Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Predvsem, ker si rekel, da se veliko vozita dva, vzam 1000-ko. Predvidevam, da imata s sabo tudi nekaj prtljage in tu se loči razlika, če se ti zdijo podatki na papirju med 650 in 1000 precej blizu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja tkole za večino vožnje v dvoje sigurno prevlada litrca za ostalo je mali štrom popolnoma dovolj.cene se pa itak razlikujejo tudi pri drugih modelih glede na delovno prostornino.poraba se pri solo ali vožnji v dvoje skoraj izniči v primerjavi 1000 vs 650.pa menda od zadaj litrca bolje izgleda :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

prosim te, da mi sporočiš, koliko EUR hočeš za dele, ki jih prodajaš.

LP

igor

prodano...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pomeni 40000 km za V-stroma?? Je to dosti?Je pa l. 2005 in 4990 cena- uvožen

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pomeni 40000 km za V-stroma?? Je to dosti?Je pa l. 2005 in 4990 cena- uvožen

Lp

Moj ma 31000, nova ketna, dobre gume l. 2005, prvič registriran 2006 - 4.400 EUR

Kontakt na PM

Popravljeno . Popravil Fos
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pomeni 40000 km za V-stroma?? Je to dosti?Je pa l. 2005 in 4990 cena- uvožen

Lp

To ni nobena kilometraža za v-stroma moj ima 80.000km letnik 2004 in dela kot urca .

post-2458-1243874801_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po menjavi prednje pnevmatike (iz bridgestone v metzeler tourance) prihaja do nihanja kolesa levo desno

pri voznji naravnost ali v desni ovinek, ob konstantni hitrosti ali ob samozavornem ucinku motorja.

pri pospesevannju iz ovinka ali v levi ovinek tega ni čutiti...

kaj je narobe?

- slabo centrirana felna?

- padla utež iz felne?

- nepravilno skladiščenje pnevmatik (pri prodajalcu ali v proizvodnji)?

- bi lahko bil kakšenj vijak premalo zategnjen?

- ...

Kaj menite?

Vsekakor bom šel nazaj k vulkanizerju, ampak me zanima kaj vse mi lahko navede kot vzrok in kako bi lahko to tresenje odpravil?

vsekakor ni varen občutek za krmilom, ko si v zavoju in zaradi belance ves motor niha :(

hvala in lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po menjavi prednje pnevmatike (iz bridgestone v metzeler tourance) prihaja do nihanja kolesa levo desno

pri voznji naravnost ali v desni ovinek, ob konstantni hitrosti ali ob samozavornem ucinku motorja.

pri pospesevannju iz ovinka ali v levi ovinek tega ni čutiti...

kaj je narobe?

- slabo centrirana felna?

- padla utež iz felne?

- nepravilno skladiščenje pnevmatik (pri prodajalcu ali v proizvodnji)?

- bi lahko bil kakšenj vijak premalo zategnjen?

- ...

Kaj menite?

Vsekakor bom šel nazaj k vulkanizerju, ampak me zanima kaj vse mi lahko navede kot vzrok in kako bi lahko to tresenje odpravil?

vsekakor ni varen občutek za krmilom, ko si v zavoju in zaradi belance ves motor niha :(

hvala in lp

Nisi povedal katere metzeler si dal gor .Če si dal gor stare metzelerke ti povem da je tudi meni treslo balanco pri 60km na uro ,pa sem isto reklamirau gumo ,mi dali novo pa je bilo isto ,pri novih metzeler exp pa so to napako odpravili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal updejta z moje strani.

Štromčk, katerega zadnje čase zaradi pomanjkanja časa in še česa bolj malo vozim, je potreboval servis, saj je nepravilno deloval, od zadnjega servisa je minilo skoraj leto dni in še kar nekaj stvari je bilo treba preveriti in postoriti pred začetkom sezone (ja, eni bolj pozno začenjamo).

Po nasvetu kolegov sem se za delo na motorinu obrnil na g. Bruma, dr. stromatologije iz Hrvaške in tako je štromčk romal v bližino Velike Gorice, kjer je preživel 5 dni na intenzivni negi. Po čiščenju injektorjev, nastavitvi ventilov, menjavi zavornega olja, menjavi olja in oljnega filtra, čiščenju zračnega filtra in vgraditvi LED zavorne luči ter temeljitem pregledu in čiščenju deluje mali štrom bolje kot kadarkoli. Tudi tiste malce nadležne vibracije pri 130km/h in 6000 obr. so sedaj manjše. Edino kar še sedaj sumim je, da mi je mr. Brum uvalil enega novega stroma namesto mojega ;)

Da ne pozabim, mr. Brum je ocenil, da sta veriga in verižni set po 22.000km v odličnem stanju, za kar se lahko zahvalim scottoilerju. Vsekakor priporoča kakršenkoli mazalni sistem.

Še par slikic:

Doc in pacijent

post-1019-1244063609_thumb.jpg

LED štopka

post-1019-1244063721_thumb.jpg

Vsi obiskovalci Brumove delavnice

post-1019-1244063742_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Fritz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glažar?

stare metzeler sem dal gor, kajti menda so nove EXP bolj cestno usmerjene.

hmm...

torej morda stare nepravilno skladiščijo ali pa je bila slaba serija pnevnamtik, ki imajo serijsko napako, pa se vseeno pod polno ceno prodajajo!?

dvomim, da bi takšne tresajoče gume nameščali na bmw motorje, saj bi jih bmw v rit nabrcal in prekinil sodelovanja z njimi, v kolikor ne bi odpravili te težave.

no, saj prav, da si povedal svoje mnejne in izkusnje...

še kdo, ki bi nama z glažarjem povedal kaj več o tem?

lp

Nisi povedal katere metzeler si dal gor .Če si dal gor stare metzelerke ti povem da je tudi meni treslo balanco pri 60km na uro ,pa sem isto reklamirau gumo ,mi dali novo pa je bilo isto ,pri novih metzeler exp pa so to napako odpravili.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še kdo, ki bi nama z glažarjem povedal kaj več o tem?

lp

Po netu je cel kup napisov o Metzeler Tourance prednjih pnevmatikah (izdelanih v Braziliji), ki bi naj povzročale nevšečnosti na težkih endurah. Npr. link. ni pa zdaj nujno, da je prav to razlog za težave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po menjavi prednje pnevmatike (iz bridgestone v metzeler tourance) prihaja do nihanja kolesa levo desno

pri voznji naravnost ali v desni ovinek, ob konstantni hitrosti ali ob samozavornem ucinku motorja.

pri pospesevannju iz ovinka ali v levi ovinek tega ni čutiti...

kaj je narobe?

- slabo centrirana felna?

- padla utež iz felne?

- nepravilno skladiščenje pnevmatik (pri prodajalcu ali v proizvodnji)?

- bi lahko bil kakšenj vijak premalo zategnjen?

- ...

Kaj menite?

Vsekakor bom šel nazaj k vulkanizerju, ampak me zanima kaj vse mi lahko navede kot vzrok in kako bi lahko to tresenje odpravil?

vsekakor ni varen občutek za krmilom, ko si v zavoju in zaradi belance ves motor niha :(

hvala in lp

Ti pravim kolega jih je montiral na varederota in ni bilo problema nobenih treslajev zato sem jih po negovem preporočilu namontiral na v-stroma in je nastal kuzelbal,večno tresenje balance . Sedaj imam nove metzeler exp gor to je milina

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti pravim kolega jih je montiral na varederota in ni bilo problema nobenih treslajev zato sem jih po negovem preporočilu namontiral na v-stroma in je nastal kuzelbal,večno tresenje balance . Sedaj imam nove metzeler exp gor to je milina

Popolnoma se strinjam z izjavo Glažarja - imel povsem identično stvar - sedaj že drugič namontiral Metzeler EXP - fantazija .....

Rookie81 - EXP - so morda res malo bolj "cestne gume " - koliko pa se ti voziš po makedamih ali kak offroad ??? - poglej si enkrat video posnetek tipa , ki je z Yamaho R1 obkrožil svet - pa ne z offroad gumami - cestnimi ...makedami ....puščave...gore ...brezpotja .......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

sem novi lastnik V-strom 1000 l.2005 28 000km (prej Kaw KLE 500 vozil 7let - 60 000km)

Zanima me kako lahhko dvignem višino sedeža? Rad bi dvignil zadnji amortizer, pa sem zaenkrat zasledil samo kako se štela trdoto in pa hitrost povratnega hoda.

Če maste kakšne izkušnje bi bil vesel.

Lp

JureR

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jure, na tem linku si poglej pod suspension podaljšane dog-bones za dviganje zadnjega konca. Verjetno ti bo Glažar še najbolje povedal praktične izkušnje, ker je to naredil na svojem stromu in je, kolikor vem, zelo zadovoljen.

Sedež bi se dal kak custom nabaviti vendar ti ponavadi niso poceni.

Dobrodošel med štromarje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motor je bil na servisu...

tresenje se je zmanjsalo, ne pa odpravilo :(

vse utezi iz felne so bile snete, postavljena na mašino in cisto na novo namescene utezi.

belanca, most, vse se je preverilo ali je kje kaj odtegnjeno.

ampak saj pravim...

tresenje je manjše, ni pa odpravljeno.

glede na moje misljenje in mnenja drugih uporabnikov na MS...., da imajo vsi isto mnenje.

bi rekel da je morda guma naperimerna na v stroma 650 ali da je guma nepravilno skladiščena ali ima kaksna celotna serija pnevmatik napako v strukturi oz konstrukciji.

tudi ce bi zamenjal pnevmatiko se bojim, da bi dobil novo pnevmatiko iz iste serije in bi spet bil isti problem :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

sem novi lastnik V-strom 1000 l.2005 28 000km (prej Kaw KLE 500 vozil 7let - 60 000km)

Zanima me kako lahhko dvignem višino sedeža? Rad bi dvignil zadnji amortizer, pa sem zaenkrat zasledil samo kako se štela trdoto in pa hitrost povratnega hoda.

Če maste kakšne izkušnje bi bil vesel.

Lp

JureR

Jure kot ti je že Friz povedal sta dve možnosti za dvig sedeža prvo je custom sedež samo to je drago druga je da zamenjaš dog bone s tem pridobiš 4cm v višino sedeža pride pa 40 do 50 eurov. Menjava je enostavna če imaš centralno stojalo .Kar se tiče ciklistike in ponašanja motorja ti ostane nespremenjeno če ne boljše.

Pri meni se je prej dogajalo ko sem bil polno obtežen da sem vedno v ovinku zadel ob centralno stojalo sedaj tega problema ni več,tako da ti svetujem če rabiš višino vstavi nove dog bone

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da še jaz malo pišem o Metzeler Tourance, govorite o novih in starih Tourance, Tourance EXP je res nova ampak to še ne pomeni, da model Tourance odhaja iz proizvodnje, prodajta se in še se bosta prodajala oba modela za tiste bolj asfaltne je bolj primerna Tourance EXP, ki uporablja mešanico gume modela Z6, za tiste ki kombinirate podlago pa je bolj primeren model Tourance, ker ima le ta boljše čiščenje profila, ima malenkost več profila po globini in na boku več vzorca, v nobenem primeru pa to ni hard enduro :unsure: guma, kot nekateri pričakujete!

V kolikor Tourance primerjate z original gumami jih primerjajte z modelom EXP, ker je po načinu gradnje in obliki vzorca bolj podoben Bridgestone, nekateri pa tudi čutite razliko v tem kako "pade" motor v zavoj, ko preidete iz Bridgestone na Metzeler razlog je v drugem radiju pri isti dimenziji (ne pišem da so Bridgestone slabe gume!).

Sam sem vozil na BMW ADV Brazilske in Nemške gume en par 12000 km drugega pa skoraj 16000 km razlika je nastala zaradi obtežitve in grobega asfalta, skratka jaz nisem občutil razlike med eno in drugo, obe sta malo vibrirale, isto kot mi je pred tem Mishelin? Ni bilo vibracij ampak sem čutil čisto rahlo vibriranje.

No po prehodu na KTM ADV pa kot zanimivost ni na krmilu dodatnih uteži za blaženje vibracij in se to dosti bolj čuti, npr bolj grob profil modela Pirelli MT90 AT bolj, na modelu ST pa manj, pri uporabi istega modela zadaj, hočem povedat da se lahko vibracije pojavijo, kot posledica vzorca gume. Zato za mirno krmilo :) in asfalt izbirajte gume z bolj cestnim vzorcem profilom ne pa gum z soft enduro profilom, ki z bolj agresivnimi potezami in globino vzorca lahko povzročijo rahlo tresenje. Optimalne gume za teren in hkrati asfalt pa še ni! vsaj jaz še je nisem vozil. Sedaj sem dodatno naredil uteži na krmilo in je tresenja konkretno manj.

Tresenje in viracije pa se lahko pojavijo, kot posledica ali slabe verige bodisi nepravilnega vzdrževanja verige, več ko boste vozili po terenu in več, ko jo boste prali, več masti boste spravili iz verige in, ker verige uporabljajo O,Z in X ringe je težko to mast spravit nazaj v verigo, lahko je tudi neenakomerno raztegnjena veriga, torej postavite motor na centralno stojalo in zavrtite kolo in videli boste napetost verige: enakomerno ali pa neenakomerno, je pa res, da se tresenje zaradi verige bolj kot na krmilu čuti na okvirju, stisnite motor z nogami in boste čutili. Kdor ne verjame naj se pelje z namazano in enkrat z nenamazano, če ne občuti razlike potem ziher vozi kardan :naughty:

Upam da nisem zasvinjal teme.

LP

Popravljeno . Popravil Temty
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Upam da nisem zasvinjal teme.

LP

Nikakor, hvala za izčrpen odgovor, izkušnje in informacije.

Vse kar si povedal in dejstvo, da sem večino časa na asfaltu, me je pripeljalo do tega, da sem se odločil za touring oz. cestne pnevmatike in sem z njimi zelo zadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

je morda že kdo menjal izpuh na malem v stromu?

kaj ste namestili?

za koliko denarja?

imate homologiran izpuh?

kje ste kupili?

koliko KM in NM ste pridobili?

kaj pa zvok (razocarani v primerjavi z originalom ali navduseni)?

malo gledam po netu in sem nasel "slip on" varianto znamke BOS

pridobil bi cca 5 KM in 10 NM.

nasel sem za:

530 € v trgovini Motoraid

419 € v trgovini Louis

ampak je povsod napisano, da obstaja samo za v strome do modela 2006 (oz 2007 v PDFu na uradni BOS strani), jaz pa imam 2008 :cry:

kaj menite o "BOS - slip on"?

predlagate kaj drugega?

zelim si pac malo sprememb glede zvoka, moci, navora (seveda ko bodo finance dopuscale)

ampak spremembe v boljse seveda :naughty:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja, se to...

vseeno ali gre samo za slip on varianto ali komplet s cevema.

samo, da je homologiran.

(moc, navor, zvok, katalizator,...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi si 1000-ko, če te matrata moč in navor ;)

Še najlepši izpuh, katerega sem videl na Stromu 650 je na tej strani vendar zanj ni homologacije. Če mene vprašaš..stran metanje denarja, ker potem nimaš več termične zaščite..razen, če si daš prav tak izpuh delati. Da bi maksimum moči pridobil z menjavo izpuha, potem bi moral menjati celoten izpuh, pa še odprt bi moral biti, kar pa ni pošteno do ostalih in konec koncev tudi do tvojega sluha ne.

Morda si si pa kupil napačen motor?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

super je motor :yea1:

zelo sem z njim zadovoljen in mislim, da bi lahko bil tudi na dolgi rok.

menda je s 650 veliko manj tezav, kot pa 650 - mnenje serviserja.

-rezervoar 22L,

-povprecna poraba 4,5L (na AC pri 130km/h 5,5L),

-moc in navor, ko se dva peljeva in polno nalozena,

-sopotnica ima veliko prostora,

...

seveda bi se posamezne alineje spremenile, ce bi sel na 1000 (poraba voznja v dvoje).

malo me pac mika, isto kot me je pred leti na apn 6, da sem si dal powerko gor, pa 5 prestavo, pa L bat 38.

večjega bata tudi nisem zelel dati noter in glave cilinda brusiti in ostalih posegov.

cisto malo me mikajo predelave :lol: , da ni ravno cisto enak, kot tovarniski model.

kar se tiče termo zascite pa sem tudi gledal, da noben vec nima potem tega in se mi bodo še plasticni kovcki prilepili in sopotnici cevlje stopili in hlace.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jp..glede termo morda ne bi bilo ravno tako hudo vendar tista zaščita tam je z nekim namenom.

Pa brez zamere, če je bilo pokroviteljsko slišati. Strom pač ni dirkalnik in driverman, ki je bil bolj dirkaško razpoložen, ga je čez nekaj časa zamenjal. Pri mojstru Brumu sem videl na sliki modro 650-ko z mat črno pobarvano termično zaščito in modro pobarvanimi feltnami..no, to se mi je zdela takšna lična personalizacija. Lahko si daš tudi kakšne zanimive nalepke izdelati in prelepiš dele motorja...mah, vse je stvar domišljije...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!