Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Da še jaz podam svoje večletno druženje z V-stromom ;) 650 3 leta brez vseh problemov. Ker se večinoma vozim na daljše proge in v dvoje ter s prtljago, sem zamenjal z dl1000. Zdaj ga imam 4 leta. Pri njem sem menjal košaro z novo originalno na 16kkm. zdaj jih imam 44kkm in je zopet ista zadeva. Sicer moji problemi so le tresenje, ker je bilo ostalo že takoj po nakupu popedenano s strani Bruma v Zagrebu. Pridružujem se in potrdim prav vsemu napisanemu že zgoraj! Očitno smo si večina stomerjev zelo podobni motoristi ;) Nakup motorja vsekakor priporočam tudi svojim najboljšim prijateljem, paziti pa je treba, da je motor ohranjen kolikor se le da in seveda servisiran. Motor je za servisiranje tako preprost, da z nekoliko mehaničnega znanja lahko to opraviš sam doma ;)(redne servise in menjave potrošnih delov). 

No, tole s košaro pa je druga zgodba. Jaz močno upam, da bo ta košara, ki se modificira pri Barracud-i zdržala. Tudi sam jo nameravam zdaj zamenjati za modificirano, ker nova ne traja dlje kot max 20kkm. Pa še to verjetno pri voznikih, ki ne tiščijo motorja in z njega istiskajo dušo :D

Objavljeno

Samo jamrate o ceni,če je motor kvaliteten mora tudi nekj stati ! ! Problem je pri naših skromnih zaslužkih,pred kratkim sem govoril z mehanikom iz Švice in ima mesečno plačo 4 K Sfrs (1 € = 1,239 Sfrs)  to je ca 3200 € mesečni stroški za eno sobno stanovanje  ca 300 -400€, hrana kot pri nas ca 300€,zavarovanje(zdravstveno,za brezposlene in invalidsko) ca 400€ zdaj, če še računaš stroški z avtom, obleka mal žepnine enostavno rečeno polovica brez pretiranega šparanja ti ostane recimo 1,5K €. t To sepravi da v desetih mesecih zasluži kvalificiran delavec za dober motor.

Problem je v naši SLOVENSKI Švici - Banana republiki -pa še slabše bo ! !

Objavljeno

En lep dober večer vsem. Sem nov na tem forumu :-)

Po čelnem trčenju s frčotom pred 15-imi leti sem rekel, da ne grem več na motor, ampak... :-)

Pri meni v garaži je sedaj nova pridobitev, bel v-strom 650, letnik 2011. Kupil pri tc motoshopu v Lj, kjer je bil kot testni. Zaenkrat se vozi zelo lepo, ohranjen je tudi.

Seveda pa imam takoj dve vprašanji za vas, znalce ;-)

Kje bi lahko za razumno ceno dobil original (lahko rabljeno) zaščito agregata. Na SW-Motechu je nekaj grdega za 200 eur :-/

http://shop.sw-motech.com/cosmoshop/pix/a/n/mss_05_296_10001__b1378305867-24533.jpg

Drugo vprašanje, na katerega v tej temi v doglednem času nisem našel odgovora, s čim čistite verigo? V navodilih se poleg vseh opozoril in groženj za čiščenje navaja kerozin (letalsko gorivo ?!). Kupil sem sprej od Motula, ali bo tudi v redu?

Lp

Aljaž

Objavljeno

Jaz jo čistim le občasno, tako da jo obrišem s prepojeno krpo nafte.

Obrišem le zunanjo omazanijo - maščobo.

 

Na ostalo ti pa ne morem odgovoriti, razen tega, da je ta motor zalo zanesliv.

 

Scarabeo

Objavljeno

Še dobro, da sem se lotil čiščenja. Prej so verigo mazali kar z mastjo in nič čistili. Štala. Spraznil sem cel sprej. Je kompatibilen tudi z verigo z o-ringi, kot je ta, tako da je v redu. Čisti odlično! Ves pesek in mast, vse je šlo ven. Sedaj je veriga spet srebrna. Prej je bila povsem črna.

 

Vprašanje glede nakupa spodnje zaščite agregata pa še ostaja, če kdo ve... :)

post-44547-0-34618500-1379245318_thumb.jpg

Objavljeno

Še dobro, da sem se lotil čiščenja. Prej so verigo mazali kar z mastjo in nič čistili. Štala. Spraznil sem cel sprej. Je kompatibilen tudi z verigo z o-ringi, kot je ta, tako da je v redu. Čisti odlično! Ves pesek in mast, vse je šlo ven. Sedaj je veriga spet srebrna. Prej je bila povsem črna.

 

Vprašanje glede nakupa spodnje zaščite agregata pa še ostaja, če kdo ve... :)

Verigo sploh nerabiš čistit,če jo že moraš npr:če je od peska jo najbolj  očistiš kar s kirherjem (z toplo vodo+ 60 stop.),ko se posuši jo ponovno namažeš in nikoli preveč mazat raje pomalo in večkrat.Dokler so bili pri hiši motorji z verigo sem redno mazal na ca 250-300 Km ali pri vsakem tankanju.Pri vseh motorjih na verigo nisem nikoli menjal verige je pa res,da sem vse prodal z manj kot 30K kil.in pri vseh je bila veriga in verižniki še za toloko kilometrov. Pregovor drži - kdor maže tudi vozi ! !

Objavljeno (popravljeno)

Jaz jo pucam s navadnim petrolejem...enkrat do dvakrat na leto, drugač pa sam mažem in gasa... :OK:

Popravljeno . Popravil cisco
Objavljeno

Po še nepreverjenih informacijah, ki sem jih dobil, naj bi novi strom 1000 prišel v prodaja februarja-marca, cena pa naj bi bila okrog 13.400€, ubijalska.

Mogoče ima kateri kakšno drugo informacijo, sam jaz sem jo dibil takole preverjeno cca. 70%.

 

Vse pa se bo videlo po Milanu.

Objavljeno

Še dobro, da sem se lotil čiščenja. Prej so verigo mazali kar z mastjo in nič čistili. Štala. Spraznil sem cel sprej. Je kompatibilen tudi z verigo z o-ringi, kot je ta, tako da je v redu. Čisti odlično! Ves pesek in mast, vse je šlo ven. Sedaj je veriga spet srebrna. Prej je bila povsem črna.

 

Vprašanje glede nakupa spodnje zaščite agregata pa še ostaja, če kdo ve... :)

 

O verigah in mazanju le teh obstaja posebna tema, kjer je bisveno več informacij. Kar nekaj nas ima na motorju avtomatske mazalce (slovenski RLS-Oiler, Scottoiler itn.) in nisem še slišal katerega od lastnikov le teh, da bi bil kaj nezadovoljen. Manj dela, manj skrbi in čista ter podmazana veriga (pa malo manj čist zadnji blatnik, tablica, ščitnik verige itn. vendar nič hudega).

 

Ena najlepših zaščit za spodnji del motorja oz. spojlerjev za DL650 je Puigova:

http://www.aviciouscycle.ca/mainpages/productpage.aspx?productid=3920

 

Če pa želiš kaj robustnega (in dragega) pa se ozri za touratechom.

Objavljeno

Samo jamrate o ceni,če je motor kvaliteten mora tudi nekj stati ! ! Problem je pri naših skromnih zaslužkih,pred kratkim sem govoril z mehanikom iz Švice in ima mesečno plačo 4 K Sfrs (1 € = 1,239 Sfrs)  to je ca 3200 € mesečni stroški za eno sobno stanovanje  ca 300 -400€, hrana kot pri nas ca 300€,zavarovanje(zdravstveno,za brezposlene in invalidsko) ca 400€ zdaj, če še računaš stroški z avtom, obleka mal žepnine enostavno rečeno polovica brez pretiranega šparanja ti ostane recimo 1,5K €. t To sepravi da v desetih mesecih zasluži kvalificiran delavec za dober motor.

Problem je v naši SLOVENSKI Švici - Banana republiki -pa še slabše bo ! !

 

Tudi marsikje drugje na jugu Evrope (Italija in Španija included) nimajo niti približno takšnih plač kot v Švici, ki je ena najbogatejših držav na svetu.

 

Ampak tukaj govorimo o motorjih in čeprav vozim stroma, trdim, da nov strom ni vreden takšne cene. Prvo zato, ker skoraj noben serijski motor, ki stane čez 10k€ ni vreden te cene, razen morda kakšne eksotike in posebnih izvedenk z vrhunskimi komponentami. In potem zato, ker motor s 1000 kubiki in klasično zasnovo pač ni v istem cenovem razredu kot glavna konkurenca, ki ima najmanj kardan več kot novi DL1000, ponavadi pa še precej druge dodatne opreme o kateri lahko pri Suzukiju samo sanjaš.

Objavljeno

Tudi marsikje drugje na jugu Evrope (Italija in Španija included) nimajo niti približno takšnih plač kot v Švici, ki je ena najbogatejših držav na svetu.

 

Ampak tukaj govorimo o motorjih in čeprav vozim stroma, trdim, da nov strom ni vreden takšne cene. Prvo zato, ker skoraj noben serijski motor, ki stane čez 10k€ ni vreden te cene, razen morda kakšne eksotike in posebnih izvedenk z vrhunskimi komponentami. In potem zato, ker motor s 1000 kubiki in klasično zasnovo pač ni v istem cenovem razredu kot glavna konkurenca, ki ima najmanj kardan več kot novi DL1000, ponavadi pa še precej druge dodatne opreme o kateri lahko pri Suzukiju samo sanjaš.

Če pa še dodamo konstrukcijsko napako na agregatu, potem pa cena lahko pade tudi mnogo globlje ;) V primeru, da nov DL1000 ne bo javno odpravil oziroma obelodanil odpravljenih težav s tresenjem motorja in nove zasnove okoli košare, bo to le še pozabljen model za mnoge, ki smo/so ga uporabljali dolgo časa. Verjamem, da smo to za Suzuki najbolj potencialni kupci za nov model... Glede na obnašanje Suzukija skozi leta (desetletje) pa ne pričakujem tega :) Imam na sumu, da bo agregat le popravljen na izpuhu na ustrezne norme to je pa to in veselo se bo tresel naprej srečnim novim lastnikom :D

Objavljeno

Dobro jutro! :)

en problemček pri wee-stromu.

Baterija je bila švoh, motor je slabo verglal (kdaj tudi ni vžgal), zato sem dal baterijo filat. Sedaj, ko jo je napolnilo in sem jo priklopil pa problem. Motor kljub temu da vergla (še nikoli tako hitro od kar ga imam), ne vžge. Kje sedaj tukaj problem?

 

Pa zvok se je pojavil, ki ga nisem še nikoli zasledil. Ko je "kontakt" in ves postopek steče do konca, če premikam ročico za plin, začne oddajati neke zvoke. Kot da bi se slišalo nek motorček? ki premakne kako loputo zelo hitro.

Objavljeno

Dobro jutro! :)

en problemček pri wee-stromu.

Baterija je bila švoh, motor je slabo verglal (kdaj tudi ni vžgal), zato sem dal baterijo filat. Sedaj, ko jo je napolnilo in sem jo priklopil pa problem. Motor kljub temu da vergla (še nikoli tako hitro od kar ga imam), ne vžge. Kje sedaj tukaj problem?

 

Pa zvok se je pojavil, ki ga nisem še nikoli zasledil. Ko je "kontakt" in ves postopek steče do konca, če premikam ročico za plin, začne oddajati neke zvoke. Kot da bi se slišalo nek motorček? ki premakne kako loputo zelo hitro.

Regulator.

isti "simtomi" so bili pri meni na Korziki - na srečo pred vrati suzuki servisa.

lp

Objavljeno

Lahko kaj vec poves o tem? Je mogoce to postimat brez servisa? Koliko stroskov predstavlja ta regulator?

Objavljeno

Verjetno je mišljeno tole: povezava. Najdeš jih tudi na eBayu. Novega reglerja od proizvajalca motorja, kolikor se spomnim, ne dobiš za manj kot 100€.

 

Vsekakor pa naj motor pogleda nekdo, ki se v to razume, da ne boš po nepotrebnem menjal napačnega dela.

Objavljeno (popravljeno)

Da se akumulator ne polni, je lahko kriv usmernik ('regler') ali alternator (navitje, magneti, .. .) . Da pa motor ne vžge, čeprav normalno (oz. celo 'hitreje kot kadarkoli) 'vergla', pa najbrž nima nič z reglerjem.

 

Če je verglanje motorja zdaj bistveno hitrejše kot prej, si morda kaj preverjal svečke in jih pozabil zategnit?

 

 

Kar se tiče tistega zvoka - V-Strom ima sekundarne lopute, ki jih krmili računalnik z elektromotorčkom. Te lopute v glavnem 'sledijo' premikom glavne lopute, tako da bi rekel, da je ta zvok normalen.

 

Je pa res, da dokler je motor hladen, bi te lopute morale biti v določenem položaju, ki zagotavlja tudi 'čok' (malce odprte glavne lopute. Morda si pri demontaži ali montaži akumulatorja snel kakšen konektor tipala za temperaturo in računalnik zdaj ne ve, da je motor hladen?

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno

Lahko kaj vec poves o tem? Je mogoce to postimat brez servisa? Koliko stroskov predstavlja ta regulator?

Ja na Korziki je to strošek 345eur (dobro vejo da jih rabiš če imaš naslednji dan trajekt) pri nas cca pol manj - naj ti naredi nekdo, ki se spozna.

lp

Objavljeno

Akumulator se je spraznil, ker je ze ko sem ga domov pripeljal cudno "kasljal". Z voznjo se je stvar uredila (tudi pomeril sem ali polni ali ne), zdaj je temperatura malo padla, motorja pa nisem uporabljal dobra 2 tedna pa je sedaj kar je.

 

Na motorju se dejansko ni tikalo nic (nibenih sveck, senzorjev idr). Kleme sem enostavno odklopil in priklopil polnilec. Po tem pa ni vec vzgal.

 

Vergla hitreje kot prej pa zaradi napolnjene baterije.

 

Bom danes pogledal, ce je problem v vzigalni tuljavi, ce ne pa dalje raziskovat

Objavljeno

poglej napetost akuja ko motor zaženeš.to ti pove vse o akumulatorju.če zadeva pade pod 10 voltov menjaš aku.če to ni to potem išči dalje.

Objavljeno

Akumulator se je spraznil, ker je ze ko sem ga domov pripeljal cudno "kasljal".

 

Hkm... A bencina je kaj v rezervoarju? :whistle:

Objavljeno

nekaj ga pa je (na pol poln/prazen) ;)

 

A je možno, da kljub temu da vergla hitro (vsaj po zvoku) in da vse dela normalno (razen tega, da ne vžge), da bi bila kriva samo baterija?

Glede na to, da sem odklopil črpalko goriva in ga zaverglal, pa mi je skoraj vžgal. Verjetno je potem zmanjkalo tudi goriva. Možno, da se toliko posede vse skupaj, ko začne pumpa in vbrizg delat? Ker napetost pade ravno malenkost pod 10 V pri vžigu.

Objavljeno (popravljeno)

A pumpo slisis ko verglas? Men je verglal normalno, sam ni vzgal ker zaradi premalo napetosti ajnspric ne dela.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno

Malo bi me čudilo, da bi akumulator zmogel vrteti zaganjač hitro (celi hitreje, kot ponavad), pri tem pa ne bi imel dovolj napetosti za delovanje računalnika...

 

Poskusi motor vžgat s kabli in z napajanjem iz avta, pa boš hitro videl, pri čem si.

Objavljeno (popravljeno)

Ne vem. Tak obcuyek sem dobil glede vrtenja. Zjutraj sem odklopil luc in pumpo bencina, pa je res malo manjkalo, da bi vzgal (ocitno potem zmanjka bencina za vbrizg)

 

Danes se baterijo zamenjam (itak je kazala cudne znake), pa bom videl kaj bo. Upam, da je samo to.

Popravljeno . Popravil Rokic

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!