Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Pozdravljeni, :OK:

Tudi jaz sem pred nakupom kovčkov in pri tem razmišljam podobno kot Renegade ko tehtam med prednosti torb oziroma kovčkov, tako da sem se odločil za kovčke Kappa, ( imam že topcase te znamke).

:D LP

Plastičen kovček je vsekakor boljši , bol tesni proti dežju.Jaz sem vseeno stvari zavijal v pvc vrečke,te iz trgovin,je bol zihr. :grim

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

V-Strom650 :zzz:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, :OK:

Tudi jaz sem pred nakupom kovčkov in pri tem razmišljam podobno kot Renegade ko tehtam med prednosti torb oziroma kovčkov, tako da sem se odločil za kovčke Kappa, ( imam že topcase te znamke).

Ja... saj sem odgovor v bistvu pričakoval ;) ... No upal sem, da bo šlo "ceneje" skozi... Tudi sam imam topcase Kappa, torej bom razmišljal v tej smeri... Thanx...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK: Štromarji :OK:

No Jack - kar se turing šipce tiče , ti bo najlažje povedal Dr.Chala - vsaj njega poznam , ki jo ima namontirano ( zanima me koliko si visok ? ) da si lažje predstavljamo kako bi izgledal na V stromu.

Kar pa se kovčkov ali torb tiče , ...................................

Pa LP :yea1:

180cm... Ma, sem imel poskusno gor Givi šipco (touring), pa me je motla guma, ki je bila prav v višini mojih oči. Bi imel varianto, da jo malo spustim ali pa, da odstranim gumo (črn rob). No potem sem pa raje malo počakal...

Kot sem že omenil, sem se v hladnih, meglenih jutrih vozil v službo in sem imel šipco čisto zarošeno - če bi bila touring do oči - ne bi videl nič... :eek:

No, z nedeljo sem zaključil za letos, bom imel sedaj čas razmišljati... Pa mogoče še ta mesec skočim do Louisa, da vidim, kaj je ostalo....

Thanx... in čim krajšo zimo :zzz:

Tkole mislm.da je najbolš. Na suhem, zaklenjen, v sekundi montiran, no treh.

Ja, nice... :OK: Kako pa je z nosilci za stranske kovčke? Pri topcasu (Kappa 46l) sem imel ploščo že zraven. Kaj pa pri stranskih, a so nosilci zraven, al kupijo posebej?

PLP :yea1:

Popravljeno . Popravil NoJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes postal :OK: lastnik v stroma 650. Zelo zadovoljen. Jaz sem pa zdajle prestavil šipco v najvišji položaj, da vidim razliko. Jutr grem k Barboriču v Žužemberk, zvečer bom pa povedal razliko. Imam 173 cm. :yea1:

post-13085-1163105888.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes postal :OK: lastnik v stroma 650. Zelo zadovoljen. Jaz sem pa zdajle prestavil šipco v najvišji položaj, da vidim razliko. Jutr grem k Barboriču v Žužemberk, zvečer bom pa povedal razliko. Imam 173 cm. :yea1:

Kot prvo ti čestitam na novi pridobitvi in dobrodošel v klub V-stromov. Glede šipce pa je tako v jesenskem času je dodro da jo postaviš na najvišji položaj,v poletnem pa ti bo prevroče v čeladi ker ne boš imel dotoka zraka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes postal :OK: lastnik v stroma 650. Zelo zadovoljen. Jaz sem pa zdajle prestavil šipco v najvišji položaj, da vidim razliko. Jutr grem k Barboriču v Žužemberk, zvečer bom pa povedal razliko. Imam 173 cm. :yea1:

Varno vožnjo želim. Tudi sam sem pred tremi tedni postal lastnik stroma 1000 in probaval šipca gor šipca dol. Gledena to, da imam 187 cm kake velike rezlike nisem čutil. Sem pa imel v najvišjem položaju rahle težave pri hitostih 130 - 140 km/h in sicer občutek "zvijanja, vzdolžnega nihanja" motorja. Slednje se je pojavilo le če sem imel zadaj kovček 52l in sem bil na motorju sam. V primeru, da je bila na motorju še žena težav ni bilo. Sicer pa sem na forumu kar nekaj prebral o šipcah in če razumem prav je MRA vario touring screen prava stvar. Glede na to, da je višina skoraj enaka kot original ali bo v primeru moje višine kaj pomagalo?

Glede na to, da se z motorjem še malce spoznavam (do sedaj 900 km) imam par vprašanj. Kot prvo nikjer ne najdem stikala za rezervo (kot ga je imel bandit). V navodilih ni nič govora o tem. Bojim se, da se bo motor, ko signalizacija prične javljati rezervo, ustavil jaz pa ne vem kje preklopiti na rezervo. Predvidevam, da ročnega preklopa tu sploh ni, vendar bi mi potrditev prišla prav.

Po cca 700 km mi je postalo prestavljanje čedalje bolj glasno. Razmišljam, sprašujem, šaltam na vse mogoče previdne načine, pa je še slabše. Ko pa sem čistil in mazal verigo opazim, da je malo napeta in, da jo z lahkoto dvignem do zadnje nihajke - gor dol +-2 cm, pa še bi šlo če ne bi bilo nihajke. Ali je hrup pri prestavljanju lahko posledica tega in kolik je maks odklon verige ko jo je potrebno napeti ?

Sicer pa je vožnja štroma v primerjavi z banditom 600 neprimerljivo boljša, še posebej če sta na motorju dva. Lahkotnost in vodljivost skozi ovinke je res super.

lp igor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Varno vožnjo želim. Tudi sam sem pred tremi tedni postal lastnik stroma 1000 in probaval šipca gor šipca dol. Gledena to, da imam 187 cm kake velike rezlike nisem čutil. Sem pa imel v najvišjem položaju rahle težave pri hitostih 130 - 140 km/h in sicer občutek "zvijanja, vzdolžnega nihanja" motorja. Slednje se je pojavilo le če sem imel zadaj kovček 52l in sem bil na motorju sam. V primeru, da je bila na motorju še žena težav ni bilo. Sicer pa sem na forumu kar nekaj prebral o šipcah in če razumem prav je MRA vario touring screen prava stvar. Glede na to, da je višina skoraj enaka kot original ali bo v primeru moje višine kaj pomagalo?

Glede na to, da se z motorjem še malce spoznavam (do sedaj 900 km) imam par vprašanj. Kot prvo nikjer ne najdem stikala za rezervo (kot ga je imel bandit). V navodilih ni nič govora o tem. Bojim se, da se bo motor, ko signalizacija prične javljati rezervo, ustavil jaz pa ne vem kje preklopiti na rezervo. Predvidevam, da ročnega preklopa tu sploh ni, vendar bi mi potrditev prišla prav.

Po cca 700 km mi je postalo prestavljanje čedalje bolj glasno. Razmišljam, sprašujem, šaltam na vse mogoče previdne načine, pa je še slabše. Ko pa sem čistil in mazal verigo opazim, da je malo napeta in, da jo z lahkoto dvignem do zadnje nihajke - gor dol +-2 cm, pa še bi šlo če ne bi bilo nihajke. Ali je hrup pri prestavljanju lahko posledica tega in kolik je maks odklon verige ko jo je potrebno napeti ?

Sicer pa je vožnja štroma v primerjavi z banditom 600 neprimerljivo boljša, še posebej če sta na motorju dva. Lahkotnost in vodljivost skozi ovinke je res super.

lp igor

:OK: Pozdravljen in dobrodošel v klubu Štromarjev :OK:

Čestitam - V strom je bila odlična rešitev za tvoj novi stroj !!

Kar se tiče šipe - smo že dosti predebatirali na tem forumu. pa ti predlagam , da malo prebrskaš debato par strani nazaj.

Ročico za rezervo........ pa boš moral prekleto dobro iskati - ampak ta motor te naprave (ročice) nima !!

Kar pa se ketne tiče , pa mi ni jasno koliko je tvoj motor star oz. koliko kilometrov že ima prevoženih - hrup prestavljana , pa naj nebi imel vpliva na glasnost pretikanja med brzinami . Je pa res , da so menjalniki na tem motorju kar glasni !

Posebej pa me veseli , da priznaš , da je vožnja z Vstromom neprimerljivo boljša ...... :OK: ......

Do naslednjič pa :yea1: :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK: Pozdravljen in dobrodošel v klubu Štromarjev :OK:

Čestitam - V strom je bila odlična rešitev za tvoj novi stroj !!

Kar se tiče šipe - smo že dosti predebatirali na tem forumu. pa ti predlagam , da malo prebrskaš debato par strani nazaj.

Ročico za rezervo........ pa boš moral prekleto dobro iskati - ampak ta motor te naprave (ročice) nima !!

Kar pa se ketne tiče , pa mi ni jasno koliko je tvoj motor star oz. koliko kilometrov že ima prevoženih - hrup prestavljana , pa naj nebi imel vpliva na glasnost pretikanja med brzinami . Je pa res , da so menjalniki na tem motorju kar glasni !

Posebej pa me veseli , da priznaš , da je vožnja z Vstromom neprimerljivo boljša ...... :OK: ......

Do naslednjič pa :yea1: :yea1:

Hvala za dobrodošlico na forum.

Motor je nov in ima prevoženih 900 km. Moje razmišljanje glede "klonk-a" pri prestavljanju je bilo sledeče:

- zadeva se s številom prevoženih km stopnjuje

- predvideval sem, da se nova ketna v začetniih kilometrih "uleže" in s tem podaljša, se pravi povesi

- ko prestaviš se preko prvega zobnika prenese določena sila na ketno in če je le ta ohlapna ketna pri tem svobodneje zaniha kar se močneje sliši

Sicer pa imam pomladi prvi servis in bo Panigaz naštelal ketno in vidimo.

Ja res je razlike proti banditu skoraj ni mogoče opisati. Mogoče je razlog tudi v tem, da sem motorist šele od lanskega leta čeprav imam 44 let (uresničitev mladostnih želja) in je potrebno za tip motorja bandit več znanja ... Kakorkoli že strom se pelje ko po tirnicah in je lahkoten zato se mi zdi super tudi za začetnika. Edina težavica, ki sem jo opazil proti banditu je nečutenje hitrosti. 130 km na uro pri banditu je že kar napor in to z vidika hrupa kot tudi zračnega upora in turbulenc okoli ušeš (imel sem verzijo 600 S torej z šipco in to MRA povišana), pri štromu pa misliš, da stojiš na cesti, le turbulence okoli glavemalo motijo. Dobro in hkrati nevarno, predvsem za začetnike. Zato bi šel rad pomladi na kak poligon, da v miru in varno spoznam motor. Kaka strokovna pomoč bi bila super, tako, da se lahko pomladi kaj zmenimo, če je komu do tega.

lp Igor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem sprobal sprednjo šipco v najvišjem položaju. Temperatura je bila + 8. V redu, samo pri cca 120 km/h mi je veter nabijal v vrh čelade in mi je glavo bolj premetavalo levo desno. Verjetno pa jo bo za poleti res dobro spustit dol, kot pravi glažar, ker bo potem prevroče.

Pa še v vednost vsem. Bil sem včeraj na servisu v Žužemberku. Pri cca od 3000 - 5000 obratov, ko sem dodajal gas, se mi je pojavljal moteč zvok, kot da bi bil neki pleh premalo privit.

To povem majstru tam, vžge motor, privije gas in pravi. Nisi prvi in ne zadnji, ki imaš to napaka. Jaz pa :wub: Povedati moram da imam zaščitni lok in tam ko prideta skupaj, je majster dodal matico , zategnil in je rekel to je to. In res, to je bilo to.

LP, robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej V Strom (650 k7) je naročen. Zdaj pa sam še počakam da zapade sneg pa da ga pobere, potem marca pa ko pride pošiljka pa zalaufam mrcino. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za dobrodošlico na forum.

...

Ja res je razlike proti banditu skoraj ni mogoče opisati. Mogoče je razlog tudi v tem, da sem motorist šele od lanskega leta čeprav imam 44 let (uresničitev mladostnih želja) in je potrebno za tip motorja bandit več znanja ... Kakorkoli že strom se pelje ko po tirnicah in je lahkoten zato se mi zdi super tudi za začetnika. Edina težavica, ki sem jo opazil proti banditu je nečutenje hitrosti. 130 km na uro pri banditu je že kar napor in to z vidika hrupa kot tudi zračnega upora in turbulenc okoli ušeš (imel sem verzijo 600 S torej z šipco in to MRA povišana), pri štromu pa misliš, da stojiš na cesti, le turbulence okoli glavemalo motijo. Dobro in hkrati nevarno, predvsem za začetnike. Zato bi šel rad pomladi na kak poligon, da v miru in varno spoznam motor. Kaka strokovna pomoč bi bila super, tako, da se lahko pomladi kaj zmenimo, če je komu do tega.

lp Igor

.....

Ja, pozdrav tudi z moje strani. Sicer nisem prav dolgo tukaj na forumu in tudi motorist sem šele od konca tega poletja. Prav tako sem blizu 40-tim in je bila to uresničitev skrite želje še iz deških let. Se pa vsekakor strinjam s teboj, da bi se bilo dobro dobiti spomladi na kakšnem poligonu z izkušenimi. Prej nisem vozil težjega motorja, razen v avtošoli Kawasakija 500 in sem tudi sam prišel do ugotovitve, da se hitrost na stromu drugace obcuti - višje hitrosti se mi ne zdijo več tako viskoe - kar je lahko tudi nevarno za začetnika... Je zelo lepo vodljiv in tudi slabšo podlago prevozim z manj tresljaji in rukanji. Tudi vožnja v dvoje je OK. Sezono sem zaključil pri nekaj čez 3200km, vendar bolj ali manj na asfaltu. Le nekaj kilometrov sem naredil na makadamu in tudi meni bi prav prišli napotki oz. izkušnje tako na trdi podlagi kot na makadamu...

Na čimprejšnjo pomlad in lepo se imej...

Tkole mislm.da je najbolš. Na suhem, zaklenjen, v sekundi montiran, no treh.

No, v petek sem bil v TC Motoshop-u in če se ne motim, sem gledal prav take kovčke (Givi). Cena je bila cca. 70.000 jurjev in še nekaj čez 20.000 za nosilce.

Bom očitno skočil še ta mesec do Luisa, da vidim, kako je tam. Eno je NET, eno pa je pogledati v "živo"...

Sem prebiral tudi temo "Alu kovčki"... No bomo videli, zima se še ni začela in časa za razmislek bo dovolj...

Kot prvo ti čestitam na novi pridobitvi in dobrodošel v klub V-stromov. Glede šipce pa je tako v jesenskem času je dodro da jo postaviš na najvišji položaj,v poletnem pa ti bo prevroče v čeladi ker ne boš imel dotoka zraka.

Torej je potreben kompromis: vročina in turbolenca zraka okoli čelade?

Kar se šipce tiče je najbolša odločitev MRA-turing šipca :OK: zgleda takole.

Nice... Vem, da je bilo na temo šipc kar nekaj govora, pa vendar bi vprašal, ker vidim (ali se mi dozdeva), da sta obe šipci tonirani (smoke")? Sem nekaj gledal na spletni strani Lousa, vendar mi ni bilo najbolj jasno kaj je pravo.

Kje sta bili nabavljeni, cena? Ali je to komplet ali se posebej kupi "ta mala"?

Lepe dneve vsem,

(sem kar nekako depresiven, ker mi je prometno poteklo... bi najraje podaljšal...) :( ;)

Popravljeno . Popravil NoJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej je potreben kompromis: vročina in turbolenca zraka okoli čelade?

Nice... Vem, da je bilo na temo šipc kar nekaj govora, pa vendar bi vprašal, ker vidim (ali se mi dozdeva), da sta obe šipci tonirani (smoke")? Sem nekaj gledal na spletni strani Lousa, vendar mi ni bilo najbolj jasno kaj je pravo.

Kje sta bili nabavljeni, cena? Ali je to komplet ali se posebej kupi "ta mala"?

Lepe dneve vsem,

(sem kar nekako depresiven, ker mi je prometno poteklo... bi najraje podaljšal...) :( ;)

Pri stari sipci je treba delat kompromis ter prestavljati pri MRA pa NE , nastaviš na eno pozicijo in premikaš manjšo .Da je v tonirana v temno sivi barvi obstaja pa se v Rjavi zato pazi ko naročaš,kupljena v luisu cena 135 eur .Kupi pa se v kompletu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri stari sipci je treba delat kompromis ter prestavljati pri MRA pa NE , nastaviš na eno pozicijo in premikaš manjšo .Da je v tonirana v temno sivi barvi obstaja pa se v Rjavi zato pazi ko naročaš,kupljena v luisu cena 135 eur .Kupi pa se v kompletu.

Pozdrav,

na netu sem glede MRA šipce za stroma našel tri različne podatke glede dimenzije in sicer 20.3 inch oziroma 515 mm (imenovana XL verzija), 16,3 inc oziroma 415 mm in na MRA strani najdeš dimenzijo 460 mm. Ali kdo ve ali je za stroma na razpolago le ena dimenzija vario touring šipce ali jih je več. Kot sem že navedel imam 187 cm in ne bi rad kupil prenizke.

lp igor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo zna razlozit kaj se dogaja s cenam V-stromov v Sloveniji. Cene novih se razlikujejo kar za 200K. Kaj je s to ponudbo na Igu in Vrhniki. Vcasih sta se borila Odar pa Panigaz, zdej je pa kr guzva ratala pa zelo neurejene cene??? Je zelo tezko prodat rabljenega:))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo zna razlozit kaj se dogaja s cenam V-stromov v Sloveniji. Cene novih se razlikujejo kar za 200K. Kaj je s to ponudbo na Igu in Vrhniki. Vcasih sta se borila Odar pa Panigaz, zdej je pa kr guzva ratala pa zelo neurejene cene??? Je zelo tezko prodat rabljenega:))

Sivi uvozniki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo zna razlozit kaj se dogaja s cenam V-stromov v Sloveniji. Cene novih se razlikujejo kar za 200K. Kaj je s to ponudbo na Igu in Vrhniki. Vcasih sta se borila Odar pa Panigaz, zdej je pa kr guzva ratala pa zelo neurejene cene??? Je zelo tezko prodat rabljenega:))

Preberi vse tudi drobni tisk :? ,Cene so enake letnik 2006 stane 1,840,000 sit,samo nekateri na primer moto Igel ti plača registracijo 150,000 sit sam moraš registrirat do decembra in te pride v-strom za 1,690,000 sit.To pa zato ker ima v pogodbi da na leto more prodati recimo 50 motorjev če jih ne izgubi prodajo .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav,

na netu sem glede MRA šipce za stroma našel tri različne podatke glede dimenzije in sicer 20.3 inch oziroma 515 mm (imenovana XL verzija), 16,3 inc oziroma 415 mm in na MRA strani najdeš dimenzijo 460 mm. Ali kdo ve ali je za stroma na razpolago le ena dimenzija vario touring šipce ali jih je več. Kot sem že navedel imam 187 cm in ne bi rad kupil prenizke.

lp igor

Glede gornje teme sem povprašal direktno na MRA in prijazno so mi odgovorili sledeče:

The length of the VT screen for DL 1000 '04- is 415 mm. The screen with length 515 mm is a special production for our US importer. This ia also available, but the price is plus 50% on the standard VT screen. Normally the standard size is ok, because the diffusor effect of the deflector works even better when the screen is not to long. Some riders just ask for longer screens, because they compare it with normal screens which do not have the diffusor effect.

The lenght of 460 mm is from the VT screen of the model -'03.

lp Igor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem nov lastnik V-stroma 1000 K5, a peljal sem ga samo iz prodajalne do garaže na zimsko spanje. Odlično, pa čeprav v dežju. Bil je rabljen z prevoženimi 9.500 km, barva modra. Komaj čakam pomladi in toplejših dni, ko bom lahko odšel z njim na izlet.

Vsem lep pozdrav! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:) Hvala na toplem sprejemu,

moja odločitev za nakup štromarja ni padla čez noč, imel pa sem v načrtu tudi TDMko, vendar se je izteklo z nakupom K5. Sem začetnik, a sem prej bil samo vikend biker, v glavnem na BMWjih (VIP), ob tem pa sem ugotovil, da mi ustreza drža kot je na V-stromu. B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni štromarji! : :)

Že dolgo časa spremljam forum, a sem se šele sedaj odločil, da napišem nekaj.

Lansko leto sem bil še lastnik yamahe xt600 ,zelo dober stroj. Letos marca pa sem v garažo pripeljal novega v-strom650. :OK: Priznam, da ste bili na forumu pobudniki, da sem ga kupil, saj je slišati le lepe stvari od njega. Do sedaj imam prevoženih 19 500 km , Upam, da bo še kaj vremena, da bi jih letos naredil okroglih 20 000. S stromam sem zaenkrat zadovoljen in ga priporočam. Povprečna poraba solo vožnje je 5l na 100km, prej kakšen deci manj. Moči je dovolj, saj sem na ovinkasih cestah že večkrat za sabo pustil bolj športne motocikle. vendar moj stil vožnje zahteva več kubikov za bolj lenobno prestavljanje, vem kupiti bi moral 1000 kubičnega stroma. Drugače se pa lepo vozi, v ovinek zelo lepo pade, in dobro drži smer. Levi vijak na tački sem z nagibanjem totalno zbrusil, načel sem že tačko. Skratka, zelo sem zadovoljen z motorjem in ga nameravam imeti še kar nekaj sezon, če ne bo delal težav seveda. Čez zimo bom dokupil MRA turing vetrobran, saj pri mojih 187 cm dobim preveč zračnega toka v čelado in je prehrupno za daljše ture. Čez zimo pa tudi upam, da bom dal rezervoar poslikat airbrusherju. :rolleyes:

Za danes bodi dovolj, Hvala vsem, saj sem od vas dobil veliko koristnih informacij,

lepo se imejte in čuvajte svoje Suzukije.B)

[attachmentid=86444] [attachmentid=86443]

post-8656-1163874407_thumb.jpg

post-8656-1163874505_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preberi vse tudi drobni tisk :? ,Cene so enake letnik 2006 stane 1,840,000 sit,samo nekateri na primer moto Igel ti plača registracijo 150,000 sit sam moraš registrirat do decembra in te pride v-strom za 1,690,000 sit.To pa zato ker ima v pogodbi da na leto more prodati recimo 50 motorjev če jih ne izgubi prodajo .

Kaj pa tale, saj ga z minusom prodaja :)...

http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornakolesa/oglas.asp?id=1141699

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!