Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Kot jst poznam sta wings in akrapovič slovenska proizvajalca ...

To že res. Mogoče pa je Brumer iz Ivančne Gorice ali Iga pa za patrotske prizna samo Akrapovičeve škorpijončke! :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No,no, saj ni treba biti tako žleht .)

Človek se z lahkoto zmoti, "Wings" le ni tako kleno slovensko ime kot Akrapovič.

Moram rečt, da mi je ta izpušna cev, s karbonskim pokrovčkom on, zelo všeč. Res škoda, da ni homolomo. Poraja pa se vprašanje koliko se to kaj greje, glede na dokaj visoko in "priročno izpostavljeno" :devil: namestitev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veliko lepši zvok je ,če ima motor drug avspuh :)

Akrapovič pa za V-stroma 650 ne dela izpuhov. :BUA:

Ali se Wingsa potem sploh ne da legalno spravit na motor :?

Kako pa imajo to urejeno pri Akrapoviču Fritz to ti veš ker imaš kar dva :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veliko lepši zvok je ,če ima motor drug avspuh :)

Ni nujno. Tudi ni nujno, da ti bo bolj globok in doneč zvok zmeraj všeč, še posebej, ko se boš peljal na kakšno dolgo pot.

Akrapovič pa za V-stroma 650 ne dela izpuhov. :BUA:

Po mojem občutku in glede na število prodanih Stromov 650 bi rekel samo, da jih ŠE ne dela...

Ali se Wingsa potem sploh ne da legalno spravit na motor :?

Kar tako - ne. Lahko ga pa odneseš v Nemčijo, opraviš teste pri TÜV, pridobiš potrdilo, da ustreza vsem normativom...bla bla...

Kako pa imajo to urejeno pri Akrapoviču Fritz to ti veš ker imaš kar dva :)

Si me pa verjetno s kom zamešal. Jaz Akrapovičevega izpuha nimam na mopedu. Spoštujem uspešno domače podjetje in kvalitetne izdelke, ne potrebujem pa dodatnih par konjev, ker se ne ukvarjam s športnim motorizmom. Za estetsko izboljšavo se mi pa zdi 150-200kSIT mal preveč denarja. O Akrapoviču so veliko pisali po naših moto časopisih. Mislim, da certifikate o ustreznosti dobiva pri Muenchenskem TÜV-u in se trudi, da bi kaj takega lahko počeli tudi pri nas. Mislim, da lahko več o tem najdeš v temi namenjeni Akrapovičevim izpuhom ali pa Ice-a pocukaš za rokav.

:topic:

Še osebno mnenje o racing oz. NON street legal izpuhih. Vsak ga lahko kupi. Tako kot vsak lahko kupi ladijsko sireno. To pa še ne pomeni, da je popolnoma normalno s to sireno nažigat vsak dan po mestu gor in dol.

Popravljeno . Popravil Fritz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je morda že kaj znanega o morebitnem novem modelu V-STROM v 2007?

Se obeta kakšna bistvena sprememba ali spet le nove barve in morda še kaj (ABS)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je morda že kaj znanega o morebitnem novem modelu V-STROM v 2007?

Se obeta kakšna bistvena sprememba ali spet le nove barve in morda še kaj (ABS)?

Govoril z Odarjem :hmm: glede novosti za leto 2007 V-STROMa se bo vedelo šele Septembra ,do takrat pa upajmo na kakšne novitete

Moje sanje so da bi dobil še dva cilindra ,pa ABS :OK: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

LP :)

Ali je že gdo od vas odvijačil zadnje tri vijake na izpuhu :?

Kaj je na oni strani pokrova :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje sanje so da bi dobil še dva cilindra

Upam da se tvoje sanje ne uresničijo

Popravljeno . Popravil Godfather
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Jest sem zdej z mojim naredu 2000 km!

Naj dodam da je to moj prvi motor!

Kaj naj rečem. Mislim da sem že enkrat omenil, da sem pričakoval da bo dobr, ampak da bo pa tolk dobr, mi ni pa niti v sanjah prišlo.

Mašina je v mojih očeh lepa, kompaktna, stroj vleče in vleče. Udobje je na visokem nivoju, poraba tako kot sem pričakoval, edino kar bi si še želel je indikator v kateri prestavi mam. Verjetno se bom tega še navadu, ampak kljub temu!

Zanima me dragi štromovci, na kakšnih obratih vi vozite vašega. Meni se zdi da moram za normalno turno vožnjo držat tam pri 5.000 obratih, ko pa me zasrbi je nekje konstanta med 7.000 in 8.000 obrati. Na trenutke pa ga seveda do konca!

Ali je te pravilno/normalno, pretiravam, premalo,...???

Povejte vaše izkušnje!

lp

Fos

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno od razmer, ceste itn. Upam, da znaš sam oceniti kdaj - kako. V rdeče polje ga pač ni nujno priganjat. Ostalo je pa vse OK. Med 7.000 in 8.000 RPM ti bo verjetno porabil več goriva kot pri 5.000 RPM, vsaj pri meni je razlika očitna.

Nekako se mi zdi da 8.000 RPM, v peti prestavi, bolj paše na avtocesto kot na državne ceste. Peljal sem ga na cca. 7.000 RPM več kot 500km v kosu (s tankanjem) po AC in se mi ni zdelo nič narobe. Zdi se mi celo, da ima med 5 in 6 tisoč obrati (120-130 km/h) malo močnejše vibracije kar je lahko nadležno na dolgi poti. Jaz potem peljem malo hitreje ali malo počasneje in vibracij skorajda ni čutiti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekako se mi zdi da 8.000 RPM, v peti prestavi, bolj paše na avtocesto kot na državne ceste.

A šeste prestave nima?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Absolutno. Je udoben in prijazen do uporabnika.

...in sopotnika/sopotnice... :OK:

Popravljeno . Popravil Fritz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Hello!

Ali kdo kaj ve koliko stromov je bilo prodanih v SLO?

Ta bo pa bolj težka ???

Poznam primere , ko so jih sami pripeljali iz "auslanda" točno število pa bo verjetno lahko poizvedel kdo , ki dela na kakšnem uradu za registracije ali pa celo na kakšnem MNZ ....

Osebno bi tudi mene zanimalo , saj bi rad izpeljal zadevo , da se bi enkrat srečali vsi Vstromaši - KLVjevci ....

Več pa seveda ...... prihodnjič (če me ne bo brisal)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hello!

Ali kdo kaj ve koliko stromov je bilo prodanih v SLO?

FOS, če se ti da iskat, imaš na naslednjem linku MNZ-ja statistični pregled vseh registriranih vozil od 98-2005. Nažalost je razdeljen po mesecih in bi bilo treba dol potegniti vse datoteke in potem poiskati vse DL 650, DL 1000 in KLV 1000 s prvo registracijo. Tukaj so pa še podatki od januarja do maja 2006. Sicer kar nekaj dela, a potem boš imel precej natančen podatek o tem, koliko V-stromov in KLV-jev je bilo v Sloveniji registriranih do maja 2006.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FOS, če se ti da iskat, imaš na naslednjem linku MNZ-ja statistični pregled vseh registriranih vozil od 98-2005. Nažalost je razdeljen po mesecih in bi bilo treba dol potegniti vse datoteke in potem poiskati vse DL 650, DL 1000 in KLV 1000 s prvo registracijo. Tukaj so pa še podatki od januarja do maja 2006. Sicer kar nekaj dela, a potem boš imel precej natančen podatek o tem, koliko V-stromov in KLV-jev je bilo v Sloveniji registriranih do maja 2006.

Evo sem sestavil za DL650 in DL1000 za leto 2005. Ne morem uploadad xls fileja. Vstromov je bilo v letu 2005 registriranih 79

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo sem sestavil za DL650 in DL1000 za leto 2005. Ne morem uploadad xls fileja. Vstromov je bilo v letu 2005 registriranih 79

Jaz sem že eden izmed 79-tih :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo sem sestavil za DL650 in DL1000 za leto 2005. Ne morem uploadad xls fileja. Vstromov je bilo v letu 2005 registriranih 79

Tole je pa precej :o Pa so to vse prve registracije?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!