iced Objavljeno September 28, 2012 Opozori Objavljeno September 28, 2012 Živ, v garaži imam viška natisnjen service manual za dl650 (2004). Če bi ga kdo imel, naj ga pride iskat. LP
Marjanček Objavljeno September 30, 2012 Opozori Objavljeno September 30, 2012 Hey! Ali mogoce kdo tukaj uparablja stranske kovcke Kappa?? Imam enak sistem kot je ta na spodnji sliki, ampak nikjer ne najdem osnovne plosce za top case, ki bi se prilegala stranskim nosilcem...... Hvala in LP!
royal Objavljeno September 30, 2012 Opozori Objavljeno September 30, 2012 Hey! Ali mogoce kdo tukaj uparablja stranske kovcke Kappa?? Imam enak sistem kot je ta na spodnji sliki, ampak nikjer ne najdem osnovne plosce za top case, ki bi se prilegala stranskim nosilcem...... Hvala in LP! Če imaš stranske nosilce Kappa -Givi zakaj rabiš še ploščo????
Marjanček Objavljeno Oktober 1, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2012 (popravljeno) Če imaš stranske nosilce Kappa -Givi zakaj rabiš še ploščo???? ...zato ,ker sta stranska nosilca oblikovana tako, da se zgornji del pritrdi na osnovno plosco za topcase... zgornja cev za pritrditev gre cez orginalni "prtljaznik", medtem ko se Givi nosilci prtrdijo pod orginalni "prtljaznik"... Tako kot na spodnji sliki... Popravljeno Oktober 1, 2012. Popravil Marjanček
hladov Objavljeno Oktober 2, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2012 Ma na tej slikici mi izgleda, kot da nosilne plošče sploh ne rabiš. Pritrdilni elementi so privijačeni na nosilec. Edino, če ti rabiš pritrdilne elemente. Mislim, da bi jih dobil pri kakšnem dobrem trgovcu z kovčki.
Marjanček Objavljeno Oktober 2, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2012 Ma na tej slikici mi izgleda, kot da nosilne plošče sploh ne rabiš. Pritrdilni elementi so privijačeni na nosilec. Edino, če ti rabiš pritrdilne elemente. Mislim, da bi jih dobil pri kakšnem dobrem trgovcu z kovčki. ..ja v bistvu rabim samo zgornji pritrdilni el. oz. osnovno plosco, pa se jo je dalo narocit pri DKS-u, zgleda da je Kawasaki vzel ta sistem za svojega...
Fritz Objavljeno Oktober 2, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2012 Tole bi naj bil novi DL1000: Ehm, se raje vzdržim komentarja in počakam na ceno. Vse kar bo nad 11.000€ bo čisti fail. cisco, sayo in hajoktejn 3
Kolen Objavljeno Oktober 2, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2012 pol pa nebo treba za GS šparat....
Fritz Objavljeno Oktober 3, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2012 Ekola, je že tudi uradna objava na MS http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=9542#comm
Tiger Objavljeno Oktober 3, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2012 pa kje hudiča tele kljune najdejo??' Grd samo zaradi tele sulice spredaj....... hajoktejn 1
hladov Objavljeno Oktober 3, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2012 Ja. Pa nekam čudno so ga zavili. Dosedanji kilostromarji pa bodo pogrešali še en auspuh. Menda z enim vleče bolj na eno stran :grrr
theone5 Objavljeno Oktober 4, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2012 Vsaj dimnik je malo manjši (manj grd) kot pri konkurenci...
royal Objavljeno Oktober 4, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2012 (popravljeno) pa kje hudiča tele kljune najdejo??' Grd samo zaradi tele sulice spredaj....... Če ne veš,to je pogruntavavčina ravno Suzukija pred leti, ki si ga je potem lastil edino GS Popravljeno Oktober 4, 2012. Popravil royal
MiNa Objavljeno Oktober 4, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2012 Pri Suzukiju so ga umaknil iz edinega modela (nekaj čudnega je imela tudi Katana) pri GS-u je pa BMW trmasto vztrajal in očitno uspel. Sicer pa je potrebno motor vživo pa potem dat mnenje lep ali grd.....
Ice Objavljeno Oktober 7, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2012 mina, to se ni "kljun". tega je imel sele DR750/800 nekaj let na katano.
nordkap Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 A je mogoče kateri lastnik tamalega tanovega 650 dl l2. Če je , a se mi javi na pm.
ada Objavljeno Oktober 31, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2012 Lep pozdrav vsem. prosim za par informacij: - poraba v stro 1000 /klv 1000 - pretikanje v drugo prestavo (rožlja???) - nosilec za gps, katerega se namontira na nosilce vizirja lp in hvala ...
bobiboss Objavljeno Oktober 31, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2012 poraba kolkor ga forsiraš, povprečje nekej 5,6-6,1. da bi zarožljalo pri pretikanju v drugo, hm ne občutim in ne slišim pri mojem tega. za nosilec pa kdo drugi.
ada Objavljeno Oktober 31, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2012 meni pod 6 ne gre, pa naj ga forsiram kolkor čem ...mislim saj razumeš cca 6,5 I/100 imam pa povišan vizir, zato mogoče kakšen deci več če pretikam v drugo "na hitro" zarožlja, če pa počasi skoraj najprej v fole potem počasi gor pa je neslišno . lp in hvala za odgovor
bobiboss Objavljeno Oktober 31, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2012 natoči poln rezervoar,v kufer daj kantico z pet litrov goriva, ko boš imel na rezervi in vozi dokler motor ne skuri vse gorivo in enostavno crkne, nato si izračunaj povprečno porabo oziroma koliko lahko prevoziš brez skrbi.indikator za gorivo na kaže ravno natančno.tako sem jaz enkrat naredil, prevozil 420 km dokler ni crknil.mi je pa manj kuril, ko je bil motor kao razštelan kot sedaj, ko naj bi bil naštalan po knjigi oziroma po pravilih. :glare:
hajoktejn Objavljeno Oktober 31, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2012 Respekt fantje, jst ga pod dobrih 7l, pa tja do devet ne uspem vozit. Bo treba res remap narest.
ada Objavljeno November 1, 2012 Opozori Objavljeno November 1, 2012 indikator za gorivo kaže "skoraj nula" po cca 260 km. ko tankam gre noter cca 16-17 lit. se pravi do prazne posode je še 5 lit, kar bi zneslo še 75-80 km, skupaj 335-340 km??? do 420 je še 80 km .... kje pa se te mašine "naštela" da je prav ... lp
bobiboss Objavljeno November 1, 2012 Opozori Objavljeno November 1, 2012 pojdi na servis ali pa kontaktiraj Bruma(CRO)da ti pogleda zadevo.zračni filter lahko sam zrihtaš, svečke tudi.če še ni v redu potem potreben resnega pregleda.a ti kaj pocukava med 2500-3500 +/- obrati?
ada Objavljeno November 1, 2012 Opozori Objavljeno November 1, 2012 pojdi na servis ali pa kontaktiraj Bruma(CRO)da ti pogleda zadevo.zračni filter lahko sam zrihtaš, svečke tudi.če še ni v redu potem potreben resnega pregleda.a ti kaj pocukava med 2500-3500 +/- obrati? ne, ne "cuka". vleče lepo zvezno. je pa res pa pri cca 3000 obratih postane zvok nižji in nekaj "razbija v motorju (kot bi namesto bencina kuril premog) in imam občutek da mu pade moč. verjetno je to območje nizkega navora ...že nad 3500 je vse ok
ada Objavljeno November 1, 2012 Opozori Objavljeno November 1, 2012 kje pa najdem kontakt od Bruma??? lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se