Driverman Objavljeno Januar 10, 2006 Opozori Objavljeno Januar 10, 2006 Ojla. Morš povedat a je motor, ko si ga dal v vaservago delal ali ne. Najbrž de ne. Ko motor stoji, vse olje steče v karter in ti ga vidiš skozi šipco. Ko pa motor zalaufaš, je naloga olja, da mašino (grobo rečeno) maže in hladi, torej je nasmisel da bi bilo olje v karterju. Črpalka olje požene po vseh mogočih kanalih+v hladilnik olja+filter. Tega pa ti ne vidiš :D . Za kontrolo olja pri Štromu pa ne rabiš vaservage, temveč ga postaviš v pokončen položaj, se skloniš in preveriš. Kolikor imam sam izkušenj in kolikor sem prebral, pa za 650 ni nobenih skrbi glede olja. Mu ne paše :OK: . Ga porabi manj kot jest na solati :grim . LP Jema Moram rečt da je bil motor cel čas opazovanja prižgan! Od začetka ko olja še nisem videl do konca ko je olje prišlo do oznake F oz. malo manj! :)
Driverman Objavljeno Januar 11, 2006 Opozori Objavljeno Januar 11, 2006 <_< A potem noben nč ne ve kaj nej bi povzročalo to da olja ni na začetku delovanja? No sej ubistvu nima veze :) Važn da dela :D Zanima me če je možno da ti V-stroma ki ga imaš parkiranga na stranski tački in pokritega s cerado prevrne vetr? :? Je imel že gdo izkušnje :?
V-strom650 Objavljeno Januar 12, 2006 Opozori Objavljeno Januar 12, 2006 <_< A potem noben nč ne ve kaj nej bi povzročalo to da olja ni na začetku delovanja? No sej ubistvu nima veze :) Važn da dela :D Zanima me če je možno da ti V-stroma ki ga imaš parkiranga na stranski tački in pokritega s cerado prevrne vetr? :? Je imel že gdo izkušnje :? ...to bi pa tudi mene zanimalo, ker pri nas včasih "bolj potegne veter"... pa tista noga se mi zdi, kako naj rečem, saj vem da je sigurna, nekako tak bolj "švoh". Pa so me kolegi prepričevali, da naj se ne sekiram, da noga v redu zdrži vso težo motorja in še več. Kakšnja mnenja? Lp, Bojan.
renegade Objavljeno Januar 12, 2006 Opozori Objavljeno Januar 12, 2006 ...to bi pa tudi mene zanimalo, ker pri nas včasih "bolj potegne veter"... pa tista noga se mi zdi, kako naj rečem, saj vem da je sigurna, nekako tak bolj "švoh". Pa so me kolegi prepričevali, da naj se ne sekiram, da noga v redu zdrži vso težo motorja in še več. Kakšnja mnenja? Lp, Bojan. Pozdrav !! Kar se "vetra" tiče , bi se dalo na dolgo in široko debatirat ..... opcija pa je , da si omisliš centralno stojalo - centarl stender , pa eliminiraš takšna vprašanja - cena takšnega , pa je okoli 120-130 € . Priznam , da je včasih samo stranska noga malo reskantna - spet pa je odvisno kje in kako si motor postavil na to nogo. Kar pa se teh vetrov tiče , pa mislim , da ti takšni vetrovi , ki pihajo pri nas ne bodo povzročili nikakršnih preglavic - problemov. Le glej , da si ga postavil kam na bolj na trdno podlago , da se ti noga ne bo pogreznila kam v neznano smer ! Samo moje osebno mnenje !! LP :yea1: l
Ice Objavljeno Januar 13, 2006 Opozori Objavljeno Januar 13, 2006 <_< A potem noben nč ne ve kaj nej bi povzročalo to da olja ni na začetku delovanja? ko masina dlje casa miruje stece vecina olja iz glave in pretocnih kanalov v karter. zato tudi pri vecini motorjev navodilo, da se masina vzge, pusti nekaj minut teci in se sele potem, ko je nekaj minut mirovala kontrolira nivo olja v karterju. iz tega vidika tudi razlicne kolicine olja pri menjavi olja z ali brez filtra (konkretno: bandit 12 z filtrom 3,5 l brez 3,3 l). torej ce ne vidi olja takoj po vzigu v karterju je to ok, saj ga pumpa pozene po pretocnih kanalih in maze predvidene dele masine. ce bi olje videl (odvisno seveda od tipa masine, vendar tu je govora o v-stromu) bi sele lahko zacel skrbeti. da po nekaj minutah spet pritece olje, ali del tega, v karter je tudi ok. spet ce tega ni je ali premalo olja v masini ali kaksen (vecji) problem. zadovoljlen? o podrobnostih ti lahko kaksen mehanik, ki je tukaj prisoten, podrobneje referira.
Driverman Objavljeno Januar 13, 2006 Opozori Objavljeno Januar 13, 2006 LP! Ali mogoče gdo ve ali se da kupit blokado za V-stroma na 25 kW :? :? Kok pride taka blokada in kako sploh motor laufa pol?
Fritz Objavljeno Januar 13, 2006 Opozori Objavljeno Januar 13, 2006 Ekola 25kW kit Kako potem motor laufa? Tko kot če bi ti nekdo pajsnu pol konjušnice :grim :P . Joke. Še nisem vozil takšnega motorja.
Driverman Objavljeno Januar 14, 2006 Opozori Objavljeno Januar 14, 2006 Ekola 25kW kit Kako potem motor laufa? Tko kot če bi ti nekdo pajsnu pol konjušnice :grim :P . Joke. Še nisem vozil takšnega motorja. Ja sej to tut mene zanima kako pol to sploh laufa :? :) Ali mogoče veš ali ti kakšen od naših serviserjev lahko to not vstavi? :? In kam se to sploh da?
mato Objavljeno Januar 14, 2006 Opozori Objavljeno Januar 14, 2006 Opažam, da je veliko debate na temo vetrobranskega stekla (predvsem zatemnjena verzija). Ali je na V-Stromu kaka realna potreba po zamenjavi vetrobrana z neoriginalnim ali se vam samo temnejši zdi bolj fleten? Mislim seveda na (ne??)zadovoljivo veterno zascito.
Driverman Objavljeno Januar 14, 2006 Opozori Objavljeno Januar 14, 2006 Opažam, da je veliko debate na temo vetrobranskega stekla (predvsem zatemnjena verzija). Ali je na V-Stromu kaka realna potreba po zamenjavi vetrobrana z neoriginalnim ali se vam samo temnejši zdi bolj fleten? Mislim seveda na (ne??)zadovoljivo veterno zascito. Glede vetrobrana, če si 180 vellik ti bo čisto ustrezal. Če pa si 191 ti pa od čela navzgor malo piha in ta vetr ti ruka čelado, ni nič hudga samo malo moteče! Seveda pa še toliko lepše zgleda če je v zatenjeni verziji :)
mato Objavljeno Januar 15, 2006 Opozori Objavljeno Januar 15, 2006 Glede vetrobrana, če si 180 vellik ti bo čisto ustrezal. Če pa si 191 ti pa od čela navzgor malo piha in ta vetr ti ruka čelado, ni nič hudga samo malo moteče! Seveda pa še toliko lepše zgleda če je v zatenjeni verziji :) Ali ima potemtakem tvoj vetrobran tudi drugačno obliko oz. je višji od originalnega? Če da, za koliko višji in ali je to bistveno pripomoglo k vetrni zaščiti glave. Kaj pa hrup okoli glave?
renegade Objavljeno Januar 15, 2006 Opozori Objavljeno Januar 15, 2006 :OK: OJLA :OK: Ali ima potemtakem tvoj vetrobran tudi drugačno obliko oz. je višji od originalnega? Če da, za koliko višji in ali je to bistveno pripomoglo k vetrni zaščiti glave. Kaj pa hrup okoli glave? Svoj vetrobran - šipco lahko sam dvigaš in spuščaš za cca.10 cm - oblike šip so vse enake (DL1000 ali DL600) kar pa se tiče hrupa okoli čelade , pa smo na to temo že kar dosti rekli - spet je odvisno koliko si visok ......... mene osebno moti ta turbolenca okoli čelade in sem razmišljal o nakupu nove (MRA - vario) šipe - ali pa celo to , da si bi iz Lexana naredil manjšo in jo malenkost modificiral . Bomo videli , kaj bo prinesla nova sezona ! LP :yea1:
Driverman Objavljeno Januar 15, 2006 Opozori Objavljeno Januar 15, 2006 (popravljeno) :OK: OJLA :OK: Svoj vetrobran - šipco lahko sam dvigaš in spuščaš za cca.10 cm - oblike šip so vse enake (DL1000 ali DL600) kar pa se tiče hrupa okoli čelade , pa smo na to temo že kar dosti rekli - spet je odvisno koliko si visok ......... mene osebno moti ta turbolenca okoli čelade in sem razmišljal o nakupu nove (MRA - vario) šipe - ali pa celo to , da si bi iz Lexana naredil manjšo in jo malenkost modificiral . Bomo videli , kaj bo prinesla nova sezona ! LP :yea1: Rej je :OK: Vario vetrobran pa lahko narčš v Pilko moto centru 29.900 košta sam se pozanimu in še zatemnen je! Jest sm se odloču za kopijo originala samo da je zatemnjena pa je bila 16.000 in jo moram čakat 3 tedne od tega sta 2 tedna že minila :) LP Popravljeno Januar 15, 2006. Popravil Driverman
hasper Objavljeno Januar 15, 2006 Opozori Objavljeno Januar 15, 2006 ojla v-strom-arji prebral sem tole temo in moram rečt super ..... imam pa nekaj vprašanj Trenutno vozim FZ6n vendar je položaj na temu motorju precej utrujajoč(vsaj na dolge razdalje) +tega mi ne ustreza 4 valjna mašina kjer v spodnjem območju vrtljajev ni nobene moči v zgornjem pa se motorju "trga". Kako je to pri tem motorju (položaj na dolge, kratke razdalje, moč, vibracije, ..). Razlika med šibkejšo in močnejšo različico? Ali je dovolj šibkejša ali se splača nabavit močnejšo različico. V kateri razred padeš pri močnejši (po novem sistemu; ali sploh velja) Zanima me če je že kdo izmed vas vozil TDM in če je, kakšna je primerjava med tema motorjema. Plusi in minusi pri enem in drugem. V-strom je vseeno bolj enduraški, TDM manj in mogoče meni bližji ker prihajam z FZ6. Koliko ste stari lastniki v-stromov ali je to bolj motor za stare ate? Dopuča ta motor tudi bolj športno vožnjo? če se komu da .... hvala lp
Driverman Objavljeno Januar 15, 2006 Opozori Objavljeno Januar 15, 2006 ojla v-strom-arji prebral sem tole temo in moram rečt super ..... imam pa nekaj vprašanj Trenutno vozim FZ6n vendar je položaj na temu motorju precej utrujajoč(vsaj na dolge razdalje) +tega mi ne ustreza 4 valjna mašina kjer v spodnjem območju vrtljajev ni nobene moči v zgornjem pa se motorju "trga". Kako je to pri tem motorju (položaj na dolge, kratke razdalje, moč, vibracije, ..). Razlika med šibkejšo in močnejšo različico? Ali je dovolj šibkejša ali se splača nabavit močnejšo različico. V kateri razred padeš pri močnejši (po novem sistemu; ali sploh velja) Zanima me če je že kdo izmed vas vozil TDM in če je, kakšna je primerjava med tema motorjema. Plusi in minusi pri enem in drugem. V-strom je vseeno bolj enduraški, TDM manj in mogoče meni bližji ker prihajam z FZ6. Koliko ste stari lastniki v-stromov ali je to bolj motor za stare ate? Dopuča ta motor tudi bolj športno vožnjo? Po novem se bolj splača kupiti 1000 V-stroma kajti ima ravno 72kW in je v istem razredu kot 650 koliko časa bo tako ne vem :) Nisem vozil veliko motorjev ampak nad tem sem navdušen zelo prijeten za vožnjo in ob enem tudi dokaj dirkaški.Po 400km nisem bil prav nič utrujen prijatel z R6 pa mi ni mogel pobegniti iz vidika. Motor je za vse vrste ljudi namenjen mladim in starim jaz osebno sem še mald :) Kakšno stvar več pa ti bojo zaupali še starejši občani te teme. :OK: LP
glažar Objavljeno Januar 16, 2006 Opozori Objavljeno Januar 16, 2006 prebral sem tole temo in moram rečt super ..... imam pa nekaj vprašanj Trenutno vozim FZ6n vendar je položaj na temu motorju precej utrujajoč(vsaj na dolge razdalje) +tega mi ne ustreza 4 valjna mašina kjer v spodnjem območju vrtljajev ni nobene moči v zgornjem pa se motorju "trga". Kako je to pri tem motorju (položaj na dolge, kratke razdalje, moč, vibracije, ..). Razlika med šibkejšo in močnejšo različico? Ali je dovolj šibkejša ali se splača nabavit močnejšo različico. V kateri razred padeš pri močnejši (po novem sistemu; ali sploh velja) Zanima me če je že kdo izmed vas vozil TDM in če je, kakšna je primerjava med tema motorjema. Plusi in minusi pri enem in drugem. V-strom je vseeno bolj enduraški, TDM manj in mogoče meni bližji ker prihajam z FZ6. Koliko ste stari lastniki v-stromov ali je to bolj motor za stare ate? Dopuča ta motor tudi bolj športno vožnjo? če se komu da .... Kot ti je že povedal Driverman sta v-strom 650in 1000 v istem segmentu zavarovanja tja paše tudi TDM,tako da kar se zavarovanja tiče si na istem.Kar se tiče vožnje na dalše ture sem z mojim v-stromom v enem dnevu prevozil 950km,kolega se je peljal z TDM pa tudi ni imel problemov,je pa to da je tankal en tank manj ,poraba na v-stromu je za 1,5 litra večja na 100km .
renegade Objavljeno Januar 16, 2006 Opozori Objavljeno Januar 16, 2006 :OK: OJLA :OK: Hasper je napisal : Zanima me če je že kdo izmed vas vozil TDM in če je, kakšna je primerjava med tema motorjema. Plusi in minusi pri enem in drugem. V-strom je vseeno bolj enduraški, TDM manj in mogoče meni bližji ker prihajam z FZ6. Koliko ste stari lastniki v-stromov ali je to bolj motor za stare ate? Dopuča ta motor tudi bolj športno vožnjo? Bom čisto na kratko opisal svoje mišlenje : Vozil sem TDM a sedaj sem ponosen lastnik KLV1000 (V stroma) - izjava - vprašanje , ko si napisal , če je to motor bolj za stare ate - ti povem , da to sploh ni res - z stromom boš lahko konkuriral skoraj vsakemu cestaku , saj ti dopušča zelo dinamično - športno vožnjo - sicer pa pod sabo skriva svojih 72kw - 98 PS kar je en sam PLUS , še posebej ti to pride prav , če sta na motorju dva ... Z trditvijo , da je V strom bolj enduraški se tudi ne morem strinjati , saj se boš z sopotnico-sopotnikom veliko bolje vozil na daljše ture , kot z TDMom.Tudi tu boš lažje namontiral 3 kovčke kot pri Yamahi . .+++++ UDOBJE , Obvladljivost upravljanja z motorjem...... Je pa edini minus to, da lahko z TDMom narediš več kilometrom saj se poraba mojega suče okoli 6 - 9 litrov - seveda odvisno od načina "priganjanja" motorja skozi ovinke . Morda ti bo kdo lahko kaj več napisal o primerjavi - Letos sem z mojim prevozil okoli 23600 kilometrov. Meni osebno se je V strom usedel v dušo , saj mi paše drža način odzivanja in še in še ...... Zanimivo bi bilo slišati kolega , ki je prodal BMW GS1150 (letnik 2003) in si raje kupil V stroma , ki se mu je tudi nekako usedel - No toliko zaenkrat ... več pa kdaj drugič !! LP :yea1:
glažar Objavljeno Januar 17, 2006 Opozori Objavljeno Januar 17, 2006 :010 Se poplnoma strinjam z Renegade :OK: je povedal vse :010
jacko Objavljeno Januar 17, 2006 Opozori Objavljeno Januar 17, 2006 kaj pa v-strom za zelo velike?? (202cm)
renegade Objavljeno Januar 17, 2006 Opozori Objavljeno Januar 17, 2006 :OK: Ojla :OK: 202 cm ?????? No ta pa bo res malo težka (visoka) - mislim da ne bi imel kaj dosti težav - jaz jih imam 187 pa mi je vse OK ! Pri tvoji višini pa sploh ne bi imel probleme z turbolenca okoli čelade in višinsko nastavitvijo sprednje šipe saj bi ti vse pihalo direkt v čelado kar pa je velika prednost .(dež..vročina...kondenz na vizirju čelade ob mrzlih in vlažnih dneh.) Če imaš v bljižini kakšnega trgovca z temi motorji , ti priporočam , da si ga greš malo ogledati , predvsem pa probat - kako se na njem sedi ... poza....roke ...noge .... PA lep pozdrav !!! LP :yea1:
Driverman Objavljeno Januar 18, 2006 Opozori Objavljeno Januar 18, 2006 :hmm: :hmm: Kawasaki KLV 1000 in V-strom 1000 .) To je čist isto. A imam prav :) Sam cena je drugačna KLV 1000 je okol 180k cenej :) Ali je KLV 1000 samo v oranžni barvi? Povejte kaj kar jaz ne vem :D LP
umberto Objavljeno Januar 18, 2006 Opozori Objavljeno Januar 18, 2006 No se en lep pozdrav vsem stromovcem z moje strani... Tudi jaz sem srecni lastnik motorcka, ki ima prav lepo duso... Vozil sem ga prejsnjo celo sezono, predprejsno pa sem imel skuter burgman 400... Suzuki je res odlicen motor!!!!! :OK: Se bom pocasi vkljucil v debato... Imate pa res ogromno linkov za mikro filme, navodila itd...bravo..
renegade Objavljeno Januar 18, 2006 Opozori Objavljeno Januar 18, 2006 :hmm: :hmm: Kawasaki KLV 1000 in V-strom 1000 .) To je čist isto. A imam prav :) Sam cena je drugačna KLV 1000 je okol 180k cenej :) Ali je KLV 1000 samo v oranžni barvi? Povejte kaj kar jaz ne vem :D LP :OK: OJLA :OK: res je KLV in Vstrom je popolnoma enako na obeh ti piše SUZUKI MOTOR CORPORATION . Razlika je bila res samo v ceni kot si sam napisal. Zanimivo pa je tudi to , kot so napisali že v prejšnjih postih da sta Kawasaki in Suzuki prekinila tovrstno sodelovanje (KLV Vstrom) , tako , da naslednje leto Kawasaki ne bo več delal KLV-ja. Pa še to je res , da KLV-ja delajo samo v oranžni barvi ???? Pa če slika za primerjavo : moj KLV in Vstrom od Dr.Chala
Driverman Objavljeno Januar 18, 2006 Opozori Objavljeno Januar 18, 2006 No se en lep pozdrav vsem stromovcem z moje strani... Tudi jaz sem srecni lastnik motorcka, ki ima prav lepo duso... Vozil sem ga prejsnjo celo sezono, predprejsno pa sem imel skuter burgman 400... Suzuki je res odlicen motor!!!!! :OK: Se bom pocasi vkljucil v debato... Imate pa res ogromno linkov za mikro filme, navodila itd...bravo.. Katero kubikažo V-stroma pa imaš :hmm: Oziroma Suzukija :OK: Ranegade hvala za odgovor :D Lep motor :OK:
Driverman Objavljeno Januar 20, 2006 Opozori Objavljeno Januar 20, 2006 Zdravo! Evo danes sem dobil MRA prednjo šipo v zatemnjenei verziji! :D Sedaj me zanima kako je glede homologacije kajti zraven sem dobil še rdečo knižico v kateri je vse nekaj po nemško napisano :? :? Kakšne izkušnje imate s tem :?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se