Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Pozdravljeni.

Sem popolmnoma nov na forumu.

Sem nov lastnik 1000-ke. Me pa nekaj na njej moti. Pri približno 3500 obratih se slišijo vibracije na sprednji plastiki - kot da bi cel prvi del malo zavibriral. To de vedno dogaja na pospeševanju. Drugače pa je motor OK. Motor pa je letnik 2004 in ima 12.000km. A se še komu to dogaja?

LP Robi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:D

Živijo

Sem lastnik,Vstroma 650. Vzmeti v vilicah za koliko procentov, naredit trše in katero gostota olja.

To pa zaradi tega, ker so po mojem premehke.

Želel bi odgovor od kakšnega ,kateri se spozna na zadevo.

LP

:OK: :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Sem popolmnoma nov na forumu.

Sem nov lastnik 1000-ke. Me pa nekaj na njej moti. Pri približno 3500 obratih se slišijo vibracije na sprednji plastiki - kot da bi cel prvi del malo zavibriral. To de vedno dogaja na pospeševanju. Drugače pa je motor OK. Motor pa je letnik 2004 in ima 12.000km. A se še komu to dogaja?

LP Robi

Jaz sem imel take težave, ki sem jih opisal par strani nazaj!

Pri cca od 3000 - 5000 obratov, ko sem dodajal gas, se mi je pojavljal moteč zvok, kot da bi bil neki pleh premalo privit.

To povem majstru na servisu ( Barborič - Žužemberk ), vžge motor, privije gas in pravi. Nisi prvi in ne zadnji, ki imaš to napaka. Jaz pa....... Povedati moram da imam zaščitni lok in tam ko prideta skupaj, je majster dodal matico , zategnil in je rekel to je to. In res, to je bilo to.

LP, robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes je padla prva mal bolj konkretna fura z novim Štromarjem. Pa me zanima do katerih obratov se lahka navija motor (650-ka).

Sem mal priročnik gledu pa maš malo morje jezikov noter, sam nobenega "normalnega", tako da nisem nič pametnega najdu. Predvidevam da nekje do 4000-5000. Kaj pravte. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes je padla prva mal bolj konkretna fura z novim Štromarjem. Pa me zanima do katerih obratov se lahka navija motor (650-ka).

Sem mal priročnik gledu pa maš malo morje jezikov noter, sam nobenega "normalnega", tako da nisem nič pametnega najdu. Predvidevam da nekje do 4000-5000. Kaj pravte. :hmm:

Mej je u TC Motoshopu reku, da do 5000 obratov do prvega servisa, mislim da do 1200 km!

Tega sem se držal!

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mej je u TC Motoshopu reku, da do 5000 obratov do prvega servisa, mislim da do 1200 km!

Tega sem se držal!

lp

Aha, potem sem imel kr prav.

Hvala.

P.S. Koliko pride tisti obesek v tvojem profilu, zgleda res nice.

Popravljeno . Popravil Gimpl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

:hmm: :hmm: Pozdravljeni,

pred stromom 1000 sem imel badita 600. Kot sem že napisal, primerjave v voznih lastnostih ni, strom je car. Nikakor pa to ne morem reči za menjalnik. Pri banditu je deloval hitro in uglajeno, brez škrtanja, rukanja prestavnega ročice (pardon nogice) zvokov. Prestavljalo se je super ne glede na število vrtljajev in prestavljati je bilo pravi užitek.

Tega ne morem reči za stroma. Prestavljanje v 1. prestavo je OK, ko pa prestaviš iz prve v drugo prestavo pa v večini primerov ni tako. Prestavljanje je glasno, zvok se mi zdi "nezdrav", na nogi čutim povratni "sunek". Višji ko so vrtljaji slabše je. Prestavljanje v tretjo je nekoliko bolje, naprej ni težav.

Zdi pa se mi, da ob nakupu motorja ni bilo tako in, da se je zadeva poslabšala. Glede na to, da je motor nov (1000 km) in se je ketna kar precej raztegnila, sem mislil, da je težava v tem, da ketna opleta ko prestavim. Naštelam ketno vendar se stanje ne izboljša. Opozorim na servisu pri 1000km in pravijo, da so ti menjalniki pač taki. Ali so se kaj probali peljati ne vem.

Stvar mi res ne ugaja, prestavljanje iz 1. v 2. prestavo mi je prav zoprno in potem probavam počasi, pa hitro, tako in drugače ...

Prosil bi za vaše mnenje in kaj sedogaja na vaših stromčih pri prestavljanju. Mogoče je tako kot je OK in se je le treba navadit. Vendar zakaj je bilo na banditu toliko bolje? :hmm:

lp Igor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:D Živijo![attachmentid=94142]

Tako izgleda malo šminke na Stromu,by Fos.Slikica ni preveč ostra.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@igor br

Si že opravil prvi servis na 1000km?

Ja sem ga opravil pri Panigazu. Kot sem navedel sem opozoril na zadevo, odgovor sem napisal že zgoraj. Bom pa vprašal ali so kaj testirali zadevo oziroma li je ostalo le pri kometraju, da je pač menjalnik stromov glasen.

lp Igor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sem ga opravil pri Panigazu. Kot sem navedel sem opozoril na zadevo, odgovor sem napisal že zgoraj. Bom pa vprašal ali so kaj testirali zadevo oziroma li je ostalo le pri kometraju, da je pač menjalnik stromov glasen.

lp Igor

Imam enako težavo, ki sem jo odpravil tako, da prestavljam iz 1. v 2. pod 4.000 obrati. Mislim, da je pospešek približno enak, če prestavljaš pri višjih obratih in potem s škrtanjem in cukanjem izgubljaš. DL 1000 ima dovolj navora že pri nizkih obratih in lepo potegne v 2. tudi, če prestaviš med 3000 in 4000. Dalje pa gre gladko tudi nad 6000.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sem ga opravil pri Panigazu. Kot sem navedel sem opozoril na zadevo, odgovor sem napisal že zgoraj. Bom pa vprašal ali so kaj testirali zadevo oziroma li je ostalo le pri kometraju, da je pač menjalnik stromov glasen.

lp Igor

Sprašujem zato, ker se po menjavi "utekalnega" olja zadeva izboljša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm: :hmm: Pozdravljeni,

pred stromom 1000 sem imel badita 600. Kot sem že napisal, primerjave v voznih lastnostih ni, strom je car. Nikakor pa to ne morem reči za menjalnik. Pri banditu je deloval hitro in uglajeno, brez škrtanja, rukanja prestavnega ročice (pardon nogice) zvokov. Prestavljalo se je super ne glede na število vrtljajev in prestavljati je bilo pravi užitek.

Tega ne morem reči za stroma. Prestavljanje v 1. prestavo je OK, ko pa prestaviš iz prve v drugo prestavo pa v večini primerov ni tako. Prestavljanje je glasno, zvok se mi zdi "nezdrav", na nogi čutim povratni "sunek". Višji ko so vrtljaji slabše je. Prestavljanje v tretjo je nekoliko bolje, naprej ni težav.

Zdi pa se mi, da ob nakupu motorja ni bilo tako in, da se je zadeva poslabšala. Glede na to, da je motor nov (1000 km) in se je ketna kar precej raztegnila, sem mislil, da je težava v tem, da ketna opleta ko prestavim. Naštelam ketno vendar se stanje ne izboljša. Opozorim na servisu pri 1000km in pravijo, da so ti menjalniki pač taki. Ali so se kaj probali peljati ne vem.

Stvar mi res ne ugaja, prestavljanje iz 1. v 2. prestavo mi je prav zoprno in potem probavam počasi, pa hitro, tako in drugače ...

Prosil bi za vaše mnenje in kaj sedogaja na vaših stromčih pri prestavljanju. Mogoče je tako kot je OK in se je le treba navadit. Vendar zakaj je bilo na banditu toliko bolje? :hmm:

lp Igor

preden prestaviš v drugo z nogo narahlo pritisneš navzgor in šele taktrat pritisneš ročico sklopke - to bi moralo rešiti problem iz 1. v 2.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:D Živijo![attachmentid=94142]

Tako izgleda malo šminke na Stromu,by Fos.Slikica ni preveč ostra.

Cena te šminke je :?

Kje se da dobit :?

Popravljeno . Popravil Driverman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:D Živijo!

V forumu z imenom Fos ,je malo više,spodaj ima naslov,klikni in mu napiši naročilo.On ima te šminke,cena cca 18€, :OK:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

preden prestaviš v drugo z nogo narahlo pritisneš navzgor in šele taktrat pritisneš ročico sklopke - to bi moralo rešiti problem iz 1. v 2.

Hvala vsem za predloge. Sem tipičen slovenec, ko vidim, da imajo tudi drugi težave mi je takoj lažje (hecam se). Zadevo s pritiskom navzgor pred sklopko probam in povem če mi je uspelo.

Pri 1000 km so mi menjali olje, vendar na žalost ni nič bolje.

lp Igor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Uspio sam jučer popodne i danas pročitati svih 56 stranica Vaše teme i mogu vam reći da su Vaša iskustva s KLV/Stromom vrlo slična našim na forumu motori.hr. Mi imamo 52 stranice, ali od leta 2005.

Ja imam plavi DL 650 K4 od septembra 2006 i dosad sam prošao oko 13.000 (ukupno 22.000 km) km i zelo sam zadovoljan s njim.

Imao sam prije Suzuki VZ 800 Marauder, za godinu dana sam prošao 20.000 km, i odlučio da to nije motor za ženu i mene jer je previše neudoban.

Otkako ima maloga Stroma, vožnja je pravo uživanje bez obzira na broj prijeđenih km.

Odmah sam kupio:

- Givi vjetrobran - jako sam zadovoljan (visok sam 191 cm )

- Givi Crashbar - novi tip, bez vibracija ikakvih

- Givi nosači bočnih kofera

- Givi E 41 bočni koferi (mat črni) - vrlo praktični, ali je res da je motor jako širok s njima

- Givi Maxia top-case, 52 lit (mat črni s mekanim naslonom) - najkorisniji komad opreme na mom Stromu

- Suzuki štitnike za ruke

- Grijače za ruke Saito (.....mmmm res zelo ugodna stvar :D )

Želio bih još nabaviti donji spojler (originalni je dosta skup - skoro 300 eura), aftermarket top (možda Wings - cca 185 eura) i razmišljam o Hella FF 50 maglenkama.

Vjetrobran je montiran na najdonjem položaju i potpuno mi rasterečuje struju zraka s ramena, a udara mi u gornji del čelade, kaj morem trpiti.

I ja imam problema s menjalnikom, odnosno s šaltanjem iz 1. u 2. brzinu i moram uvijek stopalom malo gurnuti nožicu mjenjača.

Imam gume Michelin Anakee (sada maju pa okoli 10.000 km) i jako sam zadovoljan njima, a izgledaju da će izdržati još najmanje toliko km.

Inače živim cca 25 km od Zagreba, pa ponekad napravim neku turu po Sloveniji, tako da bih mogao nekoga od vas upoznati. Mogli bi zajedno napraviti koju vožnju po SLO ili HR.

Upoznao sam Glažara, Renegeda i Zupo 1970 u Zagrebu prošle godine na "Tehničkoj radionici za KLV/Strom" :grim koju je vodio naš forumaš ib. Tada još nisam imao Stroma i s zavišću sam ih gledao kako se voze na svojim makinama.

Pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal se mi ne da brskat po 56-ih straneh, zato bi prosil če mi lahko en napiše porabo za DL-650, ter kako ste lastniki z njim zadovoljni.Vozil se bom večinoma sam, mogoče bom kdaj do kakšne oštarije koga zapeljal to je pa tud vse.Imam kar velik izbor, ampak sem se do sedaj z mojimi 187cm najbolje počutil prav na tem motorju.V mislih imam še velik drugih motorjev, drugih kategorij (FZ6 , GSR600 ,Z750 ,CBF600s , enkrat sem celo sanjal o VN900 - vendar je za kakšno resnejšo furo prenizek - nebi rad skos po tleh rajsov).

Torej vsaka informacija dobrodošla.

hvala

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal se mi ne da brskat po 56-ih straneh, zato bi prosil če mi lahko en napiše porabo za DL-650, ter kako ste lastniki z njim zadovoljni.Vozil se bom večinoma sam, mogoče bom kdaj do kakšne oštarije koga zapeljal to je pa tud vse.Imam kar velik izbor, ampak sem se do sedaj z mojimi 187cm najbolje počutil prav na tem motorju.V mislih imam še velik drugih motorjev, drugih kategorij (FZ6 , GSR600 ,Z750 ,CBF600s , enkrat sem celo sanjal o VN900 - vendar je za kakšno resnejšo furo prenizek - nebi rad skos po tleh rajsov).

Torej vsaka informacija dobrodošla.

hvala

LP Rok

Na kratko. Poraba saj pri meni je cca 5 l, :OK: , napisal ti bom pa še eno misel Janetke !

Če hočeš se izognit muki

kupi si V-Strom Suzuki

Po forumu poišči tole stran in vabljen v naš klub

LP, Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem prvič malo bolje preizkusil V-strom 1000 -moj prvi pravi cestni motor, prej samo crossi. Ko se prav lepo pelješ (cca 100) se pojavi napis O-D na spodnji stani . V navodilih (pa še v nemščini so) ne omenja nič. Kdo mi lahko razloži kaj je to?

Drugače pa dela vse kot urca in pelje da je veselje.

LP ROBI

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal se mi ne da brskat po 56-ih straneh, zato bi prosil če mi lahko en napiše porabo za DL-650, ter kako ste lastniki z njim zadovoljni.Vozil se bom večinoma sam, mogoče bom kdaj do kakšne oštarije koga zapeljal to je pa tud vse.Imam kar velik izbor, ampak sem se do sedaj z mojimi 187cm najbolje počutil prav na tem motorju.V mislih imam še velik drugih motorjev, drugih kategorij (FZ6 , GSR600 ,Z750 ,CBF600s , enkrat sem celo sanjal o VN900 - vendar je za kakšno resnejšo furo prenizek - nebi rad skos po tleh rajsov).

Torej vsaka informacija dobrodošla.

hvala

LP Rok

Okoli 4,5 - 5 l, ma pa velik tank, very praktično! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Okoli 4,5 - 5 l, ma pa velik tank, very praktično! :OK:

Hvala

Sej načeloma sem se že odločil za novega DL650 . Počakam še do plače da bo mal denarja na zalogi :)

Uzev bom pa srebrnega :yes:

LP Rok

Popravljeno . Popravil Kawl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem prvič malo bolje preizkusil V-strom 1000 -moj prvi pravi cestni motor, prej samo crossi. Ko se prav lepo pelješ (cca 100) se pojavi napis O-D na spodnji stani . V navodilih (pa še v nemščini so) ne omenja nič. Kdo mi lahko razloži kaj je to?

Drugače pa dela vse kot urca in pelje da je veselje.

LP ROBI

Sam sem prišel do sklepa, ko pelješ v 6 prestavi te opozori 0 - D da nimaš več prestav naprej, enako ko daš iz druge v prvo........... :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

[attachmentid=88621]

Evo že naročeni :) Ko jih montiram sporočim :)

A je možno da sem te danes videl v Ljubljani - Podgorica?!

Namreč videl sem skrajšan zadnji nosilec tablice?!

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem prišel do sklepa, ko pelješ v 6 prestavi te opozori 0 - D da nimaš več prestav naprej, enako ko daš iz druge v prvo........... :closedeyes:

Kje na zaslonu vama to izpiše?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!