AleksG Objavljeno Avgust 30, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2006 Zdravo! Jst imam en problem. Že 2krat se mi je zgodilo, da je motor naredil "pok" in se ugasnil med vožnjo, a mi mogoče kdo zna pomagat?
glažar Objavljeno Avgust 30, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2006 Zdravo! Jst imam en problem. Že 2krat se mi je zgodilo, da je motor naredil "pok" in se ugasnil med vožnjo, a mi mogoče kdo zna pomagat? A se ti je to naredilo pri niskih obratih(1000) ,potem to rešiš z medgasam.Če pa se ti dogaja pri obratih 2,500 do 3,5000 pa moraš nastaviti elektronsko dodajanje goriva in emesij vi zpuhu ,to napravo ima Panigaz ki je trenutno v okvari gremo pa 9,9 zjutraj v Zagreb k prijatelju ki ima to napravo in zna tudi z njo delati :OK:
Fritz Objavljeno Avgust 30, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2006 Hello! A kdo uporablja mehke stranske torbe na Štromu 650? jest se mal zanimam za GIVI torbe! lp vsem Uporabljam, in to prav Givijeve torbe. Sam bom rajsi presedlal na kufre. V mehkih torbah je malo prostora, težave so z zagotavljanjem nepremočljivosti in sedeža ne moreš sneti, brez da prej odstraniš torbe (kar je pri meni problem, ker je treba občasno Scootoilerju olje dotočiti). So pa boljše kot nič in stalni nosilci za kufre ti ne kazijo motorja. Če te zanimajo rabljene in dobro ohranjene torbe (vožene 2000km) mi pošlji PM.
Godfather Objavljeno Avgust 31, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2006 Jaz uporabljam torbe Givi T411 in sem z njimi zadovoljen. Fritz sedež snameš BP saj torbe pritrdiš pod sedežem in potem daš sedež gor (no vsaj tako jaz delam). če pa te dež ulovi daš čez pokrivalo ki ga dobiš zdraven. je pa res da so kovčki bolj prakrični sam so pa tudi veliko dražji in glede na to da bi jih rabil enkrat ali pa dvakrat letno sem se raje odločil za torbe [attachmentid=79891]
Fritz Objavljeno Avgust 31, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2006 Nisem dajal povezovalnih jermenov pod sedež, ker sem se bal, da jih bom poškodoval. Ni pa slaba ideja. Moje torbe so Givi T431 (19l raztegljive na 25). Na avtocesti mi je odneslo obe pokrivali za zaščito proti dežju :doze: Verjetno zato, ker sem jih preveč površno nataknil. Naliv je bil pa takšen, da sploh nisem opazil, ko sta odfrčali. Tudi zato jih poceni prodam. [attachmentid=79907]
25.december Objavljeno Avgust 31, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2006 (popravljeno) Lep pozdrav V strom-ovci! Tudi jaz sem novi (4 mesece) lastnik V stroma 1000. Za zdaj po 3800 km sem zelo zadovoljen z njim. V forumu sem zasledil kar nekaj zanimivih podatkov. Zelo sem vesel, da si V strom-ovci izmenjujete izkušnje in se celo srečujete. Upam, da se bom lahko vam pridružil in izvedel kakšno koristno informacijo. Za enkrat me zanima kateri servis bi mi priporočali po vaših izkušnjah. Srečno! Popravljeno Avgust 31, 2006. Popravil 25.december
glažar Objavljeno Avgust 31, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2006 Lep pozdrav V strom-ovci! Tudi jaz sem novi (4 mesece) lastnik V stroma 1000. Za zdaj po 3800 km sem zelo zadovoljen z njim. V forumu sem zasledil kar nekaj zanimivih podatkov. Zelo sem vesel, da si V strom-ovci izmenjujete izkušnje in se celo srečujete. Upam, da se bom lahko vam pridružil in izvedel kakšno koristno informacijo. Za enkrat me zanima kateri servis bi mi priporočali po vaših izkušnjah. Srečno! Odvisno iz katerega konca si ,na gorenjskem je pooblaščen Panigaz :OK: Ljubljana okolica Odar :BUA: za drugot pa naj rečejo drugi :?
Driverman Objavljeno September 11, 2006 Opozori Objavljeno September 11, 2006 Lep pozdrav! Tale izpuh se ne da čisto nič predelat, kajti po nasvetih strokovnjaka bi lahko naredil več škode kot koristi :? Najbolje je da se menja celotni lonec in še kakih 70cm cevi kajti po vsej verjetnosti je v cevi katalizator :BUA: Če bi avspuh šel rezat bi povsej vrjetnosti naredil več škode pa še originalnega ne bi imel več. :( Tako da sem se odločil da bom kupil drug lonec :) Kakšne nove informacije v zvezi s tem :?
porto Objavljeno September 11, 2006 Opozori Objavljeno September 11, 2006 Lep pozdrav! Tale izpuh se ne da čisto nič predelat, kajti po nasvetih strokovnjaka bi lahko naredil več škode kot koristi :? Najbolje je da se menja celotni lonec in še kakih 70cm cevi kajti po vsej verjetnosti je v cevi katalizator :BUA: Če bi avspuh šel rezat bi povsej vrjetnosti naredil več škode pa še originalnega ne bi imel več. :( Tako da sem se odločil da bom kupil drug lonec :) Kakšne nove informacije v zvezi s tem :? LP :D Verjetno bo to res,vse zavisi od proizvajalca,kako naredi izpuh,večina se jih težko predela.Mora pa bit dober mojster,da se loti in da je tudi končni rezultat dober. Naprimer v italiji so zelo dobro predelali izpuh, za T-Max-500(moj prejšnji motor). Naročli sem v italiji komplet izpuh (G.P.R.),sedaj ga nestrpno pričakujem,je homologiran in dušilec se izvleče. Ja mislim , da se ne bo nobeden lotil originala predelovat,vsaj od V-strom-a 650 ne,jazt sem se že na začetku ustavil. Brskal sem po Italijanskil forumih , pa nič . Bom dal slike gor ,ko bo gor, LP!
dr.chala Objavljeno September 12, 2006 Opozori Objavljeno September 12, 2006 Jest sm se odloču da bom zadnji lonec odpru in malo preštimal :) Poznam nekega izkušenega varilca in upam, da se bo dalo kaj uštimat :) Naredil bi pa na princip Akrapoviča tako, da ko motor pejlem na tehnični lahko dam not odušek, ki bo zmanšal glasnost :) Bom sporočil, ko bom naštimal :) Možda ti pomogne:
Driverman Objavljeno September 13, 2006 Opozori Objavljeno September 13, 2006 LP! Kaj pravite :? :) http://www.barracudamoto.it/elenco.aspx?CAT=39 Ali ima V-strom 650 katalizator?? Hvala :OK:
porto Objavljeno September 13, 2006 Opozori Objavljeno September 13, 2006 LP! Kaj pravite :? :) http://www.barracudamoto.it/elenco.aspx?CAT=39 Ali ima V-strom 650 katalizator?? Hvala :OK: LP :OK: Baje da ja , ker ima sondo lambda. :blink: ------------------------------------------------- V-STROM650 :OK: :kva2: :kva2: :kva2:
porto Objavljeno September 16, 2006 Opozori Objavljeno September 16, 2006 Zrihta je mal močna beseda. Nabavu sem ga v TC Motoshopu, kjer pa so ga naročili v Nemčijo v SW Motech! Sem se kar namuču dasem ga gor dal, je pa zelo uporabno! :o :nono: Ma ne ukradu,če gre kodo v Avstrijo ali kako drugače ,da bi nabavu,zaradi cene,ker je gor ceneje. :OK: ,bom šel jazt. :? :? :? SPRAŠUJEM,ZA GOSTOTO OLJA V VILICAH,V-Strom 650 :? :? :? :yea1: ---------------------------------------------------------------------------------------- V-Strom 650 :OK: :devil: :kva2:
Driverman Objavljeno September 17, 2006 Opozori Objavljeno September 17, 2006 (popravljeno) :o :nono: Ma ne ukradu,če gre kodo v Avstrijo ali kako drugače ,da bi nabavu,zaradi cene,ker je gor ceneje. :OK: ,bom šel jazt. :? :? :? SPRAŠUJEM,ZA GOSTOTO OLJA V VILICAH,V-Strom 650 :? :? :? :yea1: ---------------------------------------------------------------------------------------- V-Strom 650 :OK: :devil: :kva2: Zdravo jest bi tut kupu stojalo :) Lahko kej prnesš :? FORK OIL • Place the front fork vertically without spring. • Compress the front fork fully. • Pour the specified front fork oil into the front fork. +99000-99001-SS8: SUZUKI FORK OIL SS-08 %Front fork oil capacity (each leg): 524 ml (17.7/18.5 US/Imp oz) Move the inner tube up and down several strokes until no more bubbles come out from the oil. • Keep the front fork vertically and leave it during 5 – 6 minutes. NOTE: Take extreme attention to pump out air completely. • Hold the front fork vertically and adjust the fork oil level with the special tool. NOTE: When adjusting the fork oil level, remove the fork spring and compress the inner tube fully. $09943-74111: Front fork oil level gauge %Fork oil level: 143 mm (5.63 in) +99000-99001-SS8: SUZUKI FORK OIL SS-08 Tole sm najdu :D Popravljeno September 17, 2006. Popravil Driverman
zupo1970 Objavljeno September 17, 2006 Opozori Objavljeno September 17, 2006 (popravljeno) Lep pozdrav V strom-ovci! Tudi jaz sem novi (4 mesece) lastnik V stroma 1000. Za zdaj po 3800 km sem zelo zadovoljen z njim. V forumu sem zasledil kar nekaj zanimivih podatkov. Zelo sem vesel, da si V strom-ovci izmenjujete izkušnje in se celo srečujete. Upam, da se bom lahko vam pridružil in izvedel kakšno koristno informacijo. Za enkrat me zanima kateri servis bi mi priporočali po vaših izkušnjah. Srečno! Pozdravljen! Priporocam ti Panigaza, ker motorje dobro servisira, res pa je, da mu trenutno tista cudezna napravica za nastavitev vbrizga in mesanice zraka in bencina ne dela ravno najbolje! Drugac pa fantje tam lepo poskrbijo za motorje! Lp, Zupo Popravljeno September 17, 2006. Popravil zupo1970
25.december Objavljeno September 18, 2006 Opozori Objavljeno September 18, 2006 (popravljeno) ZDRAVO! Pravkar sem zvedel, da ima napravo za nastavljanje vžiga (pok,ugašanje) tudi servis MARIO v Velenju in da se spozna na zadevo , da je že veliko V-stromov zrihtal. Ali kaj veste o tem? Srečno! Popravljeno September 18, 2006. Popravil 25.december
porto Objavljeno September 18, 2006 Opozori Objavljeno September 18, 2006 Možda ti pomogne: :D :hmm: Ni to za V-strom 1000 :?
igor br Objavljeno September 25, 2006 Opozori Objavljeno September 25, 2006 Zdravo, trenutno še nimam V stroma se pa zanimam za nakup V strom-a predvsem iz razloga udobja na daljših vožnjah. Star sem že 44 let in moja ženkica se noče več matrat na Banditu. Prebral sem vseh 42 strani foruma in se mi zdi dobil kar veliko koristnih info. Po drugi strani pa me straši stalna tema problematike pokanja, ugašanja, ... 1000-ke. Zanima me tudi ali kupit 650 ali 1000 ccm. Do sedaj sem imel priložnost peljat 1000 ccm, zadeva se mi je zdela OK, o kaki brutalni moči o kateri pišejo vsepovsod ne duha ne sluha (mogoče si nisem upal zavrteti zadevice). Kako dela 650 ccm, ali je dovolj za križarjenje v dvoje (skupaj dobrih 140 kg)? lp igor
simonsi Objavljeno September 25, 2006 Opozori Objavljeno September 25, 2006 Če se ti nikamor ne mudi, je 650 vedno dovolj. Če pa ne maraš kompromisov ti pa samo še liter ostane.
hasper Objavljeno September 25, 2006 Opozori Objavljeno September 25, 2006 @igor na tvojem mestu bi vzel 1000 ccm. Razlogi za to se sila enostavni. Večja moč, navor ... vse to ti še kako pride prav pri vožnji v dvoje. posebej še, če se odpravita na daljšo turo (prtljaga, kovčki = dodatni kilogrami). nič bat kubikov ni nikoli preveč :P
Balistični Objavljeno September 26, 2006 Opozori Objavljeno September 26, 2006 A se mogoče že ve katere barve bodo v naslednjem letu (V-strom 650). Na avstrijski strani piše da so 4 barve za abs verzijo. Me pa zanima če bodo razlike v barvah med abs in tistimi brez abs. Pri odarju so pa itak za luno.
Fritz Objavljeno September 26, 2006 Opozori Objavljeno September 26, 2006 Poglej slike v temi Dogodki/V-Strom Day, mogoče se kje bolje vidijo tanovi stromi. Kolikor vem, so bile zastopane vse barve (črna, modra, srebrna, rdeča + Kawl KLV oranžna), tudi tiste za modelno leto - 2007 (mat črna, nebeško modra).
Balistični Objavljeno September 26, 2006 Opozori Objavljeno September 26, 2006 Sem pogledu. Vsi fajn zgledajo. Konkretno me zanima črna ali rdeča barva in sem na netu najdu da bosta ti dve barvi tut v 2007 verziji. Se vidi po nalepki, ki je za modele k7 malenkost drugačna.
Fritz Objavljeno September 26, 2006 Opozori Objavljeno September 26, 2006 Janetkin mat črni stromček K07 je, vsaj meni, čudovit. Tudi FOS-ov (upam, da se nisem zmotil) nebeško moder je zelo lep. Janetka bi verjetno kaj bolj vedela, kaj se da videti pri Panigazu, v prodajalni. Lahko jih pa tudi sam pokličeš, saj mislim, da že imajo 2007 modele.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se