Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Za motosvetovega začetnika bi bil absolutno podhranjen. Tu je drug svet, vse kar je pod 1000ccm in 150PS, je nepremičnina.

 

Za normalnega motorista pa je to lahko tudi "zadnji" motor. Meni je to zelo všečen model.

Ne teži :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za motoriste,ki sem jih srečal v soboto proti morju sem bil ovira na cesti z 650. :grrr

To pomeni najmanj 1000,če ne ni nič. :grrr  :grrr  :grrr

Zdaj pa resno.

Sam sem se čisto lepo za svojo dušo komot premikal po cesti do morja,poraba zelo ugodna,kaj pa še želiš več.Za dirkače  pa samo Grobnik ali pa graben ob cesti. :OK:  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

že 7.sezono na 650ki in hkrati prvi lastnik motorja :) verjetno edini, ki tako dolgo vztraja na malem motorčku, a sem z njim zelo zadovoljen...pred družino delal 20k km letno v 9 mesecih, sedaj pa nekaj manj. bil z njim 2x na pisti, pa na raznih profesionalnih poligonih, potepal se po naši bivši jugi, vseh sosedskih državah, švici in njenih prelazih,....ga preobul v kramparce in se lotil tudi terenske vožnje.

imam 75 kg, sopotnica 60 kg, oba v polni bojni opremi, natovorjen s 3 kovcki, plus tank torba in znese skupaj cca 180kg.....težav nobenih nikjer in nikdar, motor je zelo trpežen...nimam nič slabega za reči. se pa strinjam, da za pare, kjer brez prtljaga 2 tehtata vsaj 200 kg, plus prtljaga...bi pa znal postati (pre)šibek.

verjamete ali ne...šel sem iz mb na enodnevno furo v dolomite in nazaj (preko 1000 km), kjer so me dohiteli in prehiteli testni vozniki ADAC, ki so bili na gs 1200. prilepil sem se jim na zadek in po 3 prelazih so se ustavili in še meni isto signalizirali. pogledali so motor, takoj videli da je mali v strom, stopalke odbrušene in mi vsi čestitali in dejali, da jim še nihče ni sledil z v stromo, še manj pa z majhnim. takrat sem si zaželel, da bi tudi jaz bil testni voznik :) :) :)

 

sedaj pa nekaj drugega...

včeraj sem prišel do enega izziva, ki bi ga oz ga bom verjetno v tej sezoni sprejel.

l. 2008 ko sem kupil motor, sem ga tankal na 330 - 350 km. včeraj sem naredil 470km in nisem tankal.

 

je že kdo obrnil z V Stromom z enim tankom 600 km?

oz koliko ste največ prevozili z enim keslom bencina?

 

se razume...brez predelave z večjim rezervoarjem.

namreč z avtom naredim cca 650 km, ki ima cca 40L rezervoar in bi mi bilo zanimivo, če bi se z 22 L približal dometu :)

ja, saj vem, da je motor lažji, da ima drugo razmerje kW/kg, pa jasno, da se motor vrti v višjih vrtljajih, itd :)

samo moral bi se skoncentrirati, da bi res ne glede na razmere na cesti vozil v programu "eco-netic" :) :) :)

Popravljeno . Popravil Strominator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... če uspeš porabo spravit pod 3,66l/100km boš z zadnjimi kapljami mogoče "prisel" zelo blizu željene stevilke. Na mojem mlinčku (f650GS/800) mi je bil tank 16l v primerjavi z ostalimi 20l in več kar nekam majhen, vendar ni problem doseči 400km. Lani na poti do Grčije sem uspel prevozit 450 km in tankat 15,2l (žena mi je sledila na svoji YBR)

Takšna poraba je seveda samo v "ECO-modu"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja najmanjša poraba je bila okoli 4.3 litra. Največ kar pa sem prevozil je bilo okoli 480 kilometrov.

Po preračunavanju bi teoretično lahko jaz prevozil okoli 530 - 540 kilometrov. 

Ne verjamem, da bi šlo z 22 litri do 600 kilometrov, razen, če bi napolnil preko priporočenega maximuma, kar bi pa pomenilo, da je v keslu preko 23 litrov.

Moja povprečna sedaj je okoli 4.7 litra. Jav,i če ti uspe.

To je moja šesta sezona na malem štromu.

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Strominator, kapo dol :notworthy:

A lahko zaupaš koliko km šteje tvoj strom? Jaz sem komaj lani dobil stromčka, ravno tako K8, pa mi ga še ni uspelo spustiti pod 4,15 l/100 km. Sedaj si mi dal nov iziv :) bom sprobal že v soboto oz. nedeljo na turo (če bo vreme). Zadnjih 7k km imam povprečno porabo 4,44 l/100 km, vendar se zadnji rezervoarji gibljejo blizu 5 l (tako je, če greš s kolegi na turo pa imajo vsi najmanj 50% več konjenice). Bom pa zgleda kar težko podrl moj rekord z avtomobilom, kjer sem imel najboljše povprečje pod 4 l/ 100 km (vožnja po predpisih pa sama ravnina).

Mi je pa zanimivo. S prvo "linijo" na prikazovalniku stanja goriva naredim cca. 160 km. Ko začne utripat znak za "pumpo", grem tankat ampak nisem nikoli natankal več kot 16 l. Tako, da rezerva je še, ampak možgani ne pustijo it dlje :P

 

Kako je pa kaj s porabo olja? Ti ga kaj "cukne" ali ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

počas bom začel razmišljat da prodava jurjaka pa kupva dve 650ki; poraba bo ista :D

čestitke za tkole majhno porabo, fantje :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

enkrat malo testiral in naredu 420 km na z velikim štromom.od 22 litrov pa dokler ni sam crknil brez goriva.pa nisem vozil varčno ampak kakor mi je zapasalo.

Popravljeno . Popravil bobiboss
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kdo pripravljen ob priliki posoditi Givijev AF3101 za testni krog, da vidim če mi res ustreza.

Popravljeno . Popravil Belaglava
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobra stran Airflowa je super veterna zaščita, slabost pa tudi dobra vetrna zaščita (po dežju). Kapljice se na vizirju čelade niti premaknejo ne, ko se  voziš. Prej jih je vsaj piš dol odnesel :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobra stran Airflowa je super veterna zaščita, slabost pa tudi dobra vetrna zaščita (po dežju). Kapljice se na vizirju čelade niti premaknejo ne, ko se  voziš. Prej jih je vsaj piš dol odnesel :D

 

Dve možnosti:

- vsake toliko se malo dvigneš, da piš očisti vizir (jaz sem samo vrat malce bolj stegnil in je bilo dovolj);

- vizir posprejaš ali namažeš s kakšno nano zadevščino in bodo kapljice drsele dol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nobeden ne uporablja airflowa na novem malem v-stromu?

Sej koliko pa je novih 650ic v Sloveniji?

Popravljeno . Popravil Belaglava
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali obstaja dobra duša.ki bi posodila za par uric Givi airflow predem se odločim za nakup?

 

Ali pa čisto mali vizir,da vidim kateri od njiju bi mi bolj odgovarjal?

 

Sedanji originalni z MRA vizirjem je katastrofa.V glavi mi buči ter jo tudi premetava ( čelado in glavo ).

 

Oziroma kaj mi priporočate.  Moja višina 201 cm.

 

 

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me kateri dodatki, ki ste jih dodali vašemu malemu V-stromu vam pridejo najbolj prav oz. se brez njih ne bi vozili več. Še bolje kateri vam niso doprinesli dosti? Ne bi se rad zaletel z nakupom  dodatkov, motor bo pa izgledal kot novoletna jelka :SS čeprav verjetno se bom ... :blush:

 

Grelne ročke že imam, ki pa ne delajo, ko so prižgane dolge luči, je bil kar WTF moment ob ugotovitvi, mogoče so vezane na dnevne luči  ...  tudi motor lepše teče, če so ugasnjene, to bo treba še raziskati.

Kot prej omenjeno razmišljam o Givijevem airflowu in pa 12V vtičnici za mobitel, ki bo deloval kot GPS enota.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- zaščita roka,

- povišana šipca (Givi Airflow)

- zaščita motorja (Givi)

- fenda extenda (da ti ne šprica voda in kamenje direktno v hladilnik olja, oz. umaže pol motorja, ko je mokra cesta)

- za daljše fure tank torba (Givi EasyLock sistem)

- 12 V vtičnica

To so "moje" must have. Sem pa prejšnji vikend uštimal oz. zmontiral še

post-38082-0-36182100-1397674010_thumb.jpg

Zaenkrat izredno zadovoljen s pozicijo in ceno nosilca.

 

Sem pa že razmišljal še o grelnih ročkah, vendar ne za letos. Mika me edino še "skid plate", ostalo je bolj stranskega pomena.

Popravljeno . Popravil Rokic
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možno, da ti grelne ročke pokurijo preveč toka. Mali Strom nima prav veliko viška elektrike. Bi bilo fajn izmerit porabo ročk, da ne preobremenjuješ napeljave. Ročke so lahko tudi v stiku.

Mogoče pa ne bi bilo napak, da se malo voziš in sproti ugotavljaš kaj ti še manjka. Veliko veselja z krancljanjem  :grim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ni zaščita motorja Givi in pa skid plate eno-te isto? Hm, kje pri nas prodajajo fender extender, to bi dal mogoče še na seznam :devil:.  Kaj pa pravite na fork brace? Se splača, naredi razliko v vožnji? Kaj pa nižanje tačk, je nevarno/prenizko? Kje si kupil, naslon za gps? Ker vidim, da mi moj gps na bilanci ne odgovarja in bi ga moral prenesti nad števec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem se narobe izrazil. Mislil sem na cevno zaščito motorja (tisto, ki pride na boku) ter posebej potem še skid plate. Fenda Extenda dobiš na ebayu. Jaz sem ga iz Grčije naročil za slabih €20.

Nosilec za gps je od proizvajalca Touratech. Cena je dobrih €35 s poštnino. Pri nas je zastopnik za Touratech "Podjetje TRG"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fork brace poveča stabilnost motorja. Se kar pozna. Glede stabilnosti in udobja vožnje ( še posebej če sta na motorje dva), pa jo je na mojem drastično popravil Gašper Čarman z zamenjavo vseh vzmeti in olja v prednjih vilicah. To je sedaj zame napredek kot dan in noč.

Nekateri kolegi so znižali tačke. Mislim, da kakšna 2 cm navzdol še lahko greš. To pride fajn bolj dolgonogim voznikom. Jaz sem jih premaknil rahlo navzdol in 2 cm naprej. Meni zelo paše pozicija nog. Mojster Boban mi je predelal sedež. Vstavil je gel. Moja zadnja plat je sedaj srečnejša kot kadarkoli prej. Ščitnik motorja (skid plate) je pa tudi fajn, saj razen estetske funkcije poskrbi za zaščito pred udarci in drobnim kamenjem , ki leti izpod prednjega kolesa. Dela jih kar nekaj proizvajalcev in ti se odloči kateri ti je ljubši ( lepši).

Potem je fajn montirati Scotoiler za mazanje verige, če si malo bolj komot sorte. Se super obnese.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bo kdo imel probleme z delovanjem prednje luči - problematični so konektorji - oksidirani kontakti. Je pa kar nekaj dela za prit do njih. Potrebno (priporočeno zaradi lažjega dostopa) je odstraniti bočne plastike, odmakniti hladilnik (ni potrebno odstraniti) in pa nekaj živčkov in ročnih spretnosti za odklopit konektorje. Aja, cevnih (bočnih) zaščit ni potrebno dol dajati. Se da tudi z njimi, vendar gre malenkost težje ;)

Dobra dva tedna je stvar delovala, potem pa kar na lepem ne več. Po pravici povedano sem samo čakal, kdaj bom ostal brez prednje luči. Pa me je danes čakalo takšno delo:

post-38082-0-88229800-1398281404_thumb.jpg

Že zadnjič sem opazil spremenjeno barvo okrog pina (spodaj desno)

post-38082-0-46254400-1398281530_thumb.jpg

ampak sem upal, da bo šlo skozi samo z grafitnim sprayem. Pa se ni obneslo. Možnosti je seveda več. Veliko uporabnikov se po tujih forumih poslužije "H4 Dual Headlight Relay Kit" (Eastern Beaver) vendar ne vem koliko bi pridobil, če je pin in plastika že skurjeno (dvomim, ker je bil problem ravno v pinu). Jaz sem lepo odščipnil žico na obeh konektorjih, vmes spojil žico, izoliral s termo skrčljivo bužirko in nato vse skupaj še z izolir trakom izoliral. Rezultat? Dela kot novo :)

 

Če bo kdo razdiral plastike en nasvet. Plastične sponke, pred ponovno montažo plastik odstranite iz lukenj. Tako se izognite možnosti, da boste kakšno sponko odlomili, ko boste nameščali plastiko spet na svoje mesto. Same sponke niso drage ampak vseeno je bolje, da ostanejo vse cele ;)

Popravljeno . Popravil Rokic
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z relejem in debelejšimi žicami bi pridobil kar nekaj dodatne svetilnosti, saj je na razmeroma tankih serjiskih žicah precejšen padec napetosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kateri izmed lastnikov novega malega že dajal do sprednji blatnik? Baje, da ni ravno najlaže.

 

Fendabenda v nabiralniku

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!