Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Barracuda, če imaš interes, da bi delal več teh predelav, napiši kaj o tem na hrvaškem V-Strom forumu. Do sedaj smo vedeli za Angleža, ki dela modifikacije, za enega Američana in za Makedonca Vujčeta. Marsikateremu Hrvatu si ti bistveno bližja opcija kot kdorkoli drugi, pri Angležu in Američanu pa že samo poštnina precej dvigne ceno.

Sej zdaj bote vi tam pohvalili moje košare pa dali kontakt... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali mogoče veš kaj bi bilo narobe ko motor začne ugašati po vožnji na avtocesti? Cuka, ugaša, tudi višji obrati ne pomagajo. Pavza za 5 min, potem pa dalje brez problema.

A smrdi kaj po bencinu? Kakšna je boraba goriva? In ali se to zgodi zmeraj ali občasno? ...

 

Nasploh pa je take zadeve preko interneta težko diagnosticirat, že v živo ni enostavno, tako da ostanejo pri takšnih napakah samo ugibanja. Potem je pa treba vse možne napake, ki bi lahko bile krivec za težave eno za drugo prekontrolirat. In to zna trajat... Sploh če se napaka ne pojavi vedno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali mogoče veš kaj bi bilo narobe ko motor začne ugašati po vožnji na avtocesti? Cuka, ugaša, tudi višji obrati ne pomagajo. Pavza za 5 min, potem pa dalje brez problema.

to je meni tudi delal čeravno sem bil na AC praktično nič.po večjem servisu z novimi nastavitvami ventilov in ostalega ni več crkaval.tudi počasne vožnje ni maral.med gasa pa sploh ne je vedno nazaj sekal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A smrdi kaj po bencinu? Kakšna je boraba goriva? In ali se to zgodi zmeraj ali občasno? ...

 

Nasploh pa je take zadeve preko interneta težko diagnosticirat, že v živo ni enostavno, tako da ostanejo pri takšnih napakah samo ugibanja. Potem je pa treba vse možne napake, ki bi lahko bile krivec za težave eno za drugo prekontrolirat. In to zna trajat... Sploh če se napaka ne pojavi vedno...

po bencinu smrdi kot da ga zlivam in takrat se poraba podvoji. To se pa dogaja skoraj vedno ko se vozim po avtocesti. Sicer se avtocesti na daleč ogibam, ampak dvakrat ali trikrat letno sem pa skoraj primoran na AC.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej zdaj bote vi tam pohvalili moje košare pa dali kontakt... :D

 

Jaz imam angleževo, tvojih pa ne poznam. Vujčetove si tedaj nisem upal vzeti, ker so imele cca. 50% reklamacij in se mi lih ni dalo razkopavat motorja vsak mesec. Je pa res, da so tiste košare tedaj vse bile precej problematične (že fajn zgonjene, preden so šle na modifikacijo).

 

Odkar imam Stroma v oglasu in sem napisal, da ga je servisiral najboljši serviser v radiju 150km (po mojem osebnem mnenju, seveda) me precej ljudi kliče kdo je to, kam naj peljejo motor in me sprašujejo za nasvete glede težav. Jaz motor pač poznam s strani uporabnika in povem iz izkušenj. Nikoli nisem tajil, da se v mehaniko in nasploh v motorje ne spoznam kaj veliko. Tako me je danes klical en Mariborčan, kateremu strom ugaša po tem ko se vozi po AC (na koncu vožnje, ko spusti gas). Mislim, da gre za nastavitev vbrizga goriva vendar sem mu za ziher dal tvojo številko in še za rezervo tisto od Zorana, serviserja iz Velike Gorice pri Zagrebu.

 

Če bi bil iz Maribora bi veliko raje vozil motor na servis k tebi ali Danciju oz. nekomu, ki motorje šravfa iz užitka in to mašino zelo dobro pozna kot pa na uradne servise, kjer si le ena stranka od mnogih in kjer šravfajo vse možne mašine, kakor kaj pač pride..še posebej če ne veš kako dobri so mehaniki, ki tam delajo. Svoj čas so fante iz Motor-jeta hvalili, vsaj kar se tiče odnosa in rednih servisov, kako je sedaj pa ne vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam angleževo, tvojih pa ne poznam. Vujčetove si tedaj nisem upal vzeti, ker so imele cca. 50% reklamacij in se mi lih ni dalo razkopavat motorja vsak mesec. Je pa res, da so tiste košare tedaj vse bile precej problematične (že fajn zgonjene, preden so šle na modifikacijo).

 

Odkar imam Stroma v oglasu in sem napisal, da ga je servisiral najboljši serviser v radiju 150km (po mojem osebnem mnenju, seveda) me precej ljudi kliče kdo je to, kam naj peljejo motor in me sprašujejo za nasvete glede težav. Jaz motor pač poznam s strani uporabnika in povem iz izkušenj. Nikoli nisem tajil, da se v mehaniko in nasploh v motorje ne spoznam kaj veliko. Tako me je danes klical en Mariborčan, kateremu strom ugaša po tem ko se vozi po AC (na koncu vožnje, ko spusti gas). Mislim, da gre za nastavitev vbrizga goriva vendar sem mu za ziher dal tvojo številko in še za rezervo tisto od Zorana, serviserja iz Velike Gorice pri Zagrebu.

 

Če bi bil iz Maribora bi veliko raje vozil motor na servis k tebi ali Danciju oz. nekomu, ki motorje šravfa iz užitka in to mašino zelo dobro pozna kot pa na uradne servise, kjer si le ena stranka od mnogih in kjer šravfajo vse možne mašine, kakor kaj pač pride..še posebej če ne veš kako dobri so mehaniki, ki tam delajo. Svoj čas so fante iz Motor-jeta hvalili, vsaj kar se tiče odnosa in rednih servisov, kako je sedaj pa ne vem.

Pri obnovi košare ima res veliko vlogo stanje košare pred obnovo, in dejstvo da se posameznih delov košare NE DA kupit kot nadomestni del. Zato si primoran sestavne dele poflkat, ali pa stranki povedat da žal košara ne gre obnovit...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali mogoče veš kaj bi bilo narobe ko motor začne ugašati po vožnji na avtocesti? Cuka, ugaša, tudi višji obrati ne pomagajo. Pavza za 5 min, potem pa dalje brez problema.

 

Imel enake težave na svojem KLV-ju. Težava je bila TPS senzor, ki jo je uspešno odpravil Brum.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

Sam imam podoben motor SV 1000S, na katerem sem imel enak problem. Zadevo sem rešil z predelavo košare.

 

Če koga zanima koko se ta košara obnaša v praksi imam trenutno na razpolago 1 kos že predelane košare, na kateri vidite kaj se dejansko modificira. Poizkusite lahko motor z original košaro in motor (V-Strom 1000 ali SV 1000) z modificirano košaro.

 

Vašo košaro vam obnovim v cca 1 tednu. Po obnovi dobite praktično drug motor! Ni več nobeneg tresenja, cukanja... Motor je vozen od 2000 obratov/min naprej.

 

Moj kontakt je Sašo 040/329-208

Delavnico pa imam v okolici MB

 

Oj Sašo

 

Zanima koliko km so prevozile tvoje obnovljene košare...baje sprva vsem uspe zadušiti tresljaje in vibracije,

po 3 ali 4kkm pa se se tresenje zopet pojavi...tudi na popolnoma novih original sizukijevih košarah....

 

Imaš ti s predelano košaro kaj več km, mislim je to res to....zaenkrat je baje samo tistmu Angležu

uspela popolna modifikacija...ko tje že Fritz reku....

 

Zanima me...moja se že sliš....počasi in čedalje bolj...bo treba opravt modifikacijo....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel enake težave na svojem KLV-ju. Težava je bila TPS senzor, ki jo je uspešno odpravil Brum.

Glede cukanja po vožnji po avtocesti je težava 99% v TPS-u. Sta pa tu samo dve možnosti:

1. mogoče se da še kaj "naštelat" in če ne,

2. nabava novega senzorja.

Če težave niso prevelike, se splača počakat do servisa in se zamenja potem. Cena senzorja je okoli 100 €.

Je pa tudi zame Brum "majstor svog zanata". Po opravljenem servisu sem od veselja kart tulil v čelado. Kot, da sem dobil drugi motor v roke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi mene zanima, kako je s temi obnovljenimi kuplung košarami...

Sam sem se odločil, da ne eksperimentiram in sem raje original namontiral. Vujče je poceni, vendar zadeva še ni do konca preverjena, Anglež pa tudi ni tako silno poceni in še čakati moraš kakšne tri tedne, da jo dobiš nazaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj Sašo

 

Zanima koliko km so prevozile tvoje obnovljene košare...baje sprva vsem uspe zadušiti tresljaje in vibracije,

po 3 ali 4kkm pa se se tresenje zopet pojavi...tudi na popolnoma novih original sizukijevih košarah....

 

Imaš ti s predelano košaro kaj več km, mislim je to res to....zaenkrat je baje samo tistmu Angležu

uspela popolna modifikacija...ko tje že Fritz reku....

 

Zanima me...moja se že sliš....počasi in čedalje bolj...bo treba opravt modifikacijo....

 

Sem preveril, pri meni dostopnem mopedu in je od lani do letos naredil dobrih 6000km, pravi da se pelje kot prvi dan... Moped z to košaro ki ima cca 6000km se da mogoče sprobat.

Bom pa dal danes spet enega DL-a ven z obnovljeno košaro, pa bo verjetno malo pokomentiral tu na forumu. Nastavljal sem tudi TPS, ki je bil čist mimo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem preveril, pri meni dostopnem mopedu in je od lani do letos naredil dobrih 6000km, pravi da se pelje kot prvi dan... Moped z to košaro ki ima cca 6000km se da mogoče sprobat.

Bom pa dal danes spet enega DL-a ven z obnovljeno košaro, pa bo verjetno malo pokomentiral tu na forumu. Nastavljal sem tudi TPS, ki je bil čist mimo...

:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem se odločil, da ne eksperimentiram in sem raje original namontiral. Vujče je poceni, vendar zadeva še ni do konca preverjena, Anglež pa tudi ni tako silno poceni in še čakati moraš kakšne tri tedne, da jo dobiš nazaj.

 

Mojster, original bo čez čas začel delati težave, ker gre za tovarniško/konstrukcijsko napako. Predlagam ti, da košaro daš čim prej, dokler je še nova in nepoškodovana, predelati pravemu mojstru. Sašo, glede na to, da je zelo blizu, bistveno olajša zadeve. Motor bo sedaj (konec sezone) stal in si lahko privoščiš, da je kak teden na servisu.

 

Po vgradnji košare, ki jo je predelal anglež (za ceno nove), je moj strom precej drugačen motor. Eden najmirnejših DL 1000 kar jih je Brum dobil v roke in motor s katerim ni tak problem voziti v nižjih obratih in s katerim je sedaj užitek voziti po mestu ali v hribe.

 

Vsakomur, ki misli svojega velikega stroma voziti še nekaj časa, priporočam modifikacijo košare in še enkrat ponavljam, da je resnično škoda, ker je Suzuki s svojo šlamparijo in nepriznavanjem napake (nikoli je niso odpravili) prizadel vse lastnike tega sicer zelo dobrega motorja in agregata.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mojster, original bo čez čas začel delati težave, ker gre za tovarniško/konstrukcijsko napako. Predlagam ti, da košaro daš čim prej, dokler je še nova in nepoškodovana, predelati pravemu mojstru. Sašo, glede na to, da je zelo blizu, bistveno olajša zadeve. Motor bo sedaj (konec sezone) stal in si lahko privoščiš, da je kak teden na servisu.

 

Po vgradnji košare, ki jo je predelal anglež (za ceno nove), je moj strom precej drugačen motor. Eden najmirnejših DL 1000 kar jih je Brum dobil v roke in motor s katerim ni tak problem voziti v nižjih obratih in s katerim je sedaj užitek voziti po mestu ali v hribe.

 

Vsakomur, ki misli svojega velikega stroma voziti še nekaj časa, priporočam modifikacijo košare in še enkrat ponavljam, da je resnično škoda, ker je Suzuki s svojo šlamparijo in nepriznavanjem napake (nikoli je niso odpravili) prizadel vse lastnike tega sicer zelo dobrega motorja in agregata.

Kako? Če pa Janetka pravi, da , če hočeš izogniti se muki, kupi si v-strom suzuki...

Zdaj pa res pol ne veš več kaj je res :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem preveril, pri meni dostopnem mopedu in je od lani do letos naredil dobrih 6000km, pravi da se pelje kot prvi dan... Moped z to košaro ki ima cca 6000km se da mogoče sprobat.

Bom pa dal danes spet enega DL-a ven z obnovljeno košaro, pa bo verjetno malo pokomentiral tu na forumu. Nastavljal sem tudi TPS, ki je bil čist mimo...

Evo, po prevoženih cca 600km v zadnjem tednu je zaenkrat bp. Tudi vožnja je večji užitek tako po mestu kot v bolj zaprtih ovinkih. Preživel je tudi 1 uro vožnje v koloni v soboto na Faaker see-ju kamor sem padel po nesreči. Po nastavitvi TPS-a in obnovi košare je tudi poraba bistveno nižja. Se pa oglasim spet po več prevoženih kilometrih. Tako da...Sašo...so far so good :OK:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako? Če pa Janetka pravi, da , če hočeš izogniti se muki, kupi si v-strom suzuki...

Zdaj pa res pol ne veš več kaj je res :OK:

 

Mali Strom ni brez veze dvakrat zmagal na Motorradovem Alpen-testu. Kot nekdanji lastnik DL650 (4 leta) in sedanji lastnik DL1000 (4 leta), ti lahko iz prve roke povem, da pri majhnem Stromu gre za nezahteven, vzdržljiv, ekonomičem in zelo uporaben motorin, kateri morda ne blesti polno naložen in v dvoje na AC ali pri vožnji v hribe, v vsem ostalem pa gre za enega izmed motorjev z najboljšim razmerjem med ceno, kvaliteto in zmogljivostmi.

 

Večji Strom pa je vedno imel težave s košaro sklopke, nastavitvami vbrizga in npr. tesnilom sklopke. Ima višjo porabo in je težji, zato ga je nekoliko manj zabavno in lahkotno voziti kot majhnega Stroma, čeprav sta na pogled skoraj identična. Se pa izkaže na AC in polno naložen. In ko poštimaš prej naštete hibe, dobiš prav tako zelo hvaležen motorin.

 

Janetka ima, torej, čisto prav. Ravnokar berem knjigo Roberta Koletića iz Hrvaške, ki je s kolegom (oba DL650) obkrožil svet. Vse se da in to z popolnoma normalnim, rednim vzdrževanjem. Povem pa tudi vsakemu interesentu, da naj pri iskanju 1000ccm velike rabljene endure, ob primerljivih cenah, raje poseže za Hondo Varadero XLV1000, če mu karakter tega motorja ustreza, saj je Honda kvalitativno nad DL1000 (seveda ima Honda tudi svoje hibe a nič dramatičnega).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mali Strom ni brez veze dvakrat zmagal na Motorradovem Alpen-testu. Kot nekdanji lastnik DL650 (4 leta) in sedanji lastnik DL1000 (4 leta), ti lahko iz prve roke povem, da pri majhnem Stromu gre za nezahteven, vzdržljiv, ekonomičem in zelo uporaben motorin, kateri morda ne blesti polno naložen in v dvoje na AC ali pri vožnji v hribe, v vsem ostalem pa gre za enega izmed motorjev z najboljšim razmerjem med ceno, kvaliteto in zmogljivostmi.

 

Večji Strom pa je vedno imel težave s košaro sklopke, nastavitvami vbrizga in npr. tesnilom sklopke. Ima višjo porabo in je težji, zato ga je nekoliko manj zabavno in lahkotno voziti kot majhnega Stroma, čeprav sta na pogled skoraj identična. Se pa izkaže na AC in polno naložen. In ko poštimaš prej naštete hibe, dobiš prav tako zelo hvaležen motorin.

 

Janetka ima, torej, čisto prav. Ravnokar berem knjigo Roberta Koletića iz Hrvaške, ki je s kolegom (oba DL650) obkrožil svet. Vse se da in to z popolnoma normalnim, rednim vzdrževanjem. Povem pa tudi vsakemu interesentu, da naj pri iskanju 1000ccm velike rabljene endure, ob primerljivih cenah, raje poseže za Hondo Varadero XLV1000, če mu karakter tega motorja ustreza, saj je Honda kvalitativno nad DL1000 (seveda ima Honda tudi svoje hibe a nič dramatičnega).

No, to je pa že boljše, mah saj sem vedel , sam tk vprašam, ker je mel kolega stroma 1000 pa je imel kup teh težav, pol pa je scagal in ga prodal.

 

Kje pa se dobi ta knjiga, oziroma uradni naslov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, to je pa že boljše, mah saj sem vedel , sam tk vprašam, ker je mel kolega stroma 1000 pa je imel kup teh težav, pol pa je scagal in ga prodal.

 

Kje pa se dobi ta knjiga, oziroma uradni naslov.

 

:smoke:

 

Podatki za knjigo so tukaj. Če bi jo želel naročiti pa se ti zdi nakazilo v tujino preveč zapleteno se lahko obrneš name in ti jo bom jaz naročil. Je pa cena s poštnino vred 150 kun oz. 20€ (poštnina za Hrvaško) oz. toliko sem jaz plačal neposredno avtorju (z bančnim nakazilom).

Popravljeno . Popravil Fritz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:smoke:

 

Podatki za knjigo so tukaj. Če bi jo želel naročiti pa se ti zdi nakazilo v tujino preveč zapleteno se lahko obrneš name in ti jo bom jaz naročil. Je pa cena s poštnino vred 150 kun oz. 20€ (poštnina za Hrvaško) oz. toliko sem jaz plačal neposredno avtorju (z bančnim nakazilom).

super, hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mojster, original bo čez čas začel delati težave, ker gre za tovarniško/konstrukcijsko napako. Predlagam ti, da košaro daš čim prej, dokler je še nova in nepoškodovana, predelati pravemu mojstru. Sašo, glede na to, da je zelo blizu, bistveno olajša zadeve. Motor bo sedaj (konec sezone) stal in si lahko privoščiš, da je kak teden na servisu.

 

Po vgradnji košare, ki jo je predelal anglež (za ceno nove), je moj strom precej drugačen motor. Eden najmirnejših DL 1000 kar jih je Brum dobil v roke in motor s katerim ni tak problem voziti v nižjih obratih in s katerim je sedaj užitek voziti po mestu ali v hribe.

 

Vsakomur, ki misli svojega velikega stroma voziti še nekaj časa, priporočam modifikacijo košare in še enkrat ponavljam, da je resnično škoda, ker je Suzuki s svojo šlamparijo in nepriznavanjem napake (nikoli je niso odpravili) prizadel vse lastnike tega sicer zelo dobrega motorja in agregata.

Se strinjam s tabo, ko praviš, da bo original spet delal težave. Jaz sem se pač tako odločil, ker je bila stara košara že zelo zjahana in  bi bila po Brumovem mnenju obnova lahko problematična. Verjetno jo bom dal obnoviti, ko bo spet pričela malo tresti, zdaj ko dela še normalno pa ne. Sem naredil kakšne 3 tk in se obnaša v redu.

 

Sem pa letos skoraj šel v menjavo in sicer na BMW 1200 GT, a se nisem odločil, ker bi moral preveč dodati in bi imel še vedno staro mašino. Pri Brumu smo naredili oreng servis in mašinca dela kot grom. Jaz s 1000-ko nisem imel v bistvu nobenih drugih težav, pa je bil motor pripeljan iz Italija z neznano zgodovino. Na pot grem brez pomislekov, da bi kaj šlo narobe in všeč mi je, ker ima veliko navora, še posebej ko sva na motorju oba z ženo. Da  je bolj surov je pa jasno. Če potegnem črto, se mi zdi od starih velikih endur najboljša izbira med kvaliteto in ceno. Že res da je GS dober je pa tudi dvakrat dražji. Nisem pa prepričan, da je dvakrat boljši. Čakam pa novega in se bom pustil presenetiti, predvsem s ceno. Cene, ki jih sedaj nažigajo okoli 15.000 so zame nenormalne in nerealne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi nov strom  ne bo dosti ceneje od 15 tisočakov  :mellow:

 

To so sicer ugibanja vendar bo vse kar bo nad 11.000€ tržna katastrofa. V bistvu gre le za rahel odmik od stare tisočke z gršo masko in tudi vem ne, ali so/bodo stare napake popravili. To prodajati za ceno motorjev, ki imajo 1200ccm, kardan in še marsikaj je popolnoma zgrešeno. Eden od razlogov, zakaj je bil velik strom relativno uspešen je bila njegova razmeroma konkurenčna cena. Za vse kar je več kot 11.000€ pa si raje kupim GS-a ali 3umpha eXplorerja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To so sicer ugibanja vendar bo vse kar bo nad 11.000€ tržna katastrofa. V bistvu gre le za rahel odmik od stare tisočke z gršo masko in tudi vem ne, ali so/bodo stare napake popravili. To prodajati za ceno motorjev, ki imajo 1200ccm, kardan in še marsikaj je popolnoma zgrešeno. Eden od razlogov, zakaj je bil velik strom relativno uspešen je bila njegova razmeroma konkurenčna cena. Za vse kar je več kot 11.000€ pa si raje kupim GS-a ali 3umpha eXplorerja.

Točno tako, če ne bo cena prava, adijo uspešna prodaja. Po videnem ni govora o novem motorju pačpa samo o dizajmerskem popravku. Ok, euro norme bodo že polovili, ostalo pa je več ali manj podobno.  Poglejte samo kako uspešno se prodaja Honda, ki je nastavila cene na trenutne ekonomske razmere.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To so sicer ugibanja vendar bo vse kar bo nad 11.000€ tržna katastrofa. V bistvu gre le za rahel odmik od stare tisočke z gršo masko in tudi vem ne, ali so/bodo stare napake popravili. To prodajati za ceno motorjev, ki imajo 1200ccm, kardan in še marsikaj je popolnoma zgrešeno. Eden od razlogov, zakaj je bil velik strom relativno uspešen je bila njegova razmeroma konkurenčna cena. Za vse kar je več kot 11.000€ pa si raje kupim GS-a ali 3umpha eXplorerja.

Cena bo nekej tam kot je versys 1000, torej med 12000 in 13500, kar je nesprejemljivo. No sicer se pustimo presenetiti, samo ugibamo lahko, je pa res, da tudi versys ni poceni.

Je danes pač tako, da so motorji v teh časih, kar se tiče teh velikih endur precenjeni.

Živi bili pa videli. Ta novi veliki strom, če bo takšen, kot je na prikazan na prototipu, potem bodo mimo usekali, in ni to to , kar ljudje pričakujejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!