Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

končno nstavljive vilce ... 16 % manjša poraba? 5 litrov cirka? če je res, zlo dobr. 

morm rečt da niti ni tko hudo grd ... 

sam 13 jurjev? fak no ... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mamma mia, kaj pa ma to za en bojler od auspuha? :SS

Mamma mia, kaj pa ma to za en bojler od auspuha? :SS

 

Integriran toolbox za pluge sraufat po cest? Drgac pa od geesa je fulll lepsi.

 

No, kaj sem vam rekel, koliko bo cena.

Pa ti si ćudo od deteta. Vse časti :OK:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdi se mi da so katalizatorje iz velikih loncev pod motorjem večinoma preselili v bojlerje. Zdaj samo zamenjaš slip/bolt-o, in se znebiš navlake. Prej je blo potrebno menjat še Ypipe. 

 

Všč mi je razčlaga zakaj ima samo 100 konj., in me zelo zanima, če pr 4000rpm res tako suvereno vleče. Ker ima ceno zelo podobno ostalim, bi IMO moral met vsaj ene 115-120 konj. Zarad neke higijene v razredu  :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker ima ceno zelo podobno ostalim, bi IMO moral met vsaj ene 115-120 konj. Zarad neke higijene v razredu   :D

 

Zarad razredne higijene bi moral imeti najmanj kardan...glede na ceno, seveda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zarad razredne higijene bi moral imeti najmanj kardan...glede na ceno, seveda.

Ja... ampak uporabnik propelerčkov v 46. komentarju je napisal...

...almeno la Suzuki non ti lascia mai per strada e il cardano che no c'è non si rompe.

 

:devil::ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja... ampak uporabnik propelerčkov v 46. komentarju je napisal...

...almeno la Suzuki non ti lascia mai per strada e il cardano che no c'è non si rompe.

 

:devil::ninja:

 

Kaj pa vem  :mellow:  Triumph, Honda in Yamaha pa še kdo zraven nimajo pomislekov glede kardana pri maksi-enduri. Vsi skupaj s suzukijem pa sanjarijo o prodajnih številkah propelerjev. Očitno švabi nekaj delajo prav, če jim vsi sledijo vendar je maksima 'naredi približno podobno za sprejemljivo ceno' in ne 'naredi majhen napredek po svoje za nesprejemljivo ceno'.

 

Heh, očitno smo stromarji dokaj kritični in realni do svoje firme. Je pa tudi res, da so vse cene maksi endur vsaj nekaj tisoč € pretirane. Tile stromi se bodo prodajali čez leto ali dve za pametno ceno, ko jih bo ostalo preveč po trgovinah in tedaj bo verjetno šlo za dober nakup.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa vem  :mellow:  Triumph, Honda in Yamaha pa še kdo zraven nimajo pomislekov glede kardana pri maksi-enduri. Vsi skupaj s suzukijem pa sanjarijo o prodajnih številkah propelerjev. Očitno švabi nekaj delajo prav, če jim vsi sledijo vendar je maksima 'naredi približno podobno za sprejemljivo ceno' in ne 'naredi majhen napredek po svoje za nesprejemljivo ceno'.

 

Heh, očitno smo stromarji dokaj kritični in realni do svoje firme. Je pa tudi res, da so vse cene maksi endur vsaj nekaj tisoč € pretirane. Tile stromi se bodo prodajali čez leto ali dve za pametno ceno, ko jih bo ostalo preveč po trgovinah in tedaj bo verjetno šlo za dober nakup.

Ali pa bo konec recesije, pa bojo meli trgovci "še vedno preveč denarja" in miselnost ala: če ne boš ti kupu, bo pa drugi skozi vrata prišu.. jih je polno...

Je pa res, da trgovci tudi zadnje cajte bolj realno razmišljajo. :yes:

Pa pustmo zdej politiko trgovcev... Štromček je kar lep, ampak tale ujedin kljunček mi nekako ne sede... Pa spominja me na BMW-jevega ali Hondinega, pa sprednja luč..

Če so ga sklepali skupaj vsaj približno tako dobro kot predhodnike, bo zadeva kar dobra. Upam da so konstruktorja košare zamenjali :D

Popravljeno . Popravil KNNMS
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mali Strom ni brez veze dvakrat zmagal na Motorradovem Alpen-testu. Kot nekdanji lastnik DL650 (4 leta) in sedanji lastnik DL1000 (4 leta), ti lahko iz prve roke povem, da pri majhnem Stromu gre za nezahteven, vzdržljiv, ekonomičem in zelo uporaben motorin, kateri morda ne blesti polno naložen in v dvoje na AC ali pri vožnji v hribe, v vsem ostalem pa gre za enega izmed motorjev z najboljšim razmerjem med ceno, kvaliteto in zmogljivostmi.

 

Večji Strom pa je vedno imel težave s košaro sklopke, nastavitvami vbrizga in npr. tesnilom sklopke. Ima višjo porabo in je težji, zato ga je nekoliko manj zabavno in lahkotno voziti kot majhnega Stroma, čeprav sta na pogled skoraj identična. Se pa izkaže na AC in polno naložen. In ko poštimaš prej naštete hibe, dobiš prav tako zelo hvaležen motorin.

 

Janetka ima, torej, čisto prav. Ravnokar berem knjigo Roberta Koletića iz Hrvaške, ki je s kolegom (oba DL650) obkrožil svet. Vse se da in to z popolnoma normalnim, rednim vzdrževanjem. Povem pa tudi vsakemu interesentu, da naj pri iskanju 1000ccm velike rabljene endure, ob primerljivih cenah, raje poseže za Hondo Varadero XLV1000, če mu karakter tega motorja ustreza, saj je Honda kvalitativno nad DL1000 (seveda ima Honda tudi svoje hibe a nič dramatičnega).

 

Popolnoma se strinjam z zgoraj napisanim in po mojih izkušnjah z 650-tko  mu res  ni nič  za zamerit. Moped ima izredno dobro ciklistiko, je nezahteven, vzdržljiv, ekonomičen  in zelo uporaben. Letos  sva imela polno naložena ( trije  kovčki + sopotnica ) po Bosni  povprečje 3,9l/100km. Res je, da sva vozila po omejitvah; hitrost  ni presegla  120km/h, večinoma pa okoli 50 do 90 km/h. Prijatelj s 1300ccm  strojem je imel porabo 5,2.... Ker  je pogled na svet moje življenske  sopotnice postal popolnoma motorističen in uživa na zadnjem sedežu, zmeraj bolj prihaja do izraza dejstvo, da  moped  ni  idealen za  AC  s polno  obremenitvijo, kjer  od njega ne smeš  pričakovati  visokih hitrostnih  povprečij.  In tako  se  kuha odločitev  o prodaji  mojega  ljubljenčka, s katerim sva  v štirih  letih  skupaj  prevozila uživaških 44000 km.  Če koga zanima V Strom 650 ABS, letnik 2009, ki ima vgrajeno vse kar manjka tovarniški  verziji (dodatno povišan vizir - MRA usmerjevalnik, 12 V vtičnica –stalno  napajanje,dodatna elektronika - releja za odklop vseh  električnih porabnikov pri  zagonu  motorja (vredno zlata ),slajderji - teflonski, spodnja zaščita  motorja (skid plate),cevna zaščita  motorja GIVI, nosilec  telefona ali GPS  naprave,vsi trije kovčki  GIVI z  nosilci, naslonjalo za sopotnico), ščitniki   rok ),   naj me kontaktira na PZ.

Ko sem svojemu mehaniku ob zadnjem servisu povedal  da  se oziram za večjim strojem, me je samo opozoril, da naj od  močnejšega   motorja ne pričakujem  preveč, in da naj se zavedam da je takih lastnosti  motorja ne bo lahko  najti. Sploh ne v cenovnem razredu  ki mi je dosegljiv.

    

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Prebiram tole temo, ampak 170 strani...fiiuuu velik je :OK: , dobrega branja.

Kakorkoli tudi sam kuoujem Stroma in ni hudič da ga ne kupim. Včeraj sem si šel ogledati enega 650 ccm, 06 letnik, Kaj pa vem, peljal se je odlično, kar se zame vsak, Me je pa zmotilo najbolj to, da si lahko ključ iztaknil iz ključavnice ko je motor obratoval. Sedaj pa nevem ali je to normalno ali pa je ključavnica uničena, kar pomeni da nakup le tega odpade, saj nevem kaj so čarali znjim.

Hvala za odgovor!

Sicer razmišljm tudi o nakupu 1000ccm, vendar po prebiranju foruma me jestrah tiste košare sklopke.

 

LP!

 

S

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Prebiram tole temo, ampak 170 strani...fiiuuu velik je :OK: , dobrega branja.

Kakorkoli tudi sam kuoujem Stroma in ni hudič da ga ne kupim. Včeraj sem si šel ogledati enega 650 ccm, 06 letnik, Kaj pa vem, peljal se je odlično, kar se zame vsak, Me je pa zmotilo najbolj to, da si lahko ključ iztaknil iz ključavnice ko je motor obratoval. Sedaj pa nevem ali je to normalno ali pa je ključavnica uničena, kar pomeni da nakup le tega odpade, saj nevem kaj so čarali znjim.

Hvala za odgovor!

Sicer razmišljm tudi o nakupu 1000ccm, vendar po prebiranju foruma me jestrah tiste košare sklopke.

 

LP!

 

S

Glede ključavnice, sicer še nisem probal, bom pa naslednjič. Mislim, da to ni možno, da bi iztaknil ključ, ko mašina dela.

Pri nakupu bodi pozorem na verigo , gume pa še kaj, samo veriga in gume te bodo olajšale za okoli 430 evrov.

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj 650 , ki ga prodajam  ima nove gume in verigo pred 7000 km zamenjano  :blush:

Popravljeno . Popravil idelta
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem svojemu mehaniku ob zadnjem servisu povedal  da  se oziram za večjim strojem, me je samo opozoril, da naj od  močnejšega   motorja ne pričakujem  preveč, in da naj se zavedam da je takih lastnosti  motorja ne bo lahko  najti. Sploh ne v cenovnem razredu  ki mi je dosegljiv.   

 

Strom 1000 in Varadero 1000 sta dobri izbiri. Tudi nove tenerejke se že dobi za normalen denar. Vsekakor pa gre, tako kot vedno, motor pred nakupom preizkusiti, če se le da.

 

Zadnji trije komentarji minus scarabeo - ste slučajno opazili, da obstajajo tudi motosvet oglasi in avto..net !?

Popravljeno . Popravil Fritz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Prebiram tole temo, ampak 170 strani...fiiuuu velik je :OK: , dobrega branja.

Kakorkoli tudi sam kuoujem Stroma in ni hudič da ga ne kupim. Včeraj sem si šel ogledati enega 650 ccm, 06 letnik, Kaj pa vem, peljal se je odlično, kar se zame vsak, Me je pa zmotilo najbolj to, da si lahko ključ iztaknil iz ključavnice ko je motor obratoval. Sedaj pa nevem ali je to normalno ali pa je ključavnica uničena, kar pomeni da nakup le tega odpade, saj nevem kaj so čarali znjim.

Hvala za odgovor!

Sicer razmišljm tudi o nakupu 1000ccm, vendar po prebiranju foruma me jestrah tiste košare sklopke.

 

LP!

 

S

 

Kar preberi  vse....   do  tako  uporabnih informacij  je težko priti,  pa še  zastonj so.Potem premisli, združi svoje izkušnje, upoštevaj svoje želje in namen uporabe, povabi  kakšnega izkušenega  motorista ki te pozna  in kateremu ti zaupaš na kavo in se odloči. Vsekakor če le gre, preizkusi  motor  pred  nakupom.  

Meni ključ ne gre iz ključavnice ko motor obratuje . 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm tole sem prvič zasledil, da bi se dal ključ izvleči med obratovanjem.verjetno je klučavnica precej zmajana.pri mojem bivšem štromu se to ni dalo storiti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri meni na enem od prejšnjih avtov je bil ključ že toliko obrabljen, da se ga je dalo izvleči. Z drugim ključem (ki je bil do takrat skoraj nerabljen) je bilo vse normalno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali ima kdo navodila od novega Stroma 650 v slovenščini za posodit , da jih skopiram?

o čestitam na novi pridobitvi...lepo da si ostal v isti družbi... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!