Scarabeo 500 Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 mam stroma 650 tapru servis na 1000 km sm naredu sam,ketno našponov pa me zanima aj še kej druga taga da morm zategnt al pa prevert Pozabil sem še glede verige. Tam piše 2 - 4 cm. Ne zateguje je preveč. Bolje je, če je na okoli 3 - 4 cm. Scarabeo
uros37hud Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 Zdravo Če je kakšen interesent za menjavo sedeža od DL650 za sedež od DL1000 naj mi se javi
Kiri Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 Tega sem že tudi jaz gledal. Kaj pomenijo ti kilometri za ta motor? Koliko kilometrov kaj živijo ti stromi?
Kiri Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 Ma ja! Sorry! http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7338957&show=2 Tega sem že tudi jaz gledal. Kaj pomenijo ti kilometri za ta motor? Koliko kilometrov kaj živijo ti stromi?
Scarabeo 500 Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 Tega sem že tudi jaz gledal. Kaj pomenijo ti kilometri za ta motor? Koliko kilometrov kaj živijo ti stromi? Moj je 1. registracija 2009 in ima 67k kilometrov. Dela tako kot prvi dan. Pije olja kot prvi dan. Tudi nič ni bilo narobe pri tej kilometrini. Pomoje ga težko zvoziš. Je pa res, če misliš delati silne kilometre, je bolje kupiti motor z manj kilometri. Scarabeo
KNNMS Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 Tega sem že tudi jaz gledal. Kaj pomenijo ti kilometri za ta motor? Koliko kilometrov kaj živijo ti stromi? Kolikor je meni znano, je pri teh motorjih kilometer števec irelevanten. Če so le servisi redno opravljeni. Koliko kilometrov živijo je pa vse odvisno od vzdrževanja. Motor sem si ogledal in pogovoril z lastnikom. Motor je redno servisiran in lepo ohranjen, vendar si je kolega, za katerega sem si motor ogledal, izbral drugega. Izgleda pa, da si slabo sledil naprej od mojega vprašanja. Prodajalec je namreč idelta LP. Kolen 1
Kiri Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 Motor že na slikah izgleda lepo ohranjen, tako da v redno servisiranje in dobro vzdrževanje ne dvomim. Ne vem pa kaj točno ti kilometri pomenijo za ta motor. Če iščem recimo kakšne TDM ali BMW v podobnem rangu, se jih prodaja kar nekaj s precej več kilometri, med v-stromi pa ni ravno veliko takih, ki bi imeli veliko prevoženega. Ta izstopa. Letno imam namen delat kakšnih 15.000 km, večinoma vikend izleti in recimo dvakrat letno kakšen daljši izlet za slab teden dni.
Scarabeo 500 Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 Zakaj v stromi 650 nimajo toliko km? Predvsem zato, ker so to motorji prehodnega značaja. Večina resnih klatežev si želi po par letih močnejši motor. Tisti, ki pa so kafe rejserji - pa ugotovijo da to ni motor za njih in motorji gredo iz roke v roke. Tu pa je že problem kvaliteta vzdrževanja. Verjamem, da vsi dolgoprogaši zelo lepo skrbimo za motor, saj je marsikaj odvisno od rednega vzdrževanja. Če se že sedaj sprašuješ o kilometrini te sprašujem? Po dveh letih lastništva jih bo imel verjetno okoli 90 000 km, a to pa je sprejemljivo? LP Scarabeo
Kiri Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 Ne skrbijo me kilometri zdaj, ampak to, kako bo, kot si sam omenil, čez dve leti. Ne bi rad, da naprimer čez dve leti motor nekje daleč od doma pusti dušo. Zato sem v prvem postu spraševal koliko kilometrov kaj naredijo ti stromi. Je pa res, da če kupuješ tak motor, s temi kilometri, ga verjetno zvoziš do konca. Težko verjamem, da ga lahko čez 4 ali 5 let, ko bo imel kakšnih 120.000 prevoženih, prodaš za kakšen pameten denar.
Scarabeo 500 Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 Pravzaprav si si dal sam odgovor. Mene niti malo ne skrbijo kilometri. Naša mentaliteta je kar je preko 100tisoč, da je pač slabo in verjetno res ni novo. Možnost, da te pri teh kilometrih pusti na cedili je vsekakor večja. Kar se pa tiče prodaje pa tudi ni lahko prodati stroja s 120 000 kilometri, če je na trgu večina le-teh s precej manjšo kilometrino. Tudi jaz sem v tem precepu, počasi prodati ali zvoziti. LP Scarabeo
nordkap Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 Pravzaprav si si dal sam odgovor. Mene niti malo ne skrbijo kilometri. Naša mentaliteta je kar je preko 100tisoč, da je pač slabo in verjetno res ni novo. Možnost, da te pri teh kilometrih pusti na cedili je vsekakor večja. Kar se pa tiče prodaje pa tudi ni lahko prodati stroja s 120 000 kilometri, če je na trgu večina le-teh s precej manjšo kilometrino. Tudi jaz sem v tem precepu, počasi prodati ali zvoziti. LP Scarabeo Scarabeo, a nisva rekla, da bova menjala za tigrčka 800, al maš v planu kaj drugega? Jaz te še vedno čakam, da greva po dva in dobiva kakšen dodaten popust.
Kolen Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 Ker si želim novi model V Stroma in ima trenutno denar ,sem se odločil ,da ga prodam . Če dobim kupca v kratkem času ga prodam, v nasprotnem primeru ga zvozim do konca in čez nekaj let menjam staro za novo.
bobiboss Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 Ker si želim novi model V Stroma in ima trenutno denar ,sem se odločil ,da ga prodam . Če dobim kupca v kratkem času ga prodam, v nasprotnem primeru ga zvozim do konca in čez nekaj let menjam staro za novo.
Fritz Objavljeno Junij 9, 2013 Opozori Objavljeno Junij 9, 2013 Zakaj v stromi 650 nimajo toliko km? Predvsem zato, ker so to motorji prehodnega značaja. Večina resnih klatežev si želi po par letih močnejši motor. Tisti, ki pa so kafe rejserji - pa ugotovijo da to ni motor za njih in motorji gredo iz roke v roke. Tu pa je že problem kvaliteta vzdrževanja. Verjamem, da vsi dolgoprogaši zelo lepo skrbimo za motor, saj je marsikaj odvisno od rednega vzdrževanja. Če se že sedaj sprašuješ o kilometrini te sprašujem? Po dveh letih lastništva jih bo imel verjetno okoli 90 000 km, a to pa je sprejemljivo? LP Scarabeo Je kar nekaj velikih stromov, ki imajo veselo čez 100.000km in še vedno lepo obratujejo. Z majhnimi se res ponavadi ne dela toliko kilometrov vendar je majhen strom bistveno bolj uravnotežen in dodelan (manj problematičen) motorin kot veliki brat, zato ne vidim razloga, da njegov mlinček ob primernem vzdrževanju ne bi še zelo dolgo deloval. Niso toliko problem kilometri kot vzdrževanje. Če je bil motor ustrezno vzdrževan in to lahko potrdi kak zanesljiv mehanik, potem ni razloga, da bi tak motor ne našel kupca ob ustrezni ceni. Je pa kupcu seveda pomembno, da izgled odraža leto prve registracije in ne števila kilometrov, kar spet ne bo problem, če je bil motor lepo vzdrževan. Na hrvaškem v-strom forumu npr. vedo skoraj vse o večini stromov, ki se vozijo na hrvaškem in je potencialnim kupcem bistveno lažje, saj prej pridejo do večih mnenj o smiselnosti in varnosti kakšnega nakupa rabljenega stroma. Če teh informacij ni, ostaja na kupcu, da se primerno zavaruje - npr. s skupnim obiskom (lastnik in potencialni kupec) dobrega mehanika in podrobnim pregledom na stroške kupca. Sam ne bi imel težav s plačilom takšnega pregleda, če bi bil resno zainteresiran za nek motor.
Scarabeo 500 Objavljeno Junij 9, 2013 Opozori Objavljeno Junij 9, 2013 Se spomnem svojega prvega nakupa motorja, ko sem razmišljal - kaj je pravzaprav veliko kilometrov. Tedaj mi je bilo vse iznad 30 000 veliko - veliko preveč. Zdaj seveda razmišljam drugače. Scarabeo
Rokic Objavljeno Junij 10, 2013 Opozori Objavljeno Junij 10, 2013 Kam stromaši zataknete GPS navigacijo? Ga pritrdite na krmilo ali na "vetrobransko steklo"? Ali je boljš tank torbo nabavt, pa notr vrečt vse skupaj? Kako je z oljem pri malem stromu? Ker me je uni dan kar šokiralo, ko ga ni bilo nikjer videt, ko je motor nekaj časa laufal, pa je bilo stanje normalno.
hladov Objavljeno Junij 10, 2013 Opozori Objavljeno Junij 10, 2013 Kam stromaši zataknete GPS navigacijo? Ga pritrdite na krmilo ali na "vetrobransko steklo"? Ali je boljš tank torbo nabavt, pa notr vrečt vse skupaj? Kako je z oljem pri malem stromu? Ker me je uni dan kar šokiralo, ko ga ni bilo nikjer videt, ko je motor nekaj časa laufal, pa je bilo stanje normalno. Jaz sem nosilec za gps namontiral na krmilo ( na levo stran), vtičnico za 12V pa na sredino krmila. Drugače, pa so fantje naredili tudi en nosilček , ki pride namontiran nad števce, kjer je pritrjeno vetrobransko steklo. Je dobra lokacija, vendar če nimaš vodoodporen gps pazi, ker ob močnem nalivu in večji hitrosti tja meče vodo, ki jo veter poriva navzgor po maski. Olje kontroliraj ko je motor hladen. Se včasih zgodi, da se nekam skrije, ko visi motor na stojalu. Po čisto kratkem zagonu, pa bi moralo priteči nazaj. Katero olje pa uporabljaš?
delbrz Objavljeno Junij 10, 2013 Opozori Objavljeno Junij 10, 2013 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7079305 Pozna kdo ta motor? Če linka ne odpre bel v-strom 650 z abs-om. Cena 5850, regija 04.. Kakršnakoli informacija, bi mi pomagala in bi biu hvaležen. Drgač 6k km, bi moral bit motor ubistvo nov.. bode v oči edino vožen 2 sezoni, kot kaže pri dveh lastnikih, in samo 3k torej v teoriji pri vsakemU ? hvala!
Rokic Objavljeno Junij 10, 2013 Opozori Objavljeno Junij 10, 2013 @hladov, bom pogledal za kakšno pametno rešitev. Vododpornega GPS-a nimam, me pa mika nekako telefon usposobit za navigacijo. Zaenkrat bo dovolj za raziskovanje terena v "okolici". Olje pa se mi sanja ne kakšno je notr. Motor je bil kupljen rabljen.
cisco Objavljeno Junij 10, 2013 Opozori Objavljeno Junij 10, 2013 @hladov, bom pogledal za kakšno pametno rešitev. Vododpornega GPS-a nimam, me pa mika nekako telefon usposobit za navigacijo. Zaenkrat bo dovolj za raziskovanje terena v "okolici". Olje pa se mi sanja ne kakšno je notr. Motor je bil kupljen rabljen. Potem pa obvezno nared servis, menjaj olje in filter, majhen strošek in veš kaj si naredu. Glede navigacije...tud jaz jo imam na krmilu....na desni strani....men je ok, mogoče je boljša lokacija pred vetrobranom kot je reku Hladov...verjetno tud zarad boljše vidljivosti (sonce-bleščanje), zna pa bit problem voda....
Rokic Objavljeno Junij 10, 2013 Opozori Objavljeno Junij 10, 2013 Na kakšno olje pa laufajo vaši stromčki?
Scarabeo 500 Objavljeno Junij 11, 2013 Opozori Objavljeno Junij 11, 2013 Na kakšno olje pa laufajo vaši stromčki? Na vsako 10W - 40W polsintetika, lahko pa brez problema daš tudi sintetiko. Jaz sem vijak v krmilu nadomestil z novim doma narejenim - na koncu je imel podrejano krogljico. Za vsak slučaj sem še skozi steblo vijaka izvrtal luknjo in nosilec garnima povezal z tanko vrvico, če bi slučajno odletel s kroglice, pa ni nikoli. Vse se lepo vidi, če pa je svetloba neugodna pa itak slabo vidiš na garmin. Scarabeo
hladov Objavljeno Junij 11, 2013 Opozori Objavljeno Junij 11, 2013 Moj uporablja Silkolene comp polsintetiko. Z njim najlepše dela menjalnik in ni nobene porabe olja.
Kolen Objavljeno Junij 11, 2013 Opozori Objavljeno Junij 11, 2013 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7079305 Pozna kdo ta motor? Če linka ne odpre bel v-strom 650 z abs-om. Cena 5850, regija 04.. Kakršnakoli informacija, bi mi pomagala in bi biu hvaležen. Drgač 6k km, bi moral bit motor ubistvo nov.. bode v oči edino vožen 2 sezoni, kot kaže pri dveh lastnikih, in samo 3k torej v teoriji pri vsakemU ? hvala! Jaz sem pred meseci kontaktiral in je motor pripeljan iz Italije. Možakar ga je registriral , ker ga ni takoj prodal in se sedaj baje vozi sam . Več ti bo povedal, če ga pokličeš.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se