Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Koliko te je modifikacija košare po žepu udarila?

360€ (330€ je cena modifikacije in DHL poštnine oz. toliko je zahteval možakar, ki se s tem ukvarja, 30€ sem sam plačal za navadno pošto do UK). Demontaže in vgradnje nisem računal, ker je to bilo delano v sklopu velikega servisa in popravila motorja po nesreči. Pričakoval sem nižjo ceno a glede na rezultat ne bom preveč jamral.

Okvirno je cena takšna kot za novo košaro vendar je sedaj napaka vsaj odpravljena. Z novo košaro pa dobiš isto napako, ki se prej ali slej začne močneje manifestirati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kdo ve na pamet kolk je premer bakrene podložke na vijaku za izpust olja?

ad2: kje bi lahko dal te mape za ECU naložit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kdo ve na pamet kolk je premer bakrene podložke na vijaku za izpust olja?

ad2: kje bi lahko dal te mape za ECU naložit?

Sosed, ne vem na pamet, je bilo treba pogledati na net (mere so napisane) - http://www.discountbikespares.co.uk/ourshop/prod_373603-WASHER-SUMP-PLUG-MOST-SUZUKI-UNION-GT750.html

Če v zvezi z ECU-jem misliš na to, kar sem jaz pisal, je Teka SF-II namenjena izključno za nastavljanje Suzuki ECU-jev (pa še teh ne vseh), zato bi verjetno bilo dobro pogledati kak Varadero forum. Drugače pa kontaktiraš Ib-a na hrvaškem V-strom forumu, saj ima zadevo vedno s seboj, ko se mota po naših krajih. Tudi na srečanju v Črni Gori bo delal te nastavitve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no sej za Vstroma rabm ... :blush: moja bajsa je itak še na fergije;

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni pri večjih hitrostih trese čelado (opleta glava). Imam povišan vizir (suzukijev) in sem tudi prebral na forumu, da turbolence povzročajo ogledala. Za test sem jih odstranil, je bolje, toda malo še vedno trese. Priporočate Aprilina ogledala. Ker mi tudi brez ogledal še vedno malo trese bo verjetno, če dam gr predlagana ogledala isto kot sedaj. Ali ima kdo kakšen predlog?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni pri večjih hitrostih trese čelado (opleta glava). Imam povišan vizir (suzukijev) in sem tudi prebral na forumu, da turbolence povzročajo ogledala. Za test sem jih odstranil, je bolje, toda malo še vedno trese. Priporočate Aprilina ogledala. Ker mi tudi brez ogledal še vedno malo trese bo verjetno, če dam gr predlagana ogledala isto kot sedaj. Ali ima kdo kakšen predlog?

jaz imam gor namontirane distančnike. Kako je z opletanjem glave ne vem, vendar na tujih forumih poročajo, da je to ena izmed rešetiv. Sam imam čelado s šildom (enduro) pa se niti ne obremenjujem s kakšno turbolenco;))).

Dobiš pa z distančniki dober pregled dogajanja, za teboj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz imam gor namontirane distančnike. Kako je z opletanjem glave ne vem, vendar na tujih forumih poročajo, da je to ena izmed rešetiv. Sam imam čelado s šildom (enduro) pa se niti ne obremenjujem s kakšno turbolenco;))).

Dobiš pa z distančniki dober pregled dogajanja, za teboj.

Kje pa si nabavil distančnike in za koliko?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje pa si nabavil distančnike in za koliko?

Sam sem distančnike kupil že pred dvema letoma v TC-ju. Milslim, da so bili okoli 45 €, kar sicer ni ravno poceni. Se pa zato vidi nazaj zelo dobro, kar je z vidika varnosti dobro. Mogoče bo opletanje glave odpravil GIVI-jev povišani vizir, sam ima dodan še MRA. Ker sem kar visok (190) nimam z opletanjem glave nobenih težav in tudi do cca 110 km/h se lahko brez težav vozim z dvignjenim podbradnim delom čelade. Predlagam, da najprej preizkusiš vizir na kakšnem drugem motorju predno se odločiš za nakup. Za vizir sem dal 87€, zopet v TC shopu. Fantje se mi zdijo korektni, zato niti ne iščem opreme drugod.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni pri večjih hitrostih trese čelado (opleta glava). Imam povišan vizir (suzukijev) in sem tudi prebral na forumu, da turbolence povzročajo ogledala. Za test sem jih odstranil, je bolje, toda malo še vedno trese. Priporočate Aprilina ogledala. Ker mi tudi brez ogledal še vedno malo trese bo verjetno, če dam gr predlagana ogledala isto kot sedaj. Ali ima kdo kakšen predlog?

iz prve roke.....

7202752442_c9ac5a99c8_z.jpg

odlična rešitev, če se ne ukvarjaš z terensko vožnjo, saj lahko gledaš skozi ali preko vetrobrana, odvisno od

- tvoje višine (jaz sem mali 174 cm)

- voziš 650 ali 1000, saj imata na različni višini sedeža (vozim 650, ko je sedež nižji)

- v kateri izmed 3 položajev fiksiraš vetrobran (imel sem ga v najnižji)

in sem gledal preko vetrobrana.

V zavetrju sva bila jaz in sopotnica :)

Odlična zadeva, vendar kot sem že prodal cestne gume, prodajam tudi V Stream iz istega razloga.

S poštnino vred sem ga kupil za 185 €, cena po dogovoru, možnost testiranja.

izgled motorja z originalnim vetrobranom:

7202752564_434bbceeca_z.jpg

in z V Streamom:

7202752720_970c28be1a_z.jpg

je iz zelo močnega polikarbonata - skoraj nemogoče ga je zlomiti (tudi z udarcem baseballske palice - tako je bilo prikazano v predstavitvenih videjih).

poslji PM ali poklici na 031 651 890 Aleksander

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kdo na svojem tamalem štromu že kaj menjal odmične gredi?

Po prebiranjih tujih forumov se pridobi cca 7hp samo z menjavo sesalne odmične gredi od sv-ja 2. generacije, mislim da od 2004 naprej. Originalno sesalno odmično od dl-ja se pa premesti namesto originalne izpušne. Je pa potem mal znanost nastavit motor nazaj v fazo, ker so odmične vse zbrkljane :D

S kompletnim drugim izpuhom in pa power commanderjem pa baje izkašlja celih 75hp na zadnjem kolesu.

Mogoče se bom pozimi kaj ubadal s tem, če se mi bo dalo. No saj se ne gre da bi podiral rekorde, ker motor je pač za penzioniste, kdor hoče pa močno enduro ima pa multistrado za 15+ jurčkov :D Ampak je pa fajn občutek za relativno malo denarja par ponijev zbezati na plano pa še fajn občutek je, ko človek sam malo pošari po drobovju :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spredaj zamenjaj zobnik za zob manj, pa bo še kak konjič več :D .

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je goljufanje :P pa itak je treba skoz žagati po menjalniku, ker ima kratke prestave pa moči ni lih na pretek :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je goljufanje :P pa itak je treba skoz žagati po menjalniku, ker ima kratke prestave pa moči ni lih na pretek :D

Če ne žgeš po menjalniku je pa ja dolgčas :grim .

Ker ima kratke lahko prve tri kar preskočiš. :lol:

Popravljeno . Popravil Scarabeo 500
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a za moje vprašanje katere zavorne ploščice pa nima noben vesela odgovort :glare:

Ne vemo, preredko menjamo. Jaz jih tudi menjavam, zdržale 50 jurjev, pa še bi kak km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vemo, preredko menjamo. Jaz jih tudi menjavam, zdržale 50 jurjev, pa še bi kak km.

ma ko sem letos menjal gume mi je rekel model, da bo kmalu čas za nove, pa ne vem ali zato, da mi jih proda ali pa čisto zares.po občutku meni ne delujejo slabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se bomo morali navadit in naučiti, da zaupamo svojemu občutku.

Verigo sem menjal, ker sem bral kdaj je večina menjala verige in sem jo menjal pred daljšo turo. Sicer ni slabo, ker imaš dober občutek, je pa vprašanje če je bilo potrebno.

Kaj čmo, če ne vemo je bolje zadevo urejati nekoliko prej. Zračni filter sem menjal na 35t kilometrov, pa bi še šel, brez problema.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma ko sem letos menjal gume mi je rekel model, da bo kmalu čas za nove, pa ne vem ali zato, da mi jih proda ali pa čisto zares.po občutku meni ne delujejo slabo.

To preprosto sam preveriš. Drugače je pa za zavore običajno in pravilno da se menjajo preden ''nehajo'' delat, torej takrat ko še delajo dobro :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kdo na svojem tamalem štromu že kaj menjal odmične gredi?

Po prebiranjih tujih forumov se pridobi cca 7hp samo z menjavo sesalne odmične gredi od sv-ja 2. generacije, mislim da od 2004 naprej. Originalno sesalno odmično od dl-ja se pa premesti namesto originalne izpušne. Je pa potem mal znanost nastavit motor nazaj v fazo, ker so odmične vse zbrkljane :D

S kompletnim drugim izpuhom in pa power commanderjem pa baje izkašlja celih 75hp na zadnjem kolesu.

Mogoče se bom pozimi kaj ubadal s tem, če se mi bo dalo. No saj se ne gre da bi podiral rekorde, ker motor je pač za penzioniste, kdor hoče pa močno enduro ima pa multistrado za 15+ jurčkov :D Ampak je pa fajn občutek za relativno malo denarja par ponijev zbezati na plano pa še fajn občutek je, ko človek sam malo pošari po drobovju :)

Na stromu ne, apmak na zelo podobnem mopedu in agregatu. Pomoje nebi bilo težav, če se odmične zamenja, vsaj če imaš service manual obeh in kak nasvet tistih ki so to že počeli...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a za moje vprašanje katere zavorne ploščice pa nima noben vesela odgovort :glare:

:OK: Ker originalne dobro delujejo tudi v dežju,,ne cvilijo in ne grizejo diska,pa res dolgo zdržijo,je najboljši nasvet :ORIGINALNE. :OK:

Res ne vidim smisla v tem,da pri zavornih ploščicah privarčuješ pri 40 000km vožnje nekaj deset € :grrr ,ker montiraš cenejše,si pa pokuril približno 2000 l :kva2: bencina....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!