Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Bi mi lahko lastnik ali pa uporabnik starega V-Stroma 650 in novega V-Stroma 650 naštel razlike med obema ?

 

Če ti hrvaščina ne predstavlja težavo, tole so napisali tisti, ki so ga preizkušali na predstavitvi l. 2011, na Hrvaškem.

Objavljeno (popravljeno)

Hvala za vse odgovore.

Popravljeno . Popravil frischfleisch
Objavljeno

:)) kaj berem :)) Vozim 1000 dl 

mam centralno stojalo, na obeh strani imam pobrušene stopalke se pravi tistih čepkov ki so priviti v stoplke ni več brusim že same aluminjaste stopalke.

do centralnega stojala še nisem prišel, očitno je da neznate uporabljati nastavitev vzmetenja!

vozim tudi dost po terenu makedam tudi težji teren pa je centralno stojalo nedotaknjeno!

 

Je pa zadnji konec povišan tako da je guma oddaljena od tal ko je motor postavljen na stojalu samo toliko da se vrti da lahko namažem verigo in da lažje menjam gume!

 

 

hvala in lep pozdrav

Očitno je da nimas razjasnjenih nekaterih pojmov. Tudi pri takih "ekstremnih" nagibih kot jih izvajas, nisem uspel podrsat stenderja, dokler je bla cesta lepa. Na luknjasti cesti (rebernice npr.) pa sm odskakoval ko je stender tolkel po tleh. Aja, pa naus verjel, precejsnja razlika je al je motor dvignjen al standard, tko da tud to ni nobena referenca, ker mas motor povisan.

Objavljeno

:) jaz sem sam svoje lastne izkušnje podal in ne pametujem!

Tudi ko sem imel na orginalni višini nisem zapel z štederjem.  Zato sem tudi napisal da je mogoče vzmetenje nastavljeno premehko.

Objavljeno

:) jaz sem sam svoje lastne izkušnje podal in ne pametujem!

Tudi ko sem imel na orginalni višini nisem zapel z štederjem.  Zato sem tudi napisal da je mogoče vzmetenje nastavljeno premehko.

 

okej, pol sm jst narobe razumel ;) tud vzmetenje na najtrše sm zapenjal po tleh, tud z varadero se mi je to isto dogajal, dokler je nisem povišal,; 

je pa res da se motor popolnoma drugače "poseda" ko je povišan; 

sicer pa je kdo menjal zadnji feder za kšno aftermarket stvar?

Objavljeno

Ima kdo Givijeve cevne zaščite na malem stromu? Ker po montaži sem opazil, da mi pri nekje 5k RPM pride v resonanco z vibracijami motorja in kar lepo zavibrira vse skupaj. Ima kdo podobne izkušnje?

Saj ni hudega -  se navadiš na zvok, ampak po prvi vožnji je bil pa "šok" :D

Objavljeno

Ima kdo Givijeve cevne zaščite na malem stromu? Ker po montaži sem opazil, da mi pri nekje 5k RPM pride v resonanco z vibracijami motorja in kar lepo zavibrira vse skupaj. Ima kdo podobne izkušnje?

Saj ni hudega -  se navadiš na zvok, ampak po prvi vožnji je bil pa "šok" :D

 

Imam. Po montaži nisem opazil razlike. 

Tudi meni nekaj pride v resonanco, ne kot vibracije ampak zvok., tam nekje okoli 5900 obratih.

Pa se ne sekiram. Sam, da mašinca lepo lavfa.

 

Scarabeo

Objavljeno

Če ti hrvaščina ne predstavlja težavo, tole so napisali tisti, ki so ga preizkušali na predstavitvi l. 2011, na Hrvaškem.

 

Hvala.

Objavljeno

Ima kdo Givijeve cevne zaščite na malem stromu? Ker po montaži sem opazil, da mi pri nekje 5k RPM pride v resonanco z vibracijami motorja in kar lepo zavibrira vse skupaj. Ima kdo podobne izkušnje?

Saj ni hudega -  se navadiš na zvok, ampak po prvi vožnji je bil pa "šok" :D

Žijo!

Nisem sicer bral, kar ti je prilimal Borutt, vendar mojemu kolegu prav v tistem območju vibrira....je vibriralo. Odvijal se mu je zgornji vijak zaščite, in sicer le na desni strani. Potreben je bil poseg z lepilom za navoje.

Ko je spet navil na obrate, pa spet, samo malo manj. vzrok sta bili še pokrivni plastiki vijakov na vizirju. Podložila sva jo s samolepilno peno in vibracije so izginile.

LP

Objavljeno

Na mojev štromu bo potrebna menjava košara sklopke. Zanime me, kje bi se to zadevo dalo kupiti najceneje, oz. kakšne so vaše izkušnje?

Tudi pri meni je potreben poseg na sklopki. Letnik je 2007 in prevoženih imam 57k km. Ali lahko dobim kakšen kontakt kje bi dobil modificirano sklopko. Je pa že res čisto na koncu, tako da bi to rabil v kratkem.

 

Hvala

Objavljeno

Jaz imam podobno situacijo, le da je moj letnik 2005 pa 67k km... Imam občutek da sklopka že malo drsi... je možno, da je za to kriva košara sklopke? Je pa še prva original košara...

Objavljeno

Pozdravljeni,

 

Sam imam podoben motor SV 1000S, na katerem sem imel enak problem. Zadevo sem rešil z predelavo košare.

 

Če koga zanima koko se ta košara obnaša v praksi imam trenutno na razpolago 1 kos že predelane košare, na kateri vidite kaj se dejansko modificira. Poizkusite lahko motor z original košaro in motor (V-Strom 1000 ali SV 1000) z modificirano košaro.

 

Vašo košaro vam obnovim v cca 1 tednu. Po obnovi dobite praktično drug motor! Ni več nobeneg tresenja, cukanja... Motor je vozen od 2000 obratov/min naprej.

 

Moj kontakt je Sašo 040/329-208

Delavnico pa imam v okolici MB

Objavljeno

A pod 2000prm pa ne? ;) (hec)

 

Lahko ceno pod PM prosim.

Objavljeno

Prodam original in MRA Vario turning screen vizirja za Vstrom dl 1000 letnik 2002 in 2003.

 

041 393 365

Objavljeno

Kaka slika mogoče? Original je na avtocesti res moteč...

Objavljeno

A pod 2000prm pa ne? ;) (hec)

 

Lahko ceno pod PM prosim.

 

Ko je košara že pošteno načeta, je vožnja pod 3500-4000 obrati lahko že kar neprijetna - tudi v 1. prestavi. Sem imel možnost peljat enega DL1000 in občutek je bil, kot da motor pod temi obrati cuka. Isti motor sem peljal tudi po predelavi košare in kot že rečeno - kot da bi bil drug motor!  V prvi in drugi prestavi lahko pelješ in brez neke drame pospešuješ praktično iz prostega teka - nič več cukanja in 'nabijanja'.

Objavljeno

Torej je še upanje,,,, sem že kolebal med menjavo košare in menjavo motorja. :) Če bi pa še pil kak liter pod 9l/100km bi bilo pa že prelepo... ;)

Objavljeno

Torej je še upanje,,,, sem že kolebal med menjavo košare in menjavo motorja. :) Če bi pa še pil kak liter pod 9l/100km bi bilo pa že prelepo... ;)

 

:eek:

 

SV mi ob dokaj dinamični vožnji pije tja do 6,5l, ob zelo varčni vožnji pa se da prit tudi na 3,5l /100km. Edino na dirkališču je poraba bila krepko višja, če se prav spomnim, okrog 11l /100km.

 

Glede na to, da sta motorja dokaj podobna in da tudi v teži ni neke blazne razlike, ni razloga, da bi tvoj DL pil toliko več. Tudi kakšni kovčki se po moje ne bi smeli toliko poznati.

Objavljeno

Je res, da je poraba še dodatno narasla ob menjavi izpuha (arrow). Mislim, da bi pomagalo, če bi ga preklopil na Yoshi box.  Sem bil pri Brumu pa mislim, da mi ga je priklopil na Yoshi box, vendar je to bilo pred menjavo izpuha. Pozna kdo koga, ki ima bližje omenjeno napravo?

Objavljeno

Je res, da je poraba še dodatno narasla ob menjavi izpuha (arrow). Mislim, da bi pomagalo, če bi ga preklopil na Yoshi box.  Sem bil pri Brumu pa mislim, da mi ga je priklopil na Yoshi box, vendar je to bilo pred menjavo izpuha. Pozna kdo koga, ki ima bližje omenjeno napravo?

sem dal MASS gor pa ni bila poraba nič večja in tudi nastavitve se niso porušile.odzivnost motorja pa zelo občutno boljša.imaš tule v KR Panigaz.

Objavljeno

Je res, da je poraba še dodatno narasla ob menjavi izpuha (arrow). Mislim, da bi pomagalo, če bi ga preklopil na Yoshi box.  Sem bil pri Brumu pa mislim, da mi ga je priklopil na Yoshi box, vendar je to bilo pred menjavo izpuha. Pozna kdo koga, ki ima bližje omenjeno napravo?

Zanima me če imaš kakšne težave z dimom iz izpuha. Sem imel že problem, da na DL-u ni deloval en injektor, poraba je bila visoka in ob ZELO varčni vožnji brez privijanja je motor naenkrat začel cukat, ko si mu takrat privil gas, je belo pokadil in nato nekaj časa spet delal OK. Stranki sem zamenjal oba injektorja in zadeve več ni bilo! V tem primeru je je bil en injektor totalno fuč, drugi še pa dober. Lahko da sta v tvojem primeru oba malo načeta in je zato posledično večja podaba, cukanje in vse...

Objavljeno

Načeloma nisem zaznal kakega belega dima. Se je pa zadnjič zgodilo pri vožnji v koloni, med tem ko smo stali v vrsti (pred panoramsko vožnjo), da se je motorist za mano pritoževal nad dimom iz mojega izpuha, da če sem nafto nalil... :) Je pa bilo to pod "štant gasom"...

Objavljeno

Pozdravljeni,

 

Sam imam podoben motor SV 1000S, na katerem sem imel enak problem. Zadevo sem rešil z predelavo košare.

 

Če koga zanima koko se ta košara obnaša v praksi imam trenutno na razpolago 1 kos že predelane košare, na kateri vidite kaj se dejansko modificira. Poizkusite lahko motor z original košaro in motor (V-Strom 1000 ali SV 1000) z modificirano košaro.

 

Vašo košaro vam obnovim v cca 1 tednu. Po obnovi dobite praktično drug motor! Ni več nobeneg tresenja, cukanja... Motor je vozen od 2000 obratov/min naprej.

 

Moj kontakt je Sašo 040/329-208

Delavnico pa imam v okolici MB

 

Barracuda, če imaš interes, da bi delal več teh predelav, napiši kaj o tem na hrvaškem V-Strom forumu. Do sedaj smo vedeli za Angleža, ki dela modifikacije, za enega Američana in za Makedonca Vujčeta. Marsikateremu Hrvatu si ti bistveno bližja opcija kot kdorkoli drugi, pri Angležu in Američanu pa že samo poštnina precej dvigne ceno.

Objavljeno

Načeloma nisem zaznal kakega belega dima. Se je pa zadnjič zgodilo pri vožnji v koloni, med tem ko smo stali v vrsti (pred panoramsko vožnjo), da se je motorist za mano pritoževal nad dimom iz mojega izpuha, da če sem nafto nalil... :) Je pa bilo to pod "štant gasom"...

Potem bi pa rekel da sem ti pravilno diagnosticiral napako zaradi katere imaš veliko porabo.

Objavljeno

Potem bi pa rekel da sem ti pravilno diagnosticiral napako zaradi katere imaš veliko porabo.

Ali mogoče veš kaj bi bilo narobe ko motor začne ugašati po vožnji na avtocesti? Cuka, ugaša, tudi višji obrati ne pomagajo. Pavza za 5 min, potem pa dalje brez problema.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!