renegade Objavljeno Oktober 5, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2007 :worship: Štromarji :worship: Brum - brum - daj mi reci ko je imamo ugradžene xenon lampe ?? Tudi jaz sem razmišljal o tem projektu - samo sem slišal , da so pri nas 150€ LP :yea1: brum-brum puno mi je žao , da nisam mogao u suboto biti sa vama LP
Fritz Objavljeno Oktober 5, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2007 (popravljeno) A ma kdo kak ftp strežnik kamor bi lahko naložil PDF service manuala za V-Strom 650? Renegade, kolega pravi, da je strošek 100€ po lampi. Veliko informacij se najde tukaj. Popravljeno Oktober 5, 2007. Popravil Fritz
70robert Objavljeno Oktober 7, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2007 A kdo vozi na V stromu 650 gume Trailmax 607. Zanima me kako se obnesejo, kot sem malo brskal po internetu, so jih na nemškem Motorradu dobro ocenili. LP, Robert
Štrom Objavljeno Oktober 8, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2007 A kdo vozi na V stromu 650 gume Trailmax 607. Zanima me kako se obnesejo, kot sem malo brskal po internetu, so jih na nemškem Motorradu dobro ocenili. LP, Robert Pozdravljen, glede dunlopk ti lahko povem da vozim že tretji komplet in sem z njimi bolj zadovoljen kot z originalnimi bridgstonkami, verjetno tudi posledica slabe izkušnje z temi gumami ( subjektivno ). V glavnem je 95% kilometrov po asfaltu, pretežno malo hitrejša turistična vožnja. V ovinkih ni težav, gume držijo, prav tako se obnesejo na mokri cesti -preverjeno letos precej mokra Španija in Portugalska. Tudi kvaliteta izdelave je v redu saj pri centriranju ni potrebno uporabljat veliko uteži vsaj po mojih izkušnjah ne. Povprečno z njimi naredim okoli 14Kkm. Po občutku se mi zdijo malo bolj mehke kot bridgstonke kar pa mi tudi bolj ustreza. LP Štrom
70robert Objavljeno Oktober 8, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2007 Pozdravljen, glede dunlopk ti lahko povem da vozim že tretji komplet in sem z njimi bolj zadovoljen kot z originalnimi bridgstonkami, verjetno tudi posledica slabe izkušnje z temi gumami ( subjektivno ). V glavnem je 95% kilometrov po asfaltu, pretežno malo hitrejša turistična vožnja. V ovinkih ni težav, gume držijo, prav tako se obnesejo na mokri cesti -preverjeno letos precej mokra Španija in Portugalska. Tudi kvaliteta izdelave je v redu saj pri centriranju ni potrebno uporabljat veliko uteži vsaj po mojih izkušnjah ne. Povprečno z njimi naredim okoli 14Kkm. Po občutku se mi zdijo malo bolj mehke kot bridgstonke kar pa mi tudi bolj ustreza. LP Štrom Sem se odločil za dunlopke, sedaj pa vidim še tvojo izkušnjo, :worship: LP, Robert
brum-brum Objavljeno Oktober 8, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2007 :worship: Štromarji :worship: Brum - brum - daj mi reci ko je imamo ugradžene xenon lampe ?? Tudi jaz sem razmišljal o tem projektu - samo sem slišal , da so pri nas 150€ LP :yea1: brum-brum puno mi je žao , da nisam mogao u suboto biti sa vama LP Novi član naše skupine, Ivek iz Sesveta kraj Zagreba, koji nije na forumu. Ako te interesira, imam broj njegova mobitela, pa ti ga pošeljem na PP
renegade Objavljeno Oktober 14, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2007 :worship: Štromarji :worship: Zanimiva ideja pa se mi zdi ta : JERMENSKI POGON - namesto verige http://www.vh-motorradtechnik.de/products/...sa6fkr1diktcab6 Po ceniku pa je ta zadeva kar preveč draga = 1095 €
e_boy Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 Ali je kaj razlike med V-Stromom 1000 l.03 in 04? (se mi zdi, da je stevc mal drgacn) Razmisljam o nakupu, in me zanima do koliko prevozenih km naj ima (npr. l.03)? So mozni kaki problemi, ce ima malo vec prevozenih (npr 35-40k km)?
Aky Objavljeno Oktober 25, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2007 Razmisljam o nakupu, in me zanima do koliko prevozenih km naj ima (npr. l.03)? So mozni kaki problemi, ce ima malo vec prevozenih (npr 35-40k km)? Štromi veselo laufajo tudi nad 100k prevoženih. Če so bili pravilno servisirani, ne vidim nobenega problema. To je workhorse.
Aky Objavljeno Oktober 25, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2007 (popravljeno) Mene zebe v roke. :unsure: Nekdo, nekje je govoril, da original Suzuki grelci ročk niso glih za med ljudi. Priporočal je neke, ki jih prodajajo v Louisu in imajo nastavljivo temperaturo. Jaz jih ne najdem v Lojzovem katalogu. Kakšne so vaše izkušnje/priporočila? PS: Tukaj sem bral: http://v-strom.com.hr/index.php?topic=233.0 Gre pa za Saito ali Daytona. Popravljeno Oktober 25, 2007. Popravil Aky
Guest Brumer Objavljeno Oktober 26, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2007 Mene zebe v roke. :unsure: Nekdo, nekje je govoril, da original Suzuki grelci ročk niso glih za med ljudi. Priporočal je neke, ki jih prodajajo v Louisu in imajo nastavljivo temperaturo. Jaz jih ne najdem v Lojzovem katalogu. Kakšne so vaše izkušnje/priporočila? PS: Tukaj sem bral: http://v-strom.com.hr/index.php?topic=233.0 Gre pa za Saito ali Daytona. Probaj tukaj; index.htm
zverca Objavljeno November 10, 2007 Opozori Objavljeno November 10, 2007 Mogoče sem mrknil v temo ampak vseeno.Kupil malega štroma l2004.prevoženih mel 12000km Vprašanje sledi. sedaj dal servisa na 18 in 24tisoč km pa se mi zdijo intervali prepogosti.Na koliko servisirate tisti ki jih letno delate okol 15-20tisoč ali več.Suzy dela brez problema :naughty: saj je štromček :OK:
AndiGS Objavljeno November 10, 2007 Opozori Objavljeno November 10, 2007 V Louisu so trenutno naprodaj ročke Saito za ceno 19 in še nekaj euro.Akcija.
Aky Objavljeno November 10, 2007 Opozori Objavljeno November 10, 2007 V Louisu so trenutno naprodaj ročke Saito za ceno 19 in še nekaj euro.Akcija. ... ki pa ne pašejo na štroma.
renegade Objavljeno November 11, 2007 Opozori Objavljeno November 11, 2007 (popravljeno) Mogoče sem mrknil v temo ampak vseeno.Kupil malega štroma l2004.prevoženih mel 12000km Vprašanje sledi. sedaj dal servisa na 18 in 24tisoč km pa se mi zdijo intervali prepogosti.Na koliko servisirate tisti ki jih letno delate okol 15-20tisoč ali več.Suzy dela brez problema :naughty: saj je štromček :OK: Če mene vprašaš , delam servise na vsakih 6000 km - ker menim , da te tistih " 100 € " za servis pride manj kot tistih " 1000 € " če pride do kakšne napake , ki bi bila posledica tvoje malomarnosti , kot naprimer , da nisi pravočasno zamenjal olja ali nisi dal pregledat motorja ....... To je seveda samo moje osebno mišlenje ... Pa LP Popravljeno November 11, 2007. Popravil renegade
AndiGS Objavljeno November 11, 2007 Opozori Objavljeno November 11, 2007 Podpis pod to,čeprav vozim BMW.Redni servisi so najcenejši,pa še motorju povečajo ceno ob prodaji.
elcuho Objavljeno November 19, 2007 Opozori Objavljeno November 19, 2007 Upam, da je kakšna napaka, ampak v reviji Motorist (november 2007) sem zasledil da je cena novega stroma 1000 DEBELIH - 9.138 EUR, kar je od predhodnjih 8.300 EUR bistvena razlika. Mogoče ve kdo kaj več o tem, pa če ima kdo kakšno novo inf. kdaj bo pri nas dobavljiv K8 1000. Ker namreč ravno kupujem omenjeni motor.
Aky Objavljeno November 19, 2007 Opozori Objavljeno November 19, 2007 Koliko vem, je to list-price. Cena na tržišču je vedno nižja. A.
renegade Objavljeno November 22, 2007 Opozori Objavljeno November 22, 2007 Upam, da je kakšna napaka, ampak v reviji Motorist (november 2007) sem zasledil da je cena novega stroma 1000 DEBELIH - 9.138 EUR, kar je od predhodnjih 8.300 EUR bistvena razlika. Mogoče ve kdo kaj več o tem, pa če ima kdo kakšno novo inf. kdaj bo pri nas dobavljiv K8 1000. Ker namreč ravno kupujem omenjeni motor. Pozdravljeni ! Kot ja Aky napisal je to list price ... Iz prve roke pa ti povem , da ga je prijatelj kupil (K7) za 8000 € ! Preveri še pri prodajalcih , če bo K8 sploh naprodaj ?? LP
Aky Objavljeno November 22, 2007 Opozori Objavljeno November 22, 2007 Preveri še pri prodajalcih , če bo K8 sploh naprodaj ?? Recimo pri Panig*** je enostavno prečrtan K7 in dopisan K8. :rolleyes: A.
OFI Objavljeno November 24, 2007 Opozori Objavljeno November 24, 2007 ... ki pa ne pašejo na štroma. Aky, si prepričan da ne pašejo, ker sem na hrvaškem forumu dobil drugačen vtis....
Aky Objavljeno November 24, 2007 Opozori Objavljeno November 24, 2007 Aky, si prepričan da ne pašejo, ker sem na hrvaškem forumu dobil drugačen vtis.... Informacija iz prve roke. Še vedno se mi valajo doma. Kupiš? :unsure:
Wid Objavljeno Januar 21, 2008 Opozori Objavljeno Januar 21, 2008 Mene pa zanima kako lahko ugotoviš (kje je označeno, motor, homologacija?) ali je v strom K7 ali K8.
Štef Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 Mene pa zanima kako lahko ugotoviš (kje je označeno, motor, homologacija?) ali je v strom K7 ali K8. Med drugim ga ločiš tudi po barvi oz grafiki. Najbolje pa da preveriš številko okvirja.
Fritz Objavljeno Februar 20, 2008 Opozori Objavljeno Februar 20, 2008 Nekaj smo šravfali in sedaj lahko malo oživim to temo. Moj mali štromček je dosegel pogoje za tretji redni servis. In ker Luigijem, v teh koncih, ne zaupam preveč (iz razlogov, ki jih lahko vsakemu navedem) in ker sem imel pri roki sodelavca, ki se zelo dobro spozna na šravfanje motorjev, smo se zmenili, da bomo ta enostavna opravila (vsaj zanjga) izvedli pri njemu. Po treh letih sem se odločil zamenjati tudi pnevmatiki, saj sta postali občutno trdnejši (obrabljenost ni bila kritična). Po dajšem razmisleku in kolebanju med Bridgestone Battlewing ter Metzeler Tourance EXP sem se, po nasvetu prijateljev, odločil za street touring pnevmatike Metzeler Roadtec Z6. O izkušnjah bom kaj napisal čez kak mesec, ko bo za mano vsaj 1-2 kkm. Mojster Uwe je delo opravil spretno in hitro, sam sem pa asistiral in se pri tem marsikaj naučil (zame so tudi osnovne stvari, pri motorjih, nekaj popolnoma novega). Vmes sem bil okrcan, ker sem pripeljal umazan motor (prejšnji dan sem ga opral), včasih pa tudi Suzuki, če je ocenil, da so kakšne stvari narejene nepraktično in brez misli na tiste, ki bodo motor vzdrževali. Včasih mu poskušam dopovedati, da je to zame prevozno sredstvo in da je marsikaj cheap, ker je motor zelo poceni, glede na to, kaj človek dobi za ta denar. Jah, možakar ima za seboj 30 let motorizma, prek 20 let izkušenj kot mehanik za športne ekipe in ima do motorjev že precej emotiven odnos. Jaz mu pa kvasim o nekih prevoznih sredstvih :P Na koncu je cena dela bila ta, da sem dobil marsikakšno verbalno po ušesih, za moj nonšalanten odnos do mopeda. Štromčk na ponku Z6 pripravljena na kolesnem obroču Dr. Ducati in njegov Duc Zamenjano: Olje (Castrol GPS 10W-40, semi) Oljni filter Zračni filter (K&N, zaradi kvalitete in prihranka na dolgi rok) Scottoiler injector (za dual injector) Pnevmatike, TW za Z6 Dodano Scottoiler lube tube Lube tube je odlična reštev za vse, ki so, tako kot jaz, postavili posodico za olje na težko dostopno mesto :slap: in za vse, ki želijo dotakati olje za verigo le enkrat na 20kkm :grim . All in all - poučen, zabaven in nadvse koristen dolg popoldan.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se