Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Suzuki v-strom 650 X je zelo pametna prodajna poteza pri Suzukiju.Namreč ta V-strom ima vso dodatno opremo nima pa poglavitneg NIMA ABS-a.Ko so dajali v prodajo oba v-stroma so vsi kupci planili po tistem z ABS-om in je ta brez ostajal v salonih ,prodajalci so potem dali nanj opremo in sedaj je spet postal zanimiv.

Odloči se pa sam kaj bolj potrebuješ.

Hvala obema za odgovore. Na kaj takšnega pa res nisem pomislil. Trenutno sem na lovu za novim motorjem in ker sem bolj slabo izkušenj (še delam izpit), bi želel imeti abs. Kater motor (verjetno enduro) bom vzel pa vam sporočim.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suzuki v-strom 650 X je zelo pametna prodajna poteza pri Suzukiju.Namreč ta V-strom ima vso dodatno opremo nima pa poglavitneg NIMA ABS-a.Ko so dajali v prodajo oba v-stroma so vsi kupci planili po tistem z ABS-om in je ta brez ostajal v salonih ,prodajalci so potem dali nanj opremo in sedaj je spet postal zanimiv.

Odloči se pa sam kaj bolj potrebuješ.

Kaže tudi, da so se odločili prodati vse take mopede v Italiji saj modela z ABS-om še zmeraj nimajo v cenikih. V zadnjem primerjalnem testu, v časopisu InSella, s Kawlnom Versysom je bila ena največjih zamer ta, da nima ABS :hmm: (Versys iz testa ga je imel). Šel pogledat cenike in glej ga zlomka, DL650A ni ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s totim ABS-om zaj že malo pretiravajo po moje (predvsem v nemških testih). Isto ko pri nemških testih avtov, ko avto nima ESP je takoj pol manj vreden. :unsure:

ostalih 90% motorjev, ki so še v obtoku brez ABS-a pa bomo v jarek zapelali al kaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s totim ABS-om zaj že malo pretiravajo po moje (predvsem v nemških testih). Isto ko pri nemških testih avtov, ko avto nima ESP je takoj pol manj vreden. :unsure:

ABS in ESP sta zlata vredna. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:worship: Štromarji :worship:

No , nisem še prevozil več kot 50000 km , (sem zelo blizu) ampak , ti lahko iz prve roke povem , da dosedaj še nisem imel nikakršnih problemov z mojim KLVjem ali Vstromom .

Tiste "porodne težave" kar se nastavitev vbrizga tiče so res bile samo zanemarljive (popravilo je trajalo samo par minut) ostale zadeve , ki sem jih moral manjati pa so bili ležaji na nazdnjem kolesu in lažaj na zadnjem pogonskem zobniku - pogonska veriga pa je tako ali tako potrošni materijal.

Stroški servisa pa so od 100€ pa do 200€ na vsakih 6000 km ( mali in veliki servis)

Marskikdo se bi sigurno strinjal z menoj , da je motor " vreden nakupa "

LP :yea1:

A kaj je s kuplung košarom? :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:xx: UPS :slap:

No to pa sem res pozabil dodati : - kar na začetku , ko sem kupil motor so mi morali še pod garancijo menjati Kuplung košaro - neke čudne vibracije so se dogajale v mašini , po zamenjavi te košare je bilo spet vse OK !!

Oprosti dr.chala - to pa sem res čisto prešprical.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:xx: UPS :slap:

No to pa sem res pozabil dodati : - kar na začetku , ko sem kupil motor so mi morali še pod garancijo menjati Kuplung košaro - neke čudne vibracije so se dogajale v mašini , po zamenjavi te košare je bilo spet vse OK !!

Oprosti dr.chala - to pa sem res čisto prešprical.

LP

Evo malo s mog zadnjeg putešestvija.Pisao Pudla,friend s GS - om! Može Strom svugje i u dvoje, a ovo je ujedno i premijera moje nove pile:

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=257767

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni,

ali je kdo že imel kako idejo, da bi izboljšal delovanje prednje zavore? Meni se zdi, da moram mal prevec stiskat, da kaj prime. Pa se nimam za svoh dedca. Ne bi pa želel pol motorja zamenjat, zato me zanima ali lahko menjava zavornih ploščic kaj pomaga. Ali je kdo že kaj probaval na to temo.

lp Igor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za link in idejo, da si lahko na drugih temah najdem info. Sem malce pregledal in če razumem prav je smiselno iti po fazah:

1. faza: zamenjava cevk. Če si z učinkom zadovoljen OK drugače

2. faza: zamenjava ploščic

Sem kar priročen, ampak z zavorami se ne bi igral, zato me zanima ali ima kdo lkak nasvet kje mi lahko kvalitetno svetuje, priskrbijo material in izvedejo dela. Ne vem ali so uradni servisi ravno pravi naslov. Tam me vedno prepričujejo, da naj ne menjam nič originalnega z drugimi deli - ampak jaz bi vseeno žele malce bolj "šarf" prvo zavoro.

lp Igor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gimpl je prav napisal , da si boš z takšnimi komentarji prislužil veliko "prijateljev"

Kar pa se sprednjih zavor tiče je pa Dr.Chala našel rešitev - zamenjal je radialno pumpo ter komplet cevk do zavornih čeljusti - rezultat je menda fantastičen !

LP :OK:

ma ne no, sej se hecam no, strom je strup od motorja :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Luc tebi se je na turi po Prekmurju nekaj snelo pod tankom. Zanima me kako si opazil, da nekaj ni v redu.

Pred 1000 km sem imel redni servis in kmalu po servisu mi motor od 3000 do 4000 obartov ne dela kot preje. Preje je tu lepo mirno vlekel, sedaj pa ima neke prizvoke. Pa ne vem ali bi rekel da mašina ropota drugače ali pa nekaj vibrira. Občutek pa je tak kot, da bi vozil v 6. prestavi pri 90 km na uro in dal gas, skratka, kot, da bi vozil v prenizki prestavi in zadeva ropota.

Upam, da vidiš potem pa mi lahko odgovoriš tudi na PM.

lp igor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj za bolj sarf bremze je PRVO menjat ploscice! Opletene cevi so, ce se ti pregrevajo, pa se to prej resis ce das notri DOT 5.1 tekocino. To pomaga ogromno. TO vse skupaj pride dosti ceneje kot opletene cevi, KAJ SELE radialka...

Problem je ker slovenske revije ne delajo testov zavornih ploscic, tujih pa ocitno ne berete. Torej ploscice. Dobra mesanca je lucas sv, brembo (rdece barve, ali racing srebrne-ne kupi crnih), in seveda sbs, vse nastete so sintrane.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa sm končno kupil nove gume za mojega V-stroma 650! :rolleyes:

Odločil sem se za Bridgestone Beatlewing 501/502 trenutno še nimam komentarja razn tega da se bolje držjo kot prejšnje original. Zato ker original so bile že obrabljene do konca skoraj nič vidnega profila vsaj zadnja guma!

:D LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Danes sem prvič opazil čuden zvok prednjih vilic :unsure: Ko je bil motor ugasnjen sem stisnil prednjo bremzo in z vso močjo pritisnil prednje vilice navzdol in nato navzgor in to večrat ponovil in opazil da nekaj čudno zveni.

Sedaj pa ne vem ali je to plastika ali je kaj z vilicami. Nekaj ropota oddajo tudi ploščice kajti ko vlečem navzgor se motor hoče pomaknjit nazaj zato malo ropotajo ploščice kej se premikajo naprej in nazaj.

Naj gdo poizkusi pri svojemu motorju da pove rezultat :)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

glede "ropotanja" mašine oziroma drugačnega obnašanja mašine med 3000-4000 obratov sem se oglasil pri Panigazu. Šefe se je zapeljal z motorjem naokoli in zdi se mu OK. Se pa strinja, da je s peto prestavo v teh obratih nekaj klenkanja in s tem čudnih zvokov. Tega pred servisom ni bilo. Na žalost je zadeva veliko bolj izražena če se vozita dva, na servisu pa se je vozil samo eden. Fantje na servisu so povedali, da so ob servisu izvedli nove (drugačne) nastavitve motorja v skladu z navodili tovarne (vsaj razumel sem tako). Preje mi je sem in tja usekalo iz izpuha, pa pri menjavi v nizkih prestavah je kdaj crknil motor. Vendar je odlično delal med 3000 in 4000 obrati. Sedaj ne seka in ne crkuje je pa zadeva zoprna pri navedenih obratih. Imam občutek, da so z novimi nastavitvami spremenili krivuljo navora. Nekje dobiš, nekje zgubiš. Če se ne bom navadil grem nazaj na stare nastavitve, pa naj sem in tja mal useka iz rorov.

Razmišljal sem tudi če bi spredaj zobnik zamenjal z manjšim. Ali je kdo to že izvedel?

lp igor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neanedavnom susretu KLV/Stromera u Zagrebu, imao sam prilike vidjeti V-Strom 1000 s bi-ksenon svijetlima koja je vlasnik sam ugradio. Cijena je bila cca 400 eura.

Na vožnji koja je uslijedila nakon susreta vozio sam se u koloni ispred tog motora i mogu vam reći da V-Strom ima možda najbolja svijetla od svih motora (dva su, velika, i visoka) ali u neposrednoj usporedbi po danu, obična svijetla izgleda kao stare lampe?!...

Nevjerovatno je koliko se puno bolje uočavaju. Vlasnik kaže da je u noćnoj vožnji razlika još puno veća.

Na slikama se vidi kao svijetla izgledaju na motor i kako izgledaju u vožnji (treći motor po redu u koloni ima bi-xenon farove)

post-14630-1191433831_thumb.jpg

post-14630-1191433861_thumb.jpg

post-14630-1191433879_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!