Hanzi Objavljeno Januar 26, 2007 Opozori Objavljeno Januar 26, 2007 (popravljeno) Dvomim da boš kdaj videl porabo 10 l. :? Pri navadnem menjalniku še mogoče pri avt.pa :grrr Sicer pa si skoraj sosed podlesniku in on nekaj "ve" o tej znamki (vsaj pišejo tako) Popravljeno Januar 26, 2007. Popravil Hanzi
Petzl Objavljeno Januar 26, 2007 Opozori Objavljeno Januar 26, 2007 Ma, jst sem parkrat vozil večje avte z avtomatskim menjalnikom. Sej je fajn, samo kakšnega užitka pa tud ni. Super se obnese v mestu in v kolonah. Meni se zdi, da imam s klasičnim menjalnikom avto bolj pod kontrolo (tako in drugače :grim ). Tud sicer se mi zdi, da je lahko sklopka v kakšnih nevarnih situacijah koristna zadeva (tko pravi tud Brane Kuzmič). Nisem pa še vozil teh najnovejših zadev, ki imajo poleg običajnega avtomatskega menjalnika še možnost ročnega menjanja (sekvenčni menjalnik) in podobne variante. Baje so stvari že kar napredovale (ni več cukanja itd.) Bo treba probat... :kva1: Je pa fino, če pri avotmatikih levo nogo pospraviš. Jaz sem za moment pozabil in z levo stopil na zavoro, ker sem mislil, da je sklopka. Pa je šla glava v šipo :lol: se strinjam s tabo, avtomatike bomo mel ko bomo v penzjonu :D, drugac je pa zelo fajna stvar za po mestu in v kolonah nasploh
Gregs Objavljeno Januar 30, 2007 Opozori Objavljeno Januar 30, 2007 Ameriški avtomatiki pred letom 2000 so zastareli in okorni za športno vožnjo, pa čeprav so v "športnih" vozilih (2 leti voženj Mitsubishi Eclipse, pa tudi Honda Civic). Je pa recimo že Nissanova Maxima QX 3.0 letnik 2001 in Toyota Sequoia l. 2004 (ameriški trg) že malo druga zgodba avtomatika, čeprav se ne more primerjati s sodobnimi avto-sekvenčnimi menjalniki. Bolje kot prejšnje generacije, a še vedno slabe. Današnji, sodobni avtomatiki, sploh v povezavi s sekvenco, so pa nekaj drugega. Leta 2003 sem vozil Mercedes E (ne vem več številke) z avtomatikom in zadeva deluje perfektno. Prav tako je Audijev avtomatik (tiptronic ali kaj že) kakšno leto prej v A6 bil super za vožnjo. Oba sta bila z možnostjo sekvenčnega pretikanja. Osebno pa še vedno najraje vozim z navadnim ročnim menjalnikom.
Bojč Objavljeno Januar 30, 2007 Opozori Objavljeno Januar 30, 2007 Osebno pa še vedno najraje vozim z navadnim ročnim menjalnikom. Nožnem in ne ročnim!!! :beer2:
Opazovalec Objavljeno Januar 30, 2007 Opozori Objavljeno Januar 30, 2007 Ameriški avtomatiki pred letom 2000 so zastareli in okorni za športno vožnjo, pa čeprav so v "športnih" vozilih (2 leti voženj Mitsubishi Eclipse, pa tudi Honda Civic). Je pa recimo že Nissanova Maxima QX 3.0 letnik 2001 in Toyota Sequoia l. 2004 (ameriški trg) že malo druga zgodba avtomatika, čeprav se ne more primerjati s sodobnimi avto-sekvenčnimi menjalniki. Bolje kot prejšnje generacije, a še vedno slabe. Današnji, sodobni avtomatiki, sploh v povezavi s sekvenco, so pa nekaj drugega. Leta 2003 sem vozil Mercedes E (ne vem več številke) z avtomatikom in zadeva deluje perfektno. Prav tako je Audijev avtomatik (tiptronic ali kaj že) kakšno leto prej v A6 bil super za vožnjo. Oba sta bila z možnostjo sekvenčnega pretikanja. Osebno pa še vedno najraje vozim z navadnim ročnim menjalnikom. Vem, da vsak berač hvali svojo malho, ampak ko sem probal Volkswagnov DSG (enak je v novih AUDIjih) , sem bil navdušen in sem zato izbral tak menjalnik, ne ročnega, čeprav gre za športen avto. Menja hitreje, kot bi menjal ročno (takoj, brez tistega zavlačevanja, ki si ga najbolj občutil na avtomatikih), pri čemer ni potrebno spustiti gasa. Vsak, ki sem ga zapeljal, je delil moje mnenje.
Ice Objavljeno Januar 31, 2007 Opozori Objavljeno Januar 31, 2007 .... ampak ko sem probal Volkswagnov DSG (enak je v novih AUDIjih) , sem bil navdušen in sem zato izbral tak menjalnik, ne ročnega, čeprav gre za športen avto. Menja hitreje, kot bi menjal ročno (takoj, brez tistega zavlačevanja, ki si ga najbolj občutil na avtomatikih), pri čemer ni potrebno spustiti gasa. Vsak, ki sem ga zapeljal, je delil moje mnenje. yep, je res. zato nekako gledam octavio, kot morebitnega kandidata za naslednje desetletje.
Hanzi Objavljeno Februar 1, 2007 Opozori Objavljeno Februar 1, 2007 Ice a imaš vročino :kva2: o ti lenoba, zvest ti bom do groba :devil: :evilgrin:
gattolina Objavljeno Februar 1, 2007 Opozori Objavljeno Februar 1, 2007 Vem, da vsak berač hvali svojo malho, ampak ko sem probal Volkswagnov DSG (enak je v novih AUDIjih) , sem bil navdušen in sem zato izbral tak menjalnik, ne ročnega, čeprav gre za športen avto. Menja hitreje, kot bi menjal ročno (takoj, brez tistega zavlačevanja, ki si ga najbolj občutil na avtomatikih), pri čemer ni potrebno spustiti gasa. Vsak, ki sem ga zapeljal, je delil moje mnenje. Automatik ima nekaj prednosti, nekaj pomanjkljivosti. Je hitrejši, pametnejši in optimalnejši o ročnega menjalnika. Nima klasične sklopke in tudi življenska doba motorja v sozvočju s takšnim menjalnikom je bistveno daljša. Pomanjkljivost pa je, da so motorji z avtomatskim menjalnikom in manj kot 200 KM leni in zelo požrešni. Moj primer je nov BMW 530 D. Z avtomatskim menjalnikom je ob športnejšem priganjanju porabil skoraj 3 litre/100 km več. Pa tudi živahnejši je bil manj.
c0Li Objavljeno Februar 1, 2007 Opozori Objavljeno Februar 1, 2007 Tisti, ki si ob nakupu novega vozila odloci za avtomatiko, je z njo brzkone zadovoljen :hmm: Nezadovoljen je oni drugi, ki prestavlja na roko in se na avtomatiko le spozna.
gattolina Objavljeno Februar 1, 2007 Opozori Objavljeno Februar 1, 2007 Tisti, ki si ob nakupu novega vozila odloci za avtomatiko, je z njo brzkone zadovoljen :hmm: Nezadovoljen je oni drugi, ki prestavlja na roko in se na avtomatiko le spozna. No, brez zamere. Jaz ne bi tako posploševal. Ne pozabi, da je avtomatski menjalnik zmeraj za doplačilo in to konkretno. Če potem zadeva ne deluje kot pri F1, je človek malo žalosten. Novi Mercedes ima vgrajeno možnost prestavljanja na volanu, pa je za raliko od VW in Audi DSG-ja počasen kot polž. Da ti o Alfa Romeo sploh ne razlagam. Mislim, da dobi vsak zase realno sliko, če preskusi avtomobil z ročnim in nato avtomatskim menjalnikom pri enakem motorju.
Petzl Objavljeno Februar 2, 2007 Opozori Objavljeno Februar 2, 2007 Automatik ima nekaj prednosti, nekaj pomanjkljivosti. Je hitrejši, pametnejši in optimalnejši o ročnega menjalnika. Nima klasične sklopke in tudi življenska doba motorja v sozvočju s takšnim menjalnikom je bistveno daljša. Pomanjkljivost pa je, da so motorji z avtomatskim menjalnikom in manj kot 200 KM leni in zelo požrešni. Moj primer je nov BMW 530 D. Z avtomatskim menjalnikom je ob športnejšem priganjanju porabil skoraj 3 litre/100 km več. Pa tudi živahnejši je bil manj. Z dolocenimi stvarmi ki si jih zapisal se ne strinjam. - Avtomatski menjalnik ni hitrejsi od rocnega. Dal si za primer BMW 530D, pri tem avtomobilu gre za tehnicno zelo dovrsen avtomatski menjalnik, ki ga lahko primerjava z enako dovrsenim rocnim - npr. "serijski rally avto Lancer EVO). Pri slednjem je cas pretikanja nizji kot pa pri avtomatskem. Ce pa zadevo primerjava s starim korejcem pa tvoja teorija drzi. - V splosnem vsak avtomatski menjalnik pokuri malenkostno vec bencina/dizla, tako da se bolj optimalno da vozit z rocnim menjalnikom. - Zivljenjska doba motorja je res vecja, samo so tudi stroski vzdrzevanja avtomatskega menjalnika bistveno vecji kot pa stroski pri normalnem.
gattolina Objavljeno Februar 3, 2007 Opozori Objavljeno Februar 3, 2007 Z dolocenimi stvarmi ki si jih zapisal se ne strinjam. - Avtomatski menjalnik ni hitrejsi od rocnega. Dal si za primer BMW 530D, pri tem avtomobilu gre za tehnicno zelo dovrsen avtomatski menjalnik, ki ga lahko primerjava z enako dovrsenim rocnim - npr. "serijski rally avto Lancer EVO). Pri slednjem je cas pretikanja nizji kot pa pri avtomatskem. Ce pa zadevo primerjava s starim korejcem pa tvoja teorija drzi. - V splosnem vsak avtomatski menjalnik pokuri malenkostno vec bencina/dizla, tako da se bolj optimalno da vozit z rocnim menjalnikom. - Zivljenjska doba motorja je res vecja, samo so tudi stroski vzdrzevanja avtomatskega menjalnika bistveno vecji kot pa stroski pri normalnem. Dokler so vse limuzine najvišjega razreda opremljene z avtomatski menjalnikom je najina debata odveč. Pa če imaš prav ti ali jaz. Tudi F1 je že dolgo na sekvenci. Zakaj le? Ker je ročni menjalnik hitrejši? Ne verjamem.
Gregs Objavljeno Februar 9, 2007 Opozori Objavljeno Februar 9, 2007 Nožnem in ne ročnim!!! V bistvu imaš prav... ;) Ročno-nožni napram ročnemu... :OK:
gattolina Objavljeno Februar 12, 2007 Opozori Objavljeno Februar 12, 2007 samo so tudi stroski vzdrzevanja avtomatskega menjalnika bistveno vecji kot pa stroski pri normalnem. Kakšni pa so sploh posegi pri vzdrževanju avtomatskega menjalnika in kakšna popravila zajemajo ti stroški?
Gregs Objavljeno Februar 12, 2007 Opozori Objavljeno Februar 12, 2007 Kakšni pa so sploh posegi pri vzdrževanju avtomatskega menjalnika in kakšna popravila zajemajo ti stroški? Menjava lamel sklopke in njenih dveh ostalih delov (katerim ne vem imena) je relativno draga zadeva. Računaš lahko na približno 2.000 EUR z delom vred. Mogoče kakšnih 300 EUR manj. To govorim za klasični avtomatski menjalnik, ne npr. DSG, kjer so številke še večje. Mislim, da je Audijev menjalnik približno 4.000 EUR+, če se pokvari in moraš menjati.
gattolina Objavljeno Februar 12, 2007 Opozori Objavljeno Februar 12, 2007 Menjava lamel sklopke in njenih dveh ostalih delov (katerim ne vem imena) je relativno draga zadeva. Računaš lahko na približno 2.000 EUR z delom vred. Mogoče kakšnih 300 EUR manj. To govorim za klasični avtomatski menjalnik, ne npr. DSG, kjer so številke še večje. Mislim, da je Audijev menjalnik približno 4.000 EUR+, če se pokvari in moraš menjati. Z vsem dolžnim spoštovanjem, nisem še slišal, da bi na avtomatskem menjalniku kdaj menjavali lamele, potisno ploščo in koš sklopke.
Gregs Objavljeno Februar 12, 2007 Opozori Objavljeno Februar 12, 2007 Z vsem dolžnim spoštovanjem, nisem še slišal, da bi na avtomatskem menjalniku kdaj menjavali lamele, potisno ploščo in koš sklopke. Ni problem, če nisi slišal... Jaz sem doživel... ;) In po besedah mehanikov je to standardni postopek pri določeni kilometraži...
fp4492 Objavljeno Februar 13, 2007 Opozori Objavljeno Februar 13, 2007 Ni problem, če nisi slišal... Jaz sem doživel... ;) In po besedah mehanikov je to standardni postopek pri določeni kilometraži... ... le da je ta kilometraža trikrat večja, kot pri avtomobilih z ročnim menjalnikom. Je to res? Ob predpostavki seveda, da je avtomobil redno vzdrževan in servisiran. Ne vem no, tudi sam sem bil skeptičen do teh menjalnikov, a se po zadnji vožnji z BMW 525d touringom tudi sam ne bi branil takega menjalnika (v tako velikem avtu seveda, drugače sem vseeno pristaš ročnega menjalnika).
Mitja99 Objavljeno Marec 9, 2007 Opozori Objavljeno Marec 9, 2007 Ima mogoče gdo kakšne izkušnje s Scenikom 2.0 l 2000 z avtomatskim menjalnikom?
hlebec Objavljeno Avgust 6, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2009 ogledujem enega BMW 320d l. 2004, tiptronic. Ima kdo mogoce izkusnje z tiptronici pri BMW? zanima me ali se kaj kvari ali je uredu pri tem letniku. Komentarji zazeljeni HVALA.
oilpower Objavljeno Avgust 13, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2009 Prednosti: ni potrebno šaltat. V mestni gužvi je zakon. Tudi na avtocesti v kombinaciji s tempomatom je super. Manj nervoznosti med vožnjo. Za driftanje, burn out, drag race in podobne norčije je avtomatika ZAKON!! Večkrat preverjeno. Minusi: z njim verjetno res ne moreš rallyja vozit. Šaltkebel je za zategnjene srednjeveške evropejce, ki mislijo, da bojo s tistim živčnim pretikanjem bolj športno zgledali! Jaz najbolje poznam ameriške avtomatske menjalnike, ki so za razliko od evropskih veliko boljši in vzdržljivejši!! Se praktično NE kvarijo!!! Če pa se že je to posledica velikih prevoženih kilometrov in število let na cesti ali pa res malomarno vzdrževanje. Popravila za ameriške menjalnike niso tako grozno draga, kot nekoč, ko sta tista edina dva mehanika v SLO dobesedno odirala stranke. U.S. avtomatski menjalnik popraviš za najmanj pol cene evropskega ali pa še ceneje!! Popravit aut. menjalik ni neki bav-bav (govorim za U.S. menjalnike, ki so hvala bogu bolj primitivni / preprosti)
TADEJ46 Objavljeno Avgust 13, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2009 Prednosti: ni potrebno šaltat. V mestni gužvi je zakon. Tudi na avtocesti v kombinaciji s tempomatom je super. Manj nervoznosti med vožnjo. Za driftanje, burn out, drag race in podobne norčije je avtomatika ZAKON!! Večkrat preverjeno. s temle se glih ne strinjam.. aja pa minus je večja poraba.
oilpower Objavljeno Avgust 14, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2009 Prednosti: ni potrebno šaltat. V mestni gužvi je zakon. Tudi na avtocesti v kombinaciji s tempomatom je super. Manj nervoznosti med vožnjo. Za driftanje, burn out, drag race in podobne norčije je avtomatika ZAKON!! Večkrat preverjeno. s temle se glih ne strinjam.. aja pa minus je večja poraba. In zakaj ne?? Kot prvo je za te norčije najbolj pomemben zmogljiv motor in pogon na zadnja kolesa in to je v kombinaciji z avtomatiko prava poezija in užitek! Ročni menjalnik je pri tem čista traparija in bolj v napoto, kot pomoč. Večja poraba je pa res ampak kdor se sekira za tist deci ali dva naj raje peš hodi.
Pervy Objavljeno Avgust 14, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2009 od ameriške avtomatike sem probal samo cadilac CTS in skoraj vse avtopsko-japonske avt. menjalnike. v cadilacu je menjalnik katastrofa. počasen, speljuje kot da sklopko kuri in tako dalje. amerji kljub dosti več lotom izdelave avt. menjalnika so tehnološko 100 let zadaj, kot tudi pri vsem ostalem kar se avtomobilov tiče. zadnji dobri amerji so bili narejeni verjetno pred letom 70, vsekakor pa pred 1980. samo moje skromno mnenje
NejcZ Objavljeno Avgust 14, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2009 Tiptronica bi takoj mel pa 2 sklopke tudi O:-)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se