. čeprou zgleda mu ne da so grdo ravnali z njim.(se pa use to da popraut)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kupil smo rabljenega ja. uvožen je pa iz italije. čeprou zgleda mu ne da so grdo ravnali z njim.(se pa use to da popraut)

lp

se mi zdi ,da imaji bmw-ji podatek o prevoženih kilometrih zakodiran v računalniku, tako da lahko sicer števec prevrtiš nazaj, ampak na servisu ti pa lahko z original softwear-om še zmeraj pogledajo realne kilometre.

v italiji si bmw x5 ne kupi kar vsak , tako kot pri nas. ponavadi imajo taki avtomobili luksuzne klase za sabo po najmanj 40 - 50.000km letno, tako da resno dvomim,da jih je imel samo 150.000 ?

sem pa vozil x5 4.4i l.2000 kupljen v slo , ki je imel 240.000km na kar nekaj(pač se je vedelo za poseg v števec) podlage. vsi lastniki so ga baje molzli do konca, pa je bil menjalnik v redu. je pa res, da je bilo treba zamenjati nekaj kosov v samih pogonih (diferencialu),kar pa je bil baje strošek nekih 500e z delom.

pri avtomatskih menjalnikih pa je res najbolj pomembno redno ( in pravilno ! ) vzdrževanje !!!! če tega ni, se življenska doba drastično zmanjša , kar pa seveda ni stvar samega menjalnika - tudi veriga na motorju ti lahko gre kmalu v franže če je ne mažeš,kajne? lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja kilometre se da prevrtet. delovne ure motorja pa ne. tako da pogledajo na servisu če se to vjema. pojma nimam zakva je crknlo. možn pa tud da so iz kkšne starejše x5ke dal menjalnik boli jih k.... kakšne probleme ma poj nasledni voznik.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer za bmw ne vem lahko pa preverim, vem pa kako je pri volvotu. volvo za nemčijo (to sem siguren) in baje večino EU ti beleži vse in se ne da km znižat brez da bi računalnik na servisu zaznal. volvo za italijo tega nima, ne me vprašat zakaj ampak tako je. :krneki: zato imajo tudi volvoti pripreljani iz nemčije višjo ceno kot volvoti iz italije, seveda če omeniš te stvari.

mogoče je za BMW isto? :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem. bmw-ji pomoje nimajo tega. avo je letnik 03 tko da a so takrt volvoti že mel?? pa vseen volvo je volvo.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

volvo za nemčijo (to sem siguren) in baje večino EU ti beleži vse in se ne da km znižat brez da bi računalnik na servisu zaznal. volvo za italijo tega nima, ne me vprašat zakaj ampak tako je. :krneki: zato imajo tudi volvoti pripreljani iz nemčije višjo ceno kot volvoti iz italije, seveda če omeniš te stvari.

Ko sem kupoval svojega, so mi rekli, da se zapišejo vsi podatki le, če gre za posege pod pogoji garancije. Če na vozilu v garancijski dobi ni bilo takšnega posega teh podatkov (stanje km) ne bo. Tako so mi rekli, ko sem preverjal svojega. Hmm, ja, je pa res uvožen iz Italije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem kupoval svojega, so mi rekli, da se zapišejo vsi podatki le, če gre za posege pod pogoji garancije. Če na vozilu v garancijski dobi ni bilo takšnega posega teh podatkov (stanje km) ne bo. Tako so mi rekli, ko sem preverjal svojega. Hmm, ja, je pa res uvožen iz Italije.

nevem, ko sem za enega kolega iskal volvota mi je drug kolega, stručko za volvote pač rekel, da če je avto iz slo, nem,... se da videt realne km v računalniku pri italijanskih pa ne zato mi priporoča raje nemške kot italijanske. "ako su me lagali, lažem vas!" :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Mene pa ne.

Sem vozil X5 3.5d in rabi pol ure ko pritisnes gas, da se zgane. Ampak razumem, da ni dirkalni avto.

Drugo je bil A6 4,2 bencinar, ki ima malo boljsi avtomatik, ampak se zmeraj pocasen. Tudi z rocicami ob volanu prestavi zelo

pocasi. Nobeden od teh avtom me sploh ni navdusil. Sploh prvi traktor. Audi pa rabi 100let da dobi obrate ze v prvi.

Porscheja se nisem vozil.

Avtomatik + diesel je smrt zame.

Rocni + navit n/a benzinar to je tapravo :worship:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker je res treba divjat po cesti :D

plus tega, moraš met avto za ohoho evrov da ma pospeške kot motorček za 5k evrov, kar se tiče šaltanja moraš pa na ohoho evrov še nekej doplačat da šalta hitrej kot na motorju..

v čem je pol fora?

no, men je zakon, ker ne rabim nekih pospeškov, ker ni treba šaltat (razen kak klanec navzdol), ker...ma še cel kup stvari..

aja..pa ker je v pravem avtu..

v vsakem primeru bi se pa prej odloču za avtomatika kot za ročni menjalnik..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa ne.

Sem vozil X5 3.5d in rabi pol ure ko pritisnes gas, da se zgane. Ampak razumem, da ni dirkalni avto.

Drugo je bil A6 4,2 bencinar, ki ima malo boljsi avtomatik, ampak se zmeraj pocasen. Tudi z rocicami ob volanu prestavi zelo

pocasi. Nobeden od teh avtom me sploh ni navdusil. Sploh prvi traktor. Audi pa rabi 100let da dobi obrate ze v prvi.

Porscheja se nisem vozil.

Avtomatik + diesel je smrt zame.

Rocni + navit n/a benzinar to je tapravo :worship:

probaj mitsubishija evo 10, pa da vidim če boš še proti avtomatiki :whistle:

aja pa pri X5 si ugotovil da ima gumbe sport in podobno??? al si vozil predpotopni model?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

probaj mitsubishija evo 10, pa da vidim če boš še proti avtomatiki :whistle:

aja pa pri X5 si ugotovil da ima gumbe sport in podobno??? al si vozil predpotopni model?

x5 3.5d predpotopni ??? :grrr 3.0d je bil.. pa jih poznam nekaj ki so kupili rabljene in se kar malo kislo držijo...edino poraba na kilogram avta je dobra...:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tako - nereče se zastonj,da je to najhitrejši traktor nasvetu!!! :whistle:

Traktorjem čisto nič ne manjka, meni so zelo všeč. Ampak za Volva bi bila bolj primerna beseda TANK :) .

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ali je kdo že menjal olje na avtomatskem menjalniku MB ML?

Kje kako za koliko in še in še vprašanje.

Hvala za odgovor, oziroma kontakt!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Bi mel eno vprašanje glede načina delovanja avtomatskega menjalnika. Predvsem kako se odziva vbrizg goriva na trenutek ko prešaltaš iz P(ark) v D(rive). Seveda takrat držim zavoro pritisnjeno. Vsekakor pa sklopka ne odklopi čisto kot pri ročnem menjalniku. V tistem trenutku je seveda mašina obremenjena. Torej, pri elektronskih vbrizgih za to zadevo poskrbi računalnik in načeloma obrati ne padejo nič ali pa zelo minimalno.

Kako pa je to rešeno pri starejših avtomobilih? Pri tistih ki nimajo računalnika? Je to nihanje večje? Je kaka druga zadeva ki poskrbi za to? Torej bi morala biti nekakšna povezava med menjalnikom in mašino.

Gruntam, ker me nekaj pri mojem Peugeotu zafrkava. Pa bi rad zadevo malo bolje razumel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pol mora biti pa tvoj peugeot res že zeeeloooo star da ima vplinjač, kjer je prosti tek fiksen, razen čoka seveda. ker avti z vbrizgom imajo pa po večini servo motor za uravnavat prosti tek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pol mora biti pa tvoj peugeot res že zeeeloooo star da ima vplinjač, kjer je prosti tek fiksen, razen čoka seveda. ker avti z vbrizgom imajo pa po večini servo motor za uravnavat prosti tek.

nima vplinjača..ima boschev K-jetronic

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uuu, ja poznam, mehanski vbrizg goriva, v bistvu ves čas pumpa bencin, in ne pulzno v skladu s sesalnim taktom kot pri modernih vbrizgih, samo količina bencina variira na podlagi vsesanega zraka. Torej ima loputo ki zgleda kot neka gugalnica in jo odpira vakuum ter določa količino bencina, brez lambde, brez vsega :D

taki avti so radi cukali pa crkavali po razriti cesti, ker je ta loputa preveč nihala in prekinjala gorivo :D

malo čtiva: http://www.diagnostic-assistance.co.uk/mech_inj.htm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!