Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Prodam čist nov original komplet izpuh za DL 650 K8 če koga zanima

 

lp

Popravljeno . Popravil Temty
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober tekst ga spremlja. Kako bo s kosaro in porabo bo pa cas pokazal. Aja pa za una dva kW skocis v visji razred ... men osebno je to fail. Je pa res da se neki casa ne bom kupec novga motorja :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super zadevca. Ne vem zakaj nekaj podobnega ne naredijo za starejše letnike :glare:

Sem pa danes izvohal fanj nekaj kar bi mi ustrezalo od Touratecha. Žal trenutno ni dobavljivo. Ena izmed trgovin mi je odgovorila, da je čakalna doba od 1-3 mesecev, cena pa je okrog €30

01-390-0200-0_i_01.jpg

 

Me kar mika da bi naročil. Sedaj čakam na ceno našega "uvoznika".

 

Pa še nekaj. A mi lahko kdo sporoči, kaj me čaka na servisu za 30k km? Ketna in verižniki so še original (ketna deluje raztegnjena) -  bom mehanik povedal kako in kaj. A se tukaj splača dajati kakšno boljšo stvarco gor ali se daje klasiko DID 525VX? Olje kakšno dajete?

Popravljeno . Popravil Rokic
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super zadevca. Ne vem zakaj nekaj podobnega ne naredijo za starejše letnike :glare:

Sem pa danes izvohal fanj nekaj kar bi mi ustrezalo od Touratecha. Žal trenutno ni dobavljivo. Ena izmed trgovin mi je odgovorila, da je čakalna doba od 1-3 mesecev, cena pa je okrog €30

01-390-0200-0_i_01.jpg

 

Me kar mika da bi naročil. Sedaj čakam na ceno našega "uvoznika".

 

Pa še nekaj. A mi lahko kdo sporoči, kaj me čaka na servisu za 30k km? Ketna in verižniki so še original (ketna deluje raztegnjena) -  bom mehanik povedal kako in kaj. A se tukaj splača dajati kakšno boljšo stvarco gor ali se daje klasiko DID 525VX? Olje kakšno dajete?

jaz sem v velikega štroma dajal motul 5100 in kasneje 7100.pri slednjem je bilo vse bolj gladko.glede verige je oceniti težko, daj fotko zobnika, po njem se gleda obrabljenost zadeve.če se ti zdi raztegnjena temu ni nujno tako, mogoče je samo premalo napeta.imaš na zadnjih vilicah nalepko, koliko naj bo napeta veriga.če je obrabljen verižni set, menjaj celotnega.glede servisa poglej v navodila ki jih imaš.pri tej kilometraži nič posebnega v bistvu.sam sem tudi menjal original zračni filter z K&N filtrom za boljši vlek zraka in ker je življenski.ker je nekoliko dražji od originala ni hudega, se ti povrne že v sezoni ali dveh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na 30 tisoč, če so bili redni servisi ni veliko za početi.

- olje, celo brez oljnega filtra, večina ga menja z oljem)

- ostalo je bolj pregled (spihanje zračnega filtra...)

 

Glede olja. Zamenjal sem precej olj. Med polsintetiko ni večjih razlik (10 - 40). Večja razlika je bila, ko sem dal noter sintetiko, kot je dejal Bobibos, deluje bolj mehko.

Veriga. Najslabša DID - ova je bila zelo hitro zanič. Naslednja je bila močnejša in po 17 tisoč km ni vidne utrujenosti. Priporočam močnejšo. Menjava v kompletu z zobniki.

 

Če servisi niso bili redno narejeni,  se lahko spisek opravil močno podaljša. (Za Vstrom 650)

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej:

- 4x svečka

- olje

- zračni in oljni filter

- nastavitev ventilov

- veriga in verižniki

- delo

Skupaj: cca. €500

 

Me bodo fanj nategnili ali je to realna cena?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej:

- 4x svečka

- olje

- zračni in oljni filter

- nastavitev ventilov

- veriga in verižniki

- delo

Skupaj: cca. €500

 

Me bodo fanj nategnili ali je to realna cena?

daj se malo sprosti in nam zaupaj letnik motorja, predvidevamo pa da je 650 ccm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

naj bi bilo po servisnih navodilih pregled ventilov na 24k km...

 

@bobiboss, v prometni je 2008, po šasiji pa tudi K8 (preverjeno na pooblaščencu). Gre se za DL650 brez ABSa

Popravljeno . Popravil Rokic
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj bodo nekateri prec sesteli kolko jih to stane na ebayu, ketenmaxu, sraufali bi doma v garazi, pa te bodo razglasili za tepca, in Serviserja za oderuha.

500 ni malo. Ampak mir je neprecenljiv.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj zato pa sprašujem, ker si ne predstavljam kaj takšen (velik) servis pomeni stroškovno. Ker skupaj gledano ni malo dnarja, ampak dela in materiala pa tudi ni malo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz osebno bi stelancijo ventilov izpustil. to pac ni ultra obcutljiv ducati, in bi moralo privarcevat stotaka ali kak cent vec. tud svecke, jaz sem jih v 35000 menjal samo enkat, in jih do 40000 zelo verjetno ne bom. Ce motor uziga lepo, ne trokira in povlece brez obotavljanja bi jih pustil.

Poudaril bi, da je to moje osebno mnenje. Nikogar ne prepricujem da imam prav! Osebno €€ dost raje zapravim za originalne bremzploscice, kot svecke in preverjanje ventilov. Moj motor ma ze bliz 110 000km.

Kar pa se Vstroma 1000 tice...Ce je pol tako dober kot grd, je motor fantasticn! Vsec mi je razumna cena in 100 konj je dovolj za suvereno motoriranje. Vec moci je sicer bols, premalo pa ni.

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj pa še mene mika da lastniki VStroma 1000 povejo kaj o mehaniki in ciklistiki ter dobrih is slabih stvareh nasplošno. Zanimajo pa me modeli med 2001 in 2005 za cenovni rang do cca 4000Eur. In še primerjava z konkurenco tdm850/900. Hvala vsem za odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, cene "mojega" servisa so tam tam (vprašal pri dveh, ki sta dobro zapisana na našem koncu). Bo pa nekaj časa mir.

 

Če koga zanima nosilec za GPS od Touratecha (postavljen nad merilnike) za V-stroma - pri podjetju TRG sprejemajo prednaročila za ta nosilec. Cena slabih €33, dobava pa zadnje dni marca oz. prve dni aprila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj pa še mene mika da lastniki VStroma 1000 povejo kaj o mehaniki in ciklistiki ter dobrih is slabih stvareh nasplošno. Zanimajo pa me modeli med 2001 in 2005 za cenovni rang do cca 4000Eur. In še primerjava z konkurenco tdm850/900. Hvala vsem za odgovore.

Slabe stvari so tri. Kosara sklopke, poraba in nenastavljivo vzmetenje (razen okrnjenih nastavitev zadaj).

S tdm ga ne bi primerjal, ker zame nista primerljiva motorja. Vem da se ljudje vozjo dalec a tdm, ampak men osebno pomen vetrna zascita na dolgi poti precej, sploh ce me dez pere in tle je vstrom odlicen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj pa še mene mika da lastniki VStroma 1000 povejo kaj o mehaniki in ciklistiki ter dobrih is slabih stvareh nasplošno. Zanimajo pa me modeli med 2001 in 2005 za cenovni rang do cca 4000Eur. In še primerjava z konkurenco tdm850/900. Hvala vsem za odgovore.

imel 6 let DL-1000 letnik 2004.prima motor, tako za potovanje kot za podiranje ovinkov.navora dovolj, tudi moči.vožnja je odvisna od pnevmatik.torej bolj cestne bolj cestno usmerjen, bolj terenske bolj terensko usmerjen.moramo pa vedeti, da je potovalni enduro.sicer so šli z njim že marsikje a se za težji teren odločajo za malega štroma ker je nekaj lažji.sam imel gor največ časa Michelin Anakee, tko da tudi makedama se ni za ustrašit.za ostalo pa potrebno nastaviti vzmetenje.zavore bolj tko tko bi lahko bile boljše a se navadiš.

sem tudi menjal sklopko in mi je še danes žal tistih 350€, če bi pustil tastaro notri bi bilo ravno tako v redu.še nobene ni razneslo menda, edino glasna postane.

tolko na hitro po spominu.aja hupa ni vredna omembe, slabše kot na mopedu.

drugače pa čist ok motor, ima tudi vklop vseh štirih žmigavcev kar je sila priročno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri 30 kkm je potrebno vsaj preveriti zračnost ventilov. Če so izpod tolerance bi jih jaz brez misliti dal nastaviti. Zračnost ventilov pri Stromu se z časom ( in prevoženimi km) manjša in lahko skuriš ventile. Jaz sem jih dal nastaviti pri 35 kkm. Bili so rahlo izpod tolerance. Po posegu je bil motorin kot prerojen.

Tako na palec pa : če bodo ventili RES NASTAVLJANI in zamenjani vsi deli, ki si jih navedel, potem se mi zdi, da je cena v redu. Bistveni pa je, da je mojster zaupanja vreden.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri velikemu in majhnemu stromu so večji servisi s kontrolo/nastavitvijo ventilov predvideni na 24kkm (še service manual od 650-ke). Če ventili niso bili do sedaj čekirani, bi bilo dobro, da se jih pogleda. Običajen servis je nekje do 200€, verižnika in veriga ter delo pa hitro nanesejo dodatnih 200+ €. Ostalo so potem dodatne reči, ki pridejo z leti in obrabo (menjava zavornega olja, zavorne ploščice ipd.) kar redni servis podraži.

 

DL650 je v principu zelo trpežen in hvaležen moped a je treba za osnovno vzdrževanje le poskrbeti. Vsaj za večji servis ga pelji kakšnemu dobremu mehaniku, ostalo pa so le menjave olja in filtrov (če motor dobro dela).

 

Meni sta na DL650 pri 24kkm nagajala vžig in minimum za kar smo kasneje ugotovili, da krivda leži na zapacanih injektorjih (slaba kvaliteta goriva v južni Italiji). Ostalo se mi je zdelo v redu, a ko ga je mojster spedenal sem kljub vsemu mislil, da sem se vsedel na drug (nov) motor.

 

Glede 1000-ke so kolegi povedali bistvo, jaz bi dodal le drugačno izkušnjo od Bobibossove. Iz lastnih izkušenj je DL1000, po modifikaciji košare sklopke, precej drugačen, za vožnjo prijetnejši motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam velikega Stroma že štiri leta in je letnik 2003. Pripeljan je bil iz Italije, vendar v vsem času nisem imel nikakršnih resnih težav z njim. Lansko leto sem naredil res "pošten" servis pri Brumu. Ker ima na števcu 50.000 km, realno pa verjetno še kakšnega več je bila zamenjana sklopka (original), kar je že znana težava Suzukija, ki pa je neprijetna samo zaradi tresljajev. Ali se odločiš za obnovljeno ali original je tvoja odločitev. Ventile smo sedaj prvič nastavili in po opravljenem servisu sem dobil, lahko rečem, povsem drug motor v roke. Verigo in verižnik menjaj po potrebi. Drugače pa je motor vzdržljiv in zanesljiv. Predvsem pa je udoben in bistveno cenejši od nemca. Ne pravijo mu zaman japonski GS, Tudi to nekaj pove. Upam, da bo tudi novi Strom obdržal vse dobre lastnosti starega. Po videnem tudi niso delali bistvenih sprememb na motorju, upam,pa, da so sedaj sklopko le porihtali.

 

Torej, redno ga vzdržuj in samo gas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@KNNMS, a imaš še kakšno sliko kako zgleda, ko je namontirano? Tudi, če je na Vari :P Ker si še ne predstavljam, kam in kako je namontirano.

 

Menda sem eno slikco dolžen...

Takole izgleda moja zadeva:

01.jpg

11.jpg

21.jpg

31.jpg

41.jpg

 

LP

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

postal sem lastnik stroma 1000 2002 letnik. zanima me katero olje je najboljše za ta motor (sedaj je noter motul 5100). pri prestavljanju iz 1 v drugo občasno zaškrta, ropot sklopke bom moral še odpravit, ker ima v prostem teku in do cca 2300 obratov res grd zvok in vibrira, zamima pa me še to ali lahko z to menjavo še malo počakam in ali je motor zaradi tega nevaren da me kje pusti. na števcu ima 37.500 km, drgač lepo ohranjen, lepo dela, menjan verižni set, zavorno olje, zavorne ploščice. opazil pa sem še eno zadevo in sicer v nedeljo ko je en čas laufal na mestu so kilometri začeli utripat in izmenično so se prikazovali kilometri in napis F1 - kaj to pomeni??? Ko sem motor ugasnil in ga čez čas spet prižgal je bilo spet vse ok.  hvala za odgovore lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!