Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Hehe. Ne mislim novga kupt ker dons nisem lotkota zadel. :whistle: . Bom pa kupu tam letnik 2006, pa da bo mel kej opreme. Sej pravm Aprilie mam poln kurac. Pa sej dela sem v dveh sezonah 15k km naredu, samo je Italjan. :). Ko sem se sam peljal je blo še vredu, ko sem pa na njega obesu Alposove stranske kovčke pa mal to naložil, sem mel grozne probleme katerga prehitet na hiter. Kolega z Varaderotom je puhnu mim jst pa .......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker imas ze nekaj km prevozenih s 650, si bos verjetno zelel nekaj mocnega - zato ti predlagam 1000-ko.

sam sem lani naredil izpit in sem zacel s 650, ne vem pa se kdaj bom presedlal na 1000 :)

ker mi je to prvi motor in imam dobre izkusnje, ga lahko samo hvalim.

zal pa ne morem dati primerjave z ostalimi podobnimi.

kolega ima pegasa 650 in vem, da je ze v strom 650 bolj poskocen, konec koncev mislim da je enih 20KM razlike.

kar pa se tudi pozna...tako da ce bos sel na v stroma 1000 (~100KM), bos imela za 100% vec moci od sedanjega pegasa (~50KM).

porabe sem imel v zacetku 4,2 L/100km (ko sem se še navajal), zatem pa je narasla na 4,85L.

menda ima 1000 v strom, okrog 7L/100km - lastniki ti bodo sami tocno povedali, sicer pa poisci tocne podatke, da se ne bodo stevilke ponavljale.

torej razlika v porabi je cca 2L/100km, rezervoar za gorivo pa je enako velik, to je 22 L.

zagotovo se pozna razlika pri polni obremenjenosti v pospeskih, glede moci in navora.

koncna hitrost je za cca 10-20km/h razlicna, najbrz.

literski ima boljsi zvok - kar se mojih ušes tiče.

pa veliki mi je tudi bolj vsec odzadaj, ker ima 2 izpuha - simetrija,

medtem ko me to moti pri malem v stromu (samo 1 izpuh) - posledicno je tudi kovcek na strani izpuha malenkost bolj oddaljen kot na drugi. sopotnica je to najbolj opazila, ker nima na obeh straneh enako "manevrskega" prostora za prijem ročajev.

najbrz se bo nekdo nasel, ki bo morda izpodbijal moje izjave, ampak to me ne moti, saj sem sam lastnik motorja sele pol leta, drugi pa veliko vec... ampak zato smo tu, da si izmenjamo mnenja.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najbrz se bo nekdo nasel, ki bo morda izpodbijal moje izjave, ampak to me ne moti, saj sem sam lastnik motorja sele pol leta, drugi pa veliko vec... ampak zato smo tu, da si izmenjamo mnenja.

Si kar lepo povedal, le rotaxovega 650ccm monocilindričnega agregata ne gre primerjati s Stromovim 650ccm V-twinom. Sam sem tudi začel na rotaxu 650 in razlika ni samo v moči temveč tudi v navoru in vibracijah.

Skratka, 1000-ka je dražja, več pije in je težja..v vsem ostalem pa je boljša.

Dragothic, sam sem že večkrat napisal - če bi tedaj imel več denarja, bi kupil 1000-ko. Se pa da tudi s 650-ko živeti. Ti pa sam najbolje veš kakšne finančne okvirje imaš in kaj ti je pri mopedu najbolj pomembno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vam lepa, da ste se potrudili za odgovore. Problem teh časov je, da je motociklov ko smetja in se je potem zelo težko odločit za motor. Peljal sem tudi Kawasaki Versysa in BMW GS1150 in Honda Varadero. Kawasaki Versys je zlo dober motor, zelo vodljiv in lahkoten, vendar me moti ker je premajhen za mene in bi najraje imel noge za vratom, poleg tega zgledam ko Krpan na kobilic. BMW je tud vredi motor, ampak je predrag, ima ful hude servo zavore. Me je kolega opozoril, da naj bom nežen ampak je navada železna srajca in sem stisnu tak ko na Pegasu. Sledila je čelna v vezir motorja pri zaviranju. Varadero je pa tud ful vredi, samo cena ni. Tako da težko se je odločit. Sem pa človek, ki je odkrit, kaj ga moti pri motorju, Zato mu je en kolega reko, da sem enih redkih ki pluva po svojem motorju. Pa kaj čemo, pač povem kaj mislim in kaj me moti. Bo pa definitivno letos padu nakup V-Stroma. Še enkrat hvala vsem. Lahko pa še kaj napišete. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
vozim v strom 650
veliko sem našel in hkrati nič glede pnevmatik...

vozim cca 80% asfalt, 20 % light offroad,
10 % divjanja, 30 % na easy, 60 % pa srednje hitra voznja
nagim se še ne toliko, da bi s stopalkami drsel po asfaltu.

zanimajo me primerjave, razlike, testi, mnenja, izkusnje, oprijem, vzdržljivost
(popolnoma jasno mi je, da sta si oprijem in vzdržljivost obratnosorazmerna), okvirna cena, ... med pnevmatiki, ki ste jih najvec omenjali:

- Bridgestone Trailwing oziroma Battlewing Bridgestone

- Metzeler tourance oz tourance exp Metzeler

- Michelin anakee oziroma anakee 2 Anakee

- Sava Invider MC 30 Sava

- Pirelli Scorpion oziroma Scorpion Trail Pirelli

- ...

Hvala vsem za vse informacije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh



vozim cca 80% asfalt, 20 % light offroad,
10 % divjanja, 30 % na easy, 60 % pa srednje hitra voznja
nagim se še ne toliko, da bi s stopalkami drsel po asfaltu.

- Bridgestone Trailwing oziroma Battlewing Bridgestone

- Metzeler tourance oz tourance exp Metzeler

- Michelin anakee oziroma anakee 2 Anakee

- Sava Invider MC 30 Sava

- Pirelli Scorpion oziroma Scorpion Trail Pirelli


Po tvojih navedbah - kako voziš .. bi ti priporočal METZELER Tourance (starejši profil) zelo dobra guma za asvalt + makedam + dež... res dobra guma ! Pa še dosti km zdrži ! :whistle:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Pozdrav še z moje strani!

Tudi jaz sem menjal original vetrobrat, ker sem enostavno dobil glavni tok zraka direkt v glavo, kljub dvigu na višjo pozicijo, je bilo še vedno dovolj šumenja po celodnevni vožnji-(visok sem 188cm, nosim pa NOLAN 102-kar ni najbolj tiha čelada). No v glavnem, po prebiranju foruma mi je bilo kmalu jasno, da z nakupom MRA vario ščita ne bom veliko falil, saj so ga več ali manj vsi hvalili.

Odločil sem se za nakup in ni mi žal, ga priporočam!

Kar se tiče vetrobrana, ki je na sliki, se mi zdi nekoliko previsok, saj, kar je povedal predhodnik (dež, kaplje, rosa.... je še kako res)

Poleg tega se mi zdi, da se nekako ne zlije najbolj z motorjem. Seveda so okusi različni, ampak mislim, da MRA res polepša motor.

Še glede 1000 stroma.

Pred 14 dnevi sem bil pri panigazu in je rekel, da letos 1000 ke ne bo!

Pozdravljeni,

Tudi jaz potrjujem ugotovitve glede MRA- vario screena - pa imam samo 183 cm - brez njega se mi je od zračnih vrtincev glava tako tresla, da ni bilo za zdržat, v vseh 3 položajih je bilo isto. Celo odmontiral sem originalni vetrobran in se nekaj časa vozil brez, je bilo bolje. No, potem sem nabavil MRA varioscreen, , sprobal, ugotovil optimalno nastavitev tistega dodatnega spojlerčka - razlika je res neverjetna - povsem brez hrupa in vibracij.

Ker sem prodal V-stroma v originalni izvedbi, mi je ostal MRA-vario screen - če bi ga kdo imel, mu ga prodam za 80 eur.

Info na mail kprimozic@siol.net, lahko pošljem slike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

Sem ponosni lastnik V-stroma 650. Do prihajajoče sezone sem se vozil z Dunlop D607 gumami. Menjal sem jih na ca 8000 km, se pravi vsako sezono enkrat. (prejšni lastnik motorja je zamenjal zadnjo ravno pred prodajo).Torej prvo sezono sem menjal samo prednjo, naslednjo zadnjo, lansko leto prvo, tako da sem bil vedno zapet na Dunlop, ker seveda nisem želel imeti različnih gum spredaj/zadaj.

No uglavnem

Letos je čas, da zamejam obe naenkrat.

Rad bi ene vzdržljive gume, zraven pa morajo tud prijet vsaj tolk kot Dunlop. (s prejšnimi sem se vozil skoraj do konca gume (ca 2-3 mm je še ostalo)) Drugače se imam za preudarnega motorista. Kjer se da, se peljem malo hitreje, večino se vozim max 110-120. Skozi naselja pa seveda več ali manj po omejitvah. Po makedamu se vozim max 5% (se pravi, da skoraj da nič)

Kaj mi vi predlagate. Gledal sem Metzeler Tourance Exp ali Metzeler Tourance (stare). Prve je naš somišljenik iz HR http://v-strom.com.hr/index.php?topic=1319.0 hvalil da so veliko boljše od drugih.

Nekdo mi je rekel Michelin (ima jih na velikem gs-u, in se tud baje odlično obnesejo). Spet drug Continental.

zanimajo me vaše izkušnje.

Baje, da nekatere zdržijo ob precej dinamični vožnji tudi do 15k???!?!'

Je komu to že uspelo?

Hvala za odgovor že v naprej!

btw: drugo leto pa stroma 1000,

Lp

G

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dosedaj sem zamenjal 2 gume in dosledno uporabljam originalne Bridgeston BW. Z njimi sem izredno zadovoljen. Vkolikor ostanem na Štromu bom poizkusil Metzler, za katere še nisem slišal slabe besede.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred dvemi tedni sem montiral tourance EXP in guma je bomba.

prej sem imel touranco navadno, ki je bila tudi zelo dobra ampak

se razlika vseeno opazi.

res je da sem znjo naredil komaj 600 km vendar se zelo pozna

zdaj ko asvalt ni še tapravi.

priporočam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred dvemi tedni sem montiral tourance EXP in guma je bomba.

prej sem imel touranco navadno, ki je bila tudi zelo dobra ampak

se razlika vseeno opazi.

res je da sem znjo naredil komaj 600 km vendar se zelo pozna

zdaj ko asvalt ni še tapravi.

priporočam

odlično,

hvala ti za odgovor. Več ali manj sem se že odločil za Tourance EXP.

A mi lahko zaupaš kje si jih kupil ter seveda kolk sta bili?

hvala ti

se vidmo kej poleti

g

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni štromarji :worship:

Bi bil kdo tako prijazen in mi napisal koliko košta redni servis za "ta malga" v-stroma 650 pri 18.000 in pri 24.000 kilometrih?

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni štromarji :worship:

Bi bil kdo tako prijazen in mi napisal koliko košta redni servis za "ta malga" v-stroma 650 pri 18.000 in pri 24.000 kilometrih?

Hvala.

Daleč najboljši servis ( in tudi cenovno sprejemljiv ) ti bo naredil Brum.

http://v-strom.com.hr/index.php

telefonsko ti lahko dam preko PM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav

Pravkar sem registriral svojega v stroma. Malo sem ga popeljal naokoli in naredil prvih 100 kilometrov. Zapeljal sem se proti Golici. Prvi ovinki so še brez peska, višje greš več ga je, bo še potrebno malo počakat.

Oprema je zdržala, samo čelada tuli ko nora, imam preklopno.

Kakšno čelado mi svetujete? V poštev pride samo preklopna, firma me ne zanima, samo tihi naj bo, hvala.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred kratkim sem kupil V-strom 1000. Danes se mi je med voznjo po avtocesti pod lucko za olje prizgala kvadratna ikona z napisom 0/D na sredini. Preiskal sem celo knjigo o stromu, pa ne najdem nikjer razlage, kaj za vraga je bilo to. Vesel bi bil pomoči.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred kratkim sem kupil V-strom 1000. Danes se mi je med voznjo po avtocesti pod lucko za olje prizgala kvadratna ikona z napisom 0/D na sredini. Preiskal sem celo knjigo o stromu, pa ne najdem nikjer razlage, kaj za vraga je bilo to. Vesel bi bil pomoči.

lp

našel v tej temi ... hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A so 1000-ko nehal delat? Zakaj jo ni na letošnjih cenikih???

1000 ne zadovoljuje euro norme - kar se izpuha in onesnaženja tiče - to je minimum Euro 3 motor

Jezst - O/D pomeni overdrive - da ga imaš v 6 prestavi ...

Popravljeno . Popravil renegade
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

našel v tej temi ... hvala

Over Drive

6.a prestava

Predkratkim sem prodall V stroma 1000...

imam pa še nove :

-sprednje zav obloge

- zr. filter

- oljni filter

če kdo kupi - 30 % ceneje

lp bb

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!