Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Mene pa zanima cenovno najugodnejša varianta senacije sedeža... Usnje ima razpoko dobrih 5cm+ in tudi samo udobje ni več takšno kot je bilo. Pozna kdo kakšnega dobrega tapetnika, ki bi po možnosti še kak del pene zamenjal? Nakup novega oz. rabljenega sedeža?

Objavljeno

Pozdravljeni

 

Če potrebuje kdo originalen vizir za V Stroma DL 650 K7 (sicer rabljenega) naj me kontaktira.

Sam sem pred kratkim montiral Givijev povišani D260ST...  :OK:

 

Lp

Objavljeno

če kdo potrebuje originalne izpuhe za Štroma dl-1000 naj javi.

Objavljeno

Ene originalne izpuhe imam tudi jaz viška za 1000ko... Ima morda kdo kak rabljen sedež?

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Original vizir pri wee-stromu.

Najvišja pozicija - AC hitrost, na čeladi vibrira vizir zaradi zračnega toka direktno v čelado. Če sem dal roko nad vizir (se pravi cca. 10 cm dodatne višine) je bilo vse kar naekrat tiho.

Najnižja pozicija - do 130 km/h še vse vredu (več nism testiral). Res da imaš več vetra v prsa, vendar manj direktnega/usmerjenega v vizir čelade.

 

Kako je pa sedaj s touring vizirji (Givi, MRA Vario Touring)? A se dejansko res tako zmanjša zračni tok v čelado oz. vizir čelade? Kako je z glasnostjo/hrupom zaradi vetra?

Objavljeno

strom 650 mn je na  6000km že 6x pri mejhn brzin kr crknu kva je to ali ima še gdo drug take probleme

 

l.p feto

Objavljeno

Original vizir pri wee-stromu.

Najvišja pozicija - AC hitrost, na čeladi vibrira vizir zaradi zračnega toka direktno v čelado. Če sem dal roko nad vizir (se pravi cca. 10 cm dodatne višine) je bilo vse kar naekrat tiho.

Najnižja pozicija - do 130 km/h še vse vredu (več nism testiral). Res da imaš več vetra v prsa, vendar manj direktnega/usmerjenega v vizir čelade.

 

Kako je pa sedaj s touring vizirji (Givi, MRA Vario Touring)? A se dejansko res tako zmanjša zračni tok v čelado oz. vizir čelade? Kako je z glasnostjo/hrupom zaradi vetra?

Sam imam MRA vario in se meni zadeva kar dobro obnese. Vrtinčenja zraka in posledično tresenja je kar manj. Tudi prijatelj, ki je imel enako kombinacijo in je pri prodaji Stroma snel Mra, je rekel, da je razlika presenetljiva. Nekaj pri tresenju dodajo tudi ogledala, ki usmerjajo zračni tok. Sem pa prav tako z Mra testiral Nolan 104, ker sem jo želel kupiti. Pa je ne glede na vse spremembe višine vetrobrana bilo tresenje tako močno, da nisem mogel spremljati ceste. Tako, da je zadeva odvisna od tvoje višine, pozicije sedenja, čelade, pa kaj jaz vem od čega vse. Najbolje je provat pa videt :grim

Objavljeno (popravljeno)

Original vizir pri wee-stromu.

Najvišja pozicija - AC hitrost, na čeladi vibrira vizir zaradi zračnega toka direktno v čelado. Če sem dal roko nad vizir (se pravi cca. 10 cm dodatne višine) je bilo vse kar naekrat tiho.

Najnižja pozicija - do 130 km/h še vse vredu (več nism testiral). Res da imaš več vetra v prsa, vendar manj direktnega/usmerjenega v vizir čelade.

 

Kako je pa sedaj s touring vizirji (Givi, MRA Vario Touring)? A se dejansko res tako zmanjša zračni tok v čelado oz. vizir čelade? Kako je z glasnostjo/hrupom zaradi vetra?

 

Poleg originalnega sem ene 5 let vozil z MRA vario-touring in ni nevem kakšna razlika med njim in originalnim, razen to, da je zatemnjen MRA lepši. Glede buffetinga oz. zračnega vrtinčenja okrog čelade mi je najbolj pomagal nakup extenderjev za ogledala (premaknejo jih za 3 cm navzven) in zamenjava le teh z bolj aerodinamičnimi. Bistveno boljša investicija od MRA šipe.

 

Sedaj imam visok touring vizir od Kappe (mislim, da je skoraj isti kot Givi) in bi lahko pri 130 km/h odprl preklopno čelado in na miru skadil cigaret čeprav merim 193cm v višino. Glede na to, da se večino časa vozim z poletno, zelo zračno čelado in prepihljivo jakno, mi je zadeva super. Prav zadovoljen sem. Tudi na to da cesto neposredno pred sabo gledaš skozi vizir, katerega bistveno pogosteje čistim kot prejšnjega, se hitro navadiš.

 

strom 650 mn je na  6000km že 6x pri mejhn brzin kr crknu kva je to ali ima še gdo drug take probleme

 

l.p feto

 

Kak strom? Nov s 6.000km ali star s 6.000km? Poglej koliko obratov ima na minimumu (moral bi imeti 1.100-1.200 obratov/minuto). V kakšnih pogojih ugaša, ko je hladen ali dobro ogret, med vožnjo po mestu ali na odprtem itn.

 

Na hrvaškem forumu je bilo zaslediti, da znajo stromi ugašati če preveč drkaš po ročici gasa, ker baje TPS tega ne mara. So to namenoma počeli in se je potrdilo (najbolj pogosto v mestu).

 

Meni je sam od sebe ugašal po 24.000km in dveh letih tankanja nekvalitetnega goriva v južni Italiji. Po čiščenju injektorjev je spet deloval kot nov. Sicer pa dvomim, da bi pri 6.000km že uspel zapacat injektorje.

Popravljeno . Popravil Fritz
Objavljeno

Da ne bom prodajal krive vere - za DL650 K9 je minimum 1300 +/- 100 obr/min.

 

Poglej tukaj, če najdeš kaj zase - navodila

Objavljeno

stroma sem kupu novga , obrati pa so pri mrzumu 1400 poj pa padejo na 1200 to mislm da je ok

crkne ogret po mestu ko mu spustim gas     tut poraba se mn zdi ok 4,5 l

kdr pa šaltam na dol, dam zmerej mav gasa ko stisnem sklopko

 

l.p   feto

Objavljeno

Pogosto je pri novih motorjih treba nastavit TPS in/ali sinhronizirati sesalne lopute. Postopek je verjetno podoben kot pri TL-u in SV-ju:

 

 

 

http://www.sv650.org/sv_faq.htm (išči TPS)

 

  D.

 

 

Objavljeno

stroma sem kupu novga , obrati pa so pri mrzumu 1400 poj pa padejo na 1200 to mislm da je ok

crkne ogret po mestu ko mu spustim gas     tut poraba se mn zdi ok 4,5 l

kdr pa šaltam na dol, dam zmerej mav gasa ko stisnem sklopko

 

l.p   feto

med plin kot se reče ta motor niti potrebuje niti mara tko da se tega odvadi

Objavljeno

Še nikoli mi ni sam od sebe ugasnil. Računalnik lepo skrbi za pravilne obrate.

 

Scarabeo

Objavljeno

Original vizir pri wee-stromu.

Najvišja pozicija - AC hitrost, na čeladi vibrira vizir zaradi zračnega toka direktno v čelado. Če sem dal roko nad vizir (se pravi cca. 10 cm dodatne višine) je bilo vse kar naekrat tiho.

Najnižja pozicija - do 130 km/h še vse vredu (več nism testiral). Res da imaš več vetra v prsa, vendar manj direktnega/usmerjenega v vizir čelade.

 

Kako je pa sedaj s touring vizirji (Givi, MRA Vario Touring)? A se dejansko res tako zmanjša zračni tok v čelado oz. vizir čelade? Kako je z glasnostjo/hrupom zaradi vetra?

 

 

Oj

 

Jaz mam na svojmu povišano in nastavljivo dvojno šipo od Givija - Airflow...super zadovoljen, vetra nič, vse gre mim....

 

http://www.giviusa.com/givi-products/windshields/airflow-windshields

Objavljeno

Original vizir pri wee-stromu.

Najvišja pozicija - AC hitrost, na čeladi vibrira vizir zaradi zračnega toka direktno v čelado. Če sem dal roko nad vizir (se pravi cca. 10 cm dodatne višine) je bilo vse kar naekrat tiho.

Najnižja pozicija - do 130 km/h še vse vredu (več nism testiral). Res da imaš več vetra v prsa, vendar manj direktnega/usmerjenega v vizir čelade.

....

 

Daj povej, koliko si visok?

Objavljeno

@cisco, kaj pa cena? Obstaja kakšna "smoked" varianta?

@fantocci, 184 cm pokaže "višinomer".

 

Kdo je omenil, da pri Givijevih vizirjih obstaja nevarnost "topljenja" plastike? A se to dogaja pri vseh ali samo na določenih modelih?

Objavljeno

Pozdravljeni,

prijatelj si je nabavil vstroma 1000 letnik '02. Na njem ni centralnega stojala zdaj pa razmišlja kaj bi.

Med iskanjem po internetu je naletel na objave, da se centralno stojalo ne obnese dobro na vstromu in naj si raje omisli stojalo za garažno stojalo..

Kolko je resnice na tem in kolk je takih, ko imajo centralno stojalo na motorju in z njim nimajo težav?

 

Lp

Objavljeno

Pozdravljeni,

prijatelj si je nabavil vstroma 1000 letnik '02. Na njem ni centralnega stojala zdaj pa razmišlja kaj bi.

Med iskanjem po internetu je naletel na objave, da se centralno stojalo ne obnese dobro na vstromu in naj si raje omisli stojalo za garažno stojalo..

Kolko je resnice na tem in kolk je takih, ko imajo centralno stojalo na motorju in z njim nimajo težav?

 

Lp

 

S stojalom nimam nobenih težav, pa kljub temu ga naslednji motor verjetno ne bo imel.

Najbolj prav pride za mazanje verige. Ker vozim veliko polno naložen sem že nekajkrat s cent. stojalom zadel kakšen kamen, robnik, problem je na neravnem terenu.

Centralno stojalo je nižje za okoli 4 cm od najnižje točke in to ni vredu.

Verjetno ima 1000 - ka enako.

Dobro je samo za mazanje verige, to je to. Ja, pa vzmet ni je vrezala, sem imel še s tem sitnosti. Imam zalogo, če kdo nujno radi vzmet.

 

Scarabeo

Objavljeno
Centralno stojalo je nižje za okoli 4 cm od najnižje točke in to ni vredu.

 

Scarabeo

Ja, zato se gre. Kot bere objave se veliko ljudi pritožuje nad ground clearance. Marsikdo pol tud nabaše po tleh.

Torej to ni kr tak privlečeno?

 

Lp

Objavljeno

Ja, zato se gre. Kot bere objave se veliko ljudi pritožuje nad ground clearance. Marsikdo pol tud nabaše po tleh.

Torej to ni kr tak privlečeno?

 

Lp

 

Če se vozi v glavnem dnevne ture ni nobene potrebe po centralnem stojalu. V mislih imam zaradi mazanja verige.

Jaz bi ga pogrešal, ko grem za 14 dni po terenu, ni pa nepogrešljiv. Kljub temu ga verjetno več ne bom imel na naslednjem motorju.

Res hitro zahaklaš po tleh in zoprno vseka. Pozitivno je to, da je stojalo pritrjeno na nosilno ogrodje in ni škode ob tem, ko zadaneš ob kamen...

Takšno je moje razmišljanje.

 

LP Scarabeo

Objavljeno

:)) kaj berem :)) Vozim 1000 dl 

mam centralno stojalo, na obeh strani imam pobrušene stopalke se pravi tistih čepkov ki so priviti v stoplke ni več brusim že same aluminjaste stopalke.

do centralnega stojala še nisem prišel, očitno je da neznate uporabljati nastavitev vzmetenja!

vozim tudi dost po terenu makedam tudi težji teren pa je centralno stojalo nedotaknjeno!

 

Je pa zadnji konec povišan tako da je guma oddaljena od tal ko je motor postavljen na stojalu samo toliko da se vrti da lahko namažem verigo in da lažje menjam gume!

 

zdaj pa eno vprašanje ali je kdo že razmišljal raziskoval da bi na V storma namontiral feltne z špriklami. kar tele aluminjaste niso tako trdne in ne vzdržijo kak hujši udarec na terenu.

 

hvala in lep pozdrav

Objavljeno

 

l, očitno je da neznate uporabljati nastavitev vzmetenja!

 

 

Verjetno je z mojim motorjem nekaj narobe.

 

Scarabeo

Objavljeno

Verjetno je z mojim motorjem nekaj narobe.

 

Scarabeo

NE NIČ NI NAROBE Z TVOJIM MOTORJEM

 

 

Namreč če dvigneš motor  kot ga je GSXES se to ne dogaja več .Imel prej normalno višino motorja in zmeraj ko je bil polno obremenjen  zadel z stojalom nekajkrat me je tudi prestavilo ,ko sem povišal motor vstavil manjše dogbone  se namreč motor dvigne pa nikoli več

Objavljeno

Pozdravljeni,

prijatelj si je nabavil vstroma 1000 letnik '02. Na njem ni centralnega stojala zdaj pa razmišlja kaj bi.

Med iskanjem po internetu je naletel na objave, da se centralno stojalo ne obnese dobro na vstromu in naj si raje omisli stojalo za garažno stojalo..

Kolko je resnice na tem in kolk je takih, ko imajo centralno stojalo na motorju in z njim nimajo težav?

 

Lp

 

Imam centralno in zadaj dvignjen motor ter nobenih težav s tem. Res pa je, da se tudi ne vozim po terenu. Kak makadam in kakšna bližnjica že, teren pa res ne. Na takšnih voziščih pa ground clearance oz. oddaljenost od tal ne igra nobene vloge.

 

In tako kot je napisal gsxes, če je motor polno obtežen se ustrezno nastavi vzmetenje.

Objavljeno

Bi mi lahko lastnik ali pa uporabnik starega V-Stroma 650 in novega V-Stroma 650 naštel razlike med obema ?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!