Rokic Objavljeno September 20, 2013 Opozori Objavljeno September 20, 2013 Baterija zamenjana in.... Vruuuum! Kdo bi si mislil. Ocitno je dala baterija svoje skozi.
bobiboss Objavljeno September 20, 2013 Opozori Objavljeno September 20, 2013 Baterija zamenjana in.... Vruuuum! Kdo bi si mislil. Ocitno je dala baterija svoje skozi.
Cartman Objavljeno September 22, 2013 Opozori Objavljeno September 22, 2013 evo ga. http://www.moto.it/news/suzuki-v-strom-1000-abs-2014-debutto-a-mans.html
hajoktejn Objavljeno September 22, 2013 Opozori Objavljeno September 22, 2013 končno nstavljive vilce ... 16 % manjša poraba? 5 litrov cirka? če je res, zlo dobr. morm rečt da niti ni tko hudo grd ... sam 13 jurjev? fak no ...
danci1973 Objavljeno September 22, 2013 Opozori Objavljeno September 22, 2013 Mamma mia, kaj pa ma to za en bojler od auspuha? Kolen 1
nordkap Objavljeno September 23, 2013 Opozori Objavljeno September 23, 2013 No, kaj sem vam rekel, koliko bo cena.
hajoktejn Objavljeno September 23, 2013 Opozori Objavljeno September 23, 2013 Mamma mia, kaj pa ma to za en bojler od auspuha? Mamma mia, kaj pa ma to za en bojler od auspuha? Integriran toolbox za pluge sraufat po cest? Drgac pa od geesa je fulll lepsi. No, kaj sem vam rekel, koliko bo cena. Pa ti si ćudo od deteta. Vse časti
Cartman Objavljeno September 23, 2013 Opozori Objavljeno September 23, 2013 Zdi se mi da so katalizatorje iz velikih loncev pod motorjem večinoma preselili v bojlerje. Zdaj samo zamenjaš slip/bolt-o, in se znebiš navlake. Prej je blo potrebno menjat še Ypipe. Všč mi je razčlaga zakaj ima samo 100 konj., in me zelo zanima, če pr 4000rpm res tako suvereno vleče. Ker ima ceno zelo podobno ostalim, bi IMO moral met vsaj ene 115-120 konj. Zarad neke higijene v razredu
Fritz Objavljeno September 23, 2013 Opozori Objavljeno September 23, 2013 Ker ima ceno zelo podobno ostalim, bi IMO moral met vsaj ene 115-120 konj. Zarad neke higijene v razredu Zarad razredne higijene bi moral imeti najmanj kardan...glede na ceno, seveda.
KNNMS Objavljeno September 23, 2013 Opozori Objavljeno September 23, 2013 Zarad razredne higijene bi moral imeti najmanj kardan...glede na ceno, seveda. Ja... ampak uporabnik propelerčkov v 46. komentarju je napisal... ...almeno la Suzuki non ti lascia mai per strada e il cardano che no c'è non si rompe.
theone5 Objavljeno September 23, 2013 Opozori Objavljeno September 23, 2013 Slo prevod. http://www.motosvet.com/novosti-2014-suzuki-v-strom-2014.html
Fritz Objavljeno September 23, 2013 Opozori Objavljeno September 23, 2013 Ja... ampak uporabnik propelerčkov v 46. komentarju je napisal... ...almeno la Suzuki non ti lascia mai per strada e il cardano che no c'è non si rompe. Kaj pa vem :mellow: Triumph, Honda in Yamaha pa še kdo zraven nimajo pomislekov glede kardana pri maksi-enduri. Vsi skupaj s suzukijem pa sanjarijo o prodajnih številkah propelerjev. Očitno švabi nekaj delajo prav, če jim vsi sledijo vendar je maksima 'naredi približno podobno za sprejemljivo ceno' in ne 'naredi majhen napredek po svoje za nesprejemljivo ceno'. Heh, očitno smo stromarji dokaj kritični in realni do svoje firme. Je pa tudi res, da so vse cene maksi endur vsaj nekaj tisoč € pretirane. Tile stromi se bodo prodajali čez leto ali dve za pametno ceno, ko jih bo ostalo preveč po trgovinah in tedaj bo verjetno šlo za dober nakup.
KNNMS Objavljeno September 23, 2013 Opozori Objavljeno September 23, 2013 (popravljeno) Kaj pa vem :mellow: Triumph, Honda in Yamaha pa še kdo zraven nimajo pomislekov glede kardana pri maksi-enduri. Vsi skupaj s suzukijem pa sanjarijo o prodajnih številkah propelerjev. Očitno švabi nekaj delajo prav, če jim vsi sledijo vendar je maksima 'naredi približno podobno za sprejemljivo ceno' in ne 'naredi majhen napredek po svoje za nesprejemljivo ceno'. Heh, očitno smo stromarji dokaj kritični in realni do svoje firme. Je pa tudi res, da so vse cene maksi endur vsaj nekaj tisoč € pretirane. Tile stromi se bodo prodajali čez leto ali dve za pametno ceno, ko jih bo ostalo preveč po trgovinah in tedaj bo verjetno šlo za dober nakup. Ali pa bo konec recesije, pa bojo meli trgovci "še vedno preveč denarja" in miselnost ala: če ne boš ti kupu, bo pa drugi skozi vrata prišu.. jih je polno... Je pa res, da trgovci tudi zadnje cajte bolj realno razmišljajo. :yes: Pa pustmo zdej politiko trgovcev... Štromček je kar lep, ampak tale ujedin kljunček mi nekako ne sede... Pa spominja me na BMW-jevega ali Hondinega, pa sprednja luč.. Če so ga sklepali skupaj vsaj približno tako dobro kot predhodnike, bo zadeva kar dobra. Upam da so konstruktorja košare zamenjali Popravljeno September 23, 2013. Popravil KNNMS
Dr. jkuki Objavljeno September 27, 2013 Opozori Objavljeno September 27, 2013 Mali Strom ni brez veze dvakrat zmagal na Motorradovem Alpen-testu. Kot nekdanji lastnik DL650 (4 leta) in sedanji lastnik DL1000 (4 leta), ti lahko iz prve roke povem, da pri majhnem Stromu gre za nezahteven, vzdržljiv, ekonomičem in zelo uporaben motorin, kateri morda ne blesti polno naložen in v dvoje na AC ali pri vožnji v hribe, v vsem ostalem pa gre za enega izmed motorjev z najboljšim razmerjem med ceno, kvaliteto in zmogljivostmi. Večji Strom pa je vedno imel težave s košaro sklopke, nastavitvami vbrizga in npr. tesnilom sklopke. Ima višjo porabo in je težji, zato ga je nekoliko manj zabavno in lahkotno voziti kot majhnega Stroma, čeprav sta na pogled skoraj identična. Se pa izkaže na AC in polno naložen. In ko poštimaš prej naštete hibe, dobiš prav tako zelo hvaležen motorin. Janetka ima, torej, čisto prav. Ravnokar berem knjigo Roberta Koletića iz Hrvaške, ki je s kolegom (oba DL650) obkrožil svet. Vse se da in to z popolnoma normalnim, rednim vzdrževanjem. Povem pa tudi vsakemu interesentu, da naj pri iskanju 1000ccm velike rabljene endure, ob primerljivih cenah, raje poseže za Hondo Varadero XLV1000, če mu karakter tega motorja ustreza, saj je Honda kvalitativno nad DL1000 (seveda ima Honda tudi svoje hibe a nič dramatičnega). Popolnoma se strinjam z zgoraj napisanim in po mojih izkušnjah z 650-tko mu res ni nič za zamerit. Moped ima izredno dobro ciklistiko, je nezahteven, vzdržljiv, ekonomičen in zelo uporaben. Letos sva imela polno naložena ( trije kovčki + sopotnica ) po Bosni povprečje 3,9l/100km. Res je, da sva vozila po omejitvah; hitrost ni presegla 120km/h, večinoma pa okoli 50 do 90 km/h. Prijatelj s 1300ccm strojem je imel porabo 5,2.... Ker je pogled na svet moje življenske sopotnice postal popolnoma motorističen in uživa na zadnjem sedežu, zmeraj bolj prihaja do izraza dejstvo, da moped ni idealen za AC s polno obremenitvijo, kjer od njega ne smeš pričakovati visokih hitrostnih povprečij. In tako se kuha odločitev o prodaji mojega ljubljenčka, s katerim sva v štirih letih skupaj prevozila uživaških 44000 km. Če koga zanima V Strom 650 ABS, letnik 2009, ki ima vgrajeno vse kar manjka tovarniški verziji (dodatno povišan vizir - MRA usmerjevalnik, 12 V vtičnica –stalno napajanje,dodatna elektronika - releja za odklop vseh električnih porabnikov pri zagonu motorja (vredno zlata ),slajderji - teflonski, spodnja zaščita motorja (skid plate),cevna zaščita motorja GIVI, nosilec telefona ali GPS naprave,vsi trije kovčki GIVI z nosilci, naslonjalo za sopotnico), ščitniki rok ), naj me kontaktira na PZ. Ko sem svojemu mehaniku ob zadnjem servisu povedal da se oziram za večjim strojem, me je samo opozoril, da naj od močnejšega motorja ne pričakujem preveč, in da naj se zavedam da je takih lastnosti motorja ne bo lahko najti. Sploh ne v cenovnem razredu ki mi je dosegljiv.
Schvarc Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 Zdravo! Prebiram tole temo, ampak 170 strani...fiiuuu velik je , dobrega branja. Kakorkoli tudi sam kuoujem Stroma in ni hudič da ga ne kupim. Včeraj sem si šel ogledati enega 650 ccm, 06 letnik, Kaj pa vem, peljal se je odlično, kar se zame vsak, Me je pa zmotilo najbolj to, da si lahko ključ iztaknil iz ključavnice ko je motor obratoval. Sedaj pa nevem ali je to normalno ali pa je ključavnica uničena, kar pomeni da nakup le tega odpade, saj nevem kaj so čarali znjim. Hvala za odgovor! Sicer razmišljm tudi o nakupu 1000ccm, vendar po prebiranju foruma me jestrah tiste košare sklopke. LP! S
Scarabeo 500 Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 Zdravo! Prebiram tole temo, ampak 170 strani...fiiuuu velik je , dobrega branja. Kakorkoli tudi sam kuoujem Stroma in ni hudič da ga ne kupim. Včeraj sem si šel ogledati enega 650 ccm, 06 letnik, Kaj pa vem, peljal se je odlično, kar se zame vsak, Me je pa zmotilo najbolj to, da si lahko ključ iztaknil iz ključavnice ko je motor obratoval. Sedaj pa nevem ali je to normalno ali pa je ključavnica uničena, kar pomeni da nakup le tega odpade, saj nevem kaj so čarali znjim. Hvala za odgovor! Sicer razmišljm tudi o nakupu 1000ccm, vendar po prebiranju foruma me jestrah tiste košare sklopke. LP! S Glede ključavnice, sicer še nisem probal, bom pa naslednjič. Mislim, da to ni možno, da bi iztaknil ključ, ko mašina dela. Pri nakupu bodi pozorem na verigo , gume pa še kaj, samo veriga in gume te bodo olajšale za okoli 430 evrov. Scarabeo
Kolen Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 (popravljeno) moj 650 , ki ga prodajam ima nove gume in verigo pred 7000 km zamenjano Popravljeno September 29, 2013. Popravil idelta
xy66 Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 Moj je 650 l 2010 prva registracija 2011 ima 18.000 km. Če koga zanima naj me kontaktira. JE pa kot nov.
Fritz Objavljeno September 30, 2013 Opozori Objavljeno September 30, 2013 (popravljeno) Ko sem svojemu mehaniku ob zadnjem servisu povedal da se oziram za večjim strojem, me je samo opozoril, da naj od močnejšega motorja ne pričakujem preveč, in da naj se zavedam da je takih lastnosti motorja ne bo lahko najti. Sploh ne v cenovnem razredu ki mi je dosegljiv. Strom 1000 in Varadero 1000 sta dobri izbiri. Tudi nove tenerejke se že dobi za normalen denar. Vsekakor pa gre, tako kot vedno, motor pred nakupom preizkusiti, če se le da. Zadnji trije komentarji minus scarabeo - ste slučajno opazili, da obstajajo tudi motosvet oglasi in avto..net !? Popravljeno September 30, 2013. Popravil Fritz joshi 1
Dr. jkuki Objavljeno September 30, 2013 Opozori Objavljeno September 30, 2013 Zdravo! Prebiram tole temo, ampak 170 strani...fiiuuu velik je , dobrega branja. Kakorkoli tudi sam kuoujem Stroma in ni hudič da ga ne kupim. Včeraj sem si šel ogledati enega 650 ccm, 06 letnik, Kaj pa vem, peljal se je odlično, kar se zame vsak, Me je pa zmotilo najbolj to, da si lahko ključ iztaknil iz ključavnice ko je motor obratoval. Sedaj pa nevem ali je to normalno ali pa je ključavnica uničena, kar pomeni da nakup le tega odpade, saj nevem kaj so čarali znjim. Hvala za odgovor! Sicer razmišljm tudi o nakupu 1000ccm, vendar po prebiranju foruma me jestrah tiste košare sklopke. LP! S Kar preberi vse.... do tako uporabnih informacij je težko priti, pa še zastonj so.Potem premisli, združi svoje izkušnje, upoštevaj svoje želje in namen uporabe, povabi kakšnega izkušenega motorista ki te pozna in kateremu ti zaupaš na kavo in se odloči. Vsekakor če le gre, preizkusi motor pred nakupom. Meni ključ ne gre iz ključavnice ko motor obratuje .
bobiboss Objavljeno September 30, 2013 Opozori Objavljeno September 30, 2013 hm tole sem prvič zasledil, da bi se dal ključ izvleči med obratovanjem.verjetno je klučavnica precej zmajana.pri mojem bivšem štromu se to ni dalo storiti.
danci1973 Objavljeno Oktober 2, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2013 Pri meni na enem od prejšnjih avtov je bil ključ že toliko obrabljen, da se ga je dalo izvleči. Z drugim ključem (ki je bil do takrat skoraj nerabljen) je bilo vse normalno.
Kolen Objavljeno Oktober 2, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2013 ali ima kdo navodila od novega Stroma 650 v slovenščini za posodit , da jih skopiram?
brutal Objavljeno Oktober 4, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2013 Cena novega osnovnega V-stroma 1000 v Angliji naj bi bila okrog 10000 funtov.
cisco Objavljeno Oktober 9, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2013 ali ima kdo navodila od novega Stroma 650 v slovenščini za posodit , da jih skopiram? o čestitam na novi pridobitvi...lepo da si ostal v isti družbi... Kolen 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se