Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

FI (fuel injection) lucka se je meni prizgala enkrat, v Romuniji, sesti dan v dezju. Doma sem konektorje in stike mal navedejal in se ni ponovilo vec. Za sklopko ... kaj pa vem, men motor ze eno leto stoji zarad tega. Ne upam vozit tko, za zrihtat pa nikol cajta. Aja, uporabljam motul 5100. Zadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnji dan februarja sem postal lastnik velikega stroma...motor je dejansko brez napake nove gume verizni set ima 5000 km sam motor pa 40000km....tezava z košaro sklopke nimam ker jo to menjau prejšnji prvi lastnik... Motro prede kot mora damo se servor in gasa nabirat km....aja zanima me ce se slučajno komu doma nabira prah na centralnem stojalu bi biu interesent za ga kupit

Lp vsem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnji dan februarja sem postal lastnik velikega stroma...motor je dejansko brez napake nove gume verizni set ima 5000 km sam motor pa 40000km....tezava z košaro sklopke nimam ker jo to menjau prejšnji prvi lastnik... Motro prede kot mora damo se servor in gasa nabirat km....aja zanima me ce se slučajno komu doma nabira prah na centralnem stojalu bi biu interesent za ga kupit

Lp vsem

 

dobr si naredu; dej kšno sliko prlep

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnji dan februarja sem postal lastnik velikega stroma...motor je dejansko brez napake nove gume verizni set ima 5000 km sam motor pa 40000km....tezava z košaro sklopke nimam ker jo to menjau prejšnji prvi lastnik... Motro prede kot mora damo se servor in gasa nabirat km....aja zanima me ce se slučajno komu doma nabira prah na centralnem stojalu bi biu interesent za ga kupit

Lp vsem

Prodam centralno stojalo, samo ga imam na malem stromu pa ne vem, če je isti kot za velikega. Je pa originalen Suzukijev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ima kdo nameščen vetrobran Givi Airflow? Ali pa kaj podobnega visokega.

Kako se kaj obnese za voznike pri 200 cm višine?

Prosim za informacije.

Gre za prejšni model motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uporabnik "cisco" ga ima. Kontaktiraj ga - mogoče, pa bo tudi tukaj opazil.

 

Jaz ga nameravam naročiti v kratkem. Pri daljših turah me piš izredno moti, pa sem probal že vse nastavitve na original šipci. Eden izmed problemov pri Giviju je, da pri izpostavljenosti soncu lahko zaradi efekta "povečevalnega stekla" stopi plastiko nad števci. Ampak se na to ne oziram. Bom že našel eno rešitev - če ne drugo bom pa parkiral za dlje časa v senci ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz poleti armaturko pokrijem s kakšnim kosom oblačila, krpo, ki je za v odpad.

Če seveda stoji na odprtem soncu, to pa je običajno na morju. Sedež pa mi varuje ovčka.

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

postal sem lastnik stroma 1000 2002 letnik. zanima me katero olje je najboljše za ta motor (sedaj je noter motul 5100). pri prestavljanju iz 1 v drugo občasno zaškrta, ropot sklopke bom moral še odpravit, ker ima v prostem teku in do cca 2300 obratov res grd zvok in vibrira, zamima pa me še to ali lahko z to menjavo še malo počakam in ali je motor zaradi tega nevaren da me kje pusti. na števcu ima 37.500 km, drgač lepo ohranjen, lepo dela, menjan verižni set, zavorno olje, zavorne ploščice. opazil pa sem še eno zadevo in sicer v nedeljo ko je en čas laufal na mestu so kilometri začeli utripat in izmenično so se prikazovali kilometri in napis F1 - kaj to pomeni??? Ko sem motor ugasnil in ga čez čas spet prižgal je bilo spet vse ok.  hvala za odgovore lp

 

Oj!

 

predvidevam da motul 5100 10-40.....probaj 15-50....mal bolj gost pa baje menjalnik dost lepš dela...tko pravjo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ima kdo nameščen vetrobran Givi Airflow? Ali pa kaj podobnega visokega.

Kako se kaj obnese za voznike pri 200 cm višine?

Prosim za informacije.

Gre za prejšni model motorja.

 

 

Imaš odgovor :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uporabnik "cisco" ga ima. Kontaktiraj ga - mogoče, pa bo tudi tukaj opazil.

 

Jaz ga nameravam naročiti v kratkem. Pri daljših turah me piš izredno moti, pa sem probal že vse nastavitve na original šipci. Eden izmed problemov pri Giviju je, da pri izpostavljenosti soncu lahko zaradi efekta "povečevalnega stekla" stopi plastiko nad števci. Ampak se na to ne oziram. Bom že našel eno rešitev - če ne drugo bom pa parkiral za dlje časa v senci ;)

 

 

Mam Airflow 3 leta pa isem opazil kakršnihkoli sprememb na armaturi...a prav dejansko jo stopi ali ako drugače deformira...to bi pa res rad videl, ker do sedaj armaturke tud pokrival nisem....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ima kdo nameščen vetrobran Givi Airflow? Ali pa kaj podobnega visokega.

Kako se kaj obnese za voznike pri 200 cm višine?

Prosim za informacije.

Gre za prejšni model motorja.

 

Imam visoko Givijevo šipco. Pri 120 km/h lahko na AC vozim z odprto flip-up čelado (visok 193cm). Tak mir je za šipco. Pa še vdolžno nihanje pri višjih hitrostih je povsem izginilo.

 

Buffeting okrog čelade pa je bil rešen že pri originalni šipci, z menjavo ogledal za bolj aerodinamična in premikom le teh navzven.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, danes sem ga naročil, drugi teden pride :kva2:

Nekaj povezav:

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=706399  Givi death ray :D

 

itd.

 

Kolkr sem zasledil, naj bi bilo v navodilih to napisano. Bom pregledal drugi teden (ko ga dobim) kaj piše v vezi z efektom "povečevalnega stekla"

Hmmm

 

zdej ko malo bolje pogledam in pomislim...mogoče je razpoka oziroma stik ohišja in števcev na zgornji strani slabši...oziroma zareza se je povečala....

 

nisem si mislil da je to lahko od šipce.... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam visoko Givijevo šipco. Pri 120 km/h lahko na AC vozim z odprto flip-up čelado (visok 193cm). Tak mir je za šipco. Pa še vdolžno nihanje pri višjih hitrostih je povsem izginilo.

 

Buffeting okrog čelade pa je bil rešen že pri originalni šipci, z menjavo ogledal za bolj aerodinamična in premikom le teh navzven.

Ker si iz Novih Jarš bi se lahko ta teden dobila,da mi pokažeš to šipo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker si iz Novih Jarš bi se lahko ta teden dobila,da mi pokažeš to šipo.

 

Imaš PM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me če ima kdo za posodit slovenska navodila za V Strom 650 . bi bil zelo hvaležen.

Tudi jaz bi nujno potreboval SLO navodila za V Stroma DL 650. Mi lahko posreduješ?  

Popravljeno . Popravil Janny
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me če ima kdo za posodit slovenska navodila za V Strom 650 . Bil bil zelo hvaležen, ker se zelo mučim z angleškimi "manuali".

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ALi ze kdo ima to lepoto ?

Zdi se mi prelep motor za potovanja v dvoje, saj sopotnica za mano siguren uziva. Zadeva ni premocna niti presvoh, pravi motor za km. biggrin.gif

Cena pa ubijalska. laugh.gif

Ali ima ze kdo kaksne izkusnje z tem motorjem ?

lp. vsem lastnikom v-stroma mene pa zanima kako je kaj vožnja skozi ovinke ali se pozna ,da so gume ožje in moraš paziti v nagibu? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp. vsem lastnikom v-stroma mene pa zanima kako je kaj vožnja skozi ovinke ali se pozna ,da so gume ožje in moraš paziti v nagibu? 

ja to je zlo retorično vprašanje...so eni k s tačko drgnejo po tleh, no mi drugi pač ne.... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja to je zlo retorično vprašanje...so eni k s tačko drgnejo po tleh, no mi drugi pač ne.... ;)

Zanima me glede tega ali ima guma kaj manj oprijema v globokih nagibih kot širša ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!