Klajba Objavljeno Avgust 14, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2009 (popravljeno) Jaz sem s svojim quckshift-om na Twingu zelo zadovoljen. Tudi če se pocelim, se verjetno ne bom vrnil na klasiko. Kar se porabe tiče, če sem malo potrpežljiv, relacija Žiri-Ljubljana (IRSR ) 4,8L/100km, elektronika špara motor, da ga ne moreš prisiliti Popravljeno Avgust 14, 2009. Popravil Klajba
Matheo Objavljeno Avgust 14, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2009 Alora MB C200 kompressor, 120 kw,bencin, avtomatski menjalnik 1A. Povprečna poraba cca. 8,0-8,5l/100km, poleti. Vožen večinoma avtocesta 140-150km/h. Relacija SL.Bistrica-Maribor. Če vozim po stari cesti po omejitvah poraba pade na 7-7,5 l /100 km. Zimska poraba cca 9,5l-10l/100 km. Brzina mogoče malo manjša. Vozim ga 3 leta, prej vozil 10 let ročne menjalnike in ne menjam več za ročni menjalnik. Športna vožnja je prav tako mogoča, sploh v ovinkih, prestavljaš ročno +/- in z zadnjim pogonom gre kot singerca. Pazit moraš pri hitrih prehitevanjih kjer pa je kickdown skoraj prepočasen in ko menja takrat butne ko svinja in moraš bit pripravljen, zato je boljše, če ga prej sam menjaš npr. v 3. brzino in greš naprej svojo pot. Lep pozdrav!
-pero- Objavljeno Avgust 14, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2009 jaz sem imel čez lužo 2x po en mesec avtomatik rent a car. prvič je bila kia drugič nissan, oba velikosti štirivratnega golfa s stokonjskima bencinarjema in sedaj samo še razmišljam, da ko ta avto odsluži bo naslednji avtomatik. za adrenalin in dinamično vožnjo mam motor, avto je pa zame le prevozno sredstvo na šiht in po opravkih. res je - nekaj dinamičnosti zgubiš in malenkost povečaš porabo bencina a je neverjetno velik plus ko se v kaki koloni voziš s šihta zmatran s 1.5km/h in ustavljaš na vsake 3m. tu je še fajn da je na menjalnik čim večja garancija (npr kia jo ma 7 let za neke modele) - avtomatik ni za vsakogar je v glavnem odvisno od stila vožnje in voznika. lp!
oilpower Objavljeno Avgust 14, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2009 od ameriške avtomatike sem probal samo cadilac CTS in skoraj vse avtopsko-japonske avt. menjalnike. v cadilacu je menjalnik katastrofa. počasen, speljuje kot da sklopko kuri in tako dalje. amerji kljub dosti več lotom izdelave avt. menjalnika so tehnološko 100 let zadaj, kot tudi pri vsem ostalem kar se avtomobilov tiče. zadnji dobri amerji so bili narejeni verjetno pred letom 70, vsekakor pa pred 1980. samo moje skromno mnenje CTS še nisem vozil. je pa cadilac nasplošno avto za bolj umirjeno vožnjo čeprav tisti z northstar motorji hudo stegnejo. Od novejših je pa za športno vožnjo namenjen CTS-V z 6.2l V8! Baje je prava beštija in je popolnoma enakovreden z BMWjem M5 5.0 V10 oziroma celo boljši čeprav je avtomatik. Še porabo ima manjšo, kot BMW. Pa ne bluzit s 100let staro tehnologijo v ameriških avtomobilih. To vsi slovenčki stalno nabijate čeprav večina še vidla ni U.S. avtomobila še manj se jih je peljalo v njem, še manj vas je peljalo ameriški avto in skoraj nobeden ga še ni zares imel! Kaj šele, da bi več različnih modelov in letnikov kdajkoli vozili in sprobali. Vsi ameriški avtomobili niso najboljši! To je logično. So dobri, so zelo dobri, so povprečni za nekatere modele bi bilo pa res bolj, da jih nebi nikoli naredili in ponudili kupcem. Tako je pri vseh avtomobilih tudi evropskih in japonskih. Pa da nebom zdaj preveč OFF TOPIC V glavnem avtomatika je zakon! Seveda pa mora bit tudi avto dober s spodobnim motorjem, da je vseskupaj pravi užitek.
Pervy Objavljeno Avgust 14, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2009 V glavnem avtomatika je zakon! Seveda pa mora bit tudi avto dober s spodobnim motorjem, da je vseskupaj pravi užitek. OK, ko mi najdeš boljšo amer. avtomatiko kot jo ima mitzubishi lancer evo 10, brez da omenim programe sem za. drugače pa amer avti - vsi po 1975
thumper Objavljeno Avgust 14, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2009 men je bil pa chrysler 300C 3,5 V6 menjalnik elektronsko podprt čist u redu, dvakrat si ga mel zahodil, pa je že u tretje 1200-1500 obratov višje menjal in gor in dol - za limuzino čist zadovoljivo
oilpower Objavljeno Avgust 15, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2009 OK, ko mi najdeš boljšo amer. avtomatiko kot jo ima mitzubishi lancer evo 10, brez da omenim programe sem za. drugače pa amer avti - vsi po 1975 Tole je zdaj kr' neki. Jaz ti lahko rečem, da ima moj avto boljšo avtomatiko, kot tale micubiši, ki ga omenjaš. Kaj sploh pomeni boljše? Takole se lahko dajeva do nezavesti. Ja sem že napisal, da popolnoma vsi amerikanci niso najboljši! So pa to prav tako dobri avtomobili, kot vsi ostali! In veliko je odvisno kaj človek zahteva in želi od avtomobila! Želje in okusi so različni! Ti pa, kot tipičen slovenski poznavalec vse posplošuješ!! Tudi jaz lahko rečem, da so vsi Japonski avtomobili tudi tisti pred in po 1975!! In zdaj sem izpadel pravi poznavalec! Kajne?? Sploh pa ne vem kje si našel letnico 1975 in zakaj so ravno do tega leta avtomobili v redu naprej pa ne več? Si mogoče Discovery in top gear gledu? Ja saj tam večina slovencov nabira znanje o avtomobilih. Znanje se nabira na cesti in garaži...! Upam se trditi, da so tudi po letu 1975 v ameriki naredili veliko dobrih avtomobilov in nekateri so tudi precej boljši od tistih pred to letnico.
TADEJ46 Objavljeno Avgust 15, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2009 oilpower zakaj pol vsi ki driftajo ne driftajo z avtomatskim menjalnikom če je pa tko fajn za to po tvojih besedah? kar se tiče ceste in vožnje za vsako dnevno uporabo je stvar super. Za kaj več kokr je pa dirkališče in to je pa avtomatika brezveze za moje pojme. Pri nekaj avtomobilih z avtomatskim menjalnikom sem celo upazil da nemoreš sploh bremzat z mašino k spustiš gas samo vrže v ler in se pelje naprej :unsure:
thumper Objavljeno Avgust 15, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2009 oilpower zakaj pol vsi ki driftajo ne driftajo z avtomatskim menjalnikom če je pa tko fajn za to po tvojih besedah? kar se tiče ceste in vožnje za vsako dnevno uporabo je stvar super. Za kaj več kokr je pa dirkališče in to je pa avtomatika brezveze za moje pojme. Pri nekaj avtomobilih z avtomatskim menjalnikom sem celo upazil da nemoreš sploh bremzat z mašino k spustiš gas samo vrže v ler in se pelje naprej :unsure: kje si pa videl avto,ki ima samo "D"pozicijo??? me prav zanima,ker ga jaz še nisem srečal.
TADEJ46 Objavljeno Avgust 15, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2009 kje si pa videl avto,ki ima samo "D"pozicijo??? me prav zanima,ker ga jaz še nisem srečal. ja kaj pa po tvoje bi mogu v park vržt al kako?
oilpower Objavljeno Avgust 16, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2009 oilpower zakaj pol vsi ki driftajo ne driftajo z avtomatskim menjalnikom če je pa tko fajn za to po tvojih besedah? Za kaj več kokr je pa dirkališče in to je pa avtomatika brezveze za moje pojme. Pri nekaj avtomobilih z avtomatskim menjalnikom sem celo upazil da nemoreš sploh bremzat z mašino k spustiš gas samo vrže v ler in se pelje naprej :unsure: Ne vem kje si ti slišal, da vsi, ki driftajo uporabljajo ročni menjalnik?? Morda tuki v Slo in velikem delu evrop, ker je pač ročni menjalnik najbolj pogost. Jaz sem že velikokrat videl driftanje, drag race, burn out...z avtomatiko! Men je to nekaj vsakdanjega. pač je fora v tem, da sem v "U.S. car sceni" in vsako leto obiščem veliko U.S. car showov in festivalov po evropi kjer vidim veliko tega. Se pa strinjam, da avtomatika, kot je v "civilnih" avtomobilih ni primerna za profesionalne dirke, kot so rally, F1, nascar in podobno. Če kdo potrebuje avto za tako vrsto dirkanja potem naj seveda kupi ročni menjalnik. Za vse ostalo je avtomatika dovolj!! Zdaj tuki take prbijate, kot, da ste vsi neki profesionalni dirkači v F1. Ja saj to je res problem na naših cestah, ker se imajo vsi za naj dirkače! Še enkrat: avtomatika je za vsakodnevno vožnjo in občasne norčije več, kot dovolj! Velikokrat se obnese bolje, kot ročni menjalnik. Slabše, kot ročni pa se obnese npr. pri dirkanju na zelo ovinkastih vaških, hribovskih cestah. No jaz upam, da med vami ni takih debilov, ki po takih cestah do daske terajo svoje avtomobile. Pa še nekje se avtomatika odlično obnese! Pri OFFRADU! Tud tu v glavnem prekaša ročni menjalnik. To tvojo pripombo, da "vrže v ler, ko spustiš gas" pa ne razumem.
TADEJ46 Objavljeno Avgust 16, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2009 To tvojo pripombo, da "vrže v ler, ko spustiš gas" pa ne razumem.
k0ci Objavljeno Avgust 16, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2009 To tvojo pripombo, da "vrže v ler, ko spustiš gas" pa ne razumem. tako kot trabant recimo
oilpower Objavljeno Avgust 16, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2009 (popravljeno) To tvojo pripombo, da "vrže v ler, ko spustiš gas" pa ne razumem. ja k maš v d poziciji in se pelješ, ko spostiš gas avto nič ne zabremzuje z mašino kot je to pri normalnem ročnem menjalniku. tko da nevem kaj bi mogu narest če bi bremze npr. odpovedale? :unsure: aja jst avto teram glih na takih ovinkih k si umenu. tm šele vidš zmoglivost avta iz ovinka:D za offroad vrjamm da je supravtomatika ker more bit čim manj vrtenja v prazno.. Motor pri avtomatiku res manj zavira. Rahlo zaviranje omgoči izklop "overdriva" ali pa prestavljanje iz "D" v 3,2 ali 1 naprimer in tako lahko zelo opočasniš vožnjo tudi brez zavor. Seveda pa to ne omogoča takšno zaviranje, kot pri ročnem med hitro vožnjo na ovinkih. Zaradi tega aut. menjalnik poskrbi za dalšo življensko dobo motorja. Ne pa, kot pri ročnem kjer kakšni pametni in preveč "športni" vozniki skurijo motor že po 150.000 km! Kako pa je s prestavljanjem takih primerih pri tiptronic in aut. menjalnikh z možnjostjo ročnega prestavljanja pa res ne vem točno. Popravljeno Avgust 16, 2009. Popravil oilpower
MarduK Objavljeno Avgust 17, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2009 Kako pa je s prestavljanjem takih primerih pri tiptronic in aut. menjalnikh z možnjostjo ročnega prestavljanja pa res ne vem točno. Pri tiptronic varianti se da prav super bremzat z mašino. V bistvu enako kot z ročnim, le da ti ne pusti, da bi šaltal preveč dol v rdeče polje...kar pač podaljša živ. dobo mašine...
thumper Objavljeno Avgust 17, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2009 oilpower zakaj pol vsi ki driftajo ne driftajo z avtomatskim menjalnikom če je pa tko fajn za to po tvojih besedah? kar se tiče ceste in vožnje za vsako dnevno uporabo je stvar super. Za kaj več kokr je pa dirkališče in to je pa avtomatika brezveze za moje pojme. Pri nekaj avtomobilih z avtomatskim menjalnikom sem celo upazil da nemoreš sploh bremzat z mašino k spustiš gas samo vrže v ler in se pelje naprej :unsure: brez zamere tadej, sam se ti vidi, da nisi "opazil" točno tistega ... 3,2,1,!!
biker77 Objavljeno Avgust 17, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2009 (popravljeno) Len sem, pa se mi ne da listat cele teme.. Pa rad sem komot, šaltanja mam pri mopedu dost, zato mal gruntam da bi avtomatiko za avto vzel.. Koliko več km naredi (če sploh) avto z avtomatiko kot z ročnim menjalnikom? preden se začnejo kaka večja popravila. Ali pa še bolje: isti avto, isti motor, avtomatski menjalnik 240.000 km, ročni 170.000 kaj lahko pričakujem? aja, avto ma 200KM, francoz, oba s servisno zgodovino pošlihtano zanima me samo menjalnik nič drugega.. Popravljeno Avgust 17, 2009. Popravil biker77
thumper Objavljeno Avgust 17, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2009 Len sem, pa se mi ne da listat cele teme.. Pa rad sem komot, šaltanja mam pri mopedu dost, zato mal gruntam da bi avtomatiko za avto vzel.. Koliko več km naredi (če sploh) avto z avtomatiko kot z ročnim menjalnikom? preden se začnejo kaka večja popravila. Ali pa še bolje: isti avto, isti motor, avtomatski menjalnik 240.000 km, ročni 170.000 kaj lahko pričakujem? aja, avto ma 200KM, francoz, oba s servisno zgodovino pošlihtano zanima me samo menjalnik nič drugega.. a to C5 ? moj mehanik je povedal tako: tam do 300-350.000 km ob redni kontroli olja v menjalniku in seveda dolivanju po potrebi, naj ne bi bilo kakšnih posebnosti. kaj lahko pričakuješ??? da ni nov,definitivno, pa kot zgleda se novi skoraj bolj kvarijo kot rabljeni,ha,ha... ja ,tko, pri ročnem je verjetno sklopka,če ni bila menjana kar pri koncu..lp
biker77 Objavljeno Avgust 17, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2009 a to C5 ? moj mehanik je povedal tako: tam do 300-350.000 km ob redni kontroli olja v menjalniku in seveda dolivanju po potrebi, naj ne bi bilo kakšnih posebnosti. kaj lahko pričakuješ??? da ni nov,definitivno, pa kot zgleda se novi skoraj bolj kvarijo kot rabljeni,ha,ha... ja ,tko, pri ročnem je verjetno sklopka,če ni bila menjana kar pri koncu..lp ni C5 ker je dolgčas od avta je pa iz PSA skupine ja.. thx za info..100.000 naredim v 10-ih letih z avtom
bikez Objavljeno Avgust 18, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2009 ni C5 ker je dolgčas od avta je pa iz PSA skupine ja.. thx za info..100.000 naredim v 10-ih letih z avtom Ne si delat utvar. Moji teti je menjalnik na A4 zaružil pri 60kkm, kljub temu, da ga je vozila ženska, ki vozi lepo. Avto seveda izven garancije. Menjalnik tako drag, da je avto bil prodan in predelan na ročni menjalnik.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 18, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2009 Ne si delat utvar. Moji teti je menjalnik na A4 zaružil pri 60kkm, kljub temu, da ga je vozila ženska, ki vozi lepo. Avto seveda izven garancije. Menjalnik tako drag, da je avto bil prodan in predelan na ročni menjalnik. Da ni bila glih 'lepa vožnja' kriva? Alla in crnaudova 1 1
bikez Objavljeno Avgust 18, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2009 Da ni bila glih 'lepa vožnja' kriva? Če je že bil, je bil Rožle .
biker77 Objavljeno Avgust 18, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2009 Ne si delat utvar. Moji teti je menjalnik na A4 zaružil pri 60kkm, kljub temu, da ga je vozila ženska, ki vozi lepo. Avto seveda izven garancije. Menjalnik tako drag, da je avto bil prodan in predelan na ročni menjalnik. zato pa ne kupujem Audija avtomatski je za penzioniste. ja sej..zato pa bi avtomatski menjalnik
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se